עליית מחירים בנטפליקס בארה"ב. מתי בישראל?
מחירים בנטפליקס

המחירים בנטפליקס בארה"ב מתייקרים עד 12.5%. מתי בישראל?

עליית מחירים בנטפליקס ארה"ב עשויה להיות סנונית שמבשרת התייקרות בנטפליקס ישראל. כמה עולה עכשיו חבילת פרימיום? פואנטה עם חדשות הטלוויזיה




באופן לא מפתיע, השמועות על עליית מחירים בנטפליקס הפכו למציאות. בשלב זה לא מדובר בנטפליקס ישראל, אלא בעליית מחירים בנטפליקס ארה"ב, אבל לא מן הנמנע שזה יקרה גם כאן. מדובר בהתייקרות לא מבוטלת של כ-8%-12.5%.

כידוע, יש שלוש חבילות מחירים בנטפליקס, כאשר התעריף עולה בהתאם לאיכות הצפייה ולמספר המכשירים.

עליית מחירים בנטפליקס – כל הפרטים

נטפליקס בחרה לייקר רק שתיים מהחבילות, כאשר החבילה הזולה והבסיסית נותרה ללא שינוי. מדובר על עלייה של דולר בחבילת הסטנדרט ו-2 דולר בחבילת הפרימיום:

מחירים בנטפליקס ארה"ב לפני ואחרי ההתייקרות

  • חבילת בסיס: 9 דולר בחודש (כ-31 ש"ח בחודש)
  • חבילת סטנדרט: עלייה מ-13 ל-14 דולר בחודש (מ-כ-45 לכ-48 ש"ח בחודש)
  • חבילת פרימיום: עלייה מ-16 ל-18 דולר בחודש (מכ-55 לכ-61 ש"ח בחודש)

מנויים חדשים ישלמו את התעריפים החדשים מיד, ואילו מנויים קיימים יחלו לשלם את התעריפים החדשים בהדרגה.

קודם קנדה, עכשיו ארה"ב. מי הבא בתור?

ארה"ב היא לא הראשונה שבה מחליטה נטפליקס להעלות מחירים. בקנדה זה קרה לפני מספר שבועות, ולכן הייתה ציפייה שהלקוחות האמריקאים יהיו הבאים בתור, במיוחד לאור העובדה שבפעם האחרונה שהייתה עליית מחירים בנטפליקס ארה"ב הייתה בינואר 2019.

עם זאת, דובר מטעם נטפליקס טען שלא ניתן להסיק מההחלטה על עליית מחירים באזור אחד לגבי הצפי באזור אחר.

מה קורה עם מחירי נטפליקס ישראל?

בחודש מרץ 2019 עמדו המחירים בישראל על כ-30 שקל לחודש לחבילה בסיסית, כ-40 שקל לחבילה רחבה יותר וכ-50 שקל לחבילת פרימיום. באותה תקופה נטפליקס התחילה לבדוק איך יגיב הקהל אם המחירים יעלו, ואכן העלתה את המחירים בחודש יוני 2019 באופן חד שהגיע עד 22%.

מחירי חבילות נטפליקס בישראל

 עד יוני 2019מיוני 2019
חבילת בייסיק3033
חבילת סטנדרט4047
חבילת פרימיום5061

למעשה, אחרי עליית מחירי נטפליקס בארה"ב, המחירים שם עכשיו דומים למחירים בישראל, כך שיהיה מעניין לבדוק אם נטפליקס תשאיר את המצב הזה או שתמשיך לגרום למנויי נטפליקס ישראל לשלם יותר מאשר מנויי נטפליקס בארה"ב.

 נטפליקס ארה"בנטפליקס ישראל
חבילת בייסיק31 ש"ח (9 דולר)33 ש"ח
חבילת סטנדרט48 ש"ח (14 דולר)47 ש"ח
חבילת פרימיום61 ש"ח (18 דולר)61 ש"ח

לנטפליקס יש כבר לא מעט מתחרות, בעיקר בארה"ב, ביניהן אמזון פריים וידאו, דיסני פלוס ואפל TV פלוס, שמציעות מחירים נמוכים יותר. דווקא בגלל זה, בנטפליקס מבקשים להגדיל את ההשקעה של החברה בתוכן, וזו הסיבה העיקרית להעלאת המחירים. החברה לוקחת בחשבון שיהיו מנויים שיבחרו לעזוב, ועדיין משתלם לה יותר להעלות את התעריפים כך שתוכל להגדיל את תקציב הפקת התוכן שלה. בשנת 2020 (שטרם הסתיימה) עמד התקציב הזה על כ-18 מיליארד דולר.

היה לכם מעניין? איזה יופי! תהיו חברים, פרגנו לנו בלייק!

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות