מחפשים מזרן זוגי או מזרון זוגי? אל תזמינו לפני שתבדקו כאן

מחפשים מזרון זוגי? אל תזמינו לפני שתבדקו כאן

לא משנה אם אתם מחפשים מזרן זוגי או מזרון זוגי, ולא משנה אם מזרון ויסקו, לטקס או קפיצים – אל תקנו לפני שתקראו

מזרן זוגי - מדריך קנייה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מכירים את השאלה הנצחית – איך אומרים, מזרן או מזרון? אז האמת היא שצריך לומר "מזרן", אבל כולם אומרים "מזרון". לכן בכתבה הזאת נעזור לכם לבחור גם מזרן זוגי וגם מזרון זוגי 🙂 העיקר שיהיה לכם על מה לישון ושלא תשלמו ביוקר – כי כמעט תמיד אפשר למצוא מזרון זוגי במבצע. כאשר אתם מחפשים מזרן מומלץ (או מזרון מומלץ), אתם נתקלים ודאי בכמה שמות בולטים, החל ממזרן פנדה, דרך מזרון זוגי עמינח, מזרן מנדלבוים, מזרן אירופלקס, קינג קויל, סימונס… ועד מזרון זוגי איקאה.

בכתבה זו לא נגיד לכם איזה מכל אלה הוא מזרון זוגי מומלץ עבורכם, משום שיש פה הרבה מאוד עניין של התאמה אישית. מה שכן, נוכל לתת לכם כמה טיפים לבחירת מזרן זוגי (או מזרן ליחיד), וגם להפנות אתכם לכמה מהאתרים שאתר פואנטה משתף איתם פעולה. נתחיל בכמה דוגמאות למזרן זוגי במבצע – ולאחר מכן נעבור לטיפים.

מזרון זוגי במבצע – דוגמאות

המותג הצומח שהישראלים התאהבו בו

מזרון זוגי פנדה בהנחה

 

רוב מותגי המזרנים בארץ הם מותגים ותיקים, ולכן PANDA הוא מותג מרשים במיוחד. בזכות מוצר איכותי ושיווק מעולה, יש כיום הרבה מאוד צרכנים שמחפשים מזרון פנדה באופן אוטומטי כאשר הם מחפשים מזרון מומלץ. מדובר במזרן ויסקו איכותי, אשר החברה משווקת רק אונליין. מאחר שגם בפנדה מבינים שמזרן הוא מוצר שמחייב התנסות, לקוחות PANDA מקבלי ימי ניסיון – מה שמאפשר לבצע את הרכישה בלב שקט. החברה מציעה מגוון מזרנים, ומעבר לזה, גם מיטה זוגית מומלצת שהלקוחות בדרך כלל יכולים לקבל בהנחה כאשר הם קונים מזרן.

באופן עקרוני, מחיר פנדה מזרון הוא מחיר הוגן ונגיש – אבל שימו לב, גולשי פואנטה זכאים להנחה נוספת, ולמעשה לכפל הנחות.

הנחה פנדה

 


מזרון זוגי אירופלקס – מזרון אורטופדי Aeroflex

מזרון זוגי אירופלקס

אם אתם מחפשים מזרן ויסקו, אפשר למצוא מזרן אירופלקס זוגי, דגם Jasmin בעשרות אחוזי הנחה. אפשר לבחור בין גדלים, החל מ-140X190 ס"מ, במחיר שמתחיל ב-1990 ש"ח (במקום כ-4,600 ש"ח).

  • אחריות ל-10 שנים.
  • 5 אזורי נוחות, כולל אזור נוחות מיוחד לכתפיים.
  • תעלות לאוורור אקטיבי בשיטת Aero Air אשר פותחה בלעדית למזרני Aeroflex.
  • בד הריפוד: בד ג'קארד איכותי עם תפירת קווילט עמוקה ששומרת על איכות המזרן.
  • עובי המזרן: 24 ס"מ.

 

 

מזרן זוגי מומלץ – איך תבחרו?

כאשר אתם בוחרים מזרן יחיד או מזרן זוגי במבצע או במחיר מלא, תמיד כדאי שתבדקו כמה דברים:

אז מה בעצם יש לבדוק במזרון לפני רכישתו?

ממה עשוי המזרן? מזרון קפיצים, מזרן ספוג, מזרן ויסקו?

בין אם אתם מחפשים מזרון זוגי ובין אם מזרן יחיד, במהלך סקר המחירים שלכם תיתקלו במושגים כמו מזרון קפיצים מזרן ספוג, מזרן לטקס או מזרן ויסקו. לחומר שממנו מיוצר המזרן יש חשיבות קריטית, משום שהוא משפיע לא רק על הנוחות שלכם, אלא גם על התמיכה שהגוף מקבל ועל העמידות של המוצר לאורך שנים.

