הנחה לנטפליקס + פרטנר TV. חבילה ב-99 שקל לחודש. אלה האותיות הקטנות

הנחה לנטפליקס + פרטנר TV. חבילה ב-99 שקל לחודש. אלה האותיות הקטנות

פרטנר מציעה הנחה לנטפליקס דרך חבילה משולבת של נטפליקס ופרטנר TV. כמה תחסכו אם תצטרפו לחבילה הזו, כמה עולה טריפל ולכמה זמן? פואנטה עם חדשות טלוויזיה

מחיר נטפליקס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




מאז תחילת פעילותה של נטפליקס, ידוע כי מחיר נטפליקס בישראל הוא מחיר קבוע וקשה למצוא הנחה לנטפליקס. החברה מציעה שלושה מסלולים ולא ניתן להתמקח על המחיר. חברות הטלוויזיה האחרות, ובראשן פרטנר TV, ניסו למשוך אליהן את הלקוחות עם הנחה לנטפליקס, אך הנחה זו לא ניתנה ישירות אלא באמצעות זיכוי. כעת פרטנר TV מציעה חבילת נטפליקס וחבילת פרטנר TV במחיר שמגלם הנחה גם על חבילת פרטנר TV וגם על חבילת נטפליקס, ובכך לראשונה ניתנת הנחה על מחיר נטפליקס. מה גובה ההנחה והאם יש אותיות קטנות? פואנטה בדקה מה כוללת החבילה ומה חשוב לדעת.

הנחה לנטפליקס ופרטנר TV בחבילה משולבת

חבילת נטפליקס + פרטנר TV

המחיר לאחר הנחה לנטפליקס ופרטנר TV בחבילה משולבת עומד על כ-100 שקל בחודש.

החבילה המשולבת של פרטנר TV ונטפליקס כוללת כמובן את כל התוכן של שתי החברות וגם ממיר 4K. עלות ממיר נוסף תעמוד על 15 שקל.

כזכור, מאז עליית מחירי נטפליקס בישראל, החברה מציעה 3 חבילות במחיר של 33, 47 ו-61 שקל לחודש. החבילות משתנות בהתאם לאיכות הצפייה ולמספר המכשירים שניתן לצפות בהם. החבילה שפרטנר מציעה מתייחסת לחבילה האמצעית של נטפליקס, כלומר זו שיש לה לה סטנדרט צפייה HD, לצפייה בשני מסכים במקביל, ומחירה כ-47 שקל בחודש.

לקוחות שמעדיפים את החבילות האחרות של נטפליקס (הזולה יותר או היקרה יותר), יוכלו לבחור בהן ולשלם בהתאם.

קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

הצטרפו לקבוצת "סלולר וטלוויזיה" של פואנטה בפייסבוק >

אז מה גובה ההנחה לנטפליקס בפועל ללקוח?

חבילה של פרטנר TV ללא נטפליקס עולה כיום 69 שקל בחודש. במסגרת החבילה המשולבת עם נטפליקס, הלקוח מקבל את חבילת נטפליקס שמחירה כ-47 שקל. אילו הוא היה רוכש כל אחת בנפרד, הוא היה משלם 114 שקל. במסגרת החבילה המשולבת הוא משלם 99 שקל. כלומר, מדובר בחיסכון של 15 שקל בחודש.

בכך נותנת פרטנר TV תחרות קשה מאוד למתחרה סלקום TV, שמציעה את החבילה שלה בכ-100 שקל לחודש בלי נטפליקס.

חבילת טריפל – מחיר נטפליקס בתוך החבילה

הטריפל המשולב של פרטנר TV כולל את שירות הטלוויזיה, אינטרנט (ספק ותשתית), טלפון ביתי וחבילת נטפליקס. המחיר עומד על 189 שקל לחודש.

החבילות החדשות מיועדות ללקוחות חדשים וללקוחות קיימים, ללא דמי הצטרפות או דמי מעבר לתכנית, וניתן להעביר אליהן חשבון נטפליקס קיים.

האותיות הקטנות: לכמה זמן החבילה?

כאמור, פרטנר גובה על טריפל שכולל את פרטנר TV ונטפליקס מחיר של 189 שקל בחודש. בפרטנר מתגאים כי החבילה לא מתייקרת באופן אוטומטי כעבור שנה. אבל מצד שני, פרטנר לא מתחייבת על תוקף החבילה.

כל צרכן רוצה לדעת עד מתי המחיר בתוקף, אבל בפרטנר לא מתחייבים. המשמעות היא שהמחיר יכול להתייקר מתי שהחברה רוצה – תוך עדכון המנויים מראש. לקוחות עשויים להצטרף לחבילה האטרקטיבית היום, ובעוד שלושה חודשים המחיר יעלה.

כאן במדור סלולר של אתר חדשות הצרכנות פואנטה פרסמנו כבר בעבר את עמדתנו לגבי חבילה ללא התחייבות, שבהן החברה היא זו שלא מתחייבת. חבילות כאלה הן מלכודת לצרכנים. צרכן צריך לדעת תמיד לכמה זמן החבילה שהוא מצטרף אליה. יש כיום חברות סלולר כמו We4G או הוט מובייל, שמבטיחות חבילות לכל החיים. זה לא המקרה בחבילה החדשה של פרטנר TV, שבה היא אינה מוכנה להתחייב על תוקף החבילה. צרכן שיצטרף היום,עלול למצוא את עצמו עם חבילה הרבה יותר יקרה תוך מספר חודשים.

האם זה חוקי להציע חבילה ללא תוקף? משום מה, התשובה חיובית. כאשר פנינו עם הנושא למשרד התקשורת, התשובה שקיבלנו הייתה שהדבר חוקי. כאן באתר פואנטה אנו סבורים כי מדובר בהתנהלות בעייתית מאוד וכי יש לתקן את הרישיון, כך שחברה לא תוכל להעלות את המחירים מתי שמתחשק לה.

היה לכם מעניין? פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות בפואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות