פרטנר משיקה אפליקציית טלוויזיה זולה במיוחד: FUTURE TV

פרטנר משיקה אפליקציית טלוויזיה זולה במיוחד: FUTURE TV

מכירים את פרטנר TV? עכשיו פרטנר משיקה אפליקציית טלוויזיה מוזלת ושמה פרטנר FUTURE TV. אפשר לרכוש אותה בשילוב נטפליקס. כל הפרטים בכתבה

סטטיק בקמפיין לחבילת FUTURE TV של פרטנר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רגע לפני שדיסני פלוס מושקת בישראל – חברת פרטנר מתחילה להציע שירות סטרימינג זול דרך אפליקציה ששמה FUTURE TV. מחיר פרטנר FUTURE TV יעמוד על כ-50 ש"ח בחודש (ליתר דיוק 49 ש"ח), ומדובר בתשלום נטו, שכן מן הסתם אין עלויות נלוות על טכנאי והתקנה. המסר של פרטנר הוא שכך היא מאפשרת לצרכנים לבחור מה הם רוצים לראות. אפליקציית פרטנר FUTURE TV כוללת ערוצי תוכן, אפשרות הקלטה, שירות VOD, שירות Catch Up עד 14 ימים אחורה ו-Deep linking המציע תוכן ממוקד משלל אפליקציות במסך הבית. השירות מאפשר שימוש בעד 5 אמצעי צפייה ללקוח.

האפליקציה זמינה להורדה בחנויות האפליקציות בממירים, סטרימרים, סמארטפונים, טאבלטים ובכל טלוויזיה חכמה עם מערכת הפעלה Android TV או מדגם LG, Samsung ו-Hisense.

פואנטה בטלגרם

חבילת פרטנר FUTURE TV – אפשר גם עם נטפליקס

מדובר למעשה על עוד חבילת טלוויזיה שמתווספת לחבילה הרגילה שפרטנר TV מציעה וכוללת ממיר. אפשר לרכוש את חבילת פרטנר FUTURE TV יחד עם חבילת נטפליקס ב-100 ש"ח בחודש. הכוונה לחבילת נטפליקס סטנדרט, כלומר, חבילת נטפליקס המאפשרת צפייה ב-2 מכשירים ואיכות פייה HD. חבילת נטפליקס פרימיום עולה יותר.

החבילה מושקת בהובלת הפרזנטור של פרטנר, סטטיק (לירז רוסו).

עבור מי שאין בידו מכשיר חכם, פרטנר מתחילה למכור סטרימרים מבוססי אנדרואיד של goTV במחיר חד פעמי של 290 שקל, או בתשלום של כ-10 ש"ח בחודש למשך 36 חודשים. ההעה פתוחה ללקוחות כל החברות.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 


במקביל, פרטנר תמשיך למכור חבילות עם ממירים פתוחים בהשכרה, המאפשרים להוריד את כל אפליקציות התוכן הזמינות כמו נטפליקס ואמזון. כפי שפרסמנו בפואנטה, שירות הסטרימינג דיסני פלוס ישראל יושק ביוני. את המחירים אפשר לראות בכתבה מחיר דיסני פלוס בישראל נחשף.

"עם תפעול עצמאי ופשוט של הסטרימר וחיסכון בעלויות טכנאי והתקנה, פרטנר מציעה מוצר שווה לכל כיס ובכך מפנה לצרכן "מקום בארנק" לאפליקציות תוכן נוספות", אומרים בפרטנר.

נזכיר כי גם בנטפליקס הודיעו כי יציעו חבילת נטפליקס זולה – אבל הצופים יצטרכו להקריב את נוחות הצפייה עבורה… פרטים בכתבה בקרוב חבילת נטפליקס זולה – אבל לא בטוח שתאהבו אותה.

החבילה של פרטנר ללא ממיר מושקת זמן קצר לאחר שבסלקום הכריזו על חבילת סלקום פייבר TV – שמטרתה להציע ללקוחות להתחבר לסיבים האופטיים של סלקום ולחבילת סלקום TV בצורה משולבת. ניכר שכל חברות התקשורת עושות מאמצים לגייס לקוחות – במיוחד לקראת כניסת דיסני פלוס לישראל, וכניסתו הצפויה של שירות הסטרימינג HBO.

נזכיר ניתן כיום להתחבר גם לחבילה של אפל TV פלוס במחיר הרבה יותר זול וללא ממיר, וכי גם שירות אמזון פריים וידאו פעיל בארץ ואף מוצע בחבילה משולבת של פרטנר +אמזון פריים וידאו חינם לתקופה מוגבלת.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 


 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 1

  1. לצערי פרטנר משקרים ופוגעים בלקוחות שלשום ביטל י את מנויי הטלויזייה שם בגלל השקרים ושהם לא אומרים תאמת אני פניתי להגנת הצרכן וגם אתבע אותם

נגישות