דפנה הראל כפיר טיקטוק

כיום יותר ויותר אנשים מעדיפים לקנות מזרון ויסקו. ויסקו הוא למעשה ספוג זיכרון. מדובר בחומר ייחודי: הוא מצליח להיות אלסטי, אך לא רך מדי או גמיש מדי. בזכות היכולת שלו להשתנות ו"לזכור", הוא הפך לחומר כל כך פופולרי בתעשיית המזרנים. מזרן מספוג זיכרון נשאר קשיח, אך כאשר שוכבים עליו הוא מתעצב על פי מבנה הגוף. את כל הפרטים אפשר לקרוא בכתבה על מזרן ויסקו. לעתים קרובות המזרן מכיל יותר מחומר אחד. כך למשל מזרן שיש בו גם לטקס וגם ויסקו. לטקס הוא חומר גלם המופק מעץ הגומי ומוקצף כדי לקבל את תכונות הרכות והצמיגות. נהוג לשלב את שני החומרים בשכבות הנוחות של המזרן.

כשמדובר על מזרון קפיצים, הכוונה היא לסלילי פלדה מחושלת בעלי כוח התנגדות גבוה. כאשר מופעל לחץ על הקפיצים, הם מפעילים לחץ נגדי. רצוי שיהיו למזרן כמה שיותר קפיצים ושהם יהיו עבים. כך הוא יהיה איכותי ועמיד יותר. כדאי לדעת שיש שיטה של קפיצים מבודדים – כלומר שכל קפיץ עטוף בשרוול ייעודי ומאפשר לכל אחד מבני הזוג לישון באופן שנוח לו בלי להפריע לאחר.

עובי ושכבות

יש חשיבות כמובן לעובי המזרן, משום שאם הוא יהיה גבוה מדי או נמוך מדי, יהיה לכם לא נוח לעלות למיטה או לרדת ממנה. אם המזרן עשוי מכמה שכבות – חשוב שתבדקו ממה עשויות השכבות השונות. רצוי שהשכבה הקשיחה (והעמידה) תהיה למטה.

צד קשיח וצד רך

יש מזרנים רבים שהם למעשה דו צדדיים – ומאפשרים לכם לבחור אם אתם מעדיפים את הצד הקשיח או את הצד הרך יותר.

לא קשיח מדי ולא רך מדי

יש כאלה שבטוחים שככל המזרון קשיח יותר, כך הוא בריא יותר. זה לא נכון – ועודף קשיחות עלולה להפעיל לחץ על הגוף. כמובן, גם מזרן רך מדי הוא לא בריא וגם הוא עלול לגרור לחץ על עמוד השדרה. כמו תמיד, צריך למצוא את המינון הנכון.

סוג הבד

אמנם אתם תמיד ישנים עם מצעים ונדמה לכם שסוג הבד העוטף את המזרן פחות משמעותי, אבל זה לא נכון. חשוב שיהיה בד עם פתחי אוורור וחשוב שהבד לא יצבור ריח, עובש או לחות.

מזרון זוגי מחיר: הכי יקר זה לא בהכרח הכי טוב

יש לעתים צרכנים שלוקחים קצת רחוק מדי את האמרה ש"על איכות צריך לשלם". נכון, מזרון זוגי זול מדי צריך לעורר את חשדכם, אבל מזרן יקר מאוד אינו ערובה לאיכות וגם לא לנוחות. אין תשובה חד משמעית לגבי מזרון זוגי מחיר, וחשוב לבצע שלל בדיקות אחרות.

קונים בחנות? שכבו על המזרן

אם אתם עושים השוואת מזרנים בין חנויות, חשוב שתשכבו עליהם. השקיעו בכך את הזמן הדרוש, בין 5 ל-10 דקות לפחות, ולא שניות ספורות. ודאי שלא כדאי להחליט על סמך ישיבה בלבד. כדאי בכל מקרה לברר אם יש אפשרות לקבל את המזרון לתקופת ניסיון – ולברר אם תהיו חייבים לישון על ניילון בתקופה הזאת.

קונים מזרון זוגי אונליין? ניסיון – יתרון גדול

אם אתם קונים אונליין, ודאי שאתם חייבים לקבל תקופת ניסיון. שימו לב, יש מותגים – כמו מזרון פנדה – שמציעים תקופת ניסיון ארוכה. זה משמעותי, משום שכך תוכלו להתרשם מאיכות השינה ומהנוחות לאורך זמן.

אחריות

לא בטוח שתהיה לכם סיבה לנצל את האחריות, אבל אחריות למזרן היא עניין חשוב. בדקו מה היא כוללת ולמשך כמה זמן היא.

פואנטה בטלגרם

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות