יס ודיסני + חינם: yes מציעה שלושה חודשים חינם לדיסני פלוס

מתלבטים אם שווה להצטרף לדיסני פלוס? הטבת 3 חודשים חינם חזרה

רוצים להתנסות בדיסני+? כיום יש רק חברת טלוויזיה אחת שמאפשרת חודש חינם (ללקוחות קיימים וחדשים). כל הפרטים באתר פואנטה

דיסני +
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חצי שנה אחרי שהחלה פעילות דיסני + ישראל, יס שוב מציעה שלושה חודשי חינם לדיסני פלוס. אם אתם קצת מבולבלים קצת מהמבצעים המתחלפים נסביר מה הסיבה לשינויים התכופים. שירות הסטרימינג Disney+ הושק בישראל לפני חצי שנה, וכדי לעודד את הצרכנים להצטרף לשירות, יס הציעה 6 חודשים חינם. כעת מסתיימת תקופת ההטבה למצטרפים הראשונים, והם יצטרכו לשלם. מחיר דיסני פלוס בישראל עומד על כ-40 ש"ח בחודש – ומאחר שרוב הרכנים כבר משלמים על יס ואולי גם על נטפליקס, קיים בחברת Disney חשש מהתנתקות המונית.

החשש הזה נובע גם מהאכזבה מהשירות – שהתגלה כאפליקציה שונה מזו שיש בארה"ב. להשקת דיסני פלוס בישראל התלוו תלונות רבות על באגים, וגם כעת לאחר חצי שנה – זו עדיין לא אפליקציה מהנה ונוחה כמו נטפליקס.

לכן, כעת יס מציעה שלושה חודשים חינם בדיסני פלוס, בתקווה לאזן מעט בין הלקוחות שינטשו לבין הלקוחות שיצטרפו.

הרבה תוכן מסוגים שונים

שירות דיסני פלוס בישראל מציע תוכן רחב ומגוון, אבל שונה מזה שיש בנטפליקס.

בין היתר, תמצאו שם את סרטי דיסני החדשים והישנים, החל מווילו והנסיכה ועד מלך האריות. תמצאו של את סרטי מלחמת הכוכבים ואת כל סרטי מארוול ופיקסאר, וכן את הרופא הטוב, העונה החדשה של משפחת קרדשיאן, סרטי נשיונל ג'יאוגרפיק ועוד.

כאמור, מדובר בתוכן מגוון ושונה מזה שיש בנטפליקס. נזכיר גם כי חבילת פרימיום של נטפליקס עולה כ-70 ש"ח חודש.

לכן, ההתלבטות ברורה.

נזכיר שביס לא נחים על זרי הדפנה, והתחילו להציע ממש לאחרונה עוד שירות סטרימינג: מדובר בערוץ דיסקברי פלוס. מחיר דיסקברי+ נמוך יותר (וגם התוכן מצומצם יותר). גם לערוץ הזה אפשר לקבל חודש ניסיון חינם. כל הפרטים בכתבה על דיסקברי+.

בנוסף, ביס התחילו להציע לאחרונה את שירות יס+ פייבר: כלומר, חבילה משולבת של טלוויזיה וסיבים אופטיים ביס או בסטינג TV.

חבילת יס ודיסני +

כיום יש ל-yes כ-600,000 מנויים (משקי בית), כך שההטבה של דיסני פלוס חינם נוגעת להרבה מאוד אנשים. מבחינת yes המטרה ברורה: הלקוחות יתרגלו לקבלת השירות ולאחר מכן ישקלו היטב אם להפסיק אותו. מתוך מאות אלפי המינויים שהצטרפו דרך יס לדיסני פלוס, רבים בוודאי לא ישימו לב שהם התחילו לשלם על השירות, ושתי החברות ירוויחו לא מעט כסף מהעניין. לכן, אם אתם מתעניינים במבצע, מומלץ לשים תזכורת בסלולרי.

רוצים להוזיל את חבילת הטלוויזיה שלכם?

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעת מחיר:

*חובה לבחור לפחות חברה אחת!

שים לב! יש לשלוח רק לאחר בחירת חברה!

ל
נזכיר כי כיום יס מציעה חבילת יס+נטפליקס בחשבונית אחת. חבילה זו מגלמת הנחה של כ-10 ש"ח בחודש. אם אתם מתלבטים מה עדיף – נטפליקס או דיסני פלוס, היכנסו לכתבה שלנו במדור טלוויזיה. המינוי לנטפליקס יותר יקר, אך האפליקציה של נטפליקס עובדת הרבה יותר טוב.

בהקשר של נטפליקס, זה המקום להזכיר כי ברבעון השני של 2022 הגיע מספר המנויים של דיסני, שמחזיקה בדיסני פלוס, הולו ו-ESPN פלוס, ל-221.1 מיליון – יותר מנטפליקס. נכון להיום, זה שירות הסטרימינג הגדול בעולם מבחינת מספר מינויים.

בקרוב אמורה דיסני להשיק בארה"ב חבילה שכוללת פרסומות במחיר הנוכחי, ואילו המחיר לחבילה בלי פרסומות יעלה. מעניין יהיה לראות אם זה יקרה גם בישראל.

גישה לדיסני+ דרך ממשק yes וסטינג טיוי

כיום מגיעים רוב שלטי הטלוויזיה עם קיצור דרך לנטפליקס (כך למשל בטלוויזיית LG, טלוויזיית סמסונג, השלט של yes+ ועוד). השקת דיסני פלוס בישראל תחולל שינוי גם בהיבט הזה. כך למשל, לקוחות yes יוכלו לגשת אל דיסני+ מתוך הממשקים השונים של yes+ ושל STINGTV במספר דרכים: בתפריט העליון, באמצעות תפריט הפעולות המהירות ובהמשך מכפתור קיצור דרך ייעודי לדיסני+ בשלט.

פואנטה בטלגרם

מי שיש לו טלוויזיה LG שהושקה בשנת 2022 ימצא את הקיצור לדיסני פלוס גם בשלט הרחוק של הטלוויזיה. אגב, האפליקציה של דיסני+ לא עובדת בצורה מושלמת במערכת ההפעלה של LG.


האזינו לפודקאסט טריפל על דיסני פלוס ושירותי סטרימינג אחרים


דיסני+ כמעצמת תוכן – זה מה שתוכלו לראות

השם וולט דיסני קצת מטעה לגבי היקף התוכן. דיסני זה כבר מזמן לא סינדרלה ומלך האריות בלבד… דיסני היא מעצמת תוכן שכוללת את דיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים ונשיונל ג'יאוגרפיק, כולל גם את מותג הבידור הכללי סטאר, הכולל את הכותרים החדשים ביותר של אולפני המאה ה-20, אולפני הטלוויזיה של דיסני FX, Searchlight Pictures, ועוד.

שירות דיסני+ הוא שירות סטרימינג שמציע ים של תוכן בלעדי ומקורי, החל מסרטים עלילתיים באורך מלא ועד סרטים תיעודיים, סדרות פעולה ואנימציה.

בין התכנים שיהיו זמינים ללקוחות yes שיצטרפו לדיסני+ : "הספר של בובה פט" של סטאר וורז, ו"מנדלוריאן" של המפיק והכותב האקסקלוסיבי ג'ון פברו. בנוסף תעמוד לרשותם סדרת "מון-נייט" של אולפני מרוול, כמו גם "שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות" בכיכובם של סימו ליו ואווקוופינה, המועמד לאוסקר.

בקטגוריית הבידור הכללי יוכלו המינויים לצפות בכותרים כגון "משפחת סימפסון", "Queens", "הקרדשיאנז" ו"והעולם על פי ג'ף גולדבלום" של נשיונל ג'יאוגרפיק.

עוד המלצות צפייה בדיסני פלוס אפשר לקרוא בכתבה סדרות מומלצות בדיסני+ / סרטים מומלצים בדיסני פלוס.

כאמור, שירות דיסני פלוס ישראל יהיה זמין דרך הממשקים האינטרנטיים של יס, כלומר, יס פלוס וסטינג TV.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות