כמה עולים ערוצי ספורט ב-yes אחרי ההתייקרות ומה חדש ביס פלוס?

כמה עולים ערוצי ספורט ב-yes אחרי ההתייקרות ומה חדש ביס פלוס?

מהיום תשלמו יותר על ערוצי ספורט ביס. החברה מודיעה על התייקרות שנייה תוך שנה וחצי. במקביל, יש חידושים ב-yes פלוס

ערוצי ספורט ביס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




זה היה צפוי. גם לקוחות yes ישלמו יותר על ערוצי הספורט. חברת יס הולכת בעקבות הוט ומייקרת את ערוצי צ'רלטון כבר בחודש הקרוב. מחיר ערוצי ספורט ביס יתייקר גם עבור לקוחות yes וגם עבור לקוחות סטינג TV. מדובר בערוצי ספורט 1, ספורט 2, ספורט 3 וספורט 4.

בערוצים אלה משודרים בשידור ישיר ליגת העל הישראלית, ליגה אנגלית ראשונה – Premier league, הליגה האיטלקית, הליגה האירופאית, משחקי הגביע האנגלי והספרדי, הליגה הגרמנית, הליגה ההולנדית, הליגה הארגנטינאית, הליגה האנגלית השנייה, ליגת ליברטדרוס ועוד.

ערוצי ספורט ביס – מה שיעור ההתייקרות?

ביס מייקרים את חבילת ספורט 1 באופן חד, כך שחבילת ספורט 1 ביס מתייקרת מ-75 שקל לכ-80 שקל וחבילת ספורט 1 בסטינג TV מתייקרת מ-67 שקל ל-75 שקל.

מחירי חבילת ספורט 1 ביס ובסטינג TV לפני ואחרי ההתייקרות

מחיר חודשי  מחיר יומי
יס לפני ההתייקרות: 75 ש"ח
אחרי ההתייקרות: 80 ש"ח
לפני ההתייקרות:
אחרי ההתייקרות: 16 ש"ח
סטינג TV לפני ההתייקרות: 67 ש"ח
אחרי ההתייקרות: 75 ש"ח
לפני ההתייקרות:
אחרי ההתייקרות: 15 ש"ח

 

המחיר הזה מקפיץ את מחיר החבילה באופן משמעותי, במיוחד ללקוחות סטינג TV שכיום מקבלים מבצע של חודש ראשון חינם, חודשיים בכ-80 שקל לחודש ולאחר מכן תשלום של כ-100 ש"ח בחודש.

ההתייקרות תיכנס לתוקף ב-1.5.2021. הלקוחות יעודכנו באמצעות הודעת סמס או דואר אלקטרוני ובחשבונית החודשית.

אוהבים עדכוני טלוויזיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

ההתייקרות מגיעה שנה וחצי אחרי התייקרות קודמת במחירים של חבילת ספורט 1 ביס (ובהוט) בשנת 2019, ובחברה אומרים שהסיבה היא "האמרה מתמשכת של מחירי זכויות שידורי הספורט במהלך השנים האחרונות". לדבריהם, מדובר בעלייה דרסטית בעלויות המוערכת במאות אחוזים, שהתעצמה על רקע הירידה במספר מנויי הספורט מאז משבר הקורונה, והיא אינה תואמת את המציאות העסקית של שוק התקשורת בישראל.

ערוצי ספורט בהוט – הכי יקרים

כאמור, ערוצי הספורט בהוט התייקרו כבר לפני חודשיים – וגם היא השתמשה בנימוק של עלויות זכויות השידור.

כמה עולים ערוצי ספורט (חבילת ספורט 1) בהוט וביס אחרי ההתייקרות?

מחיר יומי מחיר חודשי
הוט 80 ש"ח 82 ש"ח
יס 16 ש"ח 23 ש"ח

כפי שאפשר לראות, חבילת ספורט 1 יותר יקרה בהוט מאשר ביס. מחיר החבילה הזאת בהוט עומד על לא פחות מ-82 ש"ח בחודש – ושימוש חד יומי עולה לא פחות מ-23 ש"ח!

כפי שפרסמנו כאן באתר פואנטה, לאחרונה פרטנר הוסיפה לחבילה שלה את ערוצי צ'רלטון. חבילת ערוצי הספורט בפרטנר יותר זולה גם מהחבילה של יס וגם כמובן מהחבילה של הוט. כל הפרטים בכתבה הליגה האנגלית מגיעה לפרטנר TV: מהיום ניתן להזמין את ערוצי צ'רלטון.

 

מנויי יס פלוס לא יצטרכו ממיר

במקביל לעליית המחירים, יס מודיעה היום על צעד משמעותי ללקוחות יס פלוס. כזכור, יס פלוס הוא בעצם חבילת הטלוויזיה של יס על גבי האינטרנט (ולא באמצעות הלוויין). החבילה הזו, שעלותה כ-200 שקל בחודש, הצריכה עד עכשיו שימוש במימר (אפל TV או אנדרואיד TV). החל מהיום, בעלי טלוויזיות סוני לא זקוקים לממיר ויכולים לצפות ביס באמצעות אפליקציית יס פלוס. מדובר בכל טלוויזיות סוני שהשוקו משנת 2019.

פואנטה בטלגרם

ביס מתכננים לפתוח את יס פלוס ללא ממיר גם בטלוויזיות סמסונג ובטלוויזיות LG, אבל עוד לא יודע מתי זה יהיה.

לדברי דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes, כבר היום מעל ל-25% מלקוחות יס מחוברים לשידורים על גבי רשת האינטרנט: "בהמשך להשקה המוצלחת של yes+ על ממירי Apple TV ו- Android TV, אנו עוברים היום לשלב השלישי במהלך ומשיקים את שירות yes+ גם על טלוויזיות חכמות של סוני".

yes+ מוצע כעת ב-49 ₪ לחודש למשך שלושה חודשים ולאחר מכן ב- 199 ₪.

 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות