חבילת סלקום פייבר TV - האם משתלם לכם להצטרף אליה? זה המחיר

חבילת סלקום פייבר TV – האם משתלם לכם להצטרף אליה? זה המחיר

בזמן שסטטיק נכנס בגידי גוב בפרסומת של פרטנר לסיב פרטי, סלקום מגייסת את רן דנקר ומציגה את פייבר TV: חבילת טלוויזיה עם סיבים אופטיים. משתלם?

סלקום פייבר TV
הפרסנטור החדש של סלקום, רן דנקר, בקמפיין לפייבר TV. צילום: מתוך אתר החברה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

חברת סלקום, שמציעה כבר כמה שנים אפשרות להצטרף לתשתית סיבים אופטיים – משיקה לראשונה את סלקום פייבר TV, אשר המצטרפים אליה יקבלו גם ממיר תואם – וגם פתרון ל-WIFI בחדרי הבית. החבילה הזאת הרבה יותר יקרה מחבילת סלקום TV, וכוללת מהירות גלישה של עד 1GB באינטרנט הביתי.

מי שמצטרף לחבילת טלוויזיה רגילה של סלקום TV, משלם כיום כ-100 ש"ח לחודש, (יש גם מבצע של כ-50 ש"ח לחודש ראשון), ואילו חבילת פייבר טיוי עולה פי שניים, אבל כוללת סיבים אופטיים.

סלקום פייבר TV – מה כוללת החבילה?

חבילת סלקום פייבר TV כוללת את חבילת הטלוויזיה של סלקום טיוי, אינטרנט סיבים עד 1 ג׳יגה ופתרון של גלישה אלחוטית מהירה בחדרי הבית באמצעות מגדילי טווח הכלולים במחיר החודשי.

סלקום משיקה גם ממיר ושלט חדש.

בסלקום TV אומרים שפתרו כמעט לחלוטין את בעיית ה"דיליי" – העיכוב בשידור. לדברי החברה, היא הטמיעה לאחרונה את טכנולוגיית LL-DASH, אשר מפחיתה את ה-delay לשניות בודדות ומאפשרת ללקוחות צפייה בספורט בזמן קרוב מאוד לזמן אמת. זאת, כדי לתת מענה לתלונות החוזרות ונשנות של הצרכנים על השהיית בשידור, שמפריעה במיוחד במהלך צפייה בשידורי ספורט כמו משחקי כדורגל, שבהם ניתן לשמוע את השכנים מריעים ולדעת שהובקע גול עוד לפני שרואים אותו על המסך.

שירות סלקום פייבר TV כולל

  • שירות סלקום tv, כולל ממיר בגרסת אנדרואיד 10 (ובקרוב ממיר תומך סיבים עד 1 גיגה)
  • שלט חדש עם תמיכה במספרי ערוצים במסך
  • אינטרנט סיבים עד 1 גיגה
  • 2 מגדילי טווח לגלישת WIFI טובה גם בחדרים

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

כמה עולה חבילת סלקום פייבר TV?

חבילת פייבר TV היא חבילה יותר יקרה באופן משמעותי מחבילת סלקום TV רגילה. זה לא מפתיע, שהרי גם חבילת סיבים אופטיים למי שמתחבר לתשתית הסיבים היא חבילה יותר יקרה.

בנוסף, צריך לזכור שחבילת סלקום פייבר TV זמינה רק במקומות שבהם ישנה פריסה של סלקום.

מחיר חבילת פייבר TV בסלקום הוא כ-200 ש"ח בחודש, כולל ממיר אחד.

כל ממיר נוסף כרוך בתשלום נוסף. בנוסף, יש לשלם עם הראוטר או לרכוש אחד באופן עצמאי.

עד סוף פברואר 2022 מציעים בסלקום מבצע של 3 חודשים ראשונים בכ-100 ש"ח לחודש, כך שבממוצע מדובר בתשלום חודשי של 175 ש"ח.

פואנטה בטלגרם

השקת השירות תלווה בקמפיין בכיכובו של הפרזנטור החדש של החברה: רן דנקר, תחת הכותרת "כשזה זה – זה זה".

סלקום מחזיקה בגישה ליותר ממיליון משקי בבית עם סיבים.

זו ההשקה המשמעותית הראשונה שמוביל מנכ"ל סלקום החדש, דניאל ספיר.

סיבים אופטיים – מה חשוב שתדעו?

אם אתם מאלה שמרגישים שהאינטרנט שלכם בבית זוחל, מעבר לחבילת סיבים אופטיים ככל הנראה יפתור את הבעיה. אולם, הבעיה החדשה שתהיה לכם היא עלויות גבוהות… שכן חבילת סיבים אופטיים היא חבילה יותר יקרה.

בגלל המחירים הגבוהים, כדי לדעת שהתעריפים לא אחידים וחשוב לעשות השוואת מחירים. כך למשל, על חבילת סיבים אופטיים פרטנר וסלקום גובות הרבה פחות מבזק. בעת ההשוואה, כדאי שתבדקו היטב האם נגבים מכם דמי התקנה.

בנוסף, שימו לב לעובדה שחבילת סיבים אופטיים בהוט, בסלקום ובשאר החברות מוצגת כחבילה פחות יקרה ממה שהיא באמת – שכן תמיד יש מבצע לחודשים הראשונים והמחיר נוסק לאחר מכן.

אגב, ייתכן מאוד שגם אם אתם מאוד רוצים לעבור לחבילת סיבים אופטיים של בזק או של חברה אחרת, תגלו שאין בכלל תשתית באזור שלכם. את כל הפרטים בנושא הצפי לפריסת סיבים אופטיים באזור מגוריכם תוכלו לקרוא כאן.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות