ערוצי הספורט בהוט מתייקרים וגם ה-VOD בהוט מתייקר - כמה תשלמו?

ערוצי הספורט בהוט מתייקרים וגם ה-VOD בהוט מתייקר – כמה תשלמו?

אם נדמה לכם שאתם משלמים הרבה על ערוצי ספורט בהוט או על VOD – בקרוב תשלמו יותר. הוט שוב מעלה מחירים – פואנטה עם התעריפים החדשים

ניתוק מהוט
הפרזנטורית גל גדות וטל גרנות-גולדשטיין, מנכ"לית הוט
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אם אתם לקוחות הוט, בחודש הבא תשלמו ככל הנראה לפחות 10 שקלים יותר על החבילה. דווקא עכשיו, כשיותר ויותר ישראלים מבלים יותר ויותר זמן מול המסך בשל משבר הקורונה – הוט מעלה מחירים. גם ערוצי הספורט בהוט מתייקרים (ערוצי צ'רלטון) וגם ה-VOD בהוט מתייקר. בהוט אומרים כי עליית המחירים נובעת מהתייקרות חדה בעלויות התוכן בשנים האחרונות, לרבות עלויות זכויות השידור של אירועי ספורט. עם זאת, לפחות נכון לעכשיו לא התבשרנו על עליית מחירים של ערוצי הספורט בפרטנר, yes או סלקום TV (ייתכן שהודעת הוט תיתן להן אור ירוק להעלות מחירים גם הן).

בהוט ההתייקרות היא מיידית, כך שעדכון המחירים לחלק מלקוחות החברה ייכנס לתוקף החל מ-1 במרץ. ללקוחות אלה יישלח עדכון מבעוד מועד.

ערוצי ספורט בהוט – כמה תעלה חבילת ספורט בהוט?

חבילת ערוצי הספורט בהוט שמתייקרת היא חבילת ערוצי ספורט צ'רלטון. מדובר בערוצי ספורט 1, 2, 3, 4 וספורט HD 1.

בערוצים אלה משודרים בשידור ישיר ליגת העל הישראלית, ליגה אנגלית ראשונה – Premier league, הליגה האיטלקית, הליגה האירופאית, משחקי הגביע האנגלי והספרדי, הליגה הגרמנית, הליגה ההולנדית, הליגה הארגנטינאית, הליגה האנגלית השנייה, ליגת ליברטדרוס ועוד.

כיום עומדים דמי מנוי חודשיים על כ-74 ש"ח או 18.50 ₪ ליום, לפי הנמוך.

כעת מדובר בהתייקרות של 8 שקלים לחבילה ובהתייקרות של 6 ש"ח לערוץ בודד. לאחר עליית מחירי ערוצי הספורט בהוט, יעמוד התעריף החודשי לחבילת צ'רלטון (ספורט 1, ספורט 2 , ספורט 3 וספורט 4) על 82 ש"ח בחודש.

בעידן שבו אפשר להתחבר לשירות טלוויזיה כמו פרטנר TV תמורת 69 ש"ח בחודש, עלות חבילת ספורט בהוט גבוהה מאוד – הרבה יותר גבוהה מחבילת ערוצים שלמה בפרטנר TV.

VOD בהוט – שוב התייקרות כשהאחרים מציעים VOD חינם

כאמור, גם ה-VOD בהוט מתייקר – וזה ללא ספק עניין חריג בעידן שבו המתחרה העיקרית שלה, yes, לא גובה דמי מנוי על VOD – ושאר החברות מציעות שירות שמתבסס כולו על VOD (החל מנטפליקס שגובה כ-62 ש"ח על חבילת פרימיום ועד סלקום TV).

VOD בהוט

צריך להדגיש שהוט גובה כאן תשלום כפול – גם תשלום על עצם ה"זכות" לצפות ב-VOD וגם תשלום על התוכן שמוזמן.

כיום לקוחות הוט שמעוניינים לצפות מדי פעם ב-VOD נאלצים לשלם בכל חודש תוספת של כ-35 ש"ח למנוי – ולאחר עליית מחיר ה-VOD בהוט התשלום החודשי יעמוד על לא פחות מ-40 ש"ח! מדובר בסכום מטורף שמייקר את חבילת הוט באופן מאוד משמעותי. לאחר שהמנוי משלם תוספת של כ-40 ש"ח בחודש, הוא יכול להזמין סרטים ב-VOD שעלותם כ-25 ש"ח לסרט.

במילים אחרות, לקוח שמשלם להוט 40 ש"ח על VOD ומזמין סרט בעוד 25 ש"ח – משלם כבר סכום כמעט שווה לזה שמשלם מנוי פרטנר TV על חבילת טלוויזיה.

טריפל פרטנר

 

הוט מספקת נימוק להתייקרות מחיר ה-VOD: "בשנה האחרונה צריכת התוכן עלתה באופן משמעותי, והצענו אלפי תכנים ללא כל עלות נוספת על מנת לענות על הצרכים. אנו גאים להמשיך ולהציע את ספריית ה-VOD הגדולה בישראל. הוספנו אלפי תכנים (יותר מ-5,000 שעות) ללא עלות, הוספנו, בין היתר, מגוון תכנים לילדים ולנוער, סדרות מובילות מהארץ ומהעולם, סרטים שוברי קופות ועוד".

אגב, לקוחות ה-VOD  מקבלים גישה לאפליקציית play HOT למשך שנה ללא עלות, ולאחר מכן השירות עולה 20 ש"ח בחודש. האפליקציה המאפשרת לצפות בתכני VOD בסמארטפון, במחשב או בטאבלט.

בשורה התחתונה, לקוח הוט שיש לו גם ערוצי ספורט וגם VOD ישלם 13 שקלים יותר החל ממרץ 2021 – מבלי שהוא מקבל תמורה גדולה יותר לכספו.

VOD הוט – שירות יקר שמתייקר שוב ושוב

הוט נוטה לייקר את ה-VOD שלה כל כמה שנים, והפכה את השירות הזה לסוג של פרה חולבת

חשוב להבין שגביית התשלום בהוט על VOD היא מהלך שמנוגד לרוחות שמנשבות בענף הטלוויזיה. כידוע, מדובר בענף שעובר לצפייה בסטרימינג שמתבססת מתלכתחילה על VOD. שירות נטפליקס הוא שירות VOD, פרטנר TV מתבססת על VOD וכך גם סלקום TV. בארץ ניתן היום לעשות מנוי למגוון שירותי טלוויזיה שמספקים כמות עצומה של תוכן איכותי ומגוון, החל מנטפליקס (היכנסו לכתבה על מחירי נטפליקס), דרך אמזון פריים וידאו שכבר מציעה הרבה תכנים בעברית ועד אפל TV פלוס – שעולה פחות מ-20 שקל בחודש.

כמובן, מי שמחפש שירותי טלוויזיה ישראלים, יכול למצוא הצעות מעניינות וזולות יותר משל הוט. כך למשל פרטנר + נטפליקס ב-99 ש"ח.

ההמלצה שלנו היא שלקוחות הוט יבחנו היטב את המחירים ואת התכנים לפני שהם מחליטים לשלם על VOD בהוט כל כך הרבה כסף.

תהיו נחמדים, שתפו את הכתבה עם חברים ופרגנו לנו בלייק כאן למטה – זה קל! 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות