JBUDS מיני של JLAB: אוזניות אלחוטיות קטנות, זולות ועם צליל טוב. ביקורת

JBUDS מיני של JLAB: אוזניות אלחוטיות קטנות, זולות ועם צליל טוב. ביקורת

Jbuds MINI הן אוזניות אלחוטיות זולות ממש קטנות ומאוד מפתיעות. אם אתם מחפשים אוזניות בלוטות' מומלצות, קראו את הסקירה

סקירה אוזניות אלחוטיות mini JLAB - מיני JLAB
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אוזניות JBuds Mini של חברת JLAB הן ההוכחה שהגודל לא קובע, והן גם ההוכחה שאוזניות אלחוטיות זולות יכולות להיות טובות. כאן צריך להדגיש שכאשר מחפשים אוזניות זולות מומלצות, מדובר במחיר של כ-250-270 ש"ח. אוזניות זולות יותר, בדרך כלל כבר לא יהיו מספיק איכותיות.

אבל מעבר לעובדה שאלה אוזניות אלחוטיות זולות מומלצות, היתרון של JBuds Mini הוא הגודל. אלה אוזניות בלוטות'  קטנות מאוד. למעשה, JBuds Mini של JLab הן אוזניות ה-TWS הקטנות ביותר בעולם כיום, כשמדובר גם בגודל של האוזניות וגם בגודל של הנרתיק שלהן.

KSP215 ש"ח במקום 269 ש"ח בצבע ורוד
לאסט פרייס269 ש"ח בצבע שחור
לאסט פרייס269 ש"ח בצבע תכלת-טורקיז

אני חייבת לומר שלמרות שהייתי קצת ספקנית לגבי האיכות שהן יספקו, הופתעתי לטובה והתחלתי ללכת איתן באופן קבוע. במשך שנים בדקתי עשרות אוזניות, ובדרך כלל הבעיה העיקרית שנתקלתי בהן היא ההתאמה לאוזניים (הקטנות) שלי – מה שהשפיע ישירות גם על איכות הצליל וגם על היציבות שלהן. JBuds Mini של JLab הן אוזניות שמתיישבות בול באוזן, בלי ליפול ובלי להכאיב.

בדקתי אותן גם בהיבט של האזנה למזיקה וגם בהיבט של שמע בשיחות טלפון, והן עמדו היטב בשתי המשימות. אם אתם מחפשים אוזניות אלחוטיות זולות, קטנות וטובות, המשיכו לקריאת הסקירה של JBuds Mini.

 JBuds Mini של JLAB – מפרט ומידע כללי

גודל ועיצוב

כאמור, מדובר באוזניות מיני קטנות וקלות (משקלן 3.3 גרם בלבד). זה בא לידי ביטוי גם במארז הנשיאה, שגודלו רק 5.3×3.5×2.5 ס”מ. לשם השוואה, המארז שלהן קטן יותר מגודל של מפתח. הוא הרבה יותר קטן, למשל, מאוזניות AirPods מהדור השלישי של אפל, והוא קטן ב-50% מהמארז שמגיע עם אוזניות JLAB GO Air. בזכות הגודל הקומפפקטי, המארז נכנס בקלות לכל כיס והוא קל משקל – כ-18 גרם.


היי חברים, כיף שאתם פה, ויהיה אפילו יותר כיף אם תצטרפו אלינו לטלגרם 🙂 לחצו כאן >


לאריזת האוזניות מצורפת טבעת שמאפשר פשוט לצרף אותן לצרור המפתחות כך שלא יאבדו. בנוסף מצורפים 3 זוגות של מתאמי סיליקון — כדי להבטיח התאמה מושלמת אוזניים.

האואזניות מגיעות בחמישה צבעים יפים, ואם מתחשק לכם להיות קצת פחות סולידיים, תוכלו לבחור באחד הצבעים היותר מיוחדים, כמו ירוק, כחול-טורקיז או ורוד.

דרייברים ומיקרופונים

למרות גודלן הקטן, JLAB לא חסכה כאן בדרייברים שיבטיחו איכות צליל טובה ובביטול רעשים. יש כאן דרייברים דינמיים של ניאודימיום בגודל 6 מ"מ המספקים טווח תדרים של 20 הרץ עד 20 קילו הרץ. כמו כן, יש כאן מיקרופונים מבטלי רעש בכל אוזניה.

ביטול רעשים

כאמור, מדובר באוזניות אלחוטיות זולות מאוד ביחס לרוב הדגמים הממותגים האחרים בשוק, ככאלה, הן לא מתיימרות להציע ביטול רעשים אקטיבי (ANC) כמו זה שאנחנו מוצאים באוזניות יקרות יותר. אוזניות ג'ברה 4, למשל, עולות בערך פי שניים וכן מספקות ביטול רעשים אקטיבי. אולם, בזכות העובדה שהן ממוקמות היטב באוזניים ואוטמות אותן, יש כאן ביטול רעשים טוב באפן טבעי.

סוללה ועמידות

זמן הסוללה המובטח הוא 5.50 שעות ווזה בפועל גם מה שתקבלו. יחד עם נרתיק הטעינה מדובר ב-20 שעות. אפשר גם להאזין לכל אחת מהאוזניות בנפרד.


אוהבים עדכוני טכנולוגיה? הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו 🙂 לחצו כאן >


מבחינת החיווי על מצב הסוללה, על המארז תוכלו לראות נורית כחולה כל עוד רמת הטעינה בסוללה עומדת על 100%-30%. כאשר היא תרד אל פפחות מ-30%, תראו צבע אדום.

כבל טעינה אינו מסופק באריזה (הקטנה) – כדי לטעון אותן תצטרכו להשתמש בכבל שיש לכם בבית.

יש כאן אפשרות לטעינה מהירה: 15 דקות של טעינה מאפשרות שעה של שימוש.

האוזניות עמידות למים ולאבק בתקן IP55.

שימוש בשני מכשירים במקביל – מולטיפוינט (Multipoint)

אחת התכונות שיש כאן, שאנחנו מכירים גם מאוזניות אחרות כמו ג'ברה 8, היא ה-Multipoint, כלומר, האפשרות להתחבר ליותר ממכשיר אחד. זה מאפשר גמישות ומעבר חלק וקל בין מחשב, טלפון או טאבלט מבלי לנתק ולהתאים את האוזניות בכל פעם.

בנוסף, יש כאן חיבור מהיר מאוד, ואחרי הצימוד הראשון, מיד כשתניחו את האוזניה באוזן היא תתחבר . אם יש לכם טלפון אנדרואיד, תהנו מחיבור מהיר במיוחד בזכות ה-Fast Pair, אבל גם באייפון זה עובד מצוין.

איכות ותפעול: אוזניות אלחוטיות זולות וטובות

כאמור, JBuds Mini הן אוזניות אלחוטיות זולות של Jlab, אך המחיר אינו מרמז על איכות נמוכה. להפך. איכות השמע מפתיעה. גם ביטול הרעשים מפתיע למרות שאין פה ANC (ביטול רעשים אקטיבי). הוא לא הרמטי, אבל בהחלט טוב מאוד.

תפעול ואפליקציית Jlab

אוזניות זולות Jbuds mini של JLAB - אפליקציית JLAB
צילום מסך אפליקציית JLAB

 

הלוגו, שנמצא בחלק החיצוני של האוזניה, הוא כפתור המגע שמתפעל את האוזניות.

בנוסף, JBuds Mini הן אוזניות זולות, אבל זה לא אומר שהתפעול מינימליסטי. כמו מותג סאונד שמכבד את עצמו, JLAB מרחיבה את אפשרויות התפעול באמצעות אפליקציית JLAB. יש להוריד אותה מהחנות של אנדרואיד או אפל ולבצע צימוד בין המכשיר לאפליקציה בהתאם לדגם. כל זה לוקח בדיוק שנייה, ומאותו רגע התפעול פשוט.

כאן למשל אפשר להגדיר מה לעשת באמצעות לחיצה קצרה שתי לחיצות וכו' – ובהחלט מומלץ להשקיע דקה ולהגדיר, כדי שתתפעלו את האוזניות בשיטה שהכי נוחה לכם.

התפעול אינטואיטיבי, וכמו באוזניות אחרות אפשר לבצע את הפעולות בהתאם למספר הלחיצות: לחיצה בודדת, כפולה או משולשת מבצעת פעולות כמו העברת שיר, הגברה / הנמכה ואפילו מעבר בין מצבי האקוולייזר.

קיימים 3 מצבים בהגדרות האקולייזר המהירות (EQ3): JLab Signature, Balanced ו- Bass Boost – ישירות מהאוזניות, ללא צורך בכניסה דרך האפליקציה.

אגב, יש דגמים של אוזניות שבהם השליטה באקוולייזר מתבצעת רק דרך האפליקציה, וזה הרבה פחות נוח.

KSP215 ש"ח במקום 269 ש"ח בצבע ורוד
לאסט פרייס269 ש"ח בצבע שחור
לאסט פרייס269 ש"ח בצבע תכלת-טורקיז

שמע וביטול רעשים בעת האזנה למוזיקה

כאמור, האוזניות מספקות איכות שמע טובה. חשוב להדגיש שזו לא איכות מעולה, כי בכל זאת מדובר באוזניות שעולות כ-200 ש"ח, ומי שחשוב לו איכות שמע גבוהה מאוד מומלץ שישקיע יותר כסף באוזניות ששמות את הדגש על ההיבט הזה. מי שמחפש פרימיום, ייהנה מאוד מאוזניות סוני WF-1000XM5 – שהן אוזניות יקרות מאוד, גדולות יותר ועם איכות צליל מעולה.


>> מתלבטים? היכנסו לעוד סקירות במדור אוזניות


חשוב לציין שהאוזניות תואמות ל-בלוטות' 5.3 כאשר SBC היא אפשרות ה-Codec היחידה, ומי שמחפש תמיכה בתקני שמע מתקדמים יותר לא יקבל את זה כאן. לרוב האנשים זה לגמרי יספיק.

באמצעות אפליקציית Jlab אפשר לבחור במצב Be Aware (מצב שקיפות) המאפשר לשמוע את רעשי הסביבה. זה עובד מצוין וכאשר תפעילו או תכבו אותו מיד תשימו לב להבדל.

איכות שמע בשיחות טלפון

חייבים לומר מילה טובה על איכות השמע בשיחות, משם שלפעמים יש אוזניות שמצטיינות באיכות השמע בהאזנה למוזיקה, אבל נופלות באיכות השמע בשיחות.

JBuds Mini הן אוזניות זולות מומלצות מאוד למי שנוהג לנהל שיחות טלפון. אתם גם שומעים טוב וגם נשמעים טוב. אמנם, כאשר אתם מדברים, אתם נשמעים מעט מתכתיים – אבל עדיין נשמעים היטב וברור.

KSP215 ש"ח במקום 269 ש"ח בצבע ורוד
לאסט פרייס269 ש"ח בצבע שחור
לאסט פרייס269 ש"ח בצבע תכלת-טורקיז
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות