אמזון הישראלי? אתר רמי לוי שופינג הושק: ממוצרי חשמל עד ריהוט גן

אמזון הישראלי? אתר רמי לוי SHOPPING הושק: ממוצרי חשמל עד ריהוט גן

לרגל ההשקה, השוואת מחירים בין אתר רמי לוי שופינג לאתרים המתחרים מגלה אם משתלם לקנות שם מכונת גילוח, תוספי תזונה או קרם לילה של לוריאל

רמי לוי
רמי לוי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

אם אתם מחפשים את אתר רמי לוי אונליין, אתם בטח שמים לב שיש יותר מאפשרות אחת: הראשונה היא "רמי לוי באינטרנט" והשנייה היא "רמי לוי שופינג". מה ההבדל? אתר רמי לוי באינטרנט פועל כבר כמה שנים, וזו למעשה גרסת האונליין של הסופרמרקטים שלו. רמי לוי SHOPPING זה למעשה ה"אמזון" של רמי לוי. מדובר באתר שנכנסים אליו דרך אתר רמי לוי באינטרנט.

באתר רמי לוי SHOPPING לא נמכרים ירקות או חומרי ניקוי, אלא מוצרי חשמל, מוצרי טיפוח, בישום, אלכוהול פרימיום ותוספי תזונה. למעשה, "רמי לוי שופינג" הוא אתר כלבו, בדומה לשופרסל אונליין או לעזריאלי.קום.

כרגע יש כבר הרבה קטגוריות שאפשר להזמין באתר רמי לוי שופינג: מוצרי חשמל, טיפוח ואלכוהול, בקרוב יימכרו גם מחשבים, טלפונים סלולריים, מוצרים לילדים, מוצרים לגינה, מוצרי ספורט ועוד.

כמה עולה משלוח באתר רמי לוי שופינג?

כאשר מזמינים אונליין, אי אפשר להתעלם מעלות המשלוח. יש אתרים שבהם המשלוח חינם, כמו טרמינל X, אבל דווקא אצל המתחרים של רמי לוי שופינג, כמו עזריאלי.קום או שופרסל אונליין, המשלוח עולה ללקוח עוד כסף ומייקר את הקנייה.

באתר רמי לוי Shopping בקנייה מעל 100 ש"ח – המשלוח חינם, והרי לא קשה להגיע ל-100 ש"ח, כך שרוב הלקוחות ישלמו רק את מחיר המוצר.

רמי לוי SHOPPING – השוואת מחירים

כמובן, רמי לוי אוהב להיות הכי זול והוא בדרך כלל גם מצליח, אבל תמיד שווה לעשות השוואת מחירים.

רמי לוי SHOPPING – השוואת מחירי מוצרי טיפוח

השוואת מחירים של מספר מוצרי טיפוח אקראיים מגלה שהמחירים באתר רמי לוי SHOPPING אכן אטרקטיביים – בטח בהשוואה לאתר סופר-פארם אונליין. עם זאת, מחירי המבצע באתרים המתחרים נמוכים יותר, כך שחשוב להשוות ממש סמוך לקנייה.

רמי לוי שופינג סופר-פארם אונליין עזריאלי.קום שופרסל אונליין KSP
לוריאל
AGE PERFECT
RENAISSANCE CELL – קרם לילה
84.10 ש"ח 125 ש"ח 120 ש"ח
(במבצע: 90 ש"ח)
110 ש"ח
(במבצע : 77 ש"ח)
82 ש"ח

לחצו להזמנה>

רבלון מסקרה שחורה  VOLUMAZING 53 ש"ח 70 ש"ח 42 ש"ח 70
ׁׁ(49 במבצע)
ברזל COMFORT אלטמן 130 ש"ח 128 ש"ח 128 ש"ח
(70 במבצע)

 

רמי לוי לא נח

נזכיר כי בשנה החולפת רמי לוי עשה כמה צעדים משמעותיים – החל ברכישת חברת התעופה ישראייר, דרך השקת "הארנק" (הארנק הדיגיטלי של הרשת) ועד השקת רשת חנויות ללא קופה Q (שם הוא מחזיק בחברה שמפתחת את הטכנולוגיה).

כל זה קורה במקביל לתהליכים מעניינים שקורים גפם בענף רשתות השיווק וגם בענף המזון. כך למשל, בקרוב תיכנס רשת קרפור לפעילות בישראל. במקביל, יצרניות מזון כמו תנובה מתחילות למכור אונליין. כך למשל נפתח אתר של תנובה מרקט, מחלבות גד אונליין ושטראוס אונליין.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות