לצפות באמזון פריים וידאו בלי מינוי - כך עושים את זה

כך תוכלו לצפות בסדרות של אמזון פריים וידאו בלי להיות מנויים

שפע סדרות וסרטים של אמזון פריים וידאו זמינים לצפייה לחלק מהישראלים, החל מ-upload ועד גברת מייזל המופלאה. כל הפרטים – בכתבה

אמזון פריים וידאו בסלקום TV
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם רוצים לצפות בסדרות של אמזון פריים וידאו אבל אתם לא מעוניינים לשלם על מינוי, ייתכן שתוכלו לעשות זאת החל מנובמבר. זה תלוי אם אתם לקוחות סלקום TV או יס. החל מחודש נובמבר, שתי חברות הטלוויזיה הללו יתחילו להציע ללקוחותיהן צפייה חינם בחלק מסדרות אמזון פריים וידאו. בין הסדרות: גברת מייזל המופלאה, העלאה (Upload), האיש במצודה הרמה, סרט הדוקו על ג'סטין ביבר, אהבה מודרנית, סדרת הרכב “המסע הגדול” (Grand Tour) ועוד.

זו העשרה יפה מאוד של התוכן בסלקום TV וב-yes, במיוחד לאור השבחים שחלק מסדרות אמזון פריים וידאו מקבלות. למעשה, זה ממש יכול להיות שיקול עבור חלק מהלקוחות אם לעבור ליס או לסלקום TV.

ההודעה הזאת מגיעה בזמן מצוין, כאשר יש הרבה אנשים בבית שמחפשים להימלט קצת מחדשות המלחמה הבלתי פוסקות. שתי החברות – סלקום TV ויס – אינן דורשות תוספת תשלום כדי לצפות בתוכן החדש. אגב, שתיהן וגם חברות התקשורת האחרות הודיעה כי יבטלו חיובים לתושבי הדרום והצפון המפונים, כל אחת לפרק זמן שונה (כל הפרטים במדור מלחמה או בכתבה על ביטול חשבון אינטרנט וטלוויזיה).

רוצים להוזיל את חבילת הטלוויזיה שלכם?

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעת מחיר:

*חובה לבחור לפחות חברה אחת!

שים לב! יש לשלוח רק לאחר בחירת חברה!

 

סדרות אמזון פריים וידאו בסלקום וב-yes

בסלקום TV מדווחים כי נרכשו 200 שעות של תוכן מאמזון. מדובר בסכם רכש גדול שיהיה בתוקף במשך מספר שנים. ייתכן שהמטרה של אמזון בהסכם כזה עם שתי חברות כמו סלקום ו-yes היא לחשוף את הישראלים לסדרות של אמזון ולעורר בהם תאבון להצטרף לחבילה של אמזון פריים וידאו – כי מנויי השירות מקבלים הרבה יותר תוכן מזה שישודר בסלקום TV וביס. >> אתם עוד לא עוקבים אחרינו בטלגרם? כדאי לכם. לחצו כאן >

הסדרה UPLOAD באמזון פריים וידאו
הסדרה UPLOAD באמזון פריים וידאו

למעשה, אמזון פריים וידאו פעיל בארץ כבר כמה שנים ויש בו סדרות וסרטים עם תרגום לעברית. בארה"ב ובאירופה יש לשירות הסטרימינג של אמזון מיליוני מנויים. הוא מתחרה בהצלחה בנטפליקס, דיסני פלוס ואפל פלוס (שפועלים כולם בארץ). אחת הגאוות הגדולות שלו היא הסדרה המושקעת ״שר הטבעות: טבעות הכוח״, סדרת פנטזיה שמתרחשת בעולם שר הטבעות. הסדרה צולמה באיכות 8K שהיא איכות הצפייה הטובה ביותר שזמינה כיום לצופים. מי שיש לו טלוויזיה 8K (כמו הטלוויזיות החדשות של סמסונג QLED 8K למשל) זוכה כאן לחוויית צפייה מטורפת. הסדרה הזאת, אגב, לא כלולה בהסכם של אמזון עם סלקום TV או עם yes.

>> אוהבים עדכונים כאלה? הצטרפו לקבוצת הטלוויזיה שלנו בפייסבוק. לחצו כאן 🙂 >

משום מה, כאן בארץ אמזון אף פעם לא עשתה יותר מדי מאמץ להיחשף לצופים הישראלים. למרות שהשירות קיים בישראל כבר כמה שנים ויש אפילו תרגום לעברית, רוב הישראלים לא מודעים כלל לאפשרות להצטרף אליו. אחת הסיבות היא שאמזון לא ממש פועלת בישראל וגם לא מפעילה עבור ישראלים את אמזון פריים – תכנית המינויים שלה שנוגעת בעיקר למשלוחים ומאפשרת הצטרפות חינם לאמזון פריים וידאו.

בכל מקרה, כדאי לדעת שמחיר אמזון פריים וידאו יחסית נמוך – כ-6 דולר בחודש. בכל מקרה, כאמור, כעת יש לצופים הישראליים שהם לקוחות סלקום טיוי או יס אפשרות לצפות בחלק מסדרות וסרטי Amazon Prime Video ללא תשלום נוסף על החבילה.

חבילת סלקום TV וחבילת יס פלוס

נזכיר כי חבילת סלקום TV היא חבילה זולה יותר מהחבילה של yes, אבל היא גם כוללת פחות תוכן. חברת יס משקיעה הרבה כסף בהפקות מקור כמו פאודה, מי שמע על חוה ונאוה ועוד, כך שיש לה תוכן בלעדי. החבילה של סלקום TV כוללת 100 ערוצים, מתוכם 15 ערוצי ילדים ו-17 ערוצי ספורט. אחת הגאוות של סלקום הוא התוכן של HBO (יוצרת משחקי הכס). באופן כללי, החבילה מתבססת בעיקר על ספריית VOD שכוללת סדרות וכ-1,500 סרטים.

אמזון פריים וידאו מול נטפליקס ודיסני פלוס

אמזון פריים וידאו הוא אמנם שירות סטרימינג מצליח מאוד בחו"ל ויש לו שפע של תוכן, אבל עדיין נטפליקס הוא שירות הסטרימינג המצליח והגדול בעולם, גם מבחינת מספר המנויים וגם מבחינת כמות התוכן. מתחרה רצינית אחרת כאן היא דיסני פלוס, שהושק בישראל לפני כשנה וחצי ומציע תוכן רב – אבל פחות רחב משל נטפליקס.

אם אתם מתלבטים לאיזה מהשירותים להצטרף, תוכלו לקבל חודש חינם להתנסות, רק אל תשכחו אחר כך לבטל את המינוי אם אינכם מעוניינים בו. כדאי לדעת שנטפליקס מציעה כמה חבילות. תוכלו להיכנס לכתבה מה ההבדל בין חבילות נטפליקס כדי להתרשם. בנוסף, אפשר לקבל הנחה קטנה לנטפליקס דרך פרטנר TV.

>> בואו נהיה חברים גם בפייסבוק. לחצו כאן 🙂

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות