דיסקברי+ ב-yes. זה התוכן שתוכלו לצפות בו וזה המחיר

דיסקברי+ ב-yes. זה התוכן שתוכלו לצפות בו וזה המחיר

יס משיקה עוד שירות סטרימינג בתשלום: דיסקברי פלוס של ענקית התוכן Warner Bros. זה מה שתוכלו לראות וזה המחיר שתשלמו

דיסקברי פלוס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

למי אתם מאמינים – ג'וני דפ או אמבר הרד? ומה אתם חושבים על דונאלד טראמפ? מתחשק לכם לצפות באופרה וינפרי מראיינת את האנשים הכי מעניינים בעולם, או שאתם מעדיפים דוקו פשע שמתחקה אחרי פושעים אכזריים? אם אתם לקוחות יס, מגוון התכנים שאתם יכולים לצפות בהם מתרחב, במיוחד אם אתם אוהבים דוקו וריאליטי מסוגים שונים. רק לא מזמן יס הכריזה על שיתוף פעולה עם דיסני+, וכעת היא מכריזה על שיתוף פעולה עם שירות discovery+ מבית וורנר בראת'רס (WBD). דיסקברי פלוס הוא שירות תוכן בתשלום נוסף של כ-20 ש"ח בחודש (מחיר נמוך יותר מהמחיר בארה"ב – כ-7 דולר). התכנים שמוצעים דרך דיסקברי פלוס הם תכני פרימיום שלא משודרים בערוצי דיסקברי הרגילים ביס.

השירות זמין לא רק ללקוחות יס פלוס, אלא גם ללקוחות סטינג TV ולקוחות הלוויין. אין צורך להוריד אפליקציה נוספת, החיבור מתבצע דרך השלט.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

הערוצים הליניאריים של דיסקברי ימשיכו להיות משודרים ב-yes במסלולי השירות השונים – ערוץ דיסקברי, דיסקברי סיינס, TLC, ID, Animal Planet וכן יורוספורט 1 ו-2.

מידע נוסף על דיסקברי+ ב-yes

כיום +discovery נחשב לאחד משירותי הסטרימינג הגדולים והמובילים בעולם. הוא זמין ב-220 מדינות ברחבי העולם ומכיל מעל 2,000 שעות צפייה של תכנים, ביניהם 500 שעות צפיה של תכנים מקוריים ובלעדיים.

דיסני

ההשקה של דיסקברי פלוס בישראל מגיעה זמן קצר אחרי השקת דיסני פלוס – שזכה באופן מיידי לפופולריות אדירה בקרב הצרכנים הישראלים ומחירו כ-40 ש"ח בחודש עבור כמות אדירה של תכנים, סדרות ועוד. יס היא כיום חברת הטלוויזיה היחידה בישראל שיש לה שיתוף פעולה עם דיסני פלוס. בתחילה היא הציעה חצי שנה חינם, וכעת המבצע השתנה ל-3 חודשים חינם. מדובר בהטבה בשווי 120 ש"ח.

במקביל, חלה ירידה בפופולריות של נטפליקס והרבה מנויים מרגישים שכבר אין להם מה לראות שם.

בין התכנים שיוצעו ללקוחות שיצטרפו לדיסקברי פלוס:

  • "טראמפ: גישה חסרת תקדים" (Trump: Unprecedented): הסרט התיעודי המדובר של השנה, הכולל ראיונות בלעדיים וצילומים שטרם נראו של משפחת טראמפ מתוך קמפיין 2020, ועד יום ההשבעה – כולל התייחסות לההתקפה על הקפיטול.
  • "אופרה ווינפרי מראיינת" – Super Soul: תכנית הראיונות של אופרה ווינפרי, שבה היא מראיינת מנהיגים, מפורסמים ואנשי השעה.
  • "הכירו, סלמה בלייר" Introducing Selma Blair: סרט דוקו מרגש המביא מבט אינטימי על מסעה האמיץ להתמודדות עם מחלת הטרשת הנפוצה;
  • Johnny Vs. Amber: סרט דוקו בשני חלקים על מערכת היחסים הרעילה בין ג'וני דפ ואמבר הרד אשר ממשיכה לייצר כותרות לנישואים שהשתבשו באופן טרגי.

כל אלה לצד תוכניות בישול ולייף סטייל, בהובלת דמויות מפתח כמו איימי שומר ותכניות גילטי פלז'ר מעולם הריאליטי כמו "90 יום לחתונה", "למכור את ההמפטונז", "מכוניות במיליון דולר", "הבהלה לזהב" ועוד.

יס נבחרה להיות השותפה הראשונה של Warner Bros. Discovery בישראל. כרגע היא היחידה מבין חברות הטלוויזיה, אך ייתכן שיבואו עוד חברות בעקבותיה – כמו פרטנר TV, סלקום TV או הוט.

התאגיד הבינלאומי אמנם יכול להציע את השירות שלו גם באופן עצמאי, אך נכון לעכשיו משיקולים עסקיים ורצון לחדור לשוק במהירות, הוא החליט לשתף פעולה עם שירות טלוויזיה שיש לו כבר מאגר לקוחות גדול.

רוצים להוזיל את חבילת הטלוויזיה שלכם?

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעת מחיר:

*חובה לבחור לפחות חברה אחת!

שים לב! יש לשלוח רק לאחר בחירת חברה!

דיסקברי פלוס

החזון של יס: צירוף שירותי סטרימינג ומעבר מוחלט לאינטרנט

לדברי מנכ"ל יס, אילן סיגל, מעל 300,000 לקוחות של יס מחוברים כרגע ליס דרך האינטרנט (שירות יס פלוס). מדובר ביותר ממחצית הלקוחות. "היעד הוא שכל שידורי יס יעברו לאינטרנט עד 2026", אומר סיגל, אשר מתחייב להמשיך להשקיע גם בתוכן מקורי, דוגמת סדרות כמו פאודה ושטיסל.

נזכיר כי שירות יס+ של yes הוא חבילת טלוויזיה שמבוססת על האינטרנט ולא על ממיר הלוויין. חוויית השימוש מזכירה את חוויית השימוש בנטפליקס מבחינת הממשק, במיוחד אחרי שלאחרונה יס שינתה את מסך הפתיחה ואפשר לייצר פרופיל אישי ב-yes+.

ב-yes+ כלולים כ-140 ערוצים וספריית VOD, ואפשר לצפות בסדרות בבינג', לדלג על הפתיח ולעבור בין פרקים. החברה גם מתחייבת לספק צפייה בשידורים חיים בשירותי הטלוויזיה באינטרנט בזמן אמת וללא דיליי.

אודות Warner Bros. Discovery

חברת Warner Bros. Discovery וורנר בראת'רס דיסקברי (NASDAQ: WBD) היא כאמור חברת מדיה ובידור עולמיתעומדת מאחורי חלק מערוצי הטלוויזיה המובילים בעולם. בין היתר, שייכים לה CNN, ערוץ דיסקברי, HBO, HBO Max, ערוץ המדע, Cartoon ועוד.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות