חבילת סיבים אופטיים בהוט (HOT fiber): המחיר האמיתי פשוט מטורף

חבילת סיבים אופטיים בהוט (HOT fiber): המחיר האמיתי פשוט מטורף

הוט מפציצה עם חבילת סיבים אופטיים במחיר גבוה ועם טריפל במחיר גבוה מאוד. בנוסף, משיקה סטרימר וראוטר

השקת סיבים אופטיים של הוט
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




היום הושקה חבילת הסיבים האופטיים של הוט, ומי שחיכה לה כדי לקבל הצעה זולה, התאכזב בטירוף. המחירים של חבילת הוט פייבר פשוט מופרעים. מה שלא פחות מרגיז זה שיטת התמחור המסורבלת והמעורפלת שלה, שרוב הצרכנים לא מוצאים בה את הידיים והרגליים. ומה שהכי מרגיז זה הסכום המטורף שהוט גובה על דמי התקנה – 536 ש"ח!! ואם אתם עצבניים, קבלו את הדובדבן שבקצפת. דמי ההתקנה מחולקים ל-36 תשלומים, כך שגם אם תחליטו להתנתק בגלל המחיר המופרע או בגלל השירות של הוט, תמשיכו לשלם עד שיסתיימו 3 שנים על שירות שאתם לא צורכים.

הוט לא מקורית – המחירים ומבנה התשלום שלה דומה לזה של בזק, וכך הצרכנים רק חושבים שיש תחרות בין שתי החברות הגדולות בשוק התקשורת, אבל אין. לשמחת הצרכנים, בניגוד לעבר שבו הוט ובזק חגגו על הכיס שלנו באין מפריע, כיום יש להן תחרות מצד סלקום ופרטנר, שמציעות חבילת סיבים אופטיים בכ-120 ש"ח לחודש. בהוט מדובר במחיר של כ-185 ש"ח בחודש – שזה הרבה הרבה יותר יקר.

לפני שנציג את כל המחירים, נציין כי בפועל, מי שיתחבר לטריפל בחבילת הסיבים של הוט, ישלם כעבור שנה מההתחברות כ-500 ש"ח לחודש!

כאשר אתם מתחברים לחבילת הסיבים האופטיים, שימו לב שנציג המכירות יציג את המחיר ההתחלתי בצורה מפתה שכוללת מחיר מוזל לשלושה חודשים בלבד. המחיר הזה מזנק אחרי שלושה חודשים וקופץ שוב אחרי שנה – ובכל מקרה הוא לא כולל לא את המודם ולא את דמי ההתקנה – שהם כאמור מופרעים בכל קנה מידה. רק כדי לסבר את האוזן, סלקום ופרטנר לא גובות דמי התקנה כלל.

בקיצור, אם חיכיתם לחבילת סיבים אופטיים של הוט HOT fiber – חכו שתראו את המחירים. חשוב שתשימו לב לכל האותיות הקטנות. כדי לגלוש מהר באמצעות הסיבים האופטיים של הוט תיפרדו מהמון כסף.

מחיר חבילת סיבים אופטיים בהוט

כצפוי, הוט מציעה את חבילת הסיבים האופטיים שלה גם כחבילת סינגל וגם חבילת טריפל.

עוד כצפוי, החברה מצעה הנחה לשלושת החודשים הראשונים – כך שחשוב להסתכל על המחיר הקבוע.

ועוד כצפוי, כעבור שנה המחיר של שתי החבילות מתייקר ב-20 שקל לחודש.

 

חבילת סיבים אופטיים של הוט מתומחרת בשיטת המגדל. המחיר כולל תשלום על תשתית וספק, תשלום על ציוד (מודם) בגובה כ-20 ש"ח בחודש ותשלום דמי התקנה בגובה של כ-15 שקל לחודש למשך 36 חודשים. מי שיזמין את החבילה החודש, יקבל הנחה של 50% על דמי ההתקנה.

מחיר חבילת סיבים אופטיים של הוט (ספק+תשתית) – כולל מודם ודמי התקנה

חבילת סיבים אופטיים – סינגל חבילת סיבים אופטיים – טריפל
שלושה חודשים ראשונים כ-165 ש"ח בחודש כ-235 ש"ח בחודש
שנה ראשונה כ-185 ש"ח בחודש כ-475 ש"ח בחודש
אחרי שנה כ-205 ש"ח בחודש כ-495 ש"ח בחודש

 

חבילת סיבים אופטיים של הוט – פרטים נוספים

עוד כמה מילים על הסיבים האופטיים של הוט – HOT fiber. מדובר בחבילות אינטרנט של עד 1000 מגה, כאשר בחברה אומרים כי נכון לעכשיו יכולים להצטרף אליהן כ-600,000 ישראלים. אם להאמין להוט, מדובר בפריסה רחבה, למעשה הכי רחבה שיש כיום, כך שהחבילה הזאת יותר זמינה לצרכנים מאשר סלקום פייבר, פרטנר פייבר ואפילו בזק. מצד שני – הוט לא מספרת לנו איפה היא פרוסה.

בזק, כידוע, השיקה ממש לאחרונה חבילה משלה. חבילת סיבים אופטיים של בזק גם היא לא זולה, ובזק מבטיחה כי היא תגיע מהר מאוד למאות אלפי צרכנים – כפי שפרסמנו בכתבה "חבילת הסיבים האופטיים בבזק יקרה. אלה המחירים שתשלמו כדי לגלוש מהר". פרטנר, כאמור, זולה יותר. החברה דיווחה לפני מספר שבועות כי 150,000 ישראלים מחוברים לסיבים האופטיים של פרטנר. אלה המחירים.

שדרוג אוטומטי למהירות 500 מגה

במקביל להשקת הוט פייבר, החברה משדרגת באופן אוטומטי לקוחות קיימים למהירות גלישה גבוהה – ללא תוספת תשלום. מדובר במעל ל-100 אלף לקוחות שיש להם חבילות של 100 ו-200 מגה, המשודרגים למהירות עד 500 מגה.

במקביל להשקת הסיבים האופטיים של הוט – ציוד חדש וממשק חדש

במקביל להשקת חבילת הסיבים האופטיים, הוט משיקה גם ממשק צפייה חדש ששמו הוט TV.

 

בנוסף, הוט משיקה ציוד קצה שאמור לייצר חבילת גלישה יותר טובה בבית (HOT Wi-Fi), בדומה לחבילת Full WiFi שבזק מציעה.

כזכור, בזק השיקה את נתב BE שאמור לספק גלישה ללא ניתוקים ומתופעל באמצעות אפליקציה ייעודית. כעת גם הוט מנסה להציע נתב ייחודי שיש לו אפליקציה. בנוסף, כמו שבזק מציעה מגדילי טווח, כך גם הוט.

נתב HOT BOX 5F

סטירמר הוט בוקס 5

 

נתב HOT BOX 5F הוא נתב אלחוטי בתקן Wi-Fi 6 , תומך בטכנולוגיית MESH ומנוהל ע"י אפליקציה ייעודית. הוט מבטיחה שהנתב הזה מספק קצב העברת נתונים מהיר וחיבור של מספר רב של מכשירים. כאמור, הנתב יושק עם אפליקציה ייעודית שבמצעותה אפשר לנהל את הרשת, לקבוע בקרת הורים ולקבל עזרה לפתרון תקלות.

מגדילי טווח של הוט

החברה מציעה מגדילי טווח בתקן Wi-Fi 6 (802.11ax), תומכי טכנולוגיית Mesh, הפועלים בשילוב הנתב החדש HOT BOX 5F.

הוט סטרימר עם שלט חדש שיש לו ספרות

סטרימר הוט

HOT Streamer הוא סטרימר מבוסס אנדרואיד TV שתומך באיכות צפייה K4 ויש לו ממשק משתמש עדכני. הוא מגיע עם שלט חדש שפותח ע"י צוות הפיתוח של HOT, הכולל כפתורי קיצור דרך לעולמות ה-VOD העשירים של HOT, כפתורי ספרות למעבר קל בין הערוצים ועוד.

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, שתפו עם חברים את הכתבה – ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה קל!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות