ערוצי צ'רלטון עכשיו גם בפרטנר TV. כמה יעלה לצפות בפרמייר ליג ובליגה הגרמנית?

הליגה האנגלית מגיעה לפרטנר TV: מהיום ניתן להזמין את ערוצי צ'רלטון

פרטנר TV מוסיפה את ערוצי צ'רלטון במחיר יותר נמוך ממחיר החבילה הזאת בהוט. כמה יעלה לצפות בפרמייר ליג ובליגה הגרמנית?

חבילת ספורט פרטנר TV
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




לקוחות פרטנר TV יכולים מעכשיו להזמין את ערוצי צ'רלטון ולצפות בשידורי הליגה האנגלית, שידורי ליגת העל בכדורגל בישראל ועוד.

כמה עולים ערוצי צ'רלטון בפרטנר TV?

המחיר המלא של חבילת ערוצי ספורט צ'רלטון בפרטנר TV הוא 69 שקל לחודש – כאשר זה גם למעשה המחיר של חבילת פרטנר TV. במילים אחרות, לקוח שמזמין חבילת טלוויזיה סטנדרטית של פרטנר TV משלם 69 ש"ח, ואם הוא מוסיף את חבילת ערוצי הספורט של צ'רלטון – הוא מכפיל את המחיר ומשלם כבר כ-140 ש"ח.

אפשר גם להזמין את הערוצים באופן חד יומי (למשל, עבור משחק אחד שרוצים לראות). העלות היומית של חבילת צ'רלטון בפרטנר TV היא 18 ש"ח, ולא יותר מעלות השכרה חודשית במקרה של הזמנת צפייה למספר ימים באותו החודש.

קבלו עוד עדכונים. הצטרפו לקבוצת הטלוויזיה של פואנטה >

נכון להיום מציעים בפרטנר TV מבצע: חבילת ערוצי ספורט צ'רלטון בכ-50 ש"ח לחודש למשך שלושה חודשים, ולאחר מכן המחיר עולה למחיר המלא של כ-70 ש"ח. בחודש.

אילו ערוצי ספורט פרטנר TV מציעה ללקוחות?

עד היום, לקוחות פרטנר TV קיבלו כחלק מהחבילה את ערוצי One1 ו-One2, עם אפשרות להוסיף כ-30 ש"ח בחודש עבור חבילת ערוצי הספורט פרימיום של ערוץ הספורט, הכוללת ערוצים באיכות צפייה HD ו-4K.

כאמור, החל מהיום פרטנר מוסיפה אפשרות להוסיף את ערוצי צ'רלטון – מה שמשלים את ההיצע עבור חובבי הספורט.

 

טריפל פרטנר

 

גם המתחרות של פרטנר TV מציעות ערוצי ספורט מגוונים, כולל ערוצי צ'רלטון. כפי שפרסמנו כאן באתר חדשות הצרכנות פואנטה, מחיר ערוצי צ'רלטון בהוט עלה באופן משמעותי החל ממרץ 2021. הוט לא רק ייקרה את ערוצי הספורט, אלא גם את ה-VOD – כך שללא ספק החבילה של פרטנר TV הרבה יותר אטרקטיבית מבחינת מחיר.

מה שמעניין הוא שהוט טענה שצ'רלטון ייקרה את המחירים ולכן היא עצמה (הוט) נאלצת להעלות את מחיר חבילת ערוצי הספורט, אבל העובדה היא שפרטנר מציעה את אותה חבילה בפחות כסף.

כדי לראות את המחירים בהוט, היכנסו לכתבה "ה-VOD וערוצי הספורט בהוט מתייקרים".

כדאי לשים לב גם לחבילת פרטנר TV עם נטפליקס, שהמחיר המלא שלה הוא 99 ש"ח לחודש – ומוצעת בהנחה לחודשים הראשונים, וגם לטריפל של נטפליקס שמוצע היום במחיר זול.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות