מה עדיף - הוט או בזק? פלאפון או פרטנר? אולי סלקום? זה מה שהלקוחות חושבים

זו החברה עם הלקוחות הכי פחות מרוצים

נמאס לכם לחכות על הקו של הוט, בזק ואחרות? בדקו כאן איזו חברה מייבשת לקוחות ולמי כדאי לעבור. ועוד מידע חשוב – זו החברה שדוחפת חיובים הזויים

בזק או הוט - השוואת שירות לקוחות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

אם אתם מתלבטים איזו חבילת סלולר הכי משתלמת או איזו תשתית אינטרנט להתקין, שימו לב לא רק למחיר, אלא גם לשירות הלקוחות. כשאתם תוהים מה עדיף – הוט או בזק מבחינת תשתית אינטרנט, או משווים בין פלאפון, פרטנר, סלקום, רמי לוי וכו' מבחינת חבילות סלולר, זכרו שהחברה נמדדת לא רק במחיר, אלא לא פחות מזה בשירות ובהוגנות. לכן, לפני שאתם מחליטים, כדאי שתעיינו במדד איכות השירות של חברות התקשורת, אשר משרד התקשורת מפרסם לראשונה.

הנתונים אוגדו מנתוני מינהל הפיקוח והאכיפה במשרד ומסקר שנערך לבקשת המשרד ע"י מכון המחקר סמית' בדצמבר 2020 בקרב 678 נשאלים ובדיקה שערכה חברת רושניק על זמני ההמתנה במוקדים הטלפוניים של החברות, במשך עשרים ימי עבודה בדצמבר 2020.

פואנטה

אגב, משרד התקשורת פרסם לאחרונה כי בכוונתו לפרסם שימוע שמטרתו לאפשר לחברות התקשורת לצמצם את שעות המענה הטלפוני – בתמורה להגדלת השירות הדיגיטלי. זה כמובן עלול לפגוע עוד יותר ברמת השירות שגם ככה מאוד נמוכה. היכנסו לקרוא את הפרטים בכתבה משרד התקשורת מתכנן רפורמה: פחות שירות לקוחות טלפוני.

חברות הסלולר: שירות לקוחות הוט הכי גרוע

כמה זמן אתם מתייבשים על הקו? האם כשאתם מתקשרים למוקד שירות לקוחות, המענה שאתם מקבלים פותר את הבעיה או שסתם מורחים אתכם?

כשמודדים שירות לקוחות, מודדים כמה וכמה היבטים, ומי שבולט במדד השירות של חברות התקשורת הוא שירות לקוחות הוט… כאשר הבולטות כאן נובעת מהציונים הנמוכים. גם גולן טלקום, אשר נרכשה ע"י סלקום, צריכה להשתפר.

השוואת שירות לקוחות - הוט אחרונה

זמני מענה במוקדי שירות בחברות הסלולר

תשתית אינטרנט – בזק או הוט? לקוחות בזק מרוצים יותר

למי שמתלבט לגבי תשתית אינטרנט ושואל מה עדיף – תשתית בזק או הוט, התשובה בהיבט השירות צריכה להיות ברורה. שירות לקוחות הוט שוב גרוע יותר בכל המדדים. שירות לקוחות בזק אמנם לא מצטיין – אבל הלקוחות של בזק יותר מרוצים.

השוואת שירות לקוחות - בזק מול הוט

 

ספקיות אינטרנט – הוטנט אחרונה

כידוע, כדי להתחבר לאינטרנט דרוש חיבור לתשתית וחיבור לספקית אינטרנט. כאן יש יותר חברות שמציעות את השירות, ומה שבולט הוא שהוטנט השייכת להוט שוב אחרונה בדירוג. שירות לקוחות הוטנט מתגלה כמאכזב מאוד.

השוואה בין שירות לקוחות ספקיות האינטרנט

אחריה מלמטה נמצאת בזק בינלאומי השייכת לבזק, וגם לה אין הרבה במה להתגאות. רק לאחרונה פרסמנו כאן בפואנטה תלונה הגד בזק בינלאומי, שנציגת השירות שלה הוליכה שולל לקוחה קשישה.

בולטות לטובה סלקום ופרטנר.

איפה תתייבשו הכי הרבה על הקו?

תקלה באינטרנט זה עניין מעצבן ביותר, ואם אתם לקוחות 018 אקספון, תתייבשו המון זמן על הקו בהמתנה לנציג שירות.

 

למעשה, אם יש חברה גרועה יותר מהוטנט, הרי שזו אקספון – אשר מייבשת את הלקוחות שלה על הקו יותר מ-9 דקות.

הכי הרבה תלונות נגד פרטנר בנושא של חיובי יתר

מכירים את זה שאתם מקבלים את החשבונית מחברת הסלולר או האינטרנט, ומגלים שאתם משלמים יותר מדי? טעויות עלולות לקרות, אבל כשיש הרבה מאוד נגד חברה מסוימת על חיובי יתר, צריכה להידלק לכם נורה אדומה.

במקרה הזה, באמצעות מדד השירות של משרד התקשורת אפשר לזהות מגמה מעניינת ומטרידה: יש הכי הרבה תלונות נגד פרטנר על בעיות של חיובי יתר בתחום האינטרנט.

זה לא מפתיע אותנו. כאן בפואנטה פרסמנו ממש לאחרונה את הכתבה יש לכם חבילת סלולר בפרטנר? שימו לב לטריק הישן שעדיין עובד – המתארת כיצד נציג פרטנר הפיל בפח לקוחה וגרם לה לחיובי יתר.

מפרטנר נמסר בתגובה כך: "אנחנו מברכים על השקת מדד ההשוואה החדש שיעודד עוד יותר את החדשנות בשירות, דבר שאנחנו מייחסים לו חשיבות רבה במסגרת המאמץ המתמיד להעניק למיליוני הלקוחות שלנו את השירות הטוב ביותר".

בתחום הסלולר, רמי לוי מככב בראש התלונות.

בשורה התחתונה

כשאתם מחליטים לאיזו חברה להצטרף, אל תסתנוורו מהצעות מפתות עם מחיר נמוך. בדקו קודם עם חברים ומכרים לגבי השירות והיעזרו במדד השירות וכן בכתבות הרבות שאנחנו מפרסמים בפואנטה ומצביעות על השירות שתקבלו.

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות