סרטים מומלצים בנטפליקס ✅ סדרות בנטפליקס. המלצות צפייה

סדרות וסרטים מומלצים בנטפליקס במרץ 2024

מחפשים סרטים מומלצים בנטפליקס או סדרות מומלצות? היכנסו להמלצות צפייה: הג'נטלמנים, המיניונים 2, בעיית שלושת הגופים ועוד

סדרות וסרטים מומלצים בנטפליקס מרץ 2024
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

ג'נטלמנים, שמישהו יאכיל את פיל וגם מלחמת העולם השנייה – אם אתם מחפשים סדרות בנטפליקס, אלה חלק מהסדרות שעולות בו. אין בחודש הזה יותר מדי תוכן מסקרן או עונות חדשות של סדרות פופולריות במיוחד, אבל תמיד אפשר לחזור אל סדרות וסרטים מומלצים בנטפליקס שעלו בחודשים האחרונים, כמו "איינשטיין והפצצה" (חובת צפייה) אוטאר – כשף האוויר האחרון (לחובבי הז'אנר) או פורמולה 1 (גם כן לחובבי הז'אנר).



דבר אחד חשוב להדגיש כשמדובר על המלצות צפייה בנטפליקס: אל תתמקדו רק בתוכן עלילתי. מומלץ מאוד לבדוק מה לראות בקטגוריית הדוקו של נטפליקס. אל תחמיצו את הסדרה המרתקת שחושפת את השחיתות בפיפ"א (גם אם אתם לא חובבי כדורגל). אל תחמיצו גם את הסדרה "סודות האזורים הכחולים", אשר עוקבת אחרי אורח החיים באזורים שבהם אנשים מצליחים להאריך ימים בבריאות טובה עד גיל 100.

רוצים להוזיל את חבילת הטלוויזיה שלכם?

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעת מחיר:

*חובה לבחור לפחות חברה אחת!

שים לב! יש לשלוח רק לאחר בחירת חברה!


 

בין הסדרות העלילתיות הקלאסיות שתמיד כדאי לצפות בהן, אפשר למנות את האוס (לחובבי סדרות בית חולים), סמוך על סול (לחובבי סדרות מתוחכמות), כנופיית ברמינגהאם (Peaky Blindersׂ) – לחובבי סדרות הפשע; הממשלה (בורגן) – לחובבי הדרמות או "המכשף" – לחובבי הפנטזיה.

ויש סדרות ישראליות מומלצות בנטפליקס, כמו "מטומטמת" שעלתה לאחרונה ושודרה בהוט, שבאבניקים, פאודה, מלכת היופי של ירושלים ועוד. בחודשים האחרונים עלו לנטפליקס חלק מסדרות "כאן 11", כמו קופה ראשית והמפקדת.

בקיצור, אם אתה מחפשים מה לראות בנטפליקס, מרץ הוא זמן טוב להשלים פערים עם סרטים או סדרות בנטפליקס שעלו בחודשים האחרונים – בהמשך הכתבה תוכלו לראות דוגמאות.

אוהבים להתעדכן על נטפליקס? הצטרפו לטלגרם של פואנטה >

מחיר נטפליקס – האם יש דרך להוזיל את החבילה?

נטפליקס מציעה בישראל 3 חבילות כולן ללא פרסומות. בחו"ל מוצעת גם חבילת נטפליקס זולה עם פרסומות. כדי לדעת מה ההבדל בין חבילות נטפליקס בישראל, מומלץ להיכנס לכתבה כאן במדור. בכל אופן, מחיר נטפליקס כבר מגיע ל-70 ש"ח בחודש עבור חבילת פרימיום, שזה הרבה – במיוחד עבור מי שמשלם בנוסף גם על חבילה של יס, הוט, פרטנר TV או סלקום TV.

אז האם אפשר להוזיל את התשלום על נטפליקס? התשובה היא שכן, אבל ממש מעט. לפרטים נוספים היכנסו לכתבה על נטפליקס חינם.

המתחרה העיקרית של נטפליקס היא דיסני פלוס בישראל. שירות דיסני+ מגיע עם חבילה אחת לבחירה באיכות צפייה גבוהה – במחיר של כ-40 ש"ח בחודש.

בישראל פועל גם שירות הסטרימינג של אמזון, ויש בו סדרות טובות עם תרגם לעברית. אם אתם לא מעוניינים להוציא כסף על עוד שירות טלוויזיה, תשמח לדעת שעכשיו אפשר לצפות בחלק מהתוכן של אמזון פריים וידאו ב-yes ובסלקום TV. את כל הפרטים קראו בכתבה על Amazon Prime Video.

אגב, מי שחושב ששירות FreeTV יכול להחליף את נטפליקס, כנראה יתבדה, כי כמות התוכן שם קטנה יותר.


סדרות או סרטים מומלצים בנטפליקס – מה לראות?

כאן באתר פואנטה אנחנו מעדכנים מדי חודש את המלצות הצפייה בנטפליקס כדי להקל עליכם להתמצא בים התכנים.  ליקטנו כמה מהסדרות בנטפליקס ומהסרטים שעולים בשבועות הקרובים. תוכלו להציץ בתקצירים ולהחליט מה בא לכם לראות.

סרטים מומלצים בנטפליקס – מרץ 2024

 

שירלי / SHIRLEY

 

 

שנת 1972 – שירלי ציזהולם, האישה השחורה הראשונה שנבחרה לקונגרס, מנהלת מסע בחירות פורץ דרך כדי להיות מועמדת לנשיאות ארצות הברית מטעם המפלגה הדמוקרטית. זוכת האוסקר רגינה קינג מגלמת את אגדת הפוליטיקה בדרמה מרתקת.

22.3.24


 

בחלל שנותר / Spaceman

 

 

אסטרונאוט בודד שנמצא כבר שישה חודשים במשימה מנסה להתמודד עם הסדקים בנישואיו בעזרת יצור מסתורי שהוא מוצא בחללית שלו.

1.3.24


 

משאלה אירית /Irish Wish

 

 

גבר החלומות של מאדי עומד להתחתן בעוד כמה ימים עם חברתה הטובה. היא מתיישבת על אבן עתיקה באירלנד, מביעה משאלה, ומגלה פתאום שהפכה לארוסתו בעצמה

15.3.24


 

המיניונים 2: עלייתו של גרו

 

 

סרט ההמשך של המיניונים נחשב לאחד הסרטים המוצלחים ביותר של שנת 2022. "המיניונים: עלייתו של גרו" שבר את שיאי הצפייה בארץ, – ואם פספסם אותו בקולנוע, הנה הוא מגיע למסך הפרטי שלכם. אגב, כשהוא הוקרן בקולנוע, רבים הגיעו לסרט עם חליפות וחולצות לבנות בגלל טרנד של בני נוער בטיקטוק.

29.3.24


 

 

סדרות מומלצות בנטפליקס – מרץ 2024

נקודת מפנה: הפצצה והמלחמה הקרה
Turning Point: The Bomb and the Cold War

 

 

היום במיוחד, לאור המלחמה בישראל והסיכוי לעימות שיכלול גם את איראן – הנתמכת ע"י רוסיה, מעניין במיוחד להסתכל על מה שקורה בעולם מנקודת מבט גלובלית והיסטורית. "נקודת מפנה: הפצצה והמלחמה הקרה" היא סדרה תיעודית מקיפה המתעמקת במלחמה הקרה ובהשלכותיה, עם עדויות ממקור ראשון וגישה לדמויות בולטות ברחבי העולם.

12.3.2024


 

הג'נטלמנים / The Gentlemen

 

האם הייתם מתנגדים לרשת אחוזה באנגליה? על פניו, זו ירושה שכל אחד היה רוצה, אלא שאדי מגלה שהאחוזה המשפחתית שלו לא רק צריכה שיפוץ, אלא גם כוללת גם אימפריית קנאביס ענקית. כשהוא מבין שמולו מתמודדות כמו מהדמויות הבכירות בעולם הפשע הבריטי, הוא מחליא לאמץ את כללי המשחק של מתחריו.

7.3.24


שמישהו יאכיל את פיל / Somebody Feed Phil (עונה 7)

 

מדובאי ועד וושינגטון – סדרה מצחיקה ומחממת לב שבה חובב האוכל פיל רוזנטל מסתובב בעולם, טועם מכל הבא ליד ומתענג על מטעמים קולינריים מקומיים. בין היתר, הוא ביקר באדינבורו, בקיוטו ועוד – ובכל מקום הוסיף נופך משלו למטעמים שהוגשו לו.

1.3.24


 

הסיגנל / The Signal

 

בני משפחתה של אסטרונאוטית נעדרת מחפשים בקדחתנות אחר תשובות, אבל ככל שהתמונה מתבהרת, כך גדלה הסכנה שנשקפת להם – ולעולם.

7.3.2024


 

בעיית שלושת הגופים / Three Body Problem

 

 

חמישה חברים מבריקים הפועלים ביבשות שונות ובעשורים שונים נתקלים בתגליות מטלטלות שסותרות את חוקי המדע ומבשרות על בואו של איום קיומי.

21.3.24


עוד סדרות מומלצות בנטפליקס שכנראה תאהבו

כאמור, יש שפע סדרות שעלו בעבר, ואם אתם לא מוצאים מה לראות מתוך הסדרות החדשות, זה הזמן להשלים פערים עם סדרה מומלצת בנטפליקס שעלתה בעבר. הרי מה שהופך סדרה ל"סדרה מומלצת" הוא האיכויות שלה, שנשמרות לאורך זמן – אפילו שנים.

הרלן קובן: הטעות כולה שלך / Fool Me Once

 

 

סדרת מתח המבוססת על ספרו של הסופר הרלן קובן, שיש לו הסכם עם נטפליקס. מאיה, קצינה בצבא הבריטי, מתאלמנת מבעלה במהלך שוד, אך כעבור ימים מעטים רואה אותו בסרטון שצולם במצלמת האבטחה הביתית. המשפחה מתמודדת למעשה עם שני מעשי רצח שמטלטלים אותה – האחד של הבעל והשני של האחות, ונראה שיש קשר בין שני המקרים, אך לא ברור מהו. חקירת הרצח חושפת קנוניה קטלנית ששורשיה עמוק בעבר.

הסדרה תשאיר אתכם צמודים לפרקים הראשונים, אבל ייתכן שתתייאשו בסביבות פרק 5, בגלל התחושה שנטפליקס לא ממש התאמצה להשקיע בדמויות מורכבות או בעלילה מעמיקה. שווה לעבור את המשבר ולהגיע לפרקים האחרונים, כי כנראה שתופתעו בכל זאת מהסיום (מוזמנים לקרוא כאן בפואנטה את  ).

בכיכובם של מישל קיגן, ריצ'ארד ארמיטאג' ועוד.


גריסלדה / Griselda

 

 

ברוני סמים מאמריקה הלטינית אנחנו מכירים, אבל כאשר אישה עומדת בראש ארגון פשע כזה – זה כבר די לא שגרתי. גריסלדה בלנקו בהחלט ראויה לסדרה משלה – והיא אכן ההשראה לסדרה המוגבלת בנטפליקס. בלנקו הקולומביאנית החלה דרכה כזונה, נישאה לסוחר סמים שהשפיל אותה ונמלטה למיאמי. שם היא נאלצה להמציא את עצמה מחדש והפכה לאשת עסקים מתוחכמת ושאפתנית שהקימה את אחד מהקרטלים הרווחיים ביותר בהיסטוריה.


ברלין / Berlin 

 

 

סדרת הטייק-אוף על "בית הנייר" מתמקדת בדמותו של ברלין… הרבה לפני אירועי בית הנייר, כשברלין היה בשיאו, הוא פוגש בפריז כנופיה מיומנת ומתכנן את אחד ממעשי השוד השאפתניים ביותר שלו. אם אתם רוצים ליהנות מהרחובות הקסומים של פריז, תקבלו אותם כאן במנות גדושות, וכמובן, גם קצת מתח מיני, מרדפים ומזומנים.


גופה / Bodies

 

 

שירה האס, שהעולם כולו התאהב בה בסדר ה"המורדת" לפני שלוש שנים, חוזרת. הפעם היא מככבת בסדרה בלשית. במרכז הסדרה "גופה", שמבוססת על הרומן הגראפי של סיי ספנסר, עומדים ארבעה בלשים – והאס היא אחת מהם (הבלשית מייפלווד). תעלומת הרצח מתפרסת על פני ארבעה צירי זמן ועל תקופה של 150 שנה – אך הקורבן הוא קורבן אחד. האס מגלמת את הבלשית שחוקרת את הפרשה בשנת 2053.

מלבד האס משתתפים בסדרה סטיבן גראהם ("אימפריית הפשע"), ג'ייקוב פורצ'ן-לויד ("גמביט המלכה"), קייל סולר ("אנדור") ואמאיקה אוקפור.


 

איינשטיין והפצצה / Einstein and the Bomb

 

 

סדרה מרתקת שחובה לצפות בה דווקא היום – כמעט מאה שנה אחרי שהנאציזם, הפשיזם והאנטישמיות התפשטה בגרמניה ומשם לאירופה כולה. אלברט איינשטיין היה מדען מוערך בברלין של לפני מלחמת העולם השנייה, אך התגליות שלו לא מנעו מהמשטר הנאצי להשפיל אותו, לבזוז את ביתו ולגרום לו להגר מהמדינה כשהוא מאבד את כל כספו.

עד כמה הוא אחראי לפצת האטום שגבתה את חייהם של מאות אלפי יפנים? מה קרה אחרי שאיינשטיין נמלט מגרמניה הנאצית? סדרת דוקו דרמה שצוללת לתוך מוחו של גאון מיוסר באמצעות צילומי ארכיון ודבריו של איינשטיין עצמו.


 

יום אחד / One Day

 

 

אמה ודקסטר נפרדים זה מזה לאחר בילוי משותף בליל סיום הלימודים – אבל חייהם עדיין שזורים זה בזה. מבוסס על רומן מאת דיוויד ניקולס שהפך לרב מכר עולמי.

 


פורמולה 1: עונה 6: המרוץ לניצחון / Drive to Survive

 

עוד עונה קשוחה של מרוצי פורמולה 1 עוברת על הנהגים, המנהלים ובעלי הקבוצות שחיים בנתיב המהיר – גם מחוץ למסלול המרוצים.


האדם הוא מה שהוא אוכל: תאומות ותאומים

 

 

האוכל שאנחנו אוכלים הוא בעל השפעה מכרעת על מצבנו הפיזי והבריאותי. אולם, למרות שיש המלצות מה עדיף לאכול וממה עדיף להימנע, בסופו של דבר ההשפעה משתנה מאדם לאדם. לכן, בסדרה הזאת בודקים באמצעות תאומים זהים כיצד משפיע עליהם שינוי תזונתי. זוגות של תאומים זהים משנים את התזונה ואת אורח החיים למשך שמונה שבועות.

1.1.24


 

שבאבניקים

 

 

ארבעת בחורי הישיבה שלא ממש הולכים בתלם, מגיעים מהוט אל נטפליקס. הסדרה, שעלתה לראשונה לשידור בהוט בשנת 2016, כוללת שתי עונות – והשלישית בדרך.

 


אלכסנדר הגדול: אל בשר ודם / Alexander the Great

 

 

סדרת דוקו-דרמה שבוחנת את חייו של אלכסנדר הגדול ואת כיבושיו באימפריה הפרסית באמצעות שילוב בין שחזורים דרמטיים וראיונות עם מומחים.


לופן / Lupin

 

 

התקשורת והמשטרה מתמקדות בקלייר ובראול. אסאן נמצא במנוסה ועושה מאמצים להגן עליהם מרחוק – אבל אויבים ותיקים נחושים לסכל את תוכניותיו.


 

פיס / One Piece

 

 

סדרת המאנגה והאנימה, שנוצרה על ידי אמן המאנגה היפני אייצ'ירו אודה, היא סדרה שהחלה לראות אור בשנת 1997. כעת היא הופכת לסדרת טלוויזיה בלייב אקשן. הרפתקה פיראטית שבה משתתפים בני אדם ויצורים אחרים, ימיםם ויבשתיים.


לחיות עד 100 – סודות האזורים הכחולים

 

 

יש כמה מקומות בעולם שבהם אנשים רבים יותר מהממוצע חיים עד גיל 100 ואף יותר. מה הם אוכלים? מי מטפל בהם? במה הם עובדים? מה גורם להם אושר? מדובר באחת הסדרות המומלצות בנטפליקס כיום, ולא רק בגלל שתמיד מעניין לראות איך חיים אנשים אחרים, אלא בעיקר בגלל השאלות שתשאלו את עצמכם על החיים שלכם…


בקהאם / Beckham

 

 

הכדורגלן דיוויד בקהאם זכה להיות אגדת כדורגל בשלב מוקדם מאוד של חייו. מה יש בו שהופך אותו לכזה? סדרה תיעודית שמתחקה אחר עלייתו המטאורית של הכדורגלן דייוויד בקהאם, בן למשפחה ממעמד הפועלים, בעזרת קטעי צילום שטרם נחשפו.


 

סיפורי ריגול

 

 

תמיד חלמתם לעבוד במוסד? אתם חובבי מותחנים ריגול? בואו תראו איך זה עובד באמת. סדרה דוקומנטרית של נטפליקס מביאה פרשיות ריגול אמיתיות אל קדמת הבמה.


ארנולד / Arnold

 

 

"כשאתה מדמיין מטרה ורואה אותה בחזונך בצורה חדה וצלולה, אתה מאמין ב-100% שאתה מסוגל להשיג אותה". במשפט מעורר ההשראה הזה מסביר ארנולד שוורצנגר את דרכו לפסגות המקצועיות שכבש בהוליווד ובפוליטיקה. המבוגרים יותר שבינינו זוכרים היטב את שוורצנגר – השחקן האוסטרי במקור, ככוכב סרטי אקשן. החלטתו לעבור לזירה הפוליטית הפתיעה לא מעט אנשים, חלקם לא האמינו שיש לו את הכישורים הדרושים. אבל הוא הפתיע – ובגדול. אז איך מצליח כוכב הוליוודי שהוא אלוף פיתוח גוף לעשות הסבה מקצועית חדה כל כך ולפתח קריירה פוליטית מצליחה? סדרה תיעודית אינטימית בוחנת את החיים האישיים והמקצועיים הרבגוניים של ארנולד שוורצנגר.


יהלומים / Rough Diamonds

 

 

מה יותר מסקרן את הישראלים ואת הצופים בשאר העולם מכסף, יהלומים, תככים וחרדים…? הסדרה "יהלומים" (Rough Diamonds) שיצרו עבור נטפליקס רותם שמיר ויובל יפת, היא הפקה משותפת של קשת אינטרנשיונל והחברה הבלגית דה מנסן. במרכזה עומד נח וולפסון – חרדי לשעבר ממשפחת יהלומניםידועה באנטוורפן, אשר חוזר הביתה להלוויה של אחיו אשר התאבד. עם הגעתו מסתבר לו שהאימפריה שקועה בחובות…


הדיפלומטית / The Diplomat

 

 

ברקע משבר בינלאומי, דיפלומטית משגרירת ארצות הברית בבריטניה מנסה להתמודד עם המורכבויות של המינוי ויחסיה הסוערים עם בעלה, פוליטיקאי פופולרי. כוכבת הסדרה היא קרי ראסל, הזכורה לטוב מהסדרה "האמריקאים". האם הסדרה שווה את הזמן שלכם? יש שיגידו שכן, אני חשבתי שלא. היכנסו לסקירה המלאה על "הדיפלומטית" בנטפליקס.


פאודה: עונה 4

 

 

אחרי 7 באוקטובר וזוועות המלחמה, הסדרה פאודה נראית אמיתית מתמיד. ללא ספק, היא נכנסת לקטגוריה של "סדרות מומלצות בנטפליקס". אם התגעגעתם לדורון חביליו – הרי הוא ליאור רז, תמצאו אותו גם בעונה הזאת נע בין דמות הגבר הרגיש והמיוסר לדמות הגבר האמיץ והמחוספס. הפעם מופיעה על המסך גם לוסי איוב. העונה הרביעית של פאודה מתרחשת כשנתיים לאחר אירועי העונה הקודמת – כאשר ליאור כבר אינו חלק מהיחידה. כמובן ש"במקרה" הוא נקלע שוב לסיטואציה שכישוריו הנדירים נדרשים, והעלילה מסתבכת.


רוצים להוזיל את חבילת הטלוויזיה שלכם?

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעת מחיר:

*חובה לבחור לפחות חברה אחת!

שים לב! יש לשלוח רק לאחר בחירת חברה!


מיידוף: המפלצת מוול סטריט – MADOFF: The Monster of Wall Street

 

 

ברני מיידוף אחראי לאחת מהונאות הענק בתולדות וול סטריט, למעשה הונאת פונזי הגדולה ביותר שנחשפה אי פעם. מעשיו מוטטו אנשים רבים וגופים רבים ששמו בו את מבטחם. הסדרה התיעודית עוקבת אחר עלייתו ונפילתו של איש העסקים שנחשב לעילוי, הורשע בהונאת כספים בהיקף של כ-65 מיליארד דולר, נידון ל-150 שנות מאסר ונפטר בכלא לאחר כ-12 שנים.


חיי – מהלכה למעשה / My Unorthodox Life

 

 

העונה הראשונה של סדרת הריאליטי המקורית של נטפליקס עלתה רק ב-14 ביולי 2021, והנה עונה שנייה. במרכז "חיי: מהלכה למעשה" (באנגלית: My Unorthodox Life) עומדת ג'וליה הארט, מנכ"לית סוכנות דוגמנות וחברת אופנה ויהודיה חרדית לשעבר. הארט ומשפחתה מנהלים אורח חיים חילוני במנהטן, ובעונה השנייה מאבק הגירושין של ג'וליה ובעלה מגיע לנקודת רתיחה. בת שבע ומרים עושות צעדים גדולים בחיי האהבה ובקריירה, ואהרון מתעקש לקבל חינוך דתי.

אוהבים לדעת הכול על נטפליקס? הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו >>


 

Borgen – Power & Glory / הממשלה: תהילה וכוח

 

 

עוד סדרה אהובה מאוד היא בורגן – וגם היא חזרה לעונה נוספת. בעונה זו מחלוקת על נפט בגרינלנד עלולה להפוך למשבר בינלאומי ולחסל את הקריירה של שרת החוץ בירגיטה ניבורג.


 

Stranger Things / דברים מוזרים

 

 

אז כאמור, אחת הסדרות היותר פופולריות של נטפליקס חזרה לאחרונה. מדובר בסדרה "דברים מוזרים" (שאף פותחה למשחק גיימינג של נטפליקס). בעונה זו האפלה יורדת שוב על הוקינס בדיוק לקראת חופשת האביב ומעוררת תחושות אימה חדשות, זיכרונות מטרידים – וחשש למלחמה. החלק השני של העונה האחרונה בסדרת הקאלט של נטפליקס "דברים מוזרים" עלה לשידור ביולי 2022, וכצפוי זכה להתעניינות מיידית. מרחק גדול מפריד ביניהם, אבל הם נחושים מתמיד: חברינו המפוזרים ניצבים בפני עתיד מבעית. זוהי רק ההתחלה. ההתחלה של הסוף.


סמוך על סול

 

 

מיליוני מעריצים בכל העולם חיכו לחזרתה של "סמוך על סול" – והנה מגיעה הסדרה אל העונה השישית והאחרונה שלה. הסדרה, שמהווה למעשה פריקוול (סדרת הקדם) של סדרת הקאלט "שובר שורות" ומתמקדת בעלילותיו של עורך הדין סול גודמן, אמורה הייתה להתחבר סוף סוף בעונה זו אל הנקודה שבה מתחילה "שובר שורות" – אך לא כדאי לפתח ציפיות. בעונה הקודמת ראינו כיצד סול נגרר כמעט בעל כורחו לייצוג של איש הקרטל. הגבולות בין לגיטימי ללא לגיטימי מיטשטשים וגך ההבחנה בין טוב לרע. הזוגיות עם קים מתהדקת וגם היא עוברת תהליך של נטישת המקום הבטוח, העשיר והלגיטימי אל מחוזות אחרים. בעונה הזאת אמורים כל הקצוות להתחבר. מעריצי הסדרה נחלקים לשניים – אלה שהתאכזבו מהסוף ואלה שלא. אני בין הראשונים – ועדיין מומלץ לראות את הסדרה.


Squid Game / משחק הדיונון

 

 

עבור מי שאוהב מותחנים בשפות זרות – הסדרה "משחק הדיונון" תעשה את העבודה. זאת, בתנאי שהוא מוכן לסבול את האלימות הרבה בסדרה. במרכז הסדרה Squid Game עומד אדם שכבר הפסיד כמעט הכול, כך שכמעט ואין לו מה להפסיד. הוא חייב מיליוני וון (המטבע הדרום קוריאני) בגלל הימורים, הוא מובטל, גרוש, אב לילדה ומתגורר עם אמו. העליבות הזאת היא זו שהופכת אותו למועמד אידיאלי להשתתפות במשחק שבו אפשר להרוויח 45 מיליון וון, אלא שכדי לזכות בפרס הוא יצטרך להיות שותף למשחק הישרדות אכזרי במיוחד. כאמור, לטעמי זו סדרה גרועה, אבל לזכותה ייאמר שהיא מספקת לנו, הצופים המערביים, הצצה לחברה בדרום קוריאה וחשיפה לשפה שאנחנו לא נוהגים לשמוע.


עוד סרטים מומלצים בנטפליקס שאולי פספסתם

רובי ויליאמס / Robbie Williams

 

 

רובי ויליאמס התחיל את דרכו כילד פלא בן 16 בלהקת הבנים Take That, וכיום – אחרי 25 שנה של קריירת סולו שוברת שיאים, הוא זוכה בסרט אוטוביוגרפי. בסרט רובי נזכר בימים שהיה צעיר ומספר חוויות מחיים שלמים באור הזרקורים.


לב של אבן / Heart of Stone

 

 

אחרי ציפייה ארוכה והרבה הבטחות, הסרט החדש של גל גדות, לב של אבן, הגיע החודש לנטפליקס. זה כנראה יהיה אחד הסרטים שלא תתקשו למצוא בתוך הרשימה הארוכה של סרטים מומלצים בנטפליקס. העבודה על הסרט Heart of Stone נמשכה 5 שנים, וגל גדות  לא רק מכבבת בו אלא גם המפיקה שלו (לצד בעלה).

במרכזו עומדת סוכנת ביון, רייצ'ל סטון, הרי היא גל גדות. סטון היא סוכנת ביון בתפקיד טכנולוגי – אך מסתבר שהיא לא סתם סוכנת ביון ולא רק בעלת כישורים טכנולוגיים. תוך זמן קצר היא מתגלה לא רק כהאקרית מיומנת, אלא גם כלוחמת ללא חת, אלופה באמנויות לחימה, קלעית מוכשרת, צנחנית ונהגת שודים. סטון גולשת באתר סקי, צונחת מן השמיים, קופצת אל הים, והכול באדישות מופלאה. כמובן, היא בעלת חושים מחודדים יותר מאלה של רוב האנשים סביבה… היא מצליחה לזהות סכנה שאפילו הבוסים שלה לא מזהים, וכצפוי, מצילה את העולם. כמובן שכל זה קורה על פני הגלובוס כולו, בתוך נופים קסומים של הרים מושלגים, מדבר צחיח וערים צפופות.

אם אתם אוהבים סרטי אקשן – זה בדיוק בשבילכם. מוזמנים לקרוא את ביקורת לב של אבן בהרחבה אצלנו במדור.


החיים על פני האדמה / Life on Our Planet 

 

 

קבלו יצירה שלא הייתם מצפים לקבל מסטיבן ספילברג. סיפור מסעם המדהים של היצורים החיים בכדור הארץ, שמתפרש על פני ארבעה מיליארד שנים.לספילברג מצטרף הצוות שמאחורי "כוכב הלכת המופלא" – והתוצאה היא צפיית חובה.


תעלומת רצח 2 / Murder Mystery 2

 

4 שנים אחרי החקירה הראשונה שלהם, אודרי וניק ספיץ (אדם סנדלר וג'ניפר אניסטון) הם כעת בלשים במשרה מלאה שנאבקים לקדם את סוכנות החקירות שלהם. כשחברם המהרג'ה נחטף במהלך חתונתו המפוארת, הם מוצאים את עצמם במרכזה של פרשיית חטיפה בינלאומית.


איזה אנשים / You People

 

גונה היל, אדי מרפי, ג'וליה לואי-דרייפוס ולורן לונדון מובילים צוות עתיר כוכבים בקומדיה של קניה באריס שבמרכזה בני זוג טריים ומשפחותיהם בוחנים אהבה מודרנית ודינמיקות משפחתיות על רקע חיכוכים תרבותיים, ציפיות חברתיות ופערי דורות.


רצח כתוב היטב: תעלומה יוונית / Glass Onion: A Knives Out Mystery

 

 

הבלש בנואה בלנק, הרי הוא דניאל קרייג, שוב מוצא את עצמו מפענח רצח – הפעם בסרט Glass Onion. זהו סרט ההמשך ל"רצח כתוב היטב" של ריאן ג'ונסון, ובעברית הוא נקרא "תעלומה יוונית" – שם שהורס מעט את הפאנץ'. לצד קרייג משחקים בסרט עוד כמה כוכבים, כמו למשל קייט הדסון. במרכז העלילה עומד מיליארדר הייטק שמזמין את חבריו הקרובים לאחוזתו באי ביוון – שם הם אמורים להשתתף במשחק שבו הם צריכים לפענח את הרצח שלו עצמו. אלא שהמשחק מסתבך – ומי שפותר את התעלומה הוא כצפוי הבלש בלאנק.

סרט מוצלח, מצחיק לעתים ובהחלט מותח, עם תפניות מפתיעות בעלילה ומשחק טוב.


טיילר רייק: חילוץ 2 / Extraction 2

 

 

במשך תשעה חודשים היה לוחם הקומנדו טיילר רייק במצב של מוות קליני, אך כנגד כל הסיכויים, הוא נשאר בחיים. איך ולמה? את זה הוא צריך לברר, אבל עכשיו הוא יוצא למשימה מסוכנת נוספת: חילוץ משפחתו הכלואה של מאפיונר חסר רחמים.


גיליין מקסוול: עושר מחריד / Ghislaine Maxwell: Filthy Rich

 

חובת צפייה: גיליין מקסוול הייתה המפלצת שמאחורי המפלצת ג'פרי אפשטיין. עד כמה שזה נשמע בלתי נתפס, מקסוול הייתה שותפה פעילה בהפעלת מכונת ההתעללות המינית של אפשטיין בנערות ובנשים, שנמשכה שנים. סיפוריהן של שורדות מלווים את משפטה של גיליין מקסוול, אשת החברה הגבוהה ושותפתו לדבר עברה של ג'פרי אפשטיין, בגין סחר בנשים למטרת מין.


Athlete A / מתעמלת א'

 

 

כאשר רואים מתעמלת אגדית כמו סימון ביילס מנצחת תחרות אחר תחרות וקוטפת מדליה, כאשר מסתכלים על הנערות המחייכות כשהן לבושות בתלבושת הייצוגית של נבחרת ארצות הברית באולימפיאדה – קשה לדמיין מה קרה מאחורי הקלעים במשך שנים ארוכות. קשה להעלות על הדעת שמדובר בנערות שעברו פגיעה מינית, לעתים כמה וכמה פעמים, כאשר הפוגע הוא לא אחר מאשר הפיזיותרפיסט הנערץ של הנבחרת. הסרט "המתעמלת א'" הוא סרט דוקומנטרי מקורי של נטפליקס שפשוט חובה לראות, ולו רק כדי להבין את ממדי המפלצתיות של האיש – כמו גם את מאמצי ההסתרה סביב הפרשה.


The Tinder Swindler / נוכל הטינדר

 

 

והנה עוד מקרה שבו המציאות מספקת חומר מספיק מרתק וכמעט מופרך לסרט תיעודי. הסרט "נוכל הטינדר" מספר את סיפורו של המתחזה שהעמיד פנים של איל יהלומים עשיר, חי חיי מותרות, חיזר אחרי נשים באינטרנט – ועקץ אותן במיליוני דולרים. עכשיו כמה מהנשים שנפגעו מחליטות להשיב מלחמה.


פואנטה


מסכי עשן – המלכודת הדיגיטלית (The Social Dilemma)

 

 

אם יש סרט אחד שאתם חייבים לראות בנטפליקס, הרי שזה הסרט "מסכי עשן – המלכודת הדיגיטלית" (The Social Dilemma).

רובנו יודעים מצוין שאנחנו מכורים לפייסבוק, אינסטגרם וטווייטר. אנחנו רואים את הילדים שלנו לא מצליחים להתנתק מטיק-טוק, אבל אנחנו לא באמת מבינים כמה עמוק התהליך שנעשה מאחורי הקלעים כדי שנתמכר. הרבה מאוד משאבים הושקעו כדי שלא נשלוט בעצמנו, ניכנס לדיכאון, נחכה ללייק הבא…

בסרט הזה, שהוא סרט מקורי של נטפליקס, תשמעו את עדויותיהם של בכירי אותן רשתות חברתיות לשעבר ותבינו מה הם עשו כדי שאתם תהפכו מלקוח למוצר.

לקריאה מורחבת על הסרט, היכנסו להמלצת הצפייה "מסכי עשן – המלכודת הדיגיטלית" >


משתפים סיסמאות בנטפליקס? החגיגה נגמרה

לפני שנעבור לתקצירי הסדרות והסרטים בנטפליקס, נזכיר כי החברה החליטה לשים סוף לשיתוף סיסמאות. אם אתם חולקים את הסיסמה לחבילה שלכם עם אנשים שאינם מתגוררים אתכם באותו בית, תצטרכו להפסיק. נטפליקס מציעה פתרון למי שרוצה להוסיף אדם לחבילה – אבל הוא כרוך בתשלום. את הפרטים תמצאו בכתבה שפרסמנו על שיתוף סיסמה בנטפליקס.

דיסני+, נטפליקס או אולי דיסקברי+ ?

כאמור, מחיר נטפליקס יותר גבוה ממחיר חבילה בדיסני פלוס או בכל שירות סטרימינג אחר. כדאי שכל צרכן יעשה לעצמו את החישובים שלו, כי בסופו של דבר, בחבילות הטלוויזיה של יס, הוט, פרטנר TV וסלקום TV יש מגוון גדול של תוכן הכלול בחבילה – וכולן מציעות גם חבילה משולבת שכוללת גם חיבור לאינטרנט. כך למשל, חבילת יס פלוס פייבר – שכוללת להתחבר לחבילת סיבים אופטיים של בזק וחבילת טלוויזיה של יס או סטינג TV. פרטים על המחירים – כאן במדור טלוויזיה בפואנטה.

המתחרה העיקרית של נטפליקס היא דיסני+ – אבל התוכן בה שונה. מחיר דיסני פלוס בישראל עומד על 40 ש"ח בחודש. התוכן כולל סרטי וולט דיסני, מארוול ופיקסאר, סרטים תיעודיים של נשיונל ג'יאוגרפיק וסדרות כמו הרופא הטוב, משפחת סימפסונס והקרדשיאנס). מוזמנים להיכנס לכתבה שפרסמנו כדי לקבל המלצות צפייה בדיסני +, וגם לכתבה מה עדיף נטפליקס או דיסני פלוס. אפשר לקבל חודש חינם בדיסני פלוס דרך יס.

שירות סטרימינג אחר הוא דיסקברי+. כיום הוא זמין רק דרך יס – אשר נותנת הטבה של צפייה חינם לזמן מוגבל (היכנסו לכתבה דיסקברי+ ב-yes).

עוד כמה מילים על מחירי נטפליקס בישראל

המחירים של נטפליקס היו בעבר לא גבוהים ביחס למחיר חבילת טלוויזיה של yes, הוט, סלקום TV או פרטנר TV, אבל זה לאט לאט משתנה. החבילות של נטפליקס מתייקרות כל שנה וחצי-שנתיים. בארה"ב המחירים בנטפליקס במהלך השנה בשיעור של עד 12.5%, וכך גם בבריטניה. בגל ההתייקרויות הנוכחי, עליית מחירי נטפליקס מתרחשת לא רק בישראל אלא בעשרות מדינות אחרות.

בפעם האחרונה עלו מחירי נטפליקס בישראל ביוני 2019. ההצדקה שהחברה מספקת לכך היא בצורך לממן כמה שיותר תוכן מקורי, כדי להיות מסוגלת להתחרות בענקיות הנושפות בעורפה, כמו אמזון פריים וידאו, דיסני פלוס, אפל TV פלוס, HBO וכו'. אגב, גם HBO פלוס בדרך לישראל.

אגב, נטפליקב מציעה חבילה זולה עם פרסומות בארה"ב ובכמה מדינות נוספות. יש להניח שבשלב כלשהו חבילה כזו תשווק גם בישראל. פרטים בכתבה על חדשות נטפליקס.

סרטים מומלצים בנטפליקס – קשה לכם לבחור?

כמה זמן אתם מבזבזים על בחירת סדרה או סרט בנטפליקס? כדי לחסוך לכם זמן ולעזור לכם לבחור, נטפליקס מציעה לצופים (רק בטלוויזיה) את כפתור PLAY SOMETHING. לחיצה על הכפתור מעלה באופן אוטומטי סרט או סדרה שהאלגוריתם של נטפליקס בוחר עבורכם בהתבסס על תוכן שכבר ראיתם.

שירות נוסף של נטפליקס נקרא downloads for you – והוא פשוט מוריד לכם למכשיר סרטים וסדרות שנטפליקס חושבת שתאהבו. איך? היכנסו לכתבה על downloads for you כאן באתר פואנטה.

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות