מזרן ויסקו בהנחה מיוחדת לגולשי פואנטה - קבלו קוד קופון

מזרן ויסקו משודרג בהנחה מיוחדת לגולשי פואנטה – ויש התנסות חינם!

אל תוותרו על הנחה בקניית מזרון פנדה עם קוד קופון של פואנטה. לא בכל יום אפשר להשיג מזרן ויסקו היברידי בהנחה עם אפשרות להתנסות

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(פרסומת)

אם אתם מחפשים מזרון מומלץ, לכו על מזרון פנדה. מזרון PANDA (או ליתר דיוק, מזרן) הצליח לחדור לשוק בצורה מרשימה לישראל, ולא רק בגלל המחיר, אלא בגלל האיכות. מדובר במזרון ויסקו משודרג, שהוא למעשה מזרן היברידי שבו יש שכבת ויסקו ושכבת קפיצים. כך אתם גם נהנים ממזרן ויסקו (מזרן מספוג זיכרון) וגם ממזרן קפיצים בעת ובעונה אחת…

גולשי פואנטה יכולים לקנות מזרן ויסקו היברידי של פנדה – שהוא המזרון החדש והמתקדם ביותר של החברה – בהנחה מעולה של 15%! למימוש ההטבה לחצו על התמונה והזינו קוד קופון Poenta15.



מהו מזרן ויסקו?

בשנים האחרונות הרבה אנשים נחשפו למושג "מזרון ויסקו", אך לא בדיוק ידעו לומר למה הכוונה. מדובר בספוג זיכרון (או בשמו הפחות מוכר "טמפור"). ספוג זיכרון הומצא על ידי נאס"א, והמטרה שלו הייתה להפוך את ההמראה והנחיתה נוחות יותר לאסטרונאוטים. בשלב מסוים, ספוג הזיכרון שולב במוצרים שונים ואנשים שהתנסו בו פשוט התאהבו.

בעבר תהליך הייצור של ספוג הזיכרון היה יקר, ולכן רק מעטים יכלו ליהנות ממנו. בשנים האחרונות המצב השתנה. בזכות המצאת טכנולוגיות ייצור חדשות ומעבר לייצור מסיבי בסין, מחיר הוויסקו ירד לרמה כזו שניתן להציעו במחירים השווים לכל נפש. ספוג הזיכרון שולב במוצרים שונים, ממושבים לרכב ועד לנעליים, אבל המוצר הפופולרי ביותר הוא מזרן.

למה ספוג זיכרון (ויסקו) כל כך מתאים למזרן?

מה שמייחד את הוויסקו הוא היכולת שלו להשתנות ו"לזכור". מזרן מספוג זיכרון נשאר קשיח בטמפרטורת החדר, אך כששוכבים עליו הוא מתעצב על פי מבנה הגוף. לכן, ויסקו הוא מרכיב מעולה למזרן. מזרן העשוי מספוג זיכרון מעניק תמיכה מותאמת אישית על פי מתאר הגוף. משקל הגוף מתחלק באופן שווה על פני המזרן וכך לא נוצרות נקודות לחץ שמובילות לכאבים.



אתר sleeplikethedead.com, בלוג מחקר עצמאי ובלתי מוטה, ערך סקר שבו הוא בדק מספר פרמטרים על מזרנים שונים. אחת מהשאלות בסקר הייתה "האם מזרן מספוג זיכרון מקל על הכאבים?". אנשים שישנו על מזרן מספוג זיכרון העידו על הפחתה בכאבי הגב.

מהו מזרון היברידי?

הרעיון במזרון היברידי הוא ליהנות מכל העולמות – גם מהיתרונות שיש במזרון ויסקו וגם מהיתרון של מזרון קפיצים. מותג השינה פנדה משתמש בטכנולוגיה ייחודית ששמה POCKET – "כיס" בעברית. הרעיון הוא שכל קפיץ עטוף בנפרד, כך שמי שישן בצד אחד על המיטה לא מושפע מהתנועות של מי שישן בצד השני.

לכן, מזרון פנדה היברידי הוא המזרון האידיאלי למי שרוצה לישון טוב.

מזרן ויסקו היברידי במחיר משתלם

בעבר, מזרן מספוג זיכרון היה יקר להחריד. למעשה, מזרן ויסקו איכותי היה יכול לעלות מעל 10,000 ש״ח. אך כמו בתחומים אחרים, גם תחום מוצרי השינה עבר מהפכה צרכנית. מותג פנדה הוא הביטוי הכי טוב למהפכה הצרכנית הזאת. לשיטת מכירת מזרון אונליין יש שני יתרונות בולטים:

היתרון הראשון פשטות. לא היה צריך להגיע לחנות מזרנים, להתנסות בעשרות מזרנים ואז להחליט מה המזרן שהכי מתאים רק על ידי ישיבה של כמה שניות על המזרן.

היתרון השני הוא המחיר. חנויות באינטרנט לא צריכות לשלם שכירות, לשלם לעובדים ועוד. לכן, מחיר המזרן ירד בצורה משמעותית.

בכלל, חברות המוכרות מזרנים באינטרנט מציעות חוויית קניה אחרת… נכנסים לאתר ומזמינים את המזרן לתקופת התנסות. המזרן מגיע עד הבית, ובמידה שהוא לא מתאים, ניתן להחזיר אותו ולקבל החזר כספי.

ויסקו של פנדה: שינוי הרגלי הצריכה

כמו בתחומים צרכניים אחרים, בארץ השפעות השינוי הזה מגיעות לאט מאשר במקומות אחרים, ועדיין אפשר למצוא מותגים הגובים מחירים מופרזים עבור מזרני ספוג זיכרון, או לחילופין מותגים אחרים שמציעים מזרני ׳ויסקו׳, אך מדובר בשכבה דקה במיוחד (2-5 ס״מ) שאיננה מספיקה בשביל ליהנות מהתועלת של ספוג הזיכרון.

לאחרונה התחילו להופיע חברות ישראליות המוכרות מזרנים דרך האינטרנט. אחת מהחברות המובילות במכירה של מזרני ויסקו היא חברת פנדה. החברה מציעה מזרן איכותי עם שתי שכבות של ספוג זיכרון מתקדם.

פנדה הנחה

המזרן מציע שכבת נוחות עליונה של 5 ס"מ ספוג זיכרון עם Open Cell Technology ושכבת ביניים של 5 ס"מ ספוג זיכרון המצטיין בשחרור לחצים.

החברה מוכרת את המזרנים לתקופת ניסיון של 100 לילות. היא מציעה משלוח חינם, ואם מחליטים להחזיר את המזרן מקבלים החזר על התשלום. האיסוף מתבצע מבית הלקוח ללא עלות נוספת. מחיר המזרן הוא שבריר מהמחיר שמזרן זהה היה עולה בחנות.

1
נגישות