למקרה שפספסתם: 5 המלצות צפייה בדיסני פלוס (סדרות)

למקרה שפספסתם: 5 המלצות צפייה על סדרות בדיסני פלוס

החל מ"הדוב" ועד "יש רוצחים בבניין" – קבלו המלצות צפייה לסדרות בדיסני פלוס שאולי פספסתם בחודשים האחרונים

המלצות צפייה בדיסני פלוס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

דרמה, קומדיה או גם וגם? אם אתם מחפשים המלצות צפייה על סדרות בדיסני פלוס, הנה רשימה של הסדרות הטובות ביותר שיצאו בשנת 2022. שירות הסטרימינג Disney+, שנכנס בסערה לשוק הישראלי לפני כמה חודשים, היה נתון ללא מעט ביקורת רבות לאחר ההשקה. זאת, בעיקר בגלל הממשק הלא נוח והעובדה שזו אינה האפליקציה המקורית של דיסני הפועלת בארה"ב. אולם בסופו של דבר, מה שחשוב הוא התוכן… ויש בדיסני+ כמה סדרות מעולות שבהחלט שווה לצפות בהן. אם אתם מתלבטים אם להתחבר לשירות, שווה לבדוק אם אפשר להשיג כמה חודשים חינם.

הדוב

הסדרה "הדוב" מספרת על כרמי (ג'רמי אלן וויט), שף צעיר שבישל במסעדות נחשבות ברחבי העולם אשר מגיע לנהל את המסעדה הכושלת של אחיו שנפטר בשיקגו. כרמי מנסה להנחיל את המקצועיות ואת הערכים שהוא למד במטבחים שעבד בהם, אך צוות העובדים מתקשה לקבל אותם.

"הדוב" היא סדרה קטנה שמתרחשת בעיקר במקום אחד והקאסט שלה אנונימי בחלקו, אבל היא פשוט מעולה. הקצב המהיר, הקאסט המצוין והבימוי המדויק גורמים לסדרה להיות בינג' מוצלח, שמשאיר אותך עם חומר למחשבה ובעיקר עם טעם של עוד לעונה הבאה.

המלצות צפייה בדיסני פלוס: המטופל

 

"המטופל" היא סדרת מתח שעוקבת אחרי אלן שטראוס (סטיב קארל), פסיכולוג יהודי שמתמודד עם קשיים אישיים, הנחטף על ידי מטופלו סם (דונל גליסון). סם כולא אותו בביתו ומתוודה בפניו על כך שהוא רוצח סדרתי, בתקווה שהוא יוכל לטפל בו ולעזור לו.

סטיב קארל (המשרד) מוכיח שוב שהוא לא רק שחקן קומי, בתצוגת משחק דרמטית אמינה ומרגשת, יחד עם דונל גליסון שמצליח לעורר אמפתיה למרות הדמות האפלה שלו. "המטופל" מותחת, מסקרנת ומקורית, שעשויה בצורה פשוט מעולה, והקישור שלה ליהדות גורמת להזדהות עם הצופה הישראלי.

רק רוצחים בבניין

רק רוצחים בבניין - המלצות צפייה בדיסני פלוס
צילום: דיסני פלוס ישראל

העונה השנייה של הסדרה הקומית המצוינת המשיכה את העלילה של העונה הראשונה שמגוללת את סיפורם של שלושה זרים שגרים באותו בניין , שחקן מזדקן (סטיב מרטין), במאי ברודווי ראוותן (מרטין שורט) ואמנית צעירה (סלינה גומז). השלושה חולקים אובססיה משותפת לפודקאסטים על סיפורי רצח, ולאחר שמתרחש רצח בבניין שלהם, הם מחליטים לפתור את התעלומה ביחד.

העלילה הסבוכה והגישה האבסורדית והקלילה של היוצרים לסדרה, גורמת לצפייה בסדרה להיות מהנה, יחד עם הכימיה המעולה של שלושת השחקנים הראשיים. בינתיים יצאו שתי עונות שכוללות 20 פרקים קצרים, והסדרה מתאימה לבינג' קליל.

רוצים להוזיל את חבילת הטלוויזיה שלכם?

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעת מחיר:

*חובה לבחור לפחות חברה אחת!

שים לב! יש לשלוח רק לאחר בחירת חברה!

דופסיק

הסדרה היחידה ברשימה שמבוססת על סיפור אמיתי, ועוד איזה סיפור. הסדרה מתעסקת בנושא שמעסיק מאוד את האמריקנים עוד משנות התשעים, ההתמכרות הקטלנית למשככי הכאבים (אופיאודים) שהביאה למוות של מאות אלפי אנשים בארה"ב וברחבי העולם.

העלילה עוקבת אחרי כמה דמויות והתמודדות שלהם עם ההתמכרות, וגם אחרי גורמי רפואה ואנשי מערכת החוק שניסו לעשות צדק ולהביא למשפט את חברת התרופות פרדו, שעשתה כל שביכולתה כדי להרוויח עוד כסף. הקאסט מגוון ומלא בשחקנים מוכשרים, ביניהם מייקל קיטון שזכה על משחקו בסדרה בפרס אמי.

הסדרה כבדה וקשה לעיכול, אבל הצפייה בה חשובה ומביאה לידי ביטוי נושא שגורם להד מאוד גדול בארצות הברית, ולא תמיד תפס את הכותרות הראשיות בישראל.

המלצות צפייה בדיסני פלוס: אטלנטה

שתי העונות האחרונות של סדרת המופת האמריקאית הגיעו לדיסני פלוס ב-2022, וזו הזדמנות מצוינת להשלים את הסדרה המעולה לכל מי שבמקרה פספס אותה.

הסדרה עוסקת בארן, בחור צעיר באטלנטה שמנסה להזניק את הקריירה של בן דודו הראפר, אלפרד.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

הסדרה, שנוצרה על ידי דונלד גלובר (שגם מגלם את התפקיד הראשי), לא מפחדת לגעת בנושאים הכי מדוברים באמריקה ובכלל. גזענות, החזקת נשק ופוליטיקלי קורקט הם רק חלק מהנושאים שדונלד גלובר כתב עליהם וגורם לצופה כל פרק לחשוב: "מה ראיתי עכשיו?"

"אטלנטה" לא דומה לשום סדרה שיצאה אי פעם, היוצרים לא מפחדים לומר את מה שהם מאמינים בו הפרקים לא תמיד קשורים אחד לשני, אבל בהחלטה מומלצת למי שאוהב לחשוב בזמן הצפייה ולצאת עם תובנות. הכתיבה הקאסט האדיר והבימוי המצוין גרמו לסדרה להיראות לרגעים כמו יצירת מופת.

פואנטה בטלגרם

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות