פרטנר TV מציעה את אמזון פריים וידאו חינם לחצי שנה - בנוסף להטבת נטפליקס

פרטנר TV מציעה את אמזון פריים וידאו חינם לחצי שנה – בנוסף להטבת נטפליקס

לא רק נטפליקס… כעת יש הטבת אמזון פריים וידאו חינם בפרטנר TV למשך מספר חודשים, בנוסף להנחה על חבילה משולבת עם netflix. כל הפרטים – בפואנטה

אמזון פריים וידאו בפרטנר TV
קמפיין נינג'ות לאמזון פריים וידאו בפרטנר TV
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אמזון פריים וידאו חינם בפרטנר TV – זו ההטבה החדשה של שירות הטלוויזיה של פרטנר ללקוחות קיימים וללקוחות חדשים. הטבה זו מצטרפת להטבת נטפליקס בפרטנר TV.

> אוהבים להישאר מעודכנים? הצטרפו לקבוצת הטלוויזיה שלנו >>

 

כיום, הצרכנים בישראל מכירים בעיקר את שירות הטלוויזיה בסטרימינג נטפליקס. זאת, במיוחד מאז ההשקה הרשמית בישראל שבמהלכה החלה נטפליקס להציע תוכן מתורגם לעברית ותשלום בשקלים. גם אמזון פריים וידאו מציע בחודשים האחרונים תוכן מתורגם לעברית.

 

אגב, השירות של AMAZON זול יותר מנטפליקס וזמין כאפליקציה מובנית ברוב הטלוויזיות החכמות (למשל טלוויזיות חכמות LG או טלוויזות סמסונג).

אמזון פריים וידאו בפרטנר TV – מה קורה אחרי ההטבה?

מחיר מנוי לאמזון פריים וידאו הוא כ-6 דולר בחודש, שהם כ-20 ש"ח במסגרת הטבת אמזון פריים וידאו חינם בפרטנר TV, הלקוחות מקבלים חצי שנה ללא תשלום. באמזון פריים וידאו נותנים לכולם חודש ללא תשלום, כך ששווי ההטבה הוא כ-30 דולר, שהם כ-100 שקל.

המצטרפים ישלמו לאמזון פריים וידאו ולפרטנר TV בחשבונית אחת. ההצטרפות מתבצעת באמצעות הממיר, אתר פרטנר או בעזרת נציג במוקד הטלפוני.

פואנטה בטלגרם

 

לדברי איציק בנבנישתי מנכ״ל פרטנר, פרטנר TV הוא שירות הטלוויזיה הראשון בישראל שיכול להעניק ללקוחות 6 חודשים של 'פריים וידאו', ולהציע את תכני פריים וידאו כחלק מחבילת הטלוויזיה של המנוי בחשבונית אחת: "ההשקה של פרטנר לשירות אמזון פריים וידאו על גבי הממיר של הצופה הישראלי וזמינות התכנים בתרגום לעברית, מדגישים את היתרון של פרטנר TV כסופר-אגרגטור של תוכן".

לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר, מסר כי ההטבה ניתנת לאחר חודשים של עבודה צמודה עם הצוות של אמזון: "מדובר בצעד נוסף בשבירת החומות שבין טלוויזיה רב-ערוצית לשירותי סטרימינג".

איזה תוכן תראו באמזון פריים וידאו?

אמזון פריים וידאו, בדומה לנטפליקס, הוא שירות טלוויזיה בסטרימינג שמתבסס על הפקות מקוריות ועל תוכן שהוא רוכש. בין התכנים היותר מוכרים אפשר למצוא את הסדרה "הנערים" (The Boys), שבין כוכביה גם תומר קאפון הישראלי.

פואנטה

 

סדרות נוספות: גברת מייזל המופלאה, המסע הגדול (The Grand Tour), אבודות בטבע (The Wilds), ג׳ק ראיין.

בין הסרטים: בוראט 2 בכיכובו של סשה ברון כהן, ו-Coming2America (מגלה את אמריקה 2) בכיכובו של אדי מרפי.

קמפיין ענק של פרטנר לקידום אמזון פריים וידאו

לקראת השקת ההטבה של אמזון פריים וידאו בפרטנר TV, החברה יוצאת בקמפיין בשיתוף אמזון. בקמפיין מככבים הנינג'ות יובל שמלא, אלכס חזנוב, גיל מרנץ, יוסי בן יוסף וספיר מאיר פישלזון.

הדגש בקמפיין הוא על ההטבה החינמית ובהמשך על האפשרות לשלם בחשבונית אחת גם על פרטנר TV וגם על אמזון. כבר בשנת 2018 פרטנר TV הוסיפה תמיכה באפליקציית אמזון פריים וידאו דרך הממיר. המהלך הנוכחי, שכולל מספר חודשים חינם והוספת שירות אמזון פריים וידאו למנוי פרטנר TV, הוא המשך כמעט טבעי.

למעשה, פרטנר TV הוא שירות הטלוויזיה היחיד בישראל שמאפשר להוסיף לחבילה גם את אמזון פריים וידאו וגם את נטפליקס, בחשבונית אחת.

נטפליקס בהנחה דרך פרטנר TV

נזכיר כי פרטנר TV הייתה הראשונה להשיק שיתוף פעולה עם נטפליקס כבר בעת השקת השירות, כולל הוספת כפתור בשלט שמקצר את הדרך לאפליקציה.

בחודשים האחרונים מוצעת ההנחה על נטפליקס ופרטנר TV – חבילה ב-99 ש"ח בחודש, וגם במקרה הזה מדובר בתשלום בחשבונית אחת.

 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות