איזה סופר הכי זול ואיפה תצאו פראיירים? רק אל תקנו באלונית. השוואת מחירים
איפה הכי זול לעשות קניות

איזה סופר הכי זול ואיפה תצאו פראיירים? רק אל תקנו באלונית

איזה סופר הכי זול? אם לא בא לכם לזרוק לפח את הכסף שלכם, בדקו איפה הכי זול לעשות קניות ואיזו רשת מנצלת לקוחות שבויים. פואנטה עם השוואת המחירים




עכשיו יותר מתמיד, אתם ודאי שואלים את עצמכם איזה סופר הכי זול ואיפה הכי זול לעשות קניות. אם לא, כדאי שתתחילו לשאול ולהשוות, כי חבל שתזרקו לפח מאות שקלים בכל קנייה. במשרד הכלכלה מפרסמים מדי חודש השוואת מחירים של סל מוצרים קבוע. הבדיקה האחרונה גילתה פער של 33%, כלומר, 275 ש"ח, בין הרשת היקרה לזולה. הרשת היקרה בבדיקה הייתה סופר אלונית, שם שילמו הלקוחות 1,117 ₪ עבור אותם מוצרים שילמו לקוחות רמי לוי באינטרנט 842 ש"ח. 

איזה סופר הכי זול? משרד הכלכלה בודק

הסל שנבדק במשרד הכלכלה הוא סל קבוע שכולל 68 מוצרים בסיסיים ופופולריים שאפשר למצוא בכל בית ישראלי. באמצעותו מנסים לצייר תמונת מצב של המחירים ברשתות השונות – החל משופרסל, דרך רמי לוי ועד ויקטורי, יוחננוף ויינות ביתן. גם אם אתם לא יכולים להגיע לעשות קניות בסופר הכי זול, עדיין כדי שתוודאו שאתם לא מאלה שקונים דווקא באחת מרשתות המזון היקרות.

מבצעים

איזה סופר הכי זול בהשוואת משרד הכלכלה?

השוואת מחירי רשתות מזון, משרד הכלכלה, נובמבר 2020

איזה סופר הכי זול

ויקטורי ורמי לוי – ראש בראש על הרשת הזולה. אלונית הכי יקרה

מי שמשלם הכי הרבה הם לקוחות "אלונית" ותושבי המושבים והקיבוצים שקונים בסופר אלונית. זה כמובן מרתיח, מפני שתושבים אלה הם ממש קהל שבוי – במיוחד בתקות הקורונה ובתקופת הסגר, שבהן אזרחי ישראל קונים הכי קרוב לבית.

במקום השלישי שופרסל דיל ומיד אחריה שופרסל אקטרה. אחריהן יינות ביתן.

אז איזה סופר הכי זול? זה קצת תלוי בשאלה אם אתם מזמינים באינטרנט (קונים אונליין) או הולכים לחנות.

 

את תואר הרשת הזולה ביותר באינטרנט קוטפת רשת רמי לוי, אבל עבור מי שהולך לחנויות ולא מזמין באינטרנט, המידע החשוב הוא שהסופר הזול ביותר הוא ויקטורי. כך לחות היה בחודש נובמבר 2020 ובחודש אוקטובר 2020.

ומה עם שופרסל דיל? גם היא ממוקמת במקום לא רע עבור הסל שנבדק. מי שמעדיף את שופרסל אונליין ישלם קצת יותר, ועדיין הרבה פחות מברוב הרשתות האחרות.

איזה סופר הכי זול? קנייה באינטרנט לעומת בחנות

כאשר מדובר בסל המוצרים שנבדק, רמי לוי באינטרנט יותר זול מאשר בסניפים – פער של 44 ש"ח. חלק מהפער הזה מתקזז עם דמי המשלוח. רמי לוי אונליין יותר זול גם משופרסל אונליין.

בשופרסל ההבדל בין שופרסל אונליין לסניפי שופרסל דיל זניח יחסית, לעומת זאת, יש פער גדול בין הזמנה בשופרסל אונליין לבין קנייה בשופרסל שלי.

איפה הכי יקר לעשות קניות?

חוץ מרשת אלונית, רשת פרש מרקט היא רשת המזון הכי יקרה בבדיקה. אם בא לכם לבזבז כסף או לזרוק את הכסף שלכם לפח – תקפצו לשם לעשות קניות.

אותם מוצרים שעולים ברמי לוי באינטרנט 842 ש"ח, יעלו לכם ברשת פרש מרקט 1031 ש"ח – כ-190 שקל יותר. גם מגה בעיר יקרה מאוד, וגם קשת טעמים, חצי חינם ומחסני השוק.

בקיצור, אל תתלהבו מרשתות שמשלבות את המלה "חינם", "זול" או "מחסנים"…

פרסום לעסקים

השוואת מחירים מאז תחילת המדידה בדצמבר 2018

כפי שדיווחנו כאן באתר פואנטה חדשות צרכנות בחודש דצמבר 2018, במשרד הכלכלה רואים במדידה קבועה דרך להפעיל לחץ על רשתות השיווק לא להעלות מחירים. בחינת הסל הקבוע של משרד הכלכלה מגלה שלפחות לגבי אותם מוצרים קבועים, המחירים אכן לא עלו ואף ירדו.

המוצרים שנכללים בסל הם לא מוצרים אקראיים אלא נבחרו בקפידה בהתאם לשלושה קריטריונים:

  • משקלם היחסי ב"סקר הוצאות משקי הבית" המבוצע על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה
  • השוני בין צריכת מוצרי הבסיס בקרב בעלי הכנסות שונות בישראל
  • מוצרים שנמכרים לאורך כל עונות השנה

 

איך תוזילו את הקניות בסופר?

לפני מספר חודשים פרסמנו כאן באתר פואנטה חדשות צרכנות השוואת מחירים מעניינת שהתמקדה במותג הפרטי של הרשתות הגדולות. מטרת ההשוואה הייתה לבדוק אם המותג הפרטי זול יותר מהמותג המוביל.

לשם הדוגמה ועל רקע קדחת הניקיונות סביב הקורונה וחג הפסח, התמקדנו בחומרי ניקוי. בדקנו כמה עולים מוצרים כמו אקונומיקה או טבליות למדיח של סנו ושל מותגי ניקיון מובילים, לעומת המותג הפרטי של רמי לוי, שופרסל וסופר-פארם.

התוצאות היו חד משמעיות – המותג הפרטי זול יותר, ולעתים מדובר בפער של עשרות אחוזים.

כדי לראות את המחירים, היכנסו לכתבה פואנטה עם השוואת מחירי מוצרי ניקיון שתחסוך לכם כסף.

 

היה לכם מעניין? יופי, אל תשמרו את זה לעצמכם… תהיו חברים, שתפו את הכתבה.

ולייק לעמוד של פואנטה כבר עשיתם?

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות