שירות דיסני פלוס בישראל התייקר במפתיע. זה מחיר דיסני+ כעת

שירות דיסני פלוס בישראל התייקר במפתיע. זה מחיר דיסני+ כעת

מחיר דיסני פלוס בישראל מזנק ב-10%. המחיר החדש מפתיע את הלקוחות הקיימים. כל הפרטים על המהלך המפתיע של Disney+ ישראל

מחיר דיסני פלוס ישראל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בלי שום הודעה מוקדמת, מנויי דיסני+ בישראל מגלים היום כי המחיר מתייקר. החל מ-20.3.2024 מחיר דיסני+ בישראל עומד על כ-45 ש"ח בחודש. למי שיחליט מראש כי הוא רוכש מינוי שנתי, המחיר יהיה כ-450 ש"ח (כלומר, מחיר של עשרה חודשי דיסני פלוס, כששווי ההנחה הוא חודשיים חינם, כ-90 ש"ח).




נזכיר כי דיסני+ הושק בישראל בחודש יוני 22, מה שאומר שעדיין לא חלפו אפילו שנתיים מיום ההשקה, וכבר המחיר עולה ב-10%. עם זאת, הוא עדיין זול יותר מנטפליקס – ומציע חבילה באיכות צפייה גבוהה (4K). זאת, בניגוד לנטפליקס שבה יש בחירה בין כמה חבילות צפייה, כאשר חבילת הצפייה הזולה מספקת איכות צפייה נמוכה בלבד.

מחיר דיסני פלוס בישראל ומה כוללת החבילה

בחבילה של דיסני פלוס יש אפשרות לצפייה במקביל בעד 4 מכשירים ובהורדה לכמה וכמה מכשירים עבור 7 פרופילים שונים. גם זו תכונה שבנטפליקס מחייבת את חבילת הפרימיום. היכנסו לכתבה מה עדיף – נטפליקס או דיסני פלוס כדי להבין טוב יותר את ההבדלים בין שני השירותים.

מחיר דיסני פלוס אחרי העדכון
ההודעה של דיסני פלוס למנויים מסתתרת בתוך השאלות והתשובות

את ההודעה על העלאת מחיר דיסני פלוס הלקוחות קיבלו במפתיע, והיא לא בולטת באתר. לפי ההודעה, משתמשים קיימים יחויבו במחיר החדש החל מ-24.4.24.

העלאת המחירים בישראל מתרחשת אחרי שבארה"ב כבר בוצעה העלאת מחירים לפני כמה חודשים. אולם, בארצות הברית דיסני פלוס מציעה גם חבילה זולה שבה יש פרסומות – ואילו כאן בארץ זה לא המצב.

בכל מקרה, עבור מי שאוהב תוכן עשיר – ולא רק לילדים אלא בכלל, כזה שכולל גם את סרטי מארוול ומלחמת הכוכבים, גם את נשיונל גי'אוגרפיק, גם את הסימפסונס, גם את הקרדשיאנס ועוד ועוד, משתלם כנראה לשלם עוד 5 ש"ח בחודש עבור השירות. נזכיר כי אפשר כיום להצטרף לחבילה של יס פייבר – כלומר, הטלוויזיה של יס והסיבים האופטיים של בזק, עם שלושה חודשים חינם – אז שווה לבדוק. לכתבה על סרטים מומלצים וסדרות מומלצות בדיסני פלוס, היכנסו למדור טלוויזיה כאן באתר.

רוצים להוזיל את חבילת הטלוויזיה שלכם?

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעת מחיר:

*חובה לבחור לפחות חברה אחת!

שים לב! יש לשלוח רק לאחר בחירת חברה!

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות