סדרות מומלצות ב-yes: יס מוסיפה תוכן איכותי מחו"ל ללא תוספת תשלום

יס מוסיפה תוכן איכותי מחו"ל ללא תוספת תשלום

מהארווי קייטל ועד אנט בנינג – בחודשים הקרובים יעלו ביס סדרות מומלצות מחו"ל שנרכשו משירותי סטרימינג שלא פועלים בארץ

סדרות מומלצות ב-yes - תפוחים לעלם לא נופלים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

כשאתם בוחרים בחברת טלוויזיה, מחיר הוא כמובן לא השיקול היחיד, אלא התוכן. אם אתם אוהבים סדרות מחו"ל, שימו לב לסדרות מומלצות ב-yes שעלו ויעלו ללא תוספת תשלום, חלקן באופן בלעדי ב"יס". מדובר למשל בסדרה "תפוחים לעולם לא נופלים" בכיכובה של אנט בנינג, המקעקע מאושוויץ בכיכובו של הארווי קייטל, טד (על בסיס הסרט המצליח) ועוד. מדובר בסדרות מובילות שמשודרות בחו"ל בשירותי סטרימינג שלא פועלים בישראל – פיקוק (Peacock) ופרמאונט פלוס (Paramount+).

התכנים החדשים מצטרפים לסדרות של אמזון פריים וידאו שעלו ביס, כפי שפרסמנו בכתבה על  סדרות של אמזון פריים וידאו ללא תוספת תשלום ב-yes.

גם ניקול קידמן וקיפר סאת'רלנד ב"יס"

החודש עלו ביס סדרות מדוברות, ביניהן:

  • גרסה מחודשת ל"פרייז'ר" האגדית עם קלסי גרמר – הסיטקום האמריקאי המיתולוגי בגרסה עדכנית..
  • "הלביאות: מבצעים מיוחדים": בכיכובן של זואי סלאדנה וניקול קידמן
  • "מחילת הארנב": דרמת ריגול בכיכובו של קיפר סאת'רלנד
  • שותפים למסע" עם מאט בומר

הסדרות שמגיעות ליס הן סדרות איכות שחלקן כבר עלו וחלקן יעלו – לאחר ציפייה בכל העולם. בין היתר, מדובר בסדרה "תפוחים לעולם לא נופלים", שנכתבה ע"י יוצרת "שקרים קטנים גדולים" ובכיכובם של אנט בנינג וסאם ניל. סדרה נוספת שתתחבב על אוהבי הסדרות התקופתיות היא "בלגרביה הדור הבא" (מבית היוצר של "אחוזת דאונטון").

רוצים להוזיל את חבילת הטלוויזיה שלכם?

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעת מחיר:

*חובה לבחור לפחות חברה אחת!

שים לב! יש לשלוח רק לאחר בחירת חברה!



 

המקעקע מאושוויץ – סדרות מומלצות ב-yes

סדרת הטלווויזיה "המקעקע מאושוויץ", עם הארווי קייטל בתפקיד הראשי, מבוססת על ספרה של הת'ר מוריס האוסטרלית, שהפך לרב מכר בכל העולם. במרכז הסדרה שלָאלי, צעיר יהודי סלובקי, המקבל את תפקיד המקעקע במחנה ההשמדה אושוויץ-בירקנאו, לאלי מצליח להשיג תכשיטים ואבני חן של יהודים שנרצחו, ומשתמש בהם כדי להבריח אוכל למחנה, וכך להציל חיים. כאשר עליו לקעקע קבוצת נשים סלובקיות שמגיעות למחנה הוא מתאהב בגיטה. באמצעות איש האס-אס האחראי עליו הוא מצליח להעביר לה הודעה, והשניים מתאהבים. הרומן מבוסס על סיפורו האמיתי של ניצול השואה לאלי סוקולוב.

הארווי קייטל מגלם את לאלי בבגרותו והשחקן העולה ג'ונה האוור-קינג (שגילם את הנסיך אריק ב"בת הים הקטנה" המחודש) בצעירותו. מלאני לינסקי ("צהובות") מככבת אף היא. את הסדרה מביימת הבמאית הישראלית טלי שלום עזר.

תפוחים לעולם לא נופלים

 

בין הסדרות המומלצות ב-yes תהיה גם מיני סדרה חדשה המבוססת על רב המכר של ליאן מוריארטי, מחברת "שקרים קטנים גדולים". הסדרה מתרחשת במשפחה אובססיבית לטניס, בה אם המשפחה (בגילומה של אנט בנינג) נעלמת ביום אחד, מה שמותיר את ילדי המשפחה (אותם מגלמים אליסון ברי וכוכב "הלוטוס הלבן" ג'ייק לייסי) בדילמה מה לספר, והאם לספר לרשויות כשהחשוד המיידי הוא אבא שלהם (סאם ניל).


אוהבים עדכוני טלוויזיה? יש לנו אחלה קבוצה בשביל זה. תצטרפו 🙂 לחצו כאן >


ביה"ח סיינט דניס

קומדיה מוקומנטרית חדשה עבור רשת NBC ושירות הסטרימינג Peacock בארה"ב, על בית חולים כושל, עליו מנצחת המנהלנית ג'ויס בגילומה של וונדי מקלנדון קאבי, שעושה את חזרתה לטלוויזיה בפרויקט הגדול הראשון שלה לאחר "הגולדברגים", לצידה המועמדת לאמי אליסון טולמן ("פארגו") והקומיקאי הותיק דייויד אלן גריר.

טד

הקומדיה החדשה טד, שמגיעה משירות הסטרימינג פיקוק, נחשבת לסדרת דגל של השירות ולאחת הסדרות החדשות הכי מצופות של פיקוק. מדובר בסדרת פריקוול לשני שוברי הקופות הענקיים טד ו-טד 2. היוצר הוא סת' מקפרלן, שגם מלספק את קולו של דוב הצעצוע השובב שקם לחיים.

הסדרה מתרחשת ב-1993 והיא מהווה הקדמון לסרטים, כשמאטי היה ילד בתיכון.

שלוש נשים

בהמשך השנה תעלה המיני סדרה "שלוש נשים", משירות הסטרימינג פרמאונט+, המבוססת על רב המכר של ליסה טדאו. היא תעלה בצמוד לשידור בארה"ב רק ב-yes, בכיכובן של בטי גילפין (גב' דיוויס) וכוכבת "שקרים קטנים גדולים" שיילין וודלי.

הסדרה מתמקדת בסיפוריהן של 3 נשים אמריקניות, כל אחת חיה קיום שונה לחלוטין, וכל אחת בדרכה מנסה לתבוע מחדש את חייה ואת המיניות שלה.

בלגרביה: הפרק הבא

זוהי סדרת המשך למיני סדרה התקופתית שיצר ג'וליאן פלוז (יוצר "אחוזת דאונטן"). הסדרה מתרחשת 30 שנה אחרי מאורעות הסדרה, ב-1871, סביב סיפור האהבה בין פרדריק טרנצ'ארד (בן וויינרייט), הלורד השלישי לבית טרנצ'ארד (בנה של סוזן, הדמות שגילמה אליס איב ב"בלגרביה" המקורית), לבין מושא אהבתו קלרה דאן (הארייט סלייטר), דמות חדשה במעגלים החברתיים של לונדון. על ליבה של קלרה מתחרה הבוהמיין לשעבר והדוקטור בהווה סטיבן אלברי (אדוארד בלומל "להרוג את איב").

תזכורת: המאבק בין יס לקשת 12

חברת יס חייבת להשקיע בתוכן טוב וומגוון מכמה סיבות. ראשית, לאחרונה הושקה אפליקציית Free TV – אפליקציית סטרימינג מבית קשת 12, שמאפשרת צפייה במגוון תכנים במחיר נמוך.

שנית, yes נמצאת כעת במאבק משפטי מול קשת 12. אם לא יימצא פתרון, קשת צפויה לחסום ללקוחות יס פלוס את האפשרות לצפייה נדחית (להעביר אחוורה וקדימה תוך כדי שידור ועוד). פגיעה כזו בלקוחות עלולה לגרום להם לשקול לעזוב אותה.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות