מיטב הצגות בית לסין - בהנחות לגולשי פואנטה

ההצגות הכי טובות של תאטרון בית ליסין – בהנחות לגולשי פואנטה

בלוז לחופש הגדול, אפס ביחסי אנוש, הדה גאבלר, בין קודש לחולון, סטמפניו, יומן חוף ברייטון, המשתמט, החופש של ג'קי ועוד. קבלו הנחות ללוח הצגות בית ליסין

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

יונה אליאן-קשת, מגי אזרזר, מיה דגן, נועם קליינשטיין, אבי קושניר – אלה הם רק חלק מהשמות בלוח הצגות בית ליסין 2024. החל מהקומדיה "בין קודש לחולון" שתעזור לכם לשכוח קצת מהחדשות, ועד המחזמר "בלוז לחופש הגדול" שהוא יצירת מופת רלבנטית מתמיד. בין ההצגות האחרות – הדה גאבלר, אמצע, סיפור אהבה, שיפוצים, ברוכים הבאים לגיהנום, המשתמט, בבצ'יק, החופש של ג'קי, יומן חוף ברייטון, המלאך (הצגת ילדים) ועוד.

בית ליסין קופון


הבשורה העוד יותר טובה הוא שלגולשי פואנטה יש קופון לבית ליסין. למעשה, המחיר לרוב הצגות בית ליסין דרך אתר פואנטה מתחיל ב-75 ש"ח אפילו בלי קופון. איך זה עובד? כדי להזמין כרטיסים בהנחה לבית ליסין יש ללחוץ על הקישור.

במידה שתעדיפו להשתמש בקופון הנחה, היכנסו ישירות לאתר בית ליסין והזינו קוד קופון 5774. אפשרות נוספת היא לרכוש את הכרטיסים בקופה באמצעות קוד הקופון.

הנחות על לוח הצגות בית ליסין 2024

בלוז לחופש הגדול

המחזמר בלוז לחופש הגדול הוא הצגת חובה לכל ישראלי – במיוחד בימים אלה של מלחמה. עוד לפני שבעה באוקטובר,  היה ברור שמדובר במחזמר שפורט על העצבים הכי חשופים שלנו כישראלים, ועכשיו על אחת כמה וכמה.



המחזמר מבוסס על הסרט המיתולוגי משנות ה-80, של רנן שור ודורון נשר, אבל לא משנה אם ראיתם את הסרט או לא – אתם תתחברו לכל מילה ולכל שיר.

העלילה – שמתרחשת בימי מלחמת ההתשה – נכונה שבעתיים היום. המחזמר מזקק את כל הישראליות שלנו בצורה מדויקת ומרגשת. שנית, המוזיקה פשוט מרגשת ונדיקת עד כאב.

את הלחנים לשירים כתב עילי בוטנר המוכשר, שאחראי גם על הלחנים הנפלאים של "אפס ביחסי אנוש" המציג גם הוא בבית ליסין.

שורת השחקנים שמשחקת ושרה כאן ארוכה, וכולם מוכשרים אחד-אחד, החל מדור הררי וטל גרושקה ועד משי קליינשטיין וחני נחמיאס.

מוזמנים לקרוא את ביקורת בלוז לחופש הגדול וגם לקבל כרטיס בהנחה לבלוז לחופש הגדול.

מחיר כרטיס למחזמר בלוז לחופש הגדול בבית ליסין

  • מחיר מלא: מ-320 ש"ח.
  • מחיר לגולשי פואנטה: 139 ₪ (גם למקומות הכי שווים באולם).

> להזמנה ישירה, לחצו על הקישור.

> לקבלת ההנחה ע"י הזמנה בטלפון / אונליין באתר בית ליסין / בקופה: הזינו קופון 5774.



יומן חוף ברייטון

אחת ההצגות הטובות ביותר בלוח הצגות בית ליסין

יומן חוף ברייטון בבית ליסין


אחת ההצגות המצחיקות והמהנות ביותר בלוח הצגות בית ליסין היא "יומן חוף ברייטון" – ואם אתם מתלבטים לאיזו הצגה ללכת, את זו אתם חייבים להכניס במקום טוב בראש הרשימה.

עדנה מזי"א, שרק לאחרונה הלכה לעולמה והותירה אחריה חלל עצום, תרגמה את היצירה האוטוביוגרפית של ניל סיימון.התוצאה היא דרמה קומית מצחיקה ומרגשת על משפחה שיש בה הכול – הרבה אהבה, קצת קנאה, מתחים, עזרה הדדית, ריבים, דאגות פרנסה ועוד.

את עלילות המשפחה אנחנו שומעים מפיו של יוג'ין (טל גרושקה), נער בן 15 שמשפחתו היהודית חיה בצמצום בברוקלין שבניו יורק. בדירה הצפופה הוא חי לא רק עם הוריו ועם אחיו, אלא גם עם דודתו שהתאלמנה ועם שתי בנותיה – שעל אחת מהן הוא קצת מפנטז…

הימים הם ימי השפל הכלכלי באמריקה בשלהי שנות ה-30. יוג'ין מצדו רוצה להיות סופר מפורסם או שחקן בייסבול, אבל בינתיים בעיקר ממלא הוראות של אמו (יונה אליאן), אישה יהודייה טובה וקצת טרחנית – סוג של "אמא פולנייה".

  • משתתפים: יונה אליאן-קשת, מיה דגן, יורם טולדנו, אבירם אביטן, טל גרושקה, דין הפנר, נאיה פדרמן
  • במאי: רועי שגב

מחיר כרטיס להצגה יומן חוף ברייטון בבית ליסין

  • מחיר מלא: 220 ש"ח.
  • מחיר לגולשי פואנטה: 75 ₪.

> להזמנה ישירה, לחצו על הקישור.

לקבלת ההנחה ע"י הזמנה בטלפון / אונליין באתר בית ליסין / בקופה: הזינו קופון 5774.

 



הדה גאבלר: מגי אזרזר כמו שעוד לא ראיתם

המחזה המתורגם הדה גאבלר בולט בלוח הצגות בית ליסין בכיכובה של מגי אזרזר.

כל אחד בטח פגש בחייו אדם שריתק אותו והקסים אותו באופן מיוחד. אדם שמשהו בכריזמה שלו שונה מכל אדם אחר. אדם שחשים כלפיו הערכה משולבת בפחד, סגידה משולבת בסלידה. הדה גאבלר הייתה כזאת. דמות חידתית – מושכת ומרתיעה, ממגנטת אך מנוכרת.

גאבלר הייתה בתו של גנרל ידוע הרגילה לחיי החברה הגבוהה. למרות זאת, נישאה ליורגן טסמן, אקדמאי בורגני, והועידה את עצמה לחיים של פשרה כלכלית ורוחנית. חודשים מעטים אחרי ליל הכלולות, הכול משתנה. ארבעה אורחים שמבקרים בבית הזוג מציתים בגאבלר תשוקות מהעבר, והיא מתחילה לחוש כלואה בחייה.

הנחה הדה גאבלר בית ליסין

הבמאי המוערך יאיר שרמן ("המלט") מביא לבמה גרסה עדכנית של המחזה בכיכובה של מגי אזרזר, המצטרפת לשורה של שחקניות תיאטרון גדולות שגילמו את הדה גאבלר בארץ ובעולם, מאז נכתב המחזה על-ידי גדול המחזאים הנורווגי הנריק איבסן, בשנת 1891.

מחיר כרטיס להצגה הדה גאבלר בבית ליסין

  • מחיר מלא: 220 ש"ח.
  • מחיר לגולשי פואנטה: 75 ₪ (גם למקומות הכי שווים באולם).

> להזמנה ישירה, לחצו על הקישור.

> לקבלת ההנחה ע"י הזמנה בטלפון / אונליין באתר בית ליסין / בקופה: הזינו קופון 5774.


בין קודש לחולון: מי אתה אבי קושניר? 

לוח הצגות בית ליסין כולל כמובן גם הצגה עם אבי קושניר, כי כל מי שעוקב אחרי התאטרון הזה כבר יודע – בכל עונה יש לפחות קומדיה אחת שבה הוא מככב.

ליהודה וייס (אבי קושניר) יש חיים מושלמים. הוא חרדי לשעבר, איש עסקים מצליח, נשוי באושר לאיילה ואב נהדר לבתם יעל. הוא נעדר הרבה לנסיעות עבודה. וגם אז יש לו חיים מאושרים. הוא לא באמת טס לבלגיה, הוא נוסע לירושלים. הוא נשוי באושר לשרה כשהכיפה שוב מתנוססת על ראשו.

ולמרות שזה אתגר מטורף לנהל חיים כפולים – יהודה עושה זאת בהצלחה מדהימה. הכול הולך על פי התוכנית, עד שבתו מתאהבת בחרדי. לאט לאט המציאות חונקת את יהודה וקשה לו לצאת מהשקרים. הליברליות והמסורת מתנגשות. כשאומרים שלשקר אין רגליים, מסתבר שזה נכון… וזה עוד לא הכול, כי אז מגיעה הפתעה נוספת.

 

מחזה מאת דניאל לופין, שהביא לנו את "ארבע אימהות", בהשתתפות אבי קושניר, לימור גולדשטיין, הילה סורג'ון-פישר, מאי קשת/מיטל נוטיק, אור אבוטבול/תום חגי.

לקריאת ביקורת בין קודש לחולון – היכנסו למדור "בית ליסין".

מחיר כרטיס להצגה בין קודש לחולון בבית ליסין

  • מחיר מלא: 250 ש"ח.
  • מחיר לגולשי פואנטה: 75 ₪ (גם למקומות הכי שווים באולם).

> להזמנה ישירה, לחצו על הקישור.

לקבלת ההנחה ע"י הזמנה בטלפון / אונליין באתר בית ליסין / בקופה: הזינו קופון 5774.



אפס ביחסי אנוש בבית ליסין

מה לא נאמר על המחזמר המצוין "אפס ביחסי אנוש", שהוא עיבוד בימתי לאחד הסרטים הישראלים הטובים שנעשו בישראל? משי קליינשטיין, מגי אזרזר, דיאנה גולבי ושאר השחקנים המצוינים של בית ליסין, הצליחו לקחת את הסרט ולהביא אותו אל הבמה בצורה מושלמת. עילי בוטנר, האחראי על הפסקול, שזר את התווים באמנות האופיינית לו, והתפאורה הצה"לית משלימה את התמונה לכדי חוויה פשוט נהדרת.

לא במקרה יש כאלה שצפו במחזמר הזה כבר שלוש פעמים ויותר. ברגע שתצאו משערי התיאטרון, תרצו לשוב ולצפות בו פעם נוספת.

כרטיס אפס ביחסי אנוש - הנחה

מחיר כרטיס אפס ביחסי אנוש בבית ליסין

  • מחיר מלא: 350 ש"ח בסופ"ש, 320 ש"ח באמצע השבוע.
  • מחיר לגולשי פואנטה: 119 ₪.

> להזמנה ישירה, לחצו על הקישור.

> לקבלת ההנחה ע"י הזמנה בטלפון / אונליין באתר בית ליסין / בקופה: הזינו קופון 5774.



סטמפניו

סטמפניו – בן למשפחת כלייזמרים ידועה בכפר, הוא אחד משלושת הגיבורים ברומן הקצר שכתב ב-1888 שלום עליכם – ומוגש כאן לצופי הבימה בעיבוד עכשווי של עדנה מזי"א, אשר הלכה לעולמה רק לאחרונה.

סטמפניו הוא מוזיקאי מחונן. מכל רחבי פולין ורוסיה מגיעים לשמוע אותו ואת להקת הכלייזמרים שלו, בחתונות ובאירועים. אבל סטמפניו הוא לא רק נגן שמכשף את המאזינים בצליליו, הוא גם שובר לבבות ידוע, שמפיל את הבנות ברשתו.

כשהוא מתאהב יום אחד ברוחל'ה היפה, אך אבוי, הנשואה, הסיפור מסתבך. אשתו של סטמפניו לא מתכוונת לרגע לוותר עליו, אבל גם רוחל'ה היפה רוצה אותו.

משתתפים: דניאל גל, ידידיה ויטל, אופיר וייל, אשלי זימברג, אסף יונש, קרן מור-מישורי, זוהר מידן, עומרי סמסון, אמנון פלד, מאי קשת, יניב שביט.

מחיר כרטיס להצגה סטמפניו בבית ליסין

  • מחיר מלא: 220 ש"ח.
  • מחיר לגולשי פואנטה: 75 ₪.

> להזמנה ישירה, לחצו על הקישור.

> לקבלת ההנחה ע"י הזמנה בטלפון / אונליין באתר בית ליסין / בקופה: הזינו קופון 5774.

 



החופש של ג'קי

בתקופה כל כך עמוסה רגשית, חשוב שלוח הצגות בית ליסין כולל גם קומדיות. לפעמים כל מה שאנחנו צריכים זה פשוט לצחוק קצת.

האם כלא הוא כלא וחופש הוא חופש? ומה כבר יכול להיות מצחיק בחיים מאחורי סורג ובריח? האסירה המשוחררת ג'קי, שחולמת למלא את האולמות עם מופע הסטנדא-אפ שלה, מגלה שהעולם הוא לא ממש שחור ולבן.

קופון בית ליסין החופש של ג'קי


בכלא היא באמת כוכבת, אבל מחוץ לכתלי בית הסוהר המצב שונה לחלוטין. הגבר שהיה אמור לחכות לשחרורה בגד בה, ואמה הקשישה מכרה את בית ילדותה. פתאום הכלא נראה כמו הבית והחופש נראה מאיים.

באופן לכאורה לחלוטין לא רציונלי, ג'קי רוצה לחזור אל חייה הקודמים, הנוחים והבטוחים – בתוך הכלא. שם היא לא צריכה להוכיח את עצמה, יש לה חברות ויש לה מעמד. אלא שמסתבר שגם לחזור לכלא זה לא פשוט…

לירית בלבן תצחיק אתכם, אבל גם תגרום לכם להסתכל על אסירות בחמלה שברגישות שלרוב פחות רואים במקומותינו. לצד השחקניות והשחקנים האחרים, ביניהם ענת וקסמן הנהדרת, היא תכניס אתכם לעולם שבתוך נווה תרצה ולעולם הפנימי של נשים שנפלטו מהחברה – אבל בלי לשקוע בהלקאה עצמית, אלא בחן בלתי פוסק. להרחבה היכנסו לביקורת הצגה החופש של ג'קי.

מחיר כרטיס להצגה החופש של ג'קי בבית ליסין

  • מחיר מלא: 220 ש"ח.
  • מחיר לגולשי פואנטה: 75 ₪.

> להזמנה ישירה, לחצו על הקישור.

> לקבלת ההנחה ע"י הזמנה בטלפון / אונליין באתר בית ליסין / בקופה: הזינו קופון 5774.



בבצ'יק

יהונתן אינדורסקי, יוצר הסדרה שטיסל האהובה, מגיע אל התיאטרון.

במרכזה של ההצגה עומד יוינה (ידידיה ויטל), בן למשפחת בבצ'יק – דור רביעי לבעליה של מסעדת בבצ'יק.

הנחה בבצ'יק הצגה

אביו, יודל בבצ'יק, מתקרב ליום הולדתו ה-57. הוא, כמו אבותיו לפניו, עומד להיכנע לקללה מסתורית שגבתה את חייו של כל בן ממשפחת בבצ'יק באותו גיל בדיוק.

כעת עליו לקבל החלטה מי יירש את המסעדה – יוינה הנמרץ שתמיד חלם להשתלט על העסק, או חצ'קל – הבן הבכור, שחזר מאמריקה. השניים לא רק נאבקים על המסעדה, אלא גם על מרים יאפצ'יק היפה, אהבת ילדותם.

כאשר יוינה מבין שהוא עתיד לאבד את המסעדה, הוא מנסה להסיר את הקללה שרובצת על המשפחה. האם יצליח להערים על מלאך המוות?

משתתפים: אור אבוטבול/ידידיה ויטל, אורי גוב, דניאל גל, רוברט הניג, תום זידנר, אופיר וייל, יניב לוי, חי מאור, מאי קשת, אורנה רוטברג

מחיר כרטיס להצגה החופש של ג'קי בבית ליסין

  • מחיר מלא: 220 ש"ח.
  • מחיר לגולשי פואנטה: 75 ₪.

> להזמנה ישירה, לחצו על הקישור.

> לקבלת ההנחה ע"י הזמנה בטלפון / אונליין באתר בית ליסין / בקופה: הזינו קופון 5774.


 

אמצע

הנחה להצגה אמצע בבית ליסין עם מיה דגן

15 שנה של זוגיות מתפנצות באחת אל הקיר, כאשר בלילה אחד מאגי אומרת לגארי שהיא לא אוהבת אותו. האם הנישואים שלהם היו באמת מאושרים עד עתה? האם היו סודות? תשוקות לא ממומשות?

זוגיות היא חומר גלם אינסופי למחזות, ספרים, סרטים ושירים, ובמחזה הזה אנחנו מקבלים אותה על כל המורכבות שלה. יש כאן הרבה כאב, אבל גם הומור ושמחת חיים, ונראה שאין מי שלא ימצא את עצמו מזדהה עם שני השחקנים הנהדרים שעל הבמה – מיה דגן ואמיר קריאף.

  • מאת: דייויד אלדרידג'
  • תרגום: עידו ריקלין
  • בימוי: איה קפלן

מחיר כרטיס להצגה אמצע בבית ליסין

  • מחיר מלא: 250 ש"ח.
  • מחיר לגולשי פואנטה: 75 ₪.

> להזמנה ישירה, לחצו על הקישור.

> לקבלת ההנחה ע"י הזמנה בטלפון / אונליין באתר בית ליסין / בקופה: הזינו קופון 5774.



המלאך – הצגת ילדים מומלצת

לאורך השנה, ובמיוחד בחגים כמו פסח, סוכות וחנוכה, יש המון הצגות ילדים ומופעים לילדים. מעטים מבין המופעים האלה הם כאלה שגם ההורים נהנים בהם – וזו כבר סיבה טובה לקחת את הילדים להצגה המלאך בבית ליסין. ההצגה "המלאך" בבית ליסין היא הצגת ילדים מומלצת בזכות הכתיבה הנהדרת של אפרים סידון, הבימוי המוצלח של ציפי פינס, המשחק של שחקני התאטרון המוכשרים, המוזיקה, התפאורה, התלבושות – וההבנה שילדים הם קהל שמגיע לו לקבל תוכן מושקע.

המלאך

המלאכים שבשמיים, כך מסתבר, הם הילדים שטרם נולדו. כל תינוק שנולד בכל מקום בעולם, היה עד לפני רגע מלאך. אלא שמרגע שהמלאכים יורדים לכדור הארץ, הם כבר לא זוכרים שפעם היו מלאכים. והם כבר לא כל כך תמימים… המלאכים בראל ואראל הם חברים שלעולם לא נפרדים, עד שמגיע תורו של אחד מהם לרדת לכדור הארץ ולהיוולד.

החבר הטוב מתקשה להיפרד, ומצליח לרדת לכדור הארץ גם הוא – אלא שחברו הוותיק לא זוכר אותו, והוא גם השתנה מאוד… איך יסתיים הסיפור, והאם מלאכים יכולים בכל זאת לחיות על פני כדור הארץ? להרחבה נוספת, מוזמנים לקרוא את ביקורת ההצגה המלאך כאן באתר.

מחיר כרטיס להצגה המלאך בבית ליסין

  • מחיר מלא: 250 ש"ח.
  • מחיר לגולשי פואנטה: 55 ₪.

> להזמנה ישירה, לחצו על הקישור.

> לקבלת ההנחה ע"י הזמנה בטלפון / אונליין באתר בית ליסין / בקופה: הזינו קופון 5774.



המשתמט

אם אתם רוצים לצחוק, לכו להצגה המשתמט בבית ליסין. הסיטואציה ההזויה שהיא מתארת יכולה להתרחש רק בישראל, והיא מייצרת שפע של סיבות לצחוק. במוקד ההצגה עומד אמרי, שחקן תיאטרון בסביבות גיל ה-40, שלא מזמן נולד לו תינוק והוא עסוק בטירוף בלחיות את חייו. נקישה אחת בדלת ו"ראיון" עם סטודנטית לתאטרון, משנה לו את התוכניות. הסטודנטית התמימה מתגלה כאישה אחרת לגמרי, ואמרי מוצא את עצמו נזרק היישר לשירות הצבאי שממנו השתמט לפני 20 שנה.

והוא לא לבד. המפגש שלו עם שני גברים שחשבו גם הם ש"דפקו את המערכת", הופך לרצף של סצנות מצחיקות שבהן הקהל לא נח לרגע. בין צחוק לצחוק, יש גם לא מעט אמירות ביקורתיות על תופעות כאלה ואחרות בחברה הישראלית, ומה שיפה הוא היכולת העביר את המסרים האלה בחן, בפשטות ובלי לצעוק אותם. לשאר הפרטים מוזמנים לקרוא את ביקורת המשתמט שפרסמנו בפואנטה.

הנחה הצגה המשתמט

מחיר כרטיס להצגה המשתמט בבית ליסין

  • מחיר מלא: 250 ש"ח.
  • מחיר לגולשי פואנטה: 75 ₪.

> להזמנה ישירה, לחצו על הקישור.

> לקבלת ההנחה ע"י הזמנה בטלפון / אונליין באתר בית ליסין / בקופה: הזינו קופון 5774.



ברוכים הבאים לגיהינום בבית ליסין

אבי קושניר בקומדיה עם סאבטקסט

אחרי ההצלחה של "עבדאללה שוורץ", רמי ורד מוציא תחת ידיו קומדיה מושחזת נוספת. היא נפתחת ברגע השיא של חייו של אבי בן חיים (השם אינו מקרי), אשר הופך גם לרגע מותו. בן חיים (שמגולם בכישרון הקומי הידוע של אבי קושניר), נמצא בתקופת שפל של חייו. החובות חונקים אותו. והנה,תפילותיו נענות והוא זוכה לפתע ב-120 מיליון ש"ח בלוטו. מרוב אושר, הוא מת מהתקף לב, אלא שאז מסתבר שזה לא הסוף… הוא נוחת במחלקת "קדם גיהנום" ומצטרף לעוד כמה אנשים מעניינים שמחכים לשיבוץ לעולם הבא.

ואבי… הוא טיפוס די וכחן, והוא מנסה לשכנע את השטן להחזיר אותו לחיים. האם זה אפשרי? לשם כך הוא צריך להתעמת עם עברו. אבי היה טיפוס די מגעיל בחייו, וגם כעת הוא לא בדיוקו סימפטי. במידה רבה, הוא יזכיר לכם את הישראלי המכוער, זה שאנחנו פוגשים כמעט בכל מקום, זה שמעגל פינות, לא רואה אף אחד ממטר ומקמבן את כולם. עכשיו בן חיים צריך להתמודד עם עוד כמה אנשים שאין לו יותר מדי במשותף איתם – צעיר ערבי, הומו מוחצן, סוחר סמים ונערה שנפטרה בדמי ימיה.

הצגות בית ליסין - כרטיסים בהנחה - ברוכים הבאים לגיהינום

בהצגה הזאת תצחקו לא מעט, אבל בין צחוק לצחוק תמצאו גם סאבטקסט עם לא מעט ביקורת על תרבות הבינוניות וותרבות ה"אני ואפסי עוד". שווה.

לקריאת ביקורת ברוכים הבאים לגיהינום היכנסו לכתבה.

  • בימוי: דפנה זילברג.
  • שחקנים: אבי קושניר, יורם טולדנו, יעל וקשטיין, טל דנינו, זוהר מידן, קרן מור-מישורי, סולימאן חוסייסי, עודאל חיון

מחיר כרטיס ברוכים הבאים לגיהינום בבית לסין

  • מחיר מלא: 220 ש"ח.
  • מחיר לגולשי פואנטה: 75 ש"ח

> להזמנה ישירה, לחצו על הקישור.

> לקבלת ההנחה ע"י הזמנה בטלפון / אונליין באתר בית ליסין / בקופה: הזינו קופון 5774.



סיפור אהבה בבית ליסין

ההצגה "סיפור אהבה", שיש לה שם די בנאלי, היא לחלוטין לא בנאלית ובהחלט שווה את הזמן שלכם. במרכזה עומדות קטיה וג'סטין, זוג נשים שסיפור האהבה שלהן קורם עור וגידים למרות נקודת פתיחה לא מובנת מאליה. בסיפור הזה יש הרבה סוגים של אהבה, החל מאהבה בין אח לאחות, דרך אהבה בין אם לבת ועד אהבה בין נשים ואהבה בין גבר לאישה.

הכתיבה המדויקת והמשחק הנהדר של אגם רודברג, יעל וקשטיין, שלומי טפיארו, דניאל חבקוק, נעה רביקוביץ' והאחרים – סוחפים את הקהל אל מנעד של רגשות ותגובות, החל מצער ועצב ועד צחוק מתגלגל.

ביקורת הצגה סיפור אהבה בבית ליסין

מוזמנים לקרוא את ביקורת "סיפור אהבה", וכמובן לרכוש כאן כרטיסים בהנחה.

מחיר כרטיס "סיפור אהבה" בבית ליסין

  • מחיר מלא: 220 ש"ח.
  • מחיר לגולשי פואנטה: 75 ₪.

> להזמנה ישירה, לחצו על הקישור.

> לקבלת ההנחה ע"י הזמנה בטלפון / אונליין באתר בית ליסין / בקופה: הזינו קופון 5774.

תגובות: 0

נגישות