רוצים לישון טוב? עכשיו בפנדה מיטות זוגיות בהנחה וגם תקופת ניסיון

פנדה – מיטה זוגית מומלצת בהנחה לגולשי פואנטה וגם תקופת ניסיון

מחפשים מבצע על מיטה? המיטות של פנדה מיטות איכותיות ולא יקרות, שמבטיחות שינה נוחה ונמכרות בהנחה גודולה לגולשי פואנטה. כנסו

מיטה פנדה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מחפשים מיטה, ולא משנה מדובר במיטה זוגית מומלצת, מיטת נוער או מיטה וחצי – אתם לא חייבים להתפשר על העיצוב כדי לקבל מיטה נוחה ואיכותית. מיטה לא קונים כל יום (בטח לא כשמדובר במיטה זוגית). יש להניח שהמיטה שתבחרו עכשיו תשרת אתכם הרבה מאוד שנים, אולי עשרות שנים. לכן, זה לא מוצר שאתם רוצים להתפשר עליו – אתם צריכים מיטה טובה, נוחה ויפה. וזה לא אומר שאתם חייבים לקרוע את הכיס. כאן באתר פואנטה יצרנו שיתוף פעולה שווה במיוחד עבור הגולשים שלנו, שמאפשר לקבל קופון על מיטת פנדה. PANDA הוא אחד ממותגי השינה הכי פופולריים בארץ – כך שרכישה באתר באמת מבטיחה לכם שתוכלו לישון בשקט.

מבחר המיטות של PANDA כולל מגוון דגמים, ביניהם מיטה זוגית מתכווננת. לגולשי פואנטה יש אפשרות לקנות את המיטה הזוגית המצוינת של פנדה בהנחה גדולה של 15%. ואם השם PANDA מוכר לכם, זה בגלל שאת מזרון פנדה כולם מכירים. הרבה לקוחות שכבר קנו מזרון PANDA, רוצים לרכוש גם מיטה. מיטת פנדה עומדת כמובן באותם סטנדרטים גבוהים ומיוצרת מחומרים איכותיים ועמידים לאורך זמן.


חיפוש באתר פנדה מגלה כל מיני מיטות בכל מיני מחירים. לא משנה איזה דגם תבחרו, כל מיטה של פנדה היא מיטה מומלצת, במחיר נגיש ובאספקה מהירה מאוד. למעשה, הכול נעשה בלחיצת כפתור, מבלי שתצטרכו לקום מכיסא: הזמנת מיטה אונליין באתר PANDA היא פשוט הפתרון הנוח ביותר וגם המשתלם ביותר כיום.

הרכבת מיטת פנדה – מהירה ופשוטה

החומרים שמהם עשויות פנדה מיטות הם שילוב של עץ, מתכת ובדי פרימיום. בחברה מבטיחים כי השילוב הזה יוצר עמידות לאורך זמן ונותן תמיכה מושלמת לגב, ובמקביל מקנה למיטה עיצוב מודרני שמשתלב בכל חדר שינה.

בפנדה מבטיחים כי הבסיס יחזיק מעמד למשך שנים ויישאר חזק, לא משנה כמה פעמים תפרקו, תרכיבו או תזיזו אותו.

גובה אידיאלי – 41 ס"מ המורכבים מ-20 ס״מ רגליים ו-21 ס״מ בסיס מיטה.

מתלבטים אם לקנות מיטה זוגית בהנחה באינטרנט? נצלו את תקופת ניסיון

ייתכן שההחלטה על קניית מיטה זוגית באינטרנט נשמעת לכם קצת מלחיצה. בכל זאת, אתם אולי מעדיפים לראות ולהרגיש אותה קודם… בחברת פנדה כל כך בטוחים בשביעות הרצון של הלקוחות, עד כי הם מציעים להם לישון 100 לילות ולהחזיר את המיטה אם הם לא מרוצים.

כדי לבצע החזר, חשוב לשמור את הארגז שבה המיטה הגיעה. יש לפרק אותה באופן שבו היא הורכבה ולהחזיר את כל החלקים לארגז.

מיטה זוגית בהנחה – פנדה

מאחר שמיטה זה לא עסק זול, ההצעה של פנדה ופואנטה אטרקטיבית: מיטה זוגית בהנחה, שלא מצריכה הובלה יקרה או הרכבה מסובכת על ידי בהרכבה עצמית פשוטה, קלה ומהירה. מיטת פנדה בהרכבה עצמית מוזילה מאוד את העלות לצרכן. ההרכבה פשוטה ואורכת דקות ספורות, ללא צורך בהובלה או בסיוע של נגר. עם זאת, בחברה מודעים לכך שיש צרכנים שיעדיפו לקבל שירות הרכבה – ולכן מאפשרים להזמין גם הרכבה.

בתקופה כזו של קושי כלכלי, כל שקל חשוב לנו – וכדאי מאוד לנצל את ההנחה. אין סיבה לשלם את המחירים המופרזים שגובים חלק מהיצרנים.

איזו מיטה זוגית מתאימה לכם? בחרו בין מיטת פנדה רגילה או פרימיום

המספרים מדברים בעד עצמם ומלמדים אותנו על הצמיחה המהירה של חברת פנדה בישראל. החברה, שהתחילה את דרכה בשיווק מזרוני ויסקו איכותי אונליין, החלה לשווק לאחר זמן קצר גם מיטה זוגית במחיר שפוי שזכה לחיבוק מהקהל.

לאור הבנה שהצרכנים מחפשים מיטות זוגיות בכמה דרגות מחיר, בפנדה הגדילו את המגוון.

כעת אפשר לבחור בין מיטת פנדה רגילה, מיטת פנדה פרימיום ובסיס מתכוון של מיטת פנדה.

מן הסתם, מי שמחפש מיטה זוגית, מעוניין בהתאמה מירבית לחדר השינה שלו ולצרכים שלו. יש מי שרוצה סטנדרט ויש מי שרוצה מיטה ארוכה או רחבה יותר.

מיטת פנדה מגיעה בכמה גדלים – אפשר לבחור מיטה בגודל 140*190, בגודל 160*200 או בגודל 180*200.

העיצוב של מיטת פנדה די אחיד, אבל אפשר לבחור בין שני גוונים של אפור.

פנדה – מיטה זוגית מומלצת ואיכותית שמתאימה לכל חדר שינה

מעבר למחיר של מיטה זוגית, השיקול באיזו מיטה לבחור הוא במידה רבה שיקול של איכות. איכות המיטה משפיעה ישירות על איכות השינה שלנו, ואיכות השינה שלנו משפיעה ישירות על איכות החיים שלנו.

בממוצע, אנחנו מבלים כמעט שליש מחיינו בשינה, ולא כי אנחנו מפונקים. שינה חיונית לגוף לא פחות ממים או מזון. ולא מדובר בשינה של שעה-שעתיים, אלא של שבע שעות רצופות לפחות. מחסור בשעות שינה פוגע בתפקוד שלנו, עלול לגרום לדיכאון ולהשמנה ועוד.


לכן, מיטה בכלל, ומיטה זוגית בפרט, אינה רכישה שעושים כלאחר יד. רכישת מיטה היא רכישה משמעותית ואנחנו מצפים מהמיטה ללוות אותנו שנים ארוכות.

בשורה התחתונה, צרכנים מחפשים עבור מיטה זוגית מחיר הוגן ושירות טוב.

המיטה של פנדה מיוצרת מחומרים איכותיים ועונה על כל הדרישות, במחיר שפוי – והיתרון הגדול שלה הוא תקופת הניסיון.

בפנדה אין פערי תיווך, והצרכנים מרוויחים

אחד היתרונות הגדולים של חברת פנדה הוא שאין פערי תיווך – היצרן הוא גם המשווק.

יתרון נוסף הוא שמדובר בחברה רזה, אשר לא מוציאה כסף על אולמות תצוגה גדולים ועל קמפיינים מטורפים. את החיסכון הזה, היא מגלגלת את הלקוחות.

והיתרון האחרון והכי חשוב, הוא שירות לקוחות מעולה. ישראל אינה ידועה בתודעת השירות שלה, וענף הריהוט הוא הענף שבו יש הכי הרבה תלונות. הזמנת מיטה זוגית בהנחה בחברת פנדה תאפשר לכם באמת לישון בשקט.

פנדה: גם מיטה זוגית בהנחה וגם מזרון ויסקו בהנחה

כאמור, חברת פנדה (PANDA) מוכרת לצרכנים בזכות המזרן האיכותי שלה מסוג ויסקו (ספוג זיכרון). כמובן שלא חייבים לקנות גם מיטה זוגית וגם מזרון בפנדה, אבל זה אפשרי ומשתלם. הבחירה בידיכם – תוכלו להשתמש במזרון אחר שיש ברשותכם ותוכלו לרכוש באתר פנדה מזרון ויסקו איכותי.

פנדה הנחה

קבלו עוד מבצעים באתר פואנטה

תגובות: 0

נגישות