הנה זה בא - גיימינג בנטפליקס. כרגע באנדרואיד, בהמשך באייפון

הנה זה בא – גיימינג בנטפליקס. כרגע באנדרואיד, בהמשך באייפון

חיכיתם שיהיה גיימינג בנטפליקס? אז עכשיו יש כבר 5 משחקים, שניים מהם מבוססים על "דברים מוזרים". איך תשחקו בהם וכמה הם עולים?

משחקים בנטפליקס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

אם אתם מנויי נטפליקס ויש לכם טלפון אנדרואיד, מעכשיו תוכלו לשחק במשחקים של נטפליקס. אמנם זה לא חדש שגיימינג הוא ענף רווחי וזה לא חדש שנטפליקס סימנה לעצמה את המטרה הזאת, אבל עכשיו זה באמת קורה: גיימינג בנטפליקס.

נטפליקס החלה להציע משחקים באפליקציית NETFLIX לאנדרואיד, ובקרוב תפתח את האפשרות לבעלי אייפון. נכון להיום אפשא לשחק במכשירי סלולר ובטאבלטים מבוססי אנדרואיד.

מדובר כמובן בגיימינג סלולרי, ללא קונסולה ייעודית, אבל עדיין אין ספק שזה מהלך משמעותי מאוד מבחינת החברה.

אמנם החברה כבר יצרה משחקים המבוססים על תכניות שלה, כמו "בית הנייר" ו"דברים מוזרים" (Stranger Things), אבל עכשיו מדובר על מהלך רשמי וגדול, שזו רק ראשיתו.

גיימינג בנטפליקס – אילו משחקים זמינים כרגע?

השירות נפתח במקביל ב-190 מדינות, אחרי פיילוט שנמשך כמה חודשים בפולין, ספרד ואיטליה. בחלק מהמדינות המשחקים יופעלו אוטומטית בשפה המקומית, ובמדינות שבהן לא בוצעה התאמה (כמו ישראל), ברירת המחדל תהיה אנגלית.

בשלב ראשון נטפליקס מציעה 5 משחקים, אשר כצפוי חלקם מתבססים על סדרות בנטפליקס.

  • Stranger Things: 1984
  •  Stranger Things 3: The Game
  • Shooting Hoops
  • Card Blast
  • Teeter Up

הנה טעימה:

 

את המשחקים לא ניתן לשחק עם שלט – אלא באמצעות מגע על המסך. ניתן כמובן לרכוש אוזניות גיימינג להעשרת החוויה.

איפה תמצאו את המשחקים? בגוגל PLAY או באפליקציית נטפליקס, שבה יש הפניה להורדת המשחקים.

"בדיוק כמו הסדרות, הסרטים והספיישלים שלנו, אנחנו רוצים לעצב משחקים שמתאימים לכל רמה של שחקן –  החל משחקנים מתחילים ועד גיימרים מכורים. גיימינג בנטפליקס נמצא כרגע רק בתחילת הדרך, ואנחנו נמשיך להשתפר, להרחיב את המגוון ולפתח את המשחקים בחודשים הקרובים", בישר מייק ורדו (Mike Verdu), מנהל פיתוח המשחקים בנטפליקס, אשר גויס לאחרונה ע"י החברה.

 

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

 

כמה עולה גיימינג בנטפליקס?

הבשורה המעניינת היא שהמשחקים ניתנים חינם למנויי נטפליקס – בלי תוספת תשלום, בלי פרסומות ובלי שיווק של מוצרים נלווים לאפליקציה.

כל זה – נכון לעכשיו… ולא ברור אם המודל העסקי הזה יימשך. כידוע, בדרך כלל משחקים לסוני פלייסטיישן או ל-XBOX  עולים הרבה מאוד כסף.

גיימינג בנטפליקס – מתחרות לתחרות

הסיבה העיקרית לגיימינג בנטפליקס היא התחרות בין שירותי הטלוויזיה בסטרימינג. נטפליקס היא אמנם שירות הזרמת הטלוויזיה הגדול בעולם, אבל יש לה מתחרות חזקות שכל הזמן נושפות בעורפה, ביניהן דיסני פלוס שתגיע בקרוב לישראל ולמדינות נוספות, אפל TV פלוס (שפעילה בישראל מההתחלה) ואמזון פריים וידאו (שפעילה גם היא בישראל). מבין כל השירותים האלה, נטפליקס הכי יקרה.

פואנטה בטלגרם

אולם, גם בענף הגיימינג יש מתחרות רבות עוצמה, ובראשן מיקרוסופט עם XBOX וסוני עם סוני פלייסטשיין. וגם שם נטפליקס תמצא את אפל, שמציעה שירות משחקים משלה.

בכל מקרה, מבחינת נטפליקס ההתרחבות היא התרחבות טבעית ומתבקשת, והיא רואה בגיימינג עוד ענף תוכן, בנוסף לטלוויזיה ולקולנוע.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות