כמו בנטפליקס: לקוחות יס יכולים ליצור פרופיל אישי ב"יס פלוס"

כמו בנטפליקס: לקוחות יס יכולים ליצור פרופיל אישי בהתאם להעדפות הצפייה שלהם

לראשונה: פרופיל אישי ביס פלוס וגם אפשרות להוריד תכנים ולצפות בהם אופליין. בנוסף, יס מנסה לפתור את בעיית הזפזופ באמצעות קיצורי דרך

פרופיל אישי ביס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

כל מי שיש לו מנוי בנטפליקס, יודע שאחת התכונות הנוחות שהיא מציעה היא ההתאמה האישית. כל אחד מבני המשפחה יכול להיכנס לפרופיל האישי שלו ולצפות בתכנים שהוא אוהב. זה בדיוק מה שיס מציעה עכשיו למנויי יס פלוס, תחת המיתוג yes+ MyTV. יצירת פרופיל אישי ביס מאפשרת למעשה לכל אחד מבני הבית להרכיב את רשימת הצפייה שלו, כולל פרופיל עם תצוגה ייעודית לילדים.

המעבר לתצוגה של פרופיל אישי ביס פלוס הוא מעבר מתבקש, לאור העובדה שהצופים הישראלים כבר רגילים לכך מהצפייה בנטפליקס. לכן, אין פלא שבמחקר שערכה yes כ-83% אמרו שהם מעוניינים שממשק הטלוויזיה יהיה מסודר עבורם באופן מותאם ואישי ו-81% היו רוצים שממשק הטלוויזיה שלהם יכיר את דפוסי השימוש ויתאים עצמו אליהם.

 

קיימים שלושה סוגי פרופילים:

  1. פרופיל yes+ לקהל הבוגר.
  2. פרופיל tweens לילדים ונוער – פונה לבני הנוער הצעירים ומאפשר להם לצפות בתכנים המותאמים לגילם וגם מאפשר גישה בטוחה ונוחה לערוצים ולתוכניות רלבנטיים באזור המבוגרים (תכני ספורט ופריים טיים).
  3. פרופיל kids לקטנטנים של +yes – ממשק המותאם לפעוטות ולילדי הגן המבוסס על הדמויות המוכרות והאהובות. הפרופיל כולל טיימר להגבלת הצפייה, קוד הורים ועוד.

פרופיל אישי ביס פלוס – מה הוא מאפשר?

פרופיל אישי ביס פלוס
פרופיל אישי ביס פלוס

 

ניתן להרכיב עד 6 פרופילים לכל בית.

כל פרופיל אישי ביס מאפשר:

  • המשך צפייה אישי של תכני VOD ושל תכני Catch Up כולל הופעת הפרק הבא לצפייה בסדרה אהובה, תזכורת לעונות חדשות לסדרות שכבר צפית בהן וכמובן המשך לצפייה בתוכן שלא נצפה עד סופו.
  • רשימת צפייה שכל משתמש יכול לייצר לעצמו (הזמנה מראש של צפייה בתכנים).
  • רשימה אישית של הערוצים המועדפים והנצפים של אותו צופה.

השירותים החדשים יינתנו ללא עלות ויופעלו בשבועות הקרובים באופן אוטומטי ללא צורך בפעולה יזומה מצד הלקוחות.

 

Yes Kids – תכני ילדים בנפרד

כאשר יס השיקה לפני שנתיים את יס פלוס – הממשק האינטרנטי של צפייה בסטרימינג, היא הפרידה בין תוכן לילדים לבין תוכן למבוגרים. כעת, היא ממשיכה במגמה הזאת.

זאת, בהתבסס על מחקר שלפיו 85% מההורים היו מעוניינים שבממשק הטלוויזיה שלהם יוצגו תכני הילדים באיזור נפרד משל המבוגרים.

פואנטה בטלגרם

 

למעלה מ-60% מההורים ציינו כי ילדיהם (בגילאי 7-15 בעיקר) נחשפים מדי פעם לתוכן שלא מתאים לגילם. עוד ציינו 85% מההורים כי הם נוהגים לעקוב אחר התכנים בהם צופים ילדיהם. לפי ההורים הילדים צופים בממוצע ב- 3.2 שעות ביום כאשר שעות הצפייה עולות עם הגיל.

עד 2026 – יס תשדר רק באינטרנט

כבר לפני יותר משנתיים הודיעה חברת yes שהיא מתחילה במהלך של  מעבר לשידורי גבי האינטרנט בלבד. כיום מנויים לשירותי יס פלוס כ-200,000 מנויים, ולדברי דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes, פלאפון ובזק בינלאומי, עד 2026 יושלם המעבר לשידורי אינטרנט.

לא רק פרופיל אישי ביס פלוס. YES פותרת את בעיית הזפזופ

אחת הבעיות שמאפיינות את הטלוויזיה בסטרימינג ואת ממשק יס פלוס הוא שלא נוח לזפזפ – כך שאם אתה רוצה לעבור מקשת 12 לערוץ yes1, לא ניתן פשוט ללחוץ על מספר כמו בשלט הישן ולעבור ערוץ.

אחת הדרכים של yes להתמודד עם זה היא באמצעות תפריט קיצורי דרך: "מדובר בפיתוח חדשני ובלעדי אשר בלחיצת כפתור אחת בשלט פותח תפריט פעולות חכם לקיצורי דרך המותאמים לפרופיל המשתמש ולהרגלי הצפייה", מסביר דרור בהט.

התפריט כולל מקלדת עם מספרים שתאפשר מעבר מהיר לכל אחד מ- 140 הערוצים שבממשק.

לדברי בהט, בכך משתפרת משמעותית את חווית הזפזופ: "המשתמש מקבל גישה מהירה לערוץ האחרון הנצפה ולשני הערוצים המועדפים של הפרופיל, ביצוע פעולות כמו StartOver, הקלטה ושמירה למועדפים".

פיתוח זה מצטרף לשלט החדש שהושק לאחרונה על-ידי yes.

אפליקציית yes+ mobile משתדרגת

אמנם נוח יותר לראות טלוויזיה על מסך גדול – אבל עם המציאות ועם המספרים אי אפשר להתווכח. לפי המחקר של יס,71% מהמשיבים צופים בתכני וידאו בטלפון הנייד או בטאבלט לפחות פעם בשבוע.

אפליקציית yes go
אפליקציית yes go המשודרגת למובייל

 

לכן, yes משיקה אפליקציה חדשה למובייל ולטאבלט, שמחליפה את האפליקציה הקיימת ומאפשרת את המשך חוויית הצפייה האישית גם בפלטפורמות נוספות.

הממשק החדש מותאם לסלולר ודומה לחווית yes+ במסך הטלוויזיה ויכיל גם את הפרופילים האישיים לצד פיתוחים נוספים ייחודיים למובייל.

בין הפיתוחים אפשר למצוא את yes ORIGINAL – אזור מיוחד עם כל הפקות המקור של yes, כולל הצצות למאחורי הקלעים, ראיונות, קטעים מיוחדים ועוד.

רוצים לראות סדרה בטיסה? אפשר להוריד תכנים

אחד השיפורים והחידושים באפליקציית yes למובייל הוא האפשרות להוריד תכנים ולצפות בהם אופליין. כך למשל, אפשר לצפות בתוכן של yes גם במהלך טיסה.

גם כאן, מדובר באבולוציה מתבקשת, משום שבנטפליקס אפשר להוריד תכנים ולצפות אופליין כבר מזמן.

עם זאת, כדאי לזכור שבגלל בעיה של זכויות יוצרים, יש תכנים של yes אשר לא ניתן לצפות בהם מחו"ל.

ממיר yes+ Android

חידושים גם בגזרת החומרה עם ממיר yes+ Android חדש שיושק בשבועות הקרובים. הממיר מותאם לאינטרנט סיבים ולמהירויות גבוהות, בעל מעבד חדש וחזק יותר, וכולל תמיכה ב Wi-Fi 6.

ממיר אנדרואיד של yes+

 

הממיר החדש יסופק עם השלט שהושק לאחרונה בו נוספו לחצני זפזופ למעבר מהיר ונוח בין ערוצים, לחצן MUTE להשתקת הסאונד, לחצן INPUT למעבר פשוט בין הכניסות של הטלוויזיה ולחצני קיצורי דרך לגישה מהירה לאפליקציות ולערוצים המובילים בארץ ובעולם (נטפליקס, אמזון פריים וידאו, רשת, קשת ויוטיוב).

תזכורת: מה זה yes+?

יס פלוס הינו שירות הסטרימינג שהשיקה יס לפני כשנתיים כחלק מהתוכנית הרחבה שלה לעבור לשידורים באינטרנט. השירות פועל כיום במקביל לשירות יס אולטימייט – אשר משודר עדיין באמצעות לויין וכולל את הממיר הקודם ואת השלט הקודם.

כיום, מנויי יס יכולים לבחור אם להצטרך לשירות יס רגיל או לשירות האינטרנטי, וכאמור, ביס אומרים שכבר 200,000 איש מחוברים ליס פלוס.

שירות yes+ כולל כ-140 ערוצים וספריית VOD עם עשרות אלפי תכנים חינמיים כולל גישה לאפליקציות התוכן הבינלאומיות המובילות בעולם.

השירות כולל ממשק משתמש בעל יכולות מתקדמות דוגמת: חווית Binge הכוללת דילוג על פתיח ומעבר חכם בין פרקים, שירות Catch Up הגדול בישראל עם 130 ערוצים, ממשק מיוחד וחדשני לילדים ועוד.

כידוע, אחד החסרונות של שידור באינטרנט הוא הדיליי – דיליי שמפריע במיוחד כאשר צופים באירוע ספורט או במשחק כדורגל, ושומעים את השכנים מריעים כשיש גול, אבל רואים אותו בעיכוב של כמה שניות ואפילו דקות.

כדי לפתור זאת, יס מציעה למנויי yes+ טכנולוגיה לצפייה בטלוויזיה באינטרנט בזמן אמת וללא דיליי (פרטים בכתבה "לראות משחק כדורגל בלי דיליי: yes משיקה את שירות יס פלוס לייב".


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות