מחיר גלקסי Z פולד 5 שובר שיאים. מה מציע המכשיר המתקפל של סמסונג?

מחיר גלקסי Z פולד 5 שובר שיאים. מה מציע המכשיר המתקפל של סמסונג?

סמסונג גלקסי פולד 5 הוא סמארטפון מתקפל שיכול להיות עבורכם תחליף ללפטופ. מהם השדרוגים ב-Galaxy Fold 5? כל הפרטים

גלקסי פולד 5
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

עבור מי שמחפש טלפון מתקפל שמאפשר לו לעבוד על סמארטפון עם מסך עצום, דגמי גלקסי פולד של סמסונג הם הפתרון היחיד כיום בארץ. אמנם, בעולם יש טלפון מתקפל בצורת ספר גם ליצרניות כמו OPPO או וואווי, אבל בישראל הסמארטפון המתקפל היחיד שנמכר בייבוא רשמי הוא זה של סמסונג. כעת מושק דגם גלקסי פולד 5, דור ההמשך של גלקסי Z פולד 4. התכונות העיקריות של סמסונג גלקסי FOLD5 הן מסך מתקפל שנפתח בצורת ספר, תמיכה בעט מגע (שנרכש בנפרד), אפשרות לצלם בלי ידיים, אפשרות לעבוד על כמה משימות במקביל ושורת משימות דומה לזו שיש במחשב בתחתית המסך.

כאמור, היתרון בטלפון עם מסך מתקפל הוא שאפשר לעבוד בשני מסכים נפרדים או על מסך אחד גדול. המכשיר כמובן עובד גם כשהוא פתוח וגם כשהוא סגור, כך שזה לא רק מסך מתקפל, זה גם מסך כפול עם מצלמת סלפי איכותית. עבור מי שעובד הרבה עם הטלפון, מדובר בתחליף למחשב או טאבלט.

סמסונג מציידת את המכשיר הזה במעבד הכי חזק ובמסך איכותי, והוא כמובן מכשיר דגל של החברה. הגרסה הכי יקרה שלו עולה ברשת סמסונג מובייל 8150 ₪ ומגיעה בנפח אחסון של 1TB, זה הופך אותו למכשיר היקר ביותר של סמסונג (וכמובן עם המסך הגדול ביותר). אם תלכו על נפח אחסון קטן יותר (כי 1TB זה באמת המון), תשלמו קצת פחות.

מה עוד מקבלים ב-Galaxy Fold 5, במה הוא שונה מפולד 4, ומהן דרגות המחיר שלו? הנה כל המידע.

סמסונג גלקסי פולד 5 (Fold 5)

מסך גלקסי פולד 5

המסך החיצוני של פולד 5 מגיע בגודל 6.2 אינץ', וכאשר הוא נפתח הוא מגיע לגודל של 7.6 אינץ'. מדובר במסך אמולד איכותי עם רמת תאורה גבוהה של 1200 ניטים. המסך הפנימי מאפשר 20 שעות צפייה.

מעבד Samsing Fold 5

כמו בסמסונג גלקסי S23, גם בגלקסי פולד 5 משולב המעבד הכי חזק כיום בשוק, מדובר בסנאפדרגון 8 דור שני עם אופטימיזציה למכשירי גלקסי.

KSP6449 ש"ח ל-512GB
באג6449 ש"ח ל-512GB
לאסט פרייס6490 ש"ח ל-512GB
באג7159 ש"ח ל-1TB
לאסט פרייס7149 ש"ח ל-1TB

 

מצלמות סמסונג גלקסי FOLD 5

הוא מגיע עם 5 מצלמות, כאשר כאמור, היתרון בסמארטפון מתקפל הוא שאפשר לצלם בלי ידיים באמצעות העמדת המכשיר בזווית הרצויה ולתזמן את הצילום עם טיימר, תוך שימוש במצלמה שהיא בדרך כלל מצלמה אחורית לצורך צילום סלפי. זה כמובן מייצר תמונות איכותיות מאוד.

מצלמות בצד החיצוני: מצלמת סלפי של 10MP ומצלמה נסתרת מתחת למסך של 4MP.

מצלמות "רגילות":

  • מצלמת 50MP
  • מצלמה עם עדשה רחבה של 12MP
  • מצלמת טלפוטו של 10MP

יש כאן זום אופטי X3 שמצטרף לזום דיגיטלי X10.

סוללה פולד 5

הסוללה בהספק של 4400 מיליאמפר/שעה (כמו בשנה שעברה).

עם סמסונג גלקסי פולד 5 לא צריך לצאת עם מחשב נייד מהבית

הטלפון הזה הוא כאמור סוג של תחליף למחשב, והוא מאפשר ריבוי משימות. בחלקו התחתון יש סרגל כלים מותאם אישית עם מקום ל-8 אפליקציות, ובצדו יש את ה-edge, האזור הנגלל שמאפשר לבחור ויזג'טים שימושיים.
כמובן, Galaxy Fold 5 מציע את כל יישומי גוגל ואת יישומי מיקרוסופט – כמו שמקובל בטלפונים של סמסונג.

מה ההבדל בין Galaxy Fold 5 ל-Galaxy Fold 4?

אם אתם שואלים את עצמכם מה ההבדל בין גלקסי פולד 5 לגלקסי פולד 4, התשובה היא שאין הרבה הבדלים. חייבים להודות שזה קצת מאכזב שסמסונג מצד אחד משקיעה בהשקה גדולה של דגם חדש ומעוררת ציפיות, ומצד שני לא מחדשת כמעט כלום. למרבה הצער, זה בדיוק מה שהיא עשתה גם בסדרת גלקסי S23 וגם בסדרת גלקסי A.

>> אתם בטלגרם? גם אנחנו, והכי נוח לעקוב אחרינו שם! לחצו להצטרפות 🙂

השינויים העיקריים באים לידי ביטוי בחיזוק של הציר, ובהפחתת העובי של המכשיר. כאן יש להזכיר שהמכשיר היה די עבה, והפחתת העובי שלו הופכת אותו לקל יותר לאחיזה או להכנסה לכיס. גלקסי פולד 5 יותר דק ויותר קל מגלקסי פולד 4. העובי ירד ל-6.1 מ"מ והמשקל עומד על 253 גרם (לעומת 263 גרם בפולד 4). זה אומר שהוא עדיין מכשיר כבד, אבל פחות כבד מבשנה שעברה.

המכשיר הזה גם מגיע עם עמידות למים בתקן IPX8, מה שמאפשר צלילה עד גובה מטר וחצי למשך חצי שעה במים מתוקים.

מחיר גלקסי פולד 5

מחיר גלקסי פולד 5 עולה ככל שעולה הזיכרון, כאשר בארץ הוא יימכר ב-3 נפחי אחסון. המחירים באתר של סמסונג מובייל (שהוא האתר של סאני יבואנית סמסונג) הם בין הגבוהים ביותר. אפשר למצוא את המכשירים גם במחיר יותר נמוך.

סמסונג (סאני) באג לאסט פרייס KSP
256GB 6800 ש"ח
512GB 7250 ש"ח (6800 ש"ח בהשקה המוקדמת) 7250 ש"ח (6500 ש"ח בהשקה המוקדמת)
> לחצו להזמנה
6490 ש"ח
> לחצו להזמנה
6450 ש"ח
> לחצו להזמנה
1TB 8150 ש"ח (7250 ש"ח בהשקה המוקדמת) 8150 ש"ח (7160 בהשקה המוקדמת)
> לחצו להזמנה
7150 ש"ח
לחצו להזמנה

למזמינים בהזמנה מוקדמת ניתנת הטבה יפה: הטבת כפל זיכרון. מי שיזמין נפח אחסון של 256GB יקבל נפח אחסון של 512GB באותו מחיר, וכך גם לגבי נפח אחסון 512GB.

בנוסף, יינתן כהטבת השקה כיסוי עם עט שקופץ החוצה.

בשנה הראשונה עלות החלפת מסך תעמוד על 700 ₪.

הסבר על סדרת גלקסי Z: הטלפונים המתקפלים של סמסונג

נזכיר כי גלקסי פולד הוא לא הטלפון המתקפל היחיד של סמסונג. לצד פולד 5 סמסונג השיקה את גלקסי Z פליפ 5, שלא נפתח כמו ספר אלא בצורת צדפה. המסך שלו קטן יותר והוא לא תומך בעט מגע. הוא מיועד למי שאוהב מכשיר קטן שנכנס לכיס בקלות, אך יכול להיפתח לגודל של מכשיר בגודל רגיל.

ואם אתם כבר קצת מבולבלים, הנה הסבר קצר על הסדרות של סמסונג גלקסי. האות Z מסמלת את סדרת המתקפלים. סדרה זו כוללת את הפולד – שנפתח כמו ספר, ואת ה-Flip – שנפתח כמו צדפה. סדרת הדגל השנייה של סמסונג היא גלקסי S (הכוללת את דגמי גלקסי S23). סדרה גלקסי A כוללת טלפונים זולים יותר (הכוללת למשל את גלקסי A54 שסקרנו כאן), ויש בארץ גם טלפון אחד עם קידומת M, שהוא מעין אח חורג לסדרת גלקסי A (היכנסו לסקירת גלקסי M54).

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות