אל תחמיצו - מזרון פנדה בהנחה. מזרן ויסקו מומלץ

ההצעה השווה של פואנטה ופנדה – מזרון ויסקו ב-15% הנחה. מומלץ

מזרן פנדה היברידי מוצע כעת במחיר מיוחד לגולשי פואנטה, ויש גם התנסות והחזרה חינם. דווקא עכשיו, פנקו את עצמכם בפנדה – מזרון שיעזור לכם לישון טוב

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מחפשים מזרן מומלץ, יש לפנדה מזרון בדיוק בשבילכם. האמת היא שיש למותג השינה PANDA כמה סוגים של מזרונים, החל ממזרון ויסקו (ספוג זיכרון) ועד מזרון היברידי שמשלב בין קפיצים לויסקו (פנדה הייבריד). הבשורה הטובה היא שגולשי פואנטה מקבלים הנחה שווה על מזרון פנדה. מדובר בלא פחות מ-15% הנחה (!) – וכדי ליהנות ממנה צריך פשוט ללחוץ על הקישור הזה ולהזין קוד קופון poenta15.

האמת היא שההנחה של פואנטה תקפה על כל מוצרי פנדה: מזרון, מיטה, כרית אורתופדית, מצעים, מגבות ועוד.

הנחה פנדה

למה פנדה? מזרון ויסקו שזוכר את מבנה הגוף שלכם

בטח שמעתם הרבה על מזרן ויסקו, אבל ייתכן שאתם לא ממש מבינים מה הביג דיל ולמה אנשים מעדיפים מזרון ויסקו, במיוחד כשהם מחפשים מזרון זוגי מומלץ (או מזרון למיטת יחיד).

ויסקו הוא ספוג זיכרון, כלומר, ספוג שזוכר את מבנה הגוף שלכם ומתאים את עצמו אליכם. כתוצאה מכך יש לפנדה מזרון שיכול להיות מצד אחד אלסטי אך מצד שני קשיח במידה הרצויה.

אגב, בשנים האחרונות הפך מזרון פנדה לשם נרדף למזרן ויסקו, למרות שיש כמובן יצרנים נוספים. הסיבה היא הפופולריות של המותג. כבר לא חייבים להוציא המון כסף כדי לישון טוב מאז שחברת פנדה הישראלית הביאה איתה בשורה: מזרן איכותי במחיר שפוי. כמובן, המחיר נעשה אפילו יותר שפוי כאשר מנצלים את הקופונים השווים של פואנטה. כיום פנדה מזרון מבוקש במיוחד, בין היתר כי החברה הוכיחה שלא חייבים לשלם הון על מזרן משובח.

סיבה לא פחות חשובה לפופולריות פנדה מזרון ויסקו היא האפשרות לקבל 100 ימי התנסות עם החזרה חינם.

מה זה מזרון היברידי – Panda hybrid?

אז מה זה בעצם מזרון היברידי? כשמו כן הוא, מזרון שהוא גם וגם. תחום המזרונים כל הזמן מתחדש, והיום כבר לא צריך לבחור בין מזרון ויסקו למזרון קפיצים, כי יש מזרון פנדה היברידי. פנדה הייבריד מאפשר ליהנות מכל העולמות: יש לו שכבת ויסקו ושכבת קפיצים – כך שהוא גם אלסטי וגם נוח בצורה חריגה. הקפיצים משולבים בטכנולוגיה מיוחדת שבה כל קפיץ עטוף בנפרד, כך שגם כאשר אתם ישנים ליד מישהו שלא מפסיק לזוז – אתם לא מרגישים כלום. במקביל, אתם נהנים מהיתרונות של מזרון ויסקו. ויסקו הוא חומר ייחודי שמתאים את עצמו לגוף. הוא פותח על-ידי NASA, ומה שטוב לנאס"א – בטח טוב גם לכם.

מזרון ויסקו

למה רק מזרון? הנחה גם על מיטה

אגב, אולי כדאי לשקול לקנות לא רק מזרון פנדה, אלא גם מיטה. יש לפנדה מיטה זוגית רגילה, מיטה מתכווננת, מיטת יחיד, ובקיצור – את כל מגוון פתרונות השינה.

נכון שמדובר בהוצאה כספית, אבל הבריאות שלכם חשובה – וחוץ מזה, גם על מיטה גולשי פואנטה לא משלמים מחיר מלא. עם הקוד של פואנטה תוכלו לקנות באתר פנדה מזרון בהנחה של מאות שקלים וגם מיטה איכותית בהתאם להעדפה שלכם.

על שאר המוצרים באתר, כולל כרית אורתופדית, ספה (גם ספה נפתחת), מצעים, מגבות ועוד – קבלו 20% הנחה. מה שחשוב הוא לא לשכוח את הקופון POENTA20 אחרי שנכנסים לאתר דרך הקישור הזה.

הנחה פנדה

 

קונים אונליין בלי לבזבז זמן

אחד היתרונות של פנדה הוא שהמכירה מתבצעת אונליין, דרך האתר בלבד – והלקוח יכול להתנסות במזרן ולהחליט אם הוא מתאים לו.

  • למזרן כיסוי הנסגר באמצעות רוכסן – כך שהוא קל לניקוי ומתאים למבוגרים ולילדים.
  • החברה מעניקה 100 ימי ניסיון ללא התחייבות.
  • החברה מעניקה 12 שנות אחריות.

האם מזרני פנדה מתאימים לכם בכלל?

התשובה הקצרה היא "ברור שכן". התשובה הארוכה יותר היא שמזרן פנדה מתאים כמעט לכל אחד, בדיוק בגלל התכונה העיקרית שלו: הוא מתאים את עצמו למי שישן עליו.

למעשה, המזרן של PANDA מתאים לכל אחד, אבל אם אתם סובלים משינה לא חלקה, מזרני פנדה מתאימים לכם במיוחד – ובמיוחד אם תשלבו אותם גם עם מיטת פנדה.

כיום, הרבה מאוד אנשים מתלוננים על בעיות שינה, על שינה לא רציפה ועל לילות שהם קמים מהם עייפים. לעתים קרובות, הם מחפשים את הבעיה במקום הלא נכון, הולכים לרופאים ואפילו למרפאות שינה. יש רבים שנעשים תלויים אפילו בכדורי שינה – אבל לפני כל אלה כדאי לחפש מתחת לאף. לפעמים הבעיה היא המזרן.

מזרון פנדה יכול לשנות את איכות השינה שלכם מקצה אל קצה, ואם אתם מתלבטים אם הוא מתאים לכם – החברה מאפשרת לכם פשוט להתנסות.

מזרן ויסקו – מה בעצם הקשר לנאס"א?

כאמור, המזרן של פנדה הוא מזרון ויסקו. מזרני ויסקו כוללים קצף מיוחד המשנה צורה ומוצקות בהתאם לחום הגוף. בנאס"א פיתחו אותו לא כדי שאנחנו נישן טוב, אלא לצרכים של בניית המעבורת והמעבר שלה דרך האטמוספירה. אלא שכאשר גילו את יתרונות החומר הזה, הבינו שאפשר להשתמש בו גם לצרכים מסחריים – בין היתר, למזרנים.

מן הסתם, לא כל פיתוח שמיועד לפעילות מקצועית כמו שהייה של אסטרונאוטים בחלל הופך להיות מוצר צריכה ביתי, אבל במקרה של ויסקו – היתרונות של החומר הפכו אותו לפופולרי מאוד. זה התחיל בבתי חולים – שם חיפשו פתרון עבור חולים שנמצאים בשכיבה 24 שעות ביממה וצריכים לפתור בעיה של פצעי לחץ, וזה המשיך לצרכנים הפרטיים.

כמובן שנדרשת התאמה של הויסקו לכל מוצר שבו הוא משולב. במקרה של המזרן, מדובר בשכבות, כאשר הוויסקו נמצא בחלקו העליון, ומתחתיו יש ספוג (הקובע את דרגת הקושי של המזרן).

פנדה מזרון במחיר משתלם

> להזמנת מזרן ויסקו זוגי של פנדה ב-15% הנחה, לחצו כאן והקישו קוד קופון POENTA15

מיטה מתכווננת פנדה

למה דווקא פנדה מזרון?

כיום יש עוד חברות שמציעות מזרן ויסקו, אז למה דווקא מזרן פנדה? כאן נכנסים לתמונה כמה שיקולים – אמינות, איכות והתנסות. בנוסף, כמובן, נכנס לתמונה עניין המחיר – וכאן כאמור לגולשי פואנטה יש יתרון בשל ההנחה. מה שחשוב לזכור הוא להשתמש במזרון פנדה קופון.

בשורה התחתונה, המחיר הסופי הוא באמת מחיר שווה לכל נפש עבור מוצר איכותי שילווה אתכם שנים ארוכות.

הלקוח תמיד צודק: בפנדה מאמינים בסטנדרט שירות אמריקאי

חשוב לציין כי פנדה היא חברה שחרטה על דגלה אמינות ואיכות, לצד תודעת שירות בסטנדרטים אמריקאיים. לא משנה איזה מזרן פנדה תבחרו, כל הדגמים עומדים בתווי תקן בינלאומיים ®CertiPUR-US ו- ®OEKO-TEX.

אי אפשר להתעלם גם מהפשטות ומהקלות שבו אתם יכולים להזמין דרך אתר פנדה מזרנים. כאמור, מאחר שחברת פנדה משווקת את מזרוני פנדה אונליין, היא מבינה שצרכנים מעוניינים להתנסות – ולכן מציעה את ההתנסות חינם. מאחר שמדובר בקנייה אונליין, ההבטחה להתנסות במזרן היא כמובן הבטחה מרגיעה. אין אותיות קטנות או עלויות נלוות. אדם שמחליט מסיבה זו או אחרת להחזיר מזון פנדה לחברה, מזוכה במלוא סכום העסקה. הוא לא צריך לדאוג לאיסוף או להובלה – פנדה מגיעה לאסוף את המזרון ללא עלות נוספת.

בחברה סומכים על המוצר שהם משווקים ולכן מאפשרים התנסות ארוכה מאוד שבסופה אפשר להחזיר את מזרון פנדה.

בקיצור, לקוחות שקונים בפנדה יכולים בלחיצת כפתור פשר להזמין את המזרן, לקבל אותו עד הבית וגם לבטל את העסקה אם הם מתחרטים. עוד הם נותנים על כל מזרוני פנדה 12 שנות אחריות – שנה על הבדים ו-12 שנה על ליבת המזרן.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
1
נגישות