המלצות צפייה דיסני פלוס. סדרות מומלצות וסרטים מומלצים במרץ 2024

המלצות צפייה – דיסני פלוס ישראל. סדרות וסרטים מומלצים במרץ 2024

מחפשים מה לראות בדיסני פלוס? בין המלצות הצפייה בסדרות ובסרטים מומלצים החודש: הסרט על מסע ההופעות של טיילור סוויפט וגם אקסמן 97

סדרות מומלצות וסרטים בדיסני פלוס - המלצות צפייה למרץ 2024
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רשימת המלצות הצפייה בדיסני פלוס לחודש הקרוב כוללת המלצה שתשמח במיוחד את המעריצים של טיילור סוויפט: סרט המלווה את מסע ההופעות The Eras Tour. אבל זה כמובן לא התוכן היחיד שעולה החודש. בהמשך הכתבה נציג את הסדרות בדיסני+ ישראל ואת הסרטים שעולים בחודש הקרוב, אבל רגע לפני כן – תזכורת לתוכן שכבר עלה וכדאי להשלים. בשבועות האחרונים עלו סדרות מומלצות כמו "פרסי ג'קסון והאולימפיים" ועונה חדשה של "הדוב". בין הסרטים המומלצים ב-Disney+ ראוי להזכיר את הסרט החדש של אינדיאנה ג'ונס וכמובן את The Marvels.



תכל'ס, כמעט כל מי שמחפש סדרות מומלצות בדיסני פלוס או סרטים מומלצים, ימצא משהו לראות – וגם אם החודש לא עושה רושם של חודש חזק במיוחד, כנראה שלא יהיה לכם משעמם. שירות דיסני פלוס ישראל כולל יותר מאלף אפשרויות לסדרות וסרטים, כמו "יומנו של חנון", אדומה אש, הקול בראש או אלמנטלי. תמיד גם אפשר ליהנות מפרקים של משפחת סימפסונס, המנדלוריאן או האנטומיה של גריי, ועוד לא אמרנו מילה על שומרי הגלקסיה 3, הסרט אווטאר – כוחם של המים או הפנתר השחור – וואקנדה לנצח.

רוצים להוזיל את חבילת הטלוויזיה שלכם?

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעת מחיר:

*חובה לבחור לפחות חברה אחת!

שים לב! יש לשלוח רק לאחר בחירת חברה!



חבילת דיסני פלוס בישראל – קצת רקע

Disney+ הוא שירות הסטרימינג השני בגודלו בעולם אחרי נטפליקס, והוא פועל בישראל מאז יוני 2022. השם דיסני לא מייצג רק את סרטי וולט דיסני, אלא הרבה יותר מזה. תאגיד דיסני כולל גם את סרטי מארוול ופיקסר, מלחמת הכוכבים, נשיונל גי'אוגרפיק ועוד. עם כזה מגוון, דיסני+ מציע המון סדרות, החל מסדרות ילדים ומשפחה ועד לסדרות דרמה, קומדיה ואקשן.

מחיר דיסני פלוס בישראל הוא כ-40 ש"ח בחודש – הרבה יותר זול ממחיר נטפליקס פרימיום.

האם אפשר להוזיל את חבילת דיסני פלוס?

  • אפשר להוזיל את המחיר אם מצטרפים למינוי שנתי לדיסני+ בתשלום חד פעמי, העומד על 400 ש"ח (הנחה בשווי 80 ש"ח).
  • לקוחות חדשים וקיימים של יס ושל סטינג TV יכולים במבצעים שונים לקבל 3 חודשי דיסני פלוס חינם (פרטים בכתבה על דיסני פלוס חינם ללקוחות yes).
  • המינוי אינו מוגבל בזמן וניתן לביטול בכל עת.
  • ניתן להגדיר 7 פרופילים, לרבות פרופיל ילדים, המאפשר ניווט קל וידידותי בתכנים מותאמים לפי גיל.
  • כל מנויי דיסני+ מקבלים גישה לצפייה באיכות גבוהה בעד ארבעה מכשירים בו-זמנית.
  • הורדות: ללא הגבלה של תכנים, לעד עשרה מכשירים.
  • צפייה באיכות 4K.

המלצות צפייה דיסני פלוס

סרטים מומלצים וסדרות מומלצות בדיסני פלוס בחודש מרץ 2024

טיילור סוויפט The Eras Tour  

> סרט מקורי בדיסני+

טיילור סוויפט The Eras Tour (הגרסה של טיילור), יעלה לראשונה בסטרימינג ב-15 במרץ 2024, באופן בלעדי בדיסני+. סרט הקונצרט בשלמותו כולל לראשונה את השיר "קרדיגן" וארבעה שירים אקוסטיים נוספים. החוויה הקולנועית ההיסטורית של האמנית זוכה הגראמי 14 פעמים, טיילור סוויפט The Eras Tour: בבימויו של סם רנץ', גרף יותר מ-260 מיליון דולר בקופות ברחבי העולם, מה שהופך אותו לסרט הקונצרטים הנמכר ביותר בכל הזמנים.

15 במרץ.


יוצאת מן הכלל / EXTRAORDINARY – עונה 2

> סדרה של דיסני+, 3 פרקים ראשונים בבכורה ולאחר מכן, פרק חדש בכל שבוע

 

 

אחרי הגילויים המפתיעים בשיאה של העונה הראשונה, בני החבורה מוצאים את עצמם מנסים כמיטב יכולתם לתפקד כבוגרים אמיתיים. ג'ן נרשמת סוף סוף למרפאה, נחושה בדעתה להתייחס ברצינות למסע לחיפוש הכוח שלה. היא פוצחת במערכת יחסים אמיתית עם שפיכי והם משתדלים מאוד לצאת כזוג, אבל לא הכול הולך חלק. לאחר שהשקיע מאמצים רבים בחיפוש אחר חייו הקודמים, עברו של שפיכי מתגלה לפתע. ג'ן ושפיכי מתקשים למצוא מקום למערכת היחסים שלהם לאחר הפרידה של קארי וקאש. קארי וקאש עדיין גרים בדירה ומנסים להתנהג בבגרות ובכבוד, אך לומדים בדרך הקשה שניתוק של ממש הוא רק אגדה.

6 במרץ.


מוות ופרטים נוספים / DEATH AND OTHER DETAILS

> סדרה מקורית, כל הפרקים עולים יחד

 

 

במרכזה של הסדרה "מוות ופרטים נוספים" עומדת אימוג'ן סקוט (ויולט בין) המבריקה וחסרת המעצורים, שמוצאת את עצמה במקום ובזמן הלא נכון. היא הופכת לחשודה הראשית בתעלומת רצח בחדר נעול באוניית פאר ים-תיכונית משוחזרת למופת. החשודים הם כל אורח מפונק וכל חבר צוות תשוש. הבעיה? כדי להוכיח את חפותה, עליה לחבור לגבר שהיא שונאת – רופוס קוטסוורת' (מנדי פטינקין), הבלש הטוב ביותר בעולם.

5 במרץ.

 


 

החיים ובת' / LIFE & BETH, עונה 2

> סדרה מקורית, כל הפרקים עולים יחד

 

 

מערכת היחסים בין בת' לג'ון נהיית רצינית יותר. בת' מתחילה לבחון את האפשרות של נישואים והקמת משפחה, כאשר היא וג'ון מחפשים פתרון לבעיות התקשורת שלהם. האם ההיסטוריה הטראומטית של בת' עם גברים, ועם אנשים שבהם היא בטחה בצעירותה, נועדה לחזור על עצמה? ומה מעורר בה את הפחדים?

בת' עושה כמיטב יכולתה לשמר את היחסים תוך שהיא מתקשה לתמוך בחברים ובבני משפחה, אשר מתמודדים עם בעיות משלהם עם תחילת העשור הרביעי לחייהם.

20 במרץ.

 


 

אקס מן 97' /X-MEN 97

> סדרה מקורית של דיסני+, פרק חדש כל שבוע

 

 

"אקס-מן 97" חוזרת לתקופה האיקונית של "אקס-מן", שבה חבורת מוטנטים משתמשת בכישוריה העל-טבעיים שלה כדי להגן על עולם ששונא אותה ומפחד ממנה, מאותגרת כפי שטרם אותגרה, ונאלצת להתמודד עם עתיד חדש, מסוכן ובלתי צפוי.

20 במרץ.

 


 

הגול הבא מנצח / NEXT GOAL WINS

> סרט של סרצלייט

 

 

"הגול הבא מנצח" הוא סרט בבימויו של זוכה פרס האקדמיה, טאיקה ואיטיטי (ג'וג'ו ראביט, תור: ראגנארוק). הוא מבוסס על סיפור אמיתי ומתחקה אחר נבחרת סמואה האמריקאית בכדורגל. נבחרת זו ידועה לשמצה בהפסד האכזרי שלה של 31-0 בפיפ"א 2001. לקראת שלב המוקדמות של "גביע העולם בכדורגל", הנבחרת שוכרת את תומאס רונגן (מייקל פסבנדר), מאמן חסר מזל ויוצא דופן, בתקווה שישפר את ביצועיה של נבחרת הכדורגל הגרועה ביותר בעולם, בקומדיה נוגעת ללב על חסרי הסיכויים.

27 במרץ.

 


 

נל העריקה / RENEGADE NELL

 

 

אנגליה, 1705: נל ג'קסון חוזרת מהמלחמה למשפחתה בטוטנהאם. בעזרת בילי בליינד השדון, שמעניק לה כוחות על, נל מתמודדת עם בנו הבריון של בעל הקרקעות המקומי, תומס בלנשפורד, אך מוצאת את עצמה מופללת בעוון רצח. נל נאלצת לברוח עם אחיותיה רוקסי וג'ורג' והופכת לשודדת.

כאשר השמועה על כוחה יוצא הדופן של נל מתפשטת, היא מושכת את תשומת לבו של הרוזן המרושע מפוינטון שזומם תוכנית קסומה נגד מלכת אנגליה. בעוד היא בדרך למסלול התנגשות עם פוינטון, נל ובילי מגלים שמסע הצדק שלה מגיע רחוק יותר ממה שדמיינה אי פעם, ושכדי לטהר את שמה, נל צריכה תחילה להביס את פוינטון ולהציל את המדינה.

29 במרץ.

 


 

מאדו / MADU

> סרט מקורי של דיסני+

 

 

מתרגול ברגליים יחפות ברחובות לאגוס ועד להופעה על הבמה באנגליה, "מאדו" עוקב אחרי אנתוני מאדו בן ה-12 כשהוא עוזב את ביתו בניגריה על מנת ללמוד באחד מבתי הספר לבלט היוקרתיים בעולם, בית הספר לבלט אלמהרסט. אנתוני, שבקושי הצליח לצאת מהשכונה שלו בלאגוס, מוצא את עצמו נזרק לעולם חדש וזר שבו חלומו הפרוע ביותר נמצא פתאום בהישג יד.

המסע שלו הוא סיפור של אומץ, צמיחה, מכשולים יוצאי דופן, הסתבכות בלתי צפויה שמאיימת על חלומותיו, ובסופו של דבר, חיפוש אחר שייכות. מארג עשיר המשתרע על פני יבשות, "מאדו" הוא סרט סוחף ומרגש שיהדהד את כולנו.

29 במרץ.

 


 

מלכות / QUEENS

> סדרה של נשיונל ג'אוגרפיק, כל הפרקים עולים יחד

 

 

בשישה מקומות מרוחקים ומרהיבי עין בכדור הארץ נמצאות ממלכות בשליטת המלכות העוצמתיות ביותר בממלכת החי. מלכות אלו הן אחיות, אמהות חד הוריות, סבתות. הסדרה Queens מספרת את סיפורי החוסן הנפשי, הכוח, האהבה והאובדן שלהן בפעם הראשונה. הפרק האחרון מציין את הנשים שעושות מאמצים גדולים כדי לתעד ולהגן על המלכות שלנו בממלכת החי.

5 במרץ


המלצות צפייה בדיסני פלוס לסרטים או סדרות מומלצות שכבר עלו

פרסי ג'קסון והאולימפיים / PERCY JACKSON AND THE OLYMPIANS

> סדרה

פרסי ג'קסון יוצא למסע חיפושים מסוכן. בשעה שהוא נמלט ממפלצות ומערים על אלים, עליו לחצות את אמריקה כדי להחזיר את הברק הראשון של זאוס ולמנוע מלחמה כוללת. בעזרת חבריו למסע החיפושים, אנבת' וגרובר, המסע של פרסי יקרב אותו לתשובות שהוא מחפש: כיצד להשתלב בעולם שאליו הוא לא מרגיש שייך, האם הוא יראה את אימו שוב, והאם הוא יצליח לגלות מי הוא נועד להיות.


אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל / INDIANA JONES AND THE DIAL OF DESTINY

> סרט. כל סרטי הסדרה בדיסני+

שום רשימה של המלצות צפייה בדיסני פלוס לא תהיה שלמה בלי אינדיאנה ג'ונס. האריסון פורד חוזר לתפקיד הארכאולוג הגיבור האגדי בסרט האחרון והכה-מצופה של סדרת הסרטים האייקונית. גם הפעם אינדיאנה ג'ונס (פורד) מתמודד מול אתגר שבוחן את חוזקו, ומסכן הכול על מנת להגן על חוגה עתיקה שעלולה לשנות את מסלול ההיסטוריה מפני אלו המעוניינים במכשיר לצורך טובתם האישית.

צוות השחקנים הנוצץ כולל את פיבי וולר-ברידג', אנטוניו בנדרס, ג'ון ריס-דייוויס, טובי ג'ונס ומאדס מיקלסן,

את הפינאלה המרגש ביים ג'יימס מנגולד וכתבו ג'ז באטרוורת' וג'ון הנרי באטרוורת' ודייוויד קפ וג'יימס מנגולד, על בסיס דמויות שיצרו ג'ורג' לוקאס ופיליפ קאופמן.

 


יומנו של חנון בכריסמס: מכת חום – Diary of a Wimpy Kid Christmas: Cabin Fever

חופשת החורף מתבררת כמלחיצה במיוחד עבור גרג הפלי השנה. לאחר שפגע בטעות ברכוש של מישהו אחר עם חברו הטוב ראולי, גרג דואג שהוא לא יקבל את המתנה שהוא כל כך רוצה לחג המולד. אם המצב לא חמור מספיק, סופת שלגים מכה בעיר וכל המשפחה לכודה בתוך הבית במשך ימים. עם חג המולד ממש מעבר לפינה, האם גרג יוכל להתנהג בצורה הטובה ביותר?


היוצר / THE CREATOR

> סרט בלעדי לדיסני+ מבית אולפני המאה ה-20

עוד הרבה לפני שהבינה המלאכותית הפכה לחלק משמעותי בחיים שלנו, בעולם הקולנוע הבינו את זה. עכשיו, מן הסתם, התרחישים הרבה יותר מציאותיים ומלחיצים.

במקרה הזה במותחן מדע בדיוני – שאולי בקרוב לא יהיה כל כך בדיוני. מאחוריו עומד הבמאי/התסריטאי השותף גארת' אדוארדס, והוא מתאר מלחמה עתידית בין המין האנושי ובין כוחותיה של הבינה המלאכותית.

ג'ושוע (ג'ון דייוויד וושינגטון), סוכן קשוח לשעבר של הכוחות המיוחדים שמתאבל על היעלמותה של אשתו (ג'מה צ'אן), מגויס כדי לצוד את היוצר – האדריכל החמקמק של בינה מלאכותית מתקדמת שפיתח נשק מסתורי המסוגל לשים קץ למלחמה ולהשמיד את המין האנושי. ג'ושוע וצוותו של סוכני עילית עושים מסע אל מעבר לקו האויב, אל מרכזו האפל של שטח שנכבש על ידי הבינה המלאכותית, רק כדי לגלות שהנשק ההרסני שהוא הודרך לחסל הוא בינה מלאכותית בצורת ילדה צעירה (מדליין יומה ווילס).


מלחמת הכוכבים – באד באץ' / STAR WARS: THE BAD BATCH – עונה 3

> סדרה של דיסני+, 3 פרקים ראשונים בבכורה ולאחר מכן, פרק חדש בכל שבוע

קרב ההישרדות של כוח משובט 99 באימפריה החדשה מגיע לסיום אגדי


באג לייף: גרסת המציאות  / A REAL BUG’S LIFE

> סדרה מקורית של דיסני+, כל הפרקים עולים יחד

את הסדרה הזאת אתם חייבים לראות, והיא לגמרי נכנסת לרשימה של סדרות מומלצות בדיסני פלוס. כאן גם בא לידי ביטוי הנכס האדיר שיש לתאגיד דיסני, המחזיק גם בנשיונל ג'יאוג'רפיק.

"באג לייף: גרסת המציאות" היא סדרה מקורית חדשה מבית דיסני ונשיונל ג'יאוגרפיק בהשראת הסרט האייקוני של דיסני ופיקסאר "באג לייף". היא מכניסה אותנו לתוך תשעה מיקרו-יקומים של חרקים שונים ברחבי הגלובוס, בהם כוחות הטבע משחקים על סולם מיניאטורי שבו יצורים זעירים מסתמכים על כוחות מדהימים ובריתות יוצאות דופן כדי לשרוד.

ההימור גבוה – גם אם היצורים קטנים במיוחד. עם התפתחויות חדשות בטכנולוגיית הצילום ובליווי קולה של המדריכה המהנה והשנונה אוקוופינה, עקבו אחר הסיפורים המדהימים של הגיבורים הזעירים החיים בעולמות מעבר לכל דמיון – מעכביש קופץ שמחפש בית ברחובות ניו יורק ועד לדבורת סחלב בקוסטה ריקה ביומה הראשון בעבודה בהכנת בושם!

פנו לכם זמן וצפו בסדרה עם הילדים או עם הנכדים, כי בכל גיל מרתק לגלות שחייהם האמיתיים של היצורים הקטנים שלצדנו יכולים להיות מדהימים כמו כל סרט אנימציה.


דודג'ר / THE ARTFUL DODGER

> סדרה

מי לא מכיר את אוליבר טוויסט – אותו נער עני מלונדון, שהפך לכיס כדי לשרוד וכיכב בספרו של צ'רלס דיקנס. בסדרה הזאת, אנחנו מקבלים הצצה (שכמובן לא נכתבה על-ידי דיקנס) אל חייו הבוגרים. זוהי סדרת המשך שעוסקת בחייו הבוגרים והכפולים, בשנות ה-50 של המאה ה-19. היא מתרחשת במושבה התוססת פורט ויקטורי, שם ג'ק דוקינס, המכונה "דודג'ר" למד לנצל את זריזות הידיים שלו למורה חיובית והפך למנתח.

אולם, עברו שב לרדוף אותו כשלמושבה מגיע פייגין (אותו בן בליעל מילדותו), ומושך אותו שוב לחיי הפשע. הפעם נשקפת לדודג'ר סכנה מסוג אחר, כאשר ליידי בל, בת המושל, נחושה להיות המנתחת הראשונה במושבה. ממעשי שוד ועד לניתוחים הרי גורל, מסעודות חגיגיות ועד לקטטות ברחוב, זהו סיפור שעוסק בהתחדשות, בבגידה, בגאולה ובאהבה.


גברת החידונים / QUIZ LADY

> סרט (בלעדי בדיסני +)

אם בא לכם לצחוק קצת, הסרט ״גברת החידונים״ הוא קומדיה קלילה בכיכובן של הקומיקאית אקוופינה ("עשיר בהפתעה") וסנדרה או ("האנטומיה של גריי"). לצדן משחקים ג׳ייסון שוורצמן, הולנד טיילור, וויל פארל, וטוני הייל. במרכז הסרט שתי אחיות ממוצא אסייתי שלא היו בקשר, אך נאלצות לתקשר ולהכיר זו את זו מחדש. זאת, לצורך השתתפות בשעשועון טלוויזיה שאם ינצחו בו – יוכלו להציל את אמן מהחובות ששקעה בהם.




אן היא בחורה צעירה מבריקה אך די לחוצה, אשר מכורה לחידונים בטלוויזיה. ג׳ני היא אחותה המרוחקת והמתוסבכת. האחיות חייבות לעבוד יחד כדי להצליח לכסות את חובות ההימורים של אימן. לאחר שכלבה האהוב של אן נחטף, הן יוצאות למסע מטורף כדי להשיג את הכסף בדרך היחידה שהן מכירות – על ידי הכתרתה של אן כאלופת השעשועון. הסרט בוים על ידי ג׳סיקה יו ונכתב על ידי ג׳ן ד'אנג'לו.


הקול בראש

> סרט

התבגרות יכולה להיות אתגר לא פשוט, וזה בדיוק מה שריילי חווה. לאחר שאביה מתחיל עבודה חדשה בסן פרנסיסקו, ריילי צריכה לעזוב את חייה באמריקה המערב תיכונית. כמו כולנו, ריילי מונחית ע"י הרגשות שלה – שמחה (אמי פוהלר), פחד (ביל היידר), כעס (לואיס בלאק), גועל (מינדי קאלינג) ועצב (פיליס סמית'). הרגשות חיים במרכז השליטה בתוך הראש של ריילי, משם הם מסייעים לה לתפקד בחיי היומיום.

העניינים במרכז השליטה הולכים ומשתבשים. שמחה, הרגש העיקרי והחשוב ביותר של ריילי, מנסה לשמור על אופטימיות, אבל שאר הרגשות מתקשים להחליט על הדרך המתאימה להתמודד עם מציאות של עיר, בית ובית ספר חדשים.


אלמנטלי

> סרט

מי אמר שאש ומים לא הולכים ביחד? אמבר, אישה צעירה העשויה מיסוד האש, היא בת יחידה למהגרים, העובדת בחנות שבבעלות הוריה. הם מצפים ממנה לרשת אותם בניהולה כאשר אביה יפרוש לגמלאות. כמי שכמעט ולא יצאה מרובע מגוריה, רובע בו כל התושבים עשויים מאש, היא מופתעת להכיר את ווייד, פקח עירייה צעיר העשוי מיסוד המים. לאחר שבמשך כל חייה נאמר לה כי מים ואש אינם יכולים לדור בכפיפה אחת, השניים יוצאים להרפתקה משותפת, בה הם מגלים את המאחד והשונה ביניהם. עלילת הסרט מתרחשת באלמנט סיטי, שבה חיים יחד תושבי אש, מים, אדמה ואוויר.


בראון: הסיפור הלא יאמן בפורמולה 1 / BRAWN: THE IMPOSSIBLE FORMULA 1 STORY

> סדרה דוקומנטרית מקורית, כל הפרקים עולים יחד

צפו באחת הסאגות המדהימות בדברי ימי "פורמולה 1", סיפורה של קבוצת "בראון". ב-2008, קבוצת ה"פורמולה 1" של הונדה פשטה רגל ובצעד חסר תקדים, יריביה התאחדו וסייעו בהחזרת הקבוצה למסלול המרוצים. עם רוס בראון כמנהל והקבוצה שנקראה על שמו, הכול היה בסדר עד שמתחריה גילו שיצרו שלא בכוונה מתחרה משמעותית.

הסדרה המרתקת בת ארבעת הפרקים המלווה בראיונות שעורך השחקן ההוליוודי וחובב ה"פורמולה 1" קיאנו ריבס, מציגה תובנות של גיבורי עולם המרוצים המתארים את הדרמות על המסלול ומחוץ לו. מרגע הקמת "בראון", צפו במסעה הייחודי דרך תמרונים אסטרטגיים ומהמורות פיננסיות במהלך עידן תחרותי במיוחד בתולדות הספורט.


בת הים הקטנה (גרסת לייב אקשן) / THE LITTLE MERMAID

סרט >

בשנים האחרונות דיסני מוציאה גרסאות לייב אקשן לכל הסרטים המצוירים שלה, והפעם הגיע תורה של בת הים הקטנה. העיבוד הוא של הקולנוען בעל חזון רוב מרשל. במרכז העלילה עומדת אריאל, בת ים צעירה, יפה ונמרצת, בת הזקונים של הנועזת של המלך טריטון. היא משתוקקת לגלות עוד על העולם שמעבר לים, ובעודה מבקרת בעולם היבשה, מתאהבת בנסיך בן אנוש – אריק. בלבנות ים אסור לתקשר עם בני אדם, אך אריאל אינה הולכת בתלם אלא הולכת אחרי ליבה. היא עושה עסקה עם מכשפת הים המרושעת, אורסולה, שנותנת לה הזדמנות לחוות את החיים על היבשה, אך בסופו של דבר מעמידה את חייה – ואת הכתר של אביה – בסכנה.


צמרמורת / GOOSEBUMPS

> סדרה

אם לא יצא לכם לקרוא סדרת ספרי האימה “צמרמורת” (Goosebumps) של ר.ל סטיין, שזכתה למעריצים בכל העולם מאז יצרה לראשונה בשנות ה-90 של המאה הקודמת, צפו בסדרה…

במרכז הסדרה עומדים חמישה תיכוניסטים היוצאים למסע אפל ומפותל, כדי לחקור את מותו הטרגי של נער בשם הרולד בידל. בידל הלך לעולמו באורח מסתורי שלושה עשורים קודם לכן, והמסע לחקר האמת חושף סודות אפלים מעברם של הוריהם.


משפחת סימפסון /  The Simpsons – עונה 34

> סדרה

משפחת סימפסון, התפוצצה אל תוך התרבות הפופולרית ב-1989 ונשארה כאחת מתוכניות הבידור פורצות הדרך והחדשניות ביותר ברחבי העולם. הומר, מארג', בארט, ליסה ומגי הם אייקוני טלוויזיה הניתנים לזיהוי מיידי. בבכורה, הומר נואש להוכיח שהוא לא טיפש ויוצא לפתור את המקרה של הצב שנעלם מגן החיות. עונה 34 תכלול גם מנה כפולה של פרקי "בית העץ של האימה", המציינת את הפעם הראשונה בתולדות התוכנית שהיו שני פרקים של "ביץ העץ" בליל כל הקדושים אחד. אחד משני פרקי "בית העץ של האימה" בסתיו הקרוב יהיה פרודיה באורך מלא על "זה", כאשר קראסטי הליצן מגלם את פניוויז, דמות הליצן המרושעת.


אווטאר: דרכם של המים (Avatar: The Way of Water)

סרט >

"דרכם של המים" מספר את סיפורה של משפחת סאלי (ג’ייק, נייטירי והילדים שלהם), הצרות שבאו בעקבותיהם, המאמץ שהם עושים כדי לשמור אחד על השני, הקרבות שהם נלחמים כדי להישאר בחיים והטרגדיות שהם חווים.


ברוכים הבאים לרקסהאם / Welcome to Wrexham – עונה שנייה

> סדרה

גם אם אתם לא חובבי ספורט, הסדרה התיעודית "ברוכים הבאים לרקסהאם" בטוח תשבה את לבכם. הסדרה זכתה לשבחי המבקרים, זכתה בשני פרסי Critics' Choice Television והייתה מועמדת לשישה פרסי אמי. העונה הראשונה שלה עלתה לשידור רק לפני כשנה, באוגוסט 2022, וכבר עולה העונה השנייה. מדובר בסדרת ספורט תיעודית אמריקאית המתעדת את אירועי מועדון הכדורגל של ההתאחדות הוולשית Wrexham A.F.C – שהוא מועדון ותיק מאוד (השלישי הכי ותיק בעולם), הנמצא בבעלותם של שני הכוכבים ההוליוודיים ריאן ריינולדס (פילדלפיה זורחת) ורוב מק'להני (דדפול).

הסדרה עוקבת אחר החלומות והחששות של רקסהאם, עיירת פועלים בצפון ויילס שבבריטניה, בעוד שני כוכבים מהוליווד מנווטים את עתיד הקבוצה הוותיקה. בשנת 2020 חברו רוב וריאן לקניית קבוצת הרד דרגונס מהדרג החמישי בתקווה להפוך את המועדון לסיפור של קבוצת אנדרדוג שתזכה לתמיכה מכל רחבי העולם. העולם שם לב לקבוצה, והשינויים בעיצומם. לאחר הדחה כואבת במהלך משחקי הפלייאוף, העונה השנייה ממשיכה לעקוב אחר המועדון בעודו נאבק להעפיל מהליגה הלאומית אל ליגת הכדורגל האנגלית. הסגל המקודש למטרה והאוהדים הנלהבים עדיין חולמים להשיב לקבוצה ולעיירה את הכבוד האבוד תוך כדי התמודדות עם האתגרים החדשים שהתהילה הביאה לקהילה הקטנה. מהוליווד לוויילס, מהמגרש לחדר התלבושות, מהמשרד הראשי לפאב, הסדרה עוקבת אחר הנהגתם של רוב ושל ריאן ואחר הגורלות של הקבוצה ושל העיירה, הקשורים זה לזה באופן הדוק, בתקופה של עשיית היסטוריה. הסדרה מופקת על ידי Boardwalk Pictures.


זוטרופוליס

> סרט

הרפתקה קומית בעיר בעלי החיים זוטרופוליס, שבה מתגוררות חיות מסביבות שונות חיות יחדיו. במקום הזה תוכל להיות כל מה שתרצה, אם אתה פיל גדול או חדף קטנטן. אלא שכאשר ג'ודי מצטרפת למשטרה בתור הארנבת הראשונה בצוות מלא בחיות גדולות וקשוחות, היא מגלה שדי מאתגר להשתלב. היא נחושה להוכיח את עצמה ומזנקת על ההזדמנות הראשונה לניהול חקירה, גם אם עליה לשתף פעולה עם ניק השועל החלקלק.


הבוגימן / The Boogeyman

> סרט

"הבוגימן" הוא מותחן אימה מצמרר של הסופר המצליח סטיבן קינג. סיידי הרפר התיכוניסטית ואחותה הצעירה סויר, אשר נותרו שבורות לב לאחר מות אימן, אינן זוכות לתמיכה מצד אביהן וויל, פסיכולוג אשר עסוק בהתמודדות עם כאבו האישי. כשמטופל במצוקה מופיע לפתע בביתם כדי לבקש עזרה, הוא מותיר אחריו ישות על-טבעית האורבת למשפחות וניזונה מהסבל של קורבנותיה.


הדוב

סדרה >

בזכות עונה ראשונה סוחפת, הסדרה "הדוב" נכנסה מהר מאוד לרשימת סדרות מומלצות בנטפליקס של הרבה מאוד צופים. הסדרה המקורית של FX, שזכתה לשבחי הביקורת, חוזרת בעונה שנייה העוסקת באוכל, משפחה, בטירוף של היומיום השוחק, ביופי של מסעדת Sense of Urgency – והחסרונות והמדרונות החלקלקים שלה. העונה השנייה עוקבת אחר "כרמי" וצוותו כשהם עובדים כדי להפוך את מסעדת הסנדוויצ'ים המוזנחת שלהם למקום החם הבא. במקביל למייקאובר למסעדה, הצוות עובר מהפך משלו, כשכל אחד מהם נאלץ להתעמת עם העבר ולחשב מחדש מי הוא רוצה להיות בעתיד.


שומרי הגלקסיה: חלק 3

סרט >

ב"שומרי הגלקסיה: חלק 3" של אולפני מארוול, חבורת הלא-יוצלחים האהובה עלינו נראית קצת שונה. פיטר קוויל, שעדיין מסוחרר מאובדן, מוכרח לאסוף את צוותו למשימה מסוכנת ומלאת אקשן כדי להגן על היקום ולהציל את חייו של רוקט – בינתיים, כוח חדש ובלתי צפוי מאיים להפיל את השומרים סופית.


המלצות צפייה – דיסני פלוס: רק רוצחים בבניין

סדרה >

העונה השלישית מוצאת את צ'ארלס, אוליבר ומייבל (בגילומם של סטיב מרטין, מרטין שורט וסלינה גומז) חוקרים רצח שאירע מאחורי הקלעים של מחזה בברודוויי. הנרצח הוא בן גלנרוי (פול ראד), כוכב אקשן הוליוודי שהופעת הבכורה שלו בברודוויי נגדעה בפתאומיות עקב מותו בטרם עת. בסיועה של שחקנית המשנה לורטה דורקין (מריל סטריפ), השלישייה שלנו יוצאת לפצח את התעלומה הקשה ביותר איתה התמודדו עד כה, כל זאת בזמן שהבמאי אוליבר מנסה נואשות להרכיב חזרה את המחזה שלו.


מלחמת הכוכבים: אסוקה / STAR WARS: AHSOKA 

> סדרה

בעידן שלאחר נפילת האימפריה, מלחמת הכוכבים: אסוקה עוקבת אחר אבירת הג׳דיי לשעבר, אסוקה טאנו, בעודה חוקרת את האיום המתהווה על גלקסיה פגיעה.


אדומה אש

> סרט

הסרט אדומה אש, שיצא לפני כשנה לבתי הקולנוע, הוא סרט מאויר של דיסני ופיקסאר. במרכזו עומדת מיי לי (קולה של רוזלי צ'יאנג), ילדה בת 13 בטוחה בעצמה, חנונית, הנקרעת בין הבת הנאמנה של אמה לבין הכאוס של גיל ההתבגרות.

אמה המגוננת תמיד נשארת קרובה לבתה, מה שדי מכביד על הבת. וכאילו שהשינויים שעוברים עליה בגיל ההתבגרות לא מספיקים, בכל פעם שהיא מתרגשת מדי (וזה כמעט תמיד), היא הופכת לפנדה אדומה ענקית! הבימוי נעשה על ידי זוכת פרס האוסקר דומי שי והפקה על ידי לינדזי קולינס.


היי סקול מיוזיקל: המחזמר, הסדרה, עונה רביעית

> סדרה

אחרי קיץ משוגע במחנה, חברי "וויילדקאטס" חוזרים לתיכון "איסט היי" ומתחילים להתכונן להפקת המחזמר "היי סקול מיוזיקל 3: כיתה י"ב". אך התוכניות משתבשות כאשר המנהל גוטיירז מודיע כי הסרט הנכסף "היי סקול מיוזיקל 4: מפגש מחזור" של דיסני יצולם בבית הספר האהוב.


פיטר פן ו-וונדי | PETER PAN & WENDY

סרט >

גם כשנדמה שאין יותר לאן למתוח את הסיפור הנפלא על פיטר פן, בדיסני מוכיחים אחרת. הפעם הגיבורה הראשית היא וונדי, ופיטר פן הוא גיבור המשנה. וונדי דארלינג היא ילדה צעירה שמפחדת לעזוב את בית ילדותה מאחור, פוגשת את פיטר פן, ילד שמסרב להתבגר. יחד עם שני אחיה ובליווי פיה קטנטנה בשם טינקרבל, היא טסה עם פיטר לארץ לעולם-לא הקסומה. שם היא נתקלת בפיראט מרושע, קפטן הוק, ויוצאת להרפתקה מסעירה ומסוכנת שתשנה את חייה לעד.


הפנתר השחור: וואקנדה לנצח | Black Panther: Wakanda Forever

סרט >

סרט ההמשך לסרט של מארוול "הפנתר השחור" מגיע לדיסני פלוס רק שלושה חודשים אחרי יציאתו לקלונוע. בסרט "הפנתר השחור: וואקנדה לנצח" של אולפני מארוול, המלכה ראמונדה (אנג'לה באסט), שורי (לטישה רייט), מ'באקו (וינסטון דיוק), אוקויה (דנאי גורירה) והדורה מילאג'ה (שכוללים את פלורנס קסומבה) נלחמים כדי להגן על ארצם מפני מעצמות שמנסות להתערב בעקבות מותו של המלך טצ'אלה. בעוד בני וואקנדה שואפים להתחיל בפרק הבא שלהם, הגיבורים צריכים להתאסף יחד עם עזרתם של כלבת המלחמה נאקיה (לופיטה ניונגו) ואוורט רוס (מרטין פרימן) וליצור דרך חדשה עבור ממלכת וואקנדה. טנוץ' הורטה משחק את נאמור, מלך של אומה תת-ימית חבויה, ובסרט מככבים גם דומיניק ת'ורן, מיקיילה קול, מייבל קדנה ואלכס ליבינאלי.


מלחמת הכוכבים: המנדלוריאן | STAR WARS: THE MANDALORIAN

סדרה >

המנדלוריאן (או "מנדלוריאני"), אופרת החלל שנכתבה במיוחד עבור דיסני+ והעונה הראשונה שלה עלתה ב-2019, מגיעה לעונה שלישית. עבור מי שלא בקיא, רקע קצר: מדובר בסדרה שהיא חלק מיקום מלחמת הכוכבים,  המתרחשת בתקופה שלאחר "שובו של הג'דיי" ולפני "הכוח המתעורר". במרכזה עומד גיבור מהגזע המנדלוריאני – דין דג'ארין. העונה הזו מספרת את הסיפור המתמשך של דג'ארין והילד גרוגו ברחבי הגלקסיה.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 


איך פגשתי את אבא | HOW I MET YOUR FATHER

סדרה >

עונה שנייה. בעתיד הלא רחוק, סופי מספרת לבנה את הסיפור על איך היא פגשה את אביו: סיפור שמחזיר אותנו בחזרה להווה, בו סופי וחבריה הקרובים מנסים להבין מי הם, מה הם רוצים מהחיים, וכיצד להתאהב בעידן של אפליקציות שידוכים ואפשרויות בלתי מוגבלות.


המלצות צפייה דיסני פלוס: שקרים אמיתיים | True Lies

סדרה >

סרט האקשן הקומי עובד לסדרה. "שקרים אמיתיים" הוא סיפורם של הארי טסקר, מרגל בינלאומי ממעלה ראשונה בשירות המודיעין האמריקאי "אומגה סקטור", ואשתו הלן, מרצה לשפות שמשועממת מחיי היום יום שלה, ושמגלה לתדהמתה שבעלה הפשוט לכאורה מנהל חיים כפולים כמרגל. לאחר שהסוד מתגלה, אומגה מגייסים את הלן, שמרשימה את כולם בזכות כישוריה המרשימים (הודות לטה-בו וליוגה), והיא מצטרפת להארי ולצוות המוכשר שלו בעודם יוצאים למשימות סמויות מסביב לעולם וחווים חיים מרגשים מלאי סכנה והרפתקאות – ובה בעת מסתירים את הרפתקאותיהם מילדיהם.


מלחמת הכוכבים: באד באצ' | Star Wars: The Bad Batch S2 עונה 2

> סדרה

חודשים חלפו מאז האירועים בקאמינו והבאד באצ' ממשיכים לנוע ברחבי האימפריה לאחר נפילת הרפובליקה. הם יפגשו חברים ואויבים, חדשים ומוכרים כאחד, תוך שהם לוקחים על עצמם מגוון משימות מרתקות שיובילו אותם למקומות חדשים, בלתי צפויים ומסוכנים.


אם הקירות יכלו לשיר | IF THESE WALLS COULD SING

> סרט

יש אגדות שרק ההיסטוריה הופכת אותן לכאלה, ויש כאלה שהתרומה שלהן  לאנושות ברורה. אולפני אבי רוד (ABBEY ROAD) שבבריטניה הם מהסוג הראשון. ולא, לא רק בגלל העובדה שהביטלס קראו לאחד מאלבומיהם בשם ABBEY ROAD, אלא בזכות מקצועיות חסרת פשרות שהופכת אותם לבית עבור אמנים מכל הסוגים כבר 90 שנה. מרי מקארטני, בתו הבכורה של פול מקרטני, מציגה תשעה עשורים שבהם נראה ונחווה את הקסם היצירתי שבזכותו זה האולפן הכי מפורסם בעולם. ממוזיקה קלאסית לפופ, מפסקולים להיפ הופ – הכול הוקלט שם. בסרט מרואיינים האמנים המפורסמים בעולם, ביניהם אלטון ג'ון, וכמו אביה, פול מקרתני – שגם טבע את המשפט: "אם הקירות האלה יכלו לשיר", שהפך להיות שם הסרט.


המלצות צפייה בדיסני פלוס: רוחות אינישרין | The Banshees of Inisherin

סרט >

והנה סרט שחייב להיכלל בהמלצות צפייה בדיסני פלוס – עבור מי שלא מחפש סרטי מדע בדיוני או מלחמת הכוכבים. סרטו של התסריטאי והבמאי מרטין מקדונה, אשר מועמד ל-8 פרסי אוסקר, הוא סרט לא שגרתי בכיכובם של קולין פארל וברנדן גליסון. אמנם השכנים מהעיירה הקטנה פדריק וקולם חברים כל החיים, אבל הם נקלעים למבוי סתום פתאומי, ויש לכך השלכות מדאיגות לגבי שניהם. קולם הודיע שהוא לא רוצה שפדריק ידבר איתו יותר, והוא מתעקש שיחתוך לעצמו אצבע בכל פעם שהבקשה שלו תופר. למרות ההכרזה השערורייתית והחד-צדדית של קולם, פדריק נחוש בדעתו להציל את מערכת היחסים ביניהם. סיפור ייחודי וצילומים יפהפיים עם צוות שחקנים מחונן על רקע שנות ה-20 של מלחמת האזרחים האירית.


דופסיק – Dopsick: סדרות מומלצות בדיסני פלוס

> סדרה

מגפת ההתמכרות למשככי כאבים בארצות הברית גבתה מאות אלפי קורבנות. למרות שנאמר ונכתב עליה כל כך הרבה, עדיין מזעזע לראות את השתלשלות העניינים. מייקל קיטון מככב בסדרה Dopsick שהיא סדרת חובה ונכנסה גם לכתבה על המלצות צפייה בדיסני פלוס שפרסמנו כאן. היא ממחישה בצורה כואבת כיצד מיליוני אנשים תמימים נתנו אמון ברופאים ובחברות תרופות – כאשר הדבר היחיד שמניע את אותן חברות הוא להרוויח עוד ועוד כסף, גם במחיר של התמכרות ומוות.

הסדרה אמנם עלתה כבר בשנת 2021 – אבל לא בכדי היא נכנסת לרשימה המכובדת של סדרות מומלצות בדיסני+. היא פשוט סדרת חובה.


עלייתה ונפילתה של אליזבת’ הולמס / The Dropout

> סדרה

אליזבת הולמס נחשבה למטאור – וכמו "קוסמים" רבים שלכאורה המציאו את הגלגל וגלגלו הרבה כסף בעולם ההיטק – התרסקה והסתבכה משפטית. ייתכן שצפיתם כבר בסרט אודותיה ביס – ואם לא, אז מומלץ. בכל מקרה, כעת יש בדיסני+ סדרת דרמה של רשת הולו בכיכובה של אמנדה סייפריד, שמגוללת את סיפורה של הולמס. היזמית אמריקאית הספיקה לייסד כבר בגיל 19 חברת ביו-טק בשם תראנוס. החברה הצהירה שפיתחה טכנולוגיה חדשנית לביצוע בדיקות דם שמאפשרות לזהות מאות מחלות באמצעות טיפת דם אחת. החברה גייסה סכומי כסך אדירים והולמס הפכה למיליארדרית, אך בפועל הטכנולוגיה גמגמה והתוצאות של הבדיקות זויפו.


הדוב – סדרה קומית

'הדוב' עוקבת אחר כרמן "כרמי" ברזאטו (ג'רמי אלן ווייט), שף צעיר מעולם ה"פיין דיינינג", אשר חוזר הביתה לשיקגו כדי לנהל את מסעדת הסנדוויצ'ים של משפחתו (The Original Beef of Chicagoland) לאחר מוות קורע לב במשפחה. בעודו מרוחק מאד מסגנון החיים אליו הוא רגיל, על כרמי קודם כל לאזן בין הקשיים האדירים של ניהול עסק קטן, צוות מטבח עקשן וסורר, ומערכות היחסים המתוחות שלו עם משפחתו, וכל זאת בעודו מתמודד עם ההשלכות של התאבדות אחיו.
'הדוב' היא סדרה על אוכל, משפחה, והאינטנסיביות שבעבודה היום-יומית. בעוד כרמי נאבק כדי לשנות את מסלול העסק ואת המסלול של חייו האישיים, הוא עובד לצד צוות מטבח מחוספס, אשר בסופו של דבר יוכיח עצמו כמשפחתו הנבחרת.


יומנו של חנון 2 – רודריק שולט / DIARY OF A WIMPY KID: RODRICK RULES

הסדרה "יומנו של חנון: רודריק שולט" מבוססת על הספר השני בסדרת הספרים המצליחה מאוד של ג'ף קיני. הכרכורים ההרסניים של תלמיד החטיבה רדוף החרדות הנוטה לאסונות, גרג הפלי, ממשיכים, ומתמקדים הפעם במערכת היחסים המורכבת שלו עם אחיו הגדול רודריק. גרג מתמודד עם האתגר הגדול ביותר שלו עד עתה: לשרוד סוף שבוע שלם לבד עם אחיו רודריק תוך שהוא נשמע לרשימה גדלה והולכת של כללים שהוא ממציא.


דיסני + בישראל – מה כוללת החבילה?

שירות הסטרימינג דיסני פלוס מתחרה ראש בראש עם נטפליקס, אמזון פריים וידאו, אפל TV פלוס ועוד. בניגוד לנטפליקס, שירות דיסני + לא מציע בחירת חבילות במחיר שהולך ועולה בהתאם לאיכות הצפייה ומספר המכשירים. המחיר הבסיסי מלכתחילה נמוך יותר ממחיר נטפליקס.

בארה"ב, אגב, המחיר עומד על 8 דולר לחודש (פחות מ-30 ש"ח לפני מסים), לאחר עלייה קלה שבוצעה לאחרונה. המחיר הזה גם די דומה למחיר של אמזון פריים וידאו.

פואנטה טיקטוק

כאמור, מדובר בתחרות לא פשוטה לנטפליקס, שהתחילה בתגובה להציע בחו"ל חבילת נטפליקס זולה עם פרסומות. כזכור, מחירי נטפליקס עלו וכיום חבילת הפרימיום של נטפליקס בישראל כבר עומדים על 70 ש"ח בחודש.

תוכן בדיסני פלוס – החל ממנדלוריאן ועד אובי-וואן קנובי – הציצו ברשימה

מיום ההשקה זמינים למעלה מ-1,000 סרטים, יותר מ-400 סדרות, ומעל 120 תכנים מקוריים.

דוגמאות לסרטים וסדרות בדיסני+

כאמור, יש שפע של סדרות מומלצות בדיסני+ וסרטים בדיסני פלוס. בין התכנים בדיסני+ אפשר למצוא כותרים כמו "הספר של בובה פט" עטור השבחים ו"המנדלוריאן" של המפיק והיוצר ג'ון פאברו, שניהם מקטגוריית "מלחמת הכוכבים". כמובן, גם הסדרה "אובי-ואן קנובי" משודרת בדיסני פלוס ישראל. למנויים יש גם גישה לכל פרקי 1-9 של סאגת מלחמת הכוכבים.

בנוסף: הסדרה "מון נייט" של מארוול, בכיכובו של אוסקר אייזק כסטיבן גרנט, המספרת על עובד בחנות מתנות שנתקף בגלי זיכרונות מחיים אחרים, והסרט "שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות" המועמד לאוסקר בכיכובם של סימו ליו ואקוופינה, שיהיו זמינים גם הם בזמן ההשקה.

מארוול

רשימת התכנים הזמינים כוללת יותר מ-40 סרטי מארוול, כולל המועמדים לפרס האוסקר, "שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות", ה"נצחיים", "הנוקמים: סוף המשחק", ו"קפטן מארוול", וכן ביותר מ-70 סדרות ועונות של מארוול, ובהן "מון נייט", "לוקי", ו"וונדה וויז'ן".

דיסני פיקסאר

כ-100 כותרים של דיסני פיקסאר, ביניהם "צעצוע של סיפור", "נשמה" (Soul), "אדומה אש", והמועמד לאוסקר "לוקה";

וולט דיסני

יש כמובן גישה לסרטי וולט דיסני, ובהם זוכה האוסקר "אנקאנטו".

מן הסתם, שירות דיסני+ כולל גישה לסרטים כמו "לוקה", הפקת האנימציה המשותפת של דיסני ופיקסאר המועמדת לאוסקר.מבחר סרטי דיסני ופיקסאר כולל קלאסיקות כמו "סינדרלה", "פלונטר", "הנסיכה והצפרדע", ו"בת הים הקטנה". כל אלו לצד שוברי-קופות חדשים כמו "ריה והדרקון האחרון", ו"מולאן (2020)". כמובן שיש עוד מאות כותרים של ערוץ דיסני, ובהם סדרות, סרטים קצרים וספיישלים, כולל "המופלאה: הרפתקאות ליידי באג" ו"פיניאס ופרב".

נשיונל ג'אוגרפיק

בין היתר, אפשר לצפות בסרט הדוקומנטרי "החילוץ", המספר על הדרמה שאירעה רק פני כמה שנים בתאילנד, כאשר ילדים נלכדו במערה וחולצו כעבור כמה ימים מורטי עצבים. סרט מרתק נוסף הוא "סולו חופשי". שניהם, אגב, בויימו על ידי הבימאים והמפיקים זוכי האוסקר, אליזבת' צ'אי וסארהילי וג'ימי צ'ין.

לצדם יעלו סדרות פופולריות כמו “העולם על פי ג'ף גולדבלום”, ו"גורדון רמזי מבשל הרפתקה”.

בידור (סטאר)

מגוון כותרים, ביניהם הסדרה הקומית המקורית המצליחה "רק רוצחים בבניין" (Only Murders in the Building), הסדרה פאם וטומי (Pam and Tommy) שמספרת את עלילות זוג הסלבריטאים פמלה אנדרסון וכוכב הרטק טומי, משפחת קרדשיאן, קווינז, וכן הסדרות "משפחת סימפסון", "האנטומיה של גריי", '9-1-1' ו'שחור-כזה' (Black-ish).

רוצים לשמוע עוד על דיסני פלוס? האזינו לפודקאסט טריפל

פודקאסט טריפל

הגעת דיסני+ לישראל הייתה חלק מהתרחבות שירות הסטרימינג של חברת וולט דיסני ל-42 מדינות ול-11 אזורים חדשים בעולם. בין המדינות החדשות גם דרום אפריקה, טורקיה, פולין ואיחוד האמירויות.

לחצו כאן ותוכלו להישאר מעודכנים בטלגרם >

דיסני +, אמזון פריים וידאו, אפל TV פלוס או נטפליקס?

המבחר העומד בפני הצופים הישראלים הולך וגדל. לצד חברות הטלוויזיה הישראליות (הוט, יס, סלקום TV ופרטנר TVׂ), יש מגוון שירותי סטרימינג – כולל אפליקציית FREE TV שהושקה לאחרונה (היכנסו לכתבה מה אפשר לראות ב-FREE TV).

חוץ מנטפליקס ודיסני פלוס, אשר הושקה בישראל באופן רשמי לפני מספר שנים והפכה להיות שירות הסטרימינג הראשי והמוכר ביותר בארץ, יש לצרכנים הישראליים אפשרות להצטרף גם לאמזון פריים וידאו. בעבר התוכן באמזון לא היה מתורגם, אבל כעת הוא כן. לאחרונה גם עלו סדרות של אמזון פריים וידאו ליס ולסלקום טיוי.

פרטנר TV מציעה גם את FUTURE TV – שירות סטרימינג מבוסס אפליקציה בלבד, ללא ממיר, במחיר של כ-50 ש"ח בחודש. השירות הזה מאפשר לצופים הישראלים לקבל גם את ערוצים 12, 13 וכאן 11 – מה שאין להם בשירותי סטרימינג אחרים. פרטנר מאפשרת גם לקנות חבילת FUTURE TV + נטפליקס או חבילת פרטנר TV עם נטפליקס ב-99 ש"ח. בנוסף, פרטנר מציעה גם חבילה של פרטנר TV עם אמזון פריים וידאו, כאשר השירות של אמזון הוא חינם לחצי שנה.

שירות הסטרימינג של אפל – אפל TV פלוס מוצע בישראל מיום השקתו, והוא זמין להרבה צרכנים חינם בתקופה שאחרי רכישת מוצר של אפל. השירות הזה מתורגם לעברית מרגע ההשקה.

פואנטה

אז מה עדיף?

האמת היא שאם דיסני פלוס בישראל יעלה כ-26 ש"ח בחודש, המחיר של אמזון פריים וידאו דומה, אפל TV פלוס עולה פחות מ-20 שקל לחודש ונטפליקס כ-60 ש"ח בחודש – אפשר להיות מנויים של כל השירותים הללו מבלי להתרושש…

מדובר בשירותי טלוויזיה זולים – ולא חייבים לבחור.

מי שכן עלול להיפגע מהגעת דיסני פלוס לארץ הן דווקא חברות הטלוויזיה הגדולות, כמו יס והוט, כי הן יותר יקרות.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות