"המפקדת", "קופה ראשית" וסדרות כאן 11 מגיעות לנטפליקס

"המפקדת", "קופה ראשית" וסדרות כאן 11 מגיעות לנטפליקס

נטפליקס זה כאן… סדרות כאן 11, כמו קופה ראשית ואיסט סייד, מגיעות לנטפליקס. זריקת עידוד מצוינת בתקופה מאתגרת לתאגיד

כאן 11 סדרות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בזמן שהממשלה מאיימת בסגירת התאגיד, הוא מקבל חיזוק חיובי ומשמעותי מענקית הסטרימינג הגדולה בעולם – נטפליקס. אם אתם מנויי Netflix ואתם רוצים לצפות בסדרות כאן 11, כמו "המפקדת" או "קופה ראשית" ואחרות, תוכלו לעשות את זה דרך הממשק של נטפליקס. זאת, לאחר שנחתם הסכם חסר תקדים בין נטפליקס לתאגיד. החל מאפריל, הסדרות הפופולריות וזוכות הפרסים של כאן 11 יהיו זמינות לראשונה לצופי נטפליקס בישראל. מדובר, בין היתר, גם בדרמות זוכות הפרסים "שעת אפס" ו"עלומים", סדרת הילדים כאן חינוכית "כראמל" וכן שתי עונות של סדרת הדוקו "ליגה ג" יהיו זמינות לצופי נטפליקס ישראל החל מחודש אפריל הקרוב.

נטפליקס תשדר גם את הדרמה החדשה של התאגיד, "איסט סייד" בכיכובו של יהודה לוי, זמן קצר לאחר הקרנת הבכורה שלה ב-כאן 11 ביום ראשון הקרוב ב-19.02.23. הסדרה מגוללת את סיפורו של מומי (לוי), אב יחידני למאיה (גפן קמינר), נערה על הספקטרום, שעובד כסוחר נדל"ן במזרח ירושלים.

העסקה כוללת גם את כל ארבע העונות של הסדרה הפופולארית "קופה ראשית", כולל האחרונה, שצפויה לעלות ב-26 באפריל וכן שתי עונות של "המפקדת", המתוכננת לצאת להפקת העונה השלישית בקרוב.

לדברי טל פרייפלד, סמנכ"לית הטלוויזיה בכאן, ההכנסות יחולקו בין המפיקים לבין התאגיד שישקיע את הרווחים בהפקות מקור נוספות.

רוצים להוזיל את חבילת הטלוויזיה שלכם?

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעת מחיר:

*חובה לבחור לפחות חברה אחת!

שים לב! יש לשלוח רק לאחר בחירת חברה!

 

.

סאמנתה בלנקו, מנהלת רכש וקו-פרודוקציות בנטפליקס, אמרה לאחר החתימה דברים שמהווים זריקת עידוד חיונית בעת הזו לתאגיד: "אנחנו שמחים לעבוד עם כאן שיש לה רקורד מדהים של יצירת כמה מהתכנים הטובים ביותר בישראל, ונרגשים להביא את התוכן האותנטי והמקומי לקהל הישראלי שלנו".

תכני כאן נגישי באופן חינמי – אז מה היתרון בנטפליקס?

מן הסתם, התוכן של כאו נגיש לכל ישראלי באופן חינמי, כך שלכאורה עסקה עם שירות סטרימינג בתשלום לא אמורה להיות זו שתאפשר נגישות לסדרות כאן 11. לאחרונה גם הושקה אפליקציית כאן בוקס לטלוויזיות, מה שמאאפשר צפייה ישירות דרך האפליקציה.

פואנטה בטלגרם

עם זאת, לעסקה הזאת שמאפשרת צפייה בסדרות כאן 11 בנטפליקס יש יתרונות שקשה להתעלם מהם. ראשית, יש לא מעט אנשים שצופים אך ורק בנטפליקס, כך שכעת הם פשוט יהיו חשופים לתוכן של כאן שהם לא נחשפים אליו אחרת. ושנית, הממשק של נטפליקס מאוד נוח וקל למצוא בו תכנים, כך שגם בהיבט הזה החשיפה לסדרות כאן 11 תגדל.

מה שחבל הוא שהעסקה מוגבלת רק למנויי נטפליקס בישראל, ומנויי נטפליקס בעולם לא ייחפשו לסדרות כאן 11 המשובחות…

פואנטה בטלגרם

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות