קפסולות תואמות נספרסו - מחירים וטיפים לרכישה

קפסולות תואמות נספרסו – מחירים וטיפים לרכישה

הקפסולות המקוריות יקרות, אבל יש הרבה אפשרויות לקנות קפסולות למכונת נספרסו ויש הרבה קפסולות תואמות נספרסו מומלצות. קבלו הצצה לכמה מהן

קפסולות תואמות נספרסו מומלצות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם אוהבים קפה ממכונה, יש סיכוי טוב שאתם קונים קפסולות תואמות נספרסו ומוציאים על זה לא מעט כסף. קיימות כמובן גם מכונות קפה אחרות, כמו למשל מכונת קפה לוואצה שסקרתי כאן, אבל המותג הדומיננטי בישראל כיום הוא נספרסו. בשנים האחרונות מכונת נספרסו הפכה לשם נרדף למכונת קפה והרבה מאוד ישראלים רכשו לשימוש ביתי מכונה שמתאימה לקפסולות הקפה של נספרסו. המשמעות היא כמובן תלות מוחלטת בקפסולות למכונת נספרסו והוצאה קבועה קבועה וגבוהה. קפסולות נספרסו מקוריות עולות כ-2.20 ש"ח לקפסולה ויותר, ואילו קפסולות תואמות נספרסו יכולות לעלות חצי מזה…

איפה כדאי לקנות קפסולות תואמות נספרסו מומלצות?

אז איפה כדאי לקנות קפסולות תואמות נספרסו מומלצות, איזה קפסולות תואמות נספרסו קיימות והאם יש דרך לקנות בזול?

פואנטה בטלגרם

רגע לפני שנענה על השאלות האלה, נזכיר כי בעולם הצרכנות היו כל מיני רפורמות ומהפכות לאורך השנים, כמו רפורמת הסלולר שהצניחו את מחירי חבילות הסלולר או מהפכת הסטרימינג שמאפשרת לשלם כיום אפילו פחות מ-50 ש"ח על חבילת טלוויזיה (למשל דיסני פלוס או FUTURE TV של פרטנר). ויש גם את מהפכת הקפסולות. מאז שפקע הפטנט של נספרסו על קפסולות הקפה בשנת 2013, כולנו יכולים לרכוש קפסולות תואמות נספרסו במחיר הרבה יותר נגיש מהמחיר של קפסולות נספרסו מקוריות. התוצאה היא הרבה מותגים שנכנסו לתחום, החל מעלית ולנדוור ועד סטארבקס וג'ייקובס. כאשר קפסולות נספרסו מקוריות עולות קרוב ל-2.50 ליחידה, ברור למה ישראלים רבים מחפשים פתרונות חלופיים, אשר לא נופלים בטעמם.

קפסולות תואמות נספרסו

זו הסיבה שנספרסו השיקה את מכונת הקפה VERTUE

רגע לפני שנגיע לכמה דוגמאות לקפסולות תואמות נספרסו מומלצות, כדאי שנזכיר את מכונת נספרסו VERTUE – שהיא מכונה שהקפסולות האחרות לא מתאימות לה. למכונת קפה VERTUE מתאימות רק קפסולות נספרסו ייעודיות. וזו הסיבה שנספרסו השיקה את מכונת קפה ורטו, ולאחר מכן את ורטו פלוס – כדי שלא תוכלו להשתמש בה בשום קפסולה אחרת והיא תוכל לגבות עבור הקפסולות איזה מחיר שתרצה.

מדובר במכונה משוכללת יותר ממכונת נספרסו רגילה, והחברה באמת מציעה בה ערך מוסף לחובבי הקפה, אבל המחיר הוא היעדר גמישות ומחויבות לרכוש רק את קפסולות נספרסו מסוימות – שמחירן קצת יותר גבוה מקפסולות נספרסו או קפסולות תואמות נספרסו אחרות.

קפסולות תואמות נספרסו מומלצות: עדיף מאלומיניום

בדיוק כמו שהמוצר המקורי עשוי מאלומיניום, גם קפסולות תואמות נספרסו מומלצות רצוי שיהיו מיוצרות מאלומיניום. יש לכך יותר מסיבה אחת: ראשית, קפסולות תואמות נספרסו שמיוצרות מאלומיניום שומרות טוב יותר על הטריות, על הטעם ועל הארומה, כי האלומיניום מונע את כניסת החמצן לקפסולה ונמנעת כניסת לחות.

שנית, מדובר במוצר יותר ידידותי לסביבה מאשר פלסטיק, כי ניתן למחזר אותו.

טיפ נוסף שכדאי לאמץ הוא לנצל את המבצעים. התחרות בתחום קפסולות תואמות נספרסו היא תחרות עזה מאוד ובכל רגע נתון יש מבצעים. אם לא תהיו נאמנים למותג אחד ותהיו פתוחים למותגים שונים, תוכלו בכל רגע נתון ליהנות מקפסולות תואמות נספרסו במחיר משתלם.

אז אילו קפסולות למכונת נספרסו זמינות כיום בשוק במחיר סביר?


עלית – קפסולות מתאימות למכונת נספרסו

במשך הרבה שנים בכל בית בישראל היה קפה נמס של עלית. גם קפה טורקי של עלית הוא דייר של קבע במטבח הישראלי. אולם במקביל, טעמם של הישראלים הוא כיום קצת יותר סלקטיבי, והחברה מציעה גם קפסולות למכונת נספרסו. מבין הקפסולות שעומדות לרשותכם, אלה הן בין הבודדות שמיוצרות כאן בארץ, כך שכאשר אתם קונים אותן, אתם גם תומכים בתעשייה הישראלית (הייצור מתבצע במפעל בלוד).

 


שטראוס עלית מציעה מגוון טעמים, ביניהם סוגי אספרסו שונים וכן טעמים אחרים כמו קרמל או וניל.

ממש לאחרונה השיקה קפה עלית גם ליין חדש ומסקרן של קפסולות קפה מבתי קלייה ישראלים. מדובר בטעמים מצוינים , שלושתם שונים זה מזה וכולם מיוחדים. מוזמנים לקרוא את סקירת הקפסולות של עלית מבתי הקלייה כאן בפואנטה.

חשוב כמובן שכל הקפסולות עשויות מאלומיניום וניתנות למיחזור מלא (של הקפסולה ושל שאריות הקפה).

אפשר למצוא את הקפסולות במחירים שונים ובמבצעים רבים, כך שלעתים קרובות המחיר הוא רק כ-11-12 לאריזה של 10 קפסולות (קצת יותר מ-1 ש"ח לקפסולה).

כך למשל, אפשר למצוא באתר לאסט פרייס 200 קפסולות ב-250 ש"ח, מה שמשקף מחיר אטרקטיבי של 1.25 ש"ח לקפסולה.

KSPמשתנה
לאסט פרייסמ-1.25 ש"ח לקפסולה
GROOמשתנה

פואנטה בטלגרם


לנדוור קפסולות למכונת נספרסו בחצי מחיר מקפסולות נספרסו

גם לנדוור הוא מותג ישראלי ותיק שאנחנו פוגשים הרבה: ברשת בתי הקפה לנדור, בכוס קפה שחור ועל מדף הקפסולות. הסיפור של לנדוור מתחיל בשנת 1919, כאשר משה לנדוור פתח בית קפה בברלין לצד בית קלייה שבו ייצרה המשפחה את הקפה. ב-1933, עם עליית הנאצים לשלטון בגרמניה, עלתה המשפחה ארצה והתיישבה בתל אביב. משה לנדוור הקים את בית הקלייה הראשון לקפה ברחוב אלנבי, ועד מהרה הפך קפה לנדוור לנפוץ ביותר בארץ ישראל.

קפסולות למכונת נספרסו של לנדוור הן קפסולות אלומיניום ואפשר לבחור בין מבחר עצום של טעמים ועוצמות קפה. אין כמעט צרכן שלא ימצא את הטעם שיתחבב עליו, כולל כאלה שמחפשים קפה עם סיומת חמצמצה, פירותית, מרירה ועוד.

בדרך כלל מחיר קפסולות לנדוור הוא כ-1.80 ש"ח לקפסולה, אבל במבצעים אפשר למצוא גם בהרבה פחות.

KSPכ-1.30 ש"ח לקפסולה
לאסט פרייסכ-1.39 ש"ח לקפסולה
GROOמשתנה

קפסולות סטארבקס: טעם של חו"ל

קפסולות סטרבאקס בהנחה

עבור הרבה ישראלים, סטארבקס זה כמעט שם נרדף לחו"ל. רשת בתי הקפה האמריקנית ניסתה בעבר להיכנס גם לארץ אך כשלה, אבל לפני כשנתיים הושקו הקפסולות שלה בארץ, כך שאפשר לקבל טעימה ממנה בלי לעבור בנתב"ג. אגב, כדאי לדעת שמאחורי קפסולות starbucks עומדת חברת נסטלה – שמחזיקה בנספרסו. כיום אפשר לרכוש אותן כבר כמעט בכל מקום. לא מדובר בקפסולות זולות, ולכן כדאי לקנות אותן בהנחה כשמוצאים. כך למשל, ב-KSP יש מבצע שמאפשר קניית קפסולות קפה סטארבקס במחיר של כ-1.50 ש"ח לקפסולה בלבד.

KSPמ-1.5 ש"ח לקפסולה
GROOכ-1.6 ש"ח לקפסולה

 

L'or – מותג צרפתי של תאגיד קפה בינ"ל

קפסולות תואמות נספרסו מומלצות LOR

מותג הקפסולות הצרפתי L'or נכנס לארץ לפני שנים מעטות ומהר מאוד זכה לפופולריות. אמנם מדובר במותג צרפתי במקור, אבל מאז שנת 1992 הוא חלק מהתאגיד הבינלאומי JDE, המחזיק ביותר מעשרה מותגי קפה שונים, ביניהם ג'ייקובס.

קפסולות קפה L'OR מגיעות במגוון טעמים ועוצמות, אבל ההבטחה שמלווה את כולן היא לאיזון מושלם בין מתיקות לבין טעמים אחרים. התאגיד מתחייב לכך שהקפסולות עשויות מאלומיניום שניתן למיחזור ב-100%.

עבור מי שמחפש קפסולות למכונת נספרסו, הקפסולות של L'OR הן פתרון מוצלח – טעימת ויחסית לא יקרות (כ-1.60 ש"ח לקפסולה). כמעט תמיד אפשר למצוא עבורן מבצע אטרקטיבי ולשלם כ-1.40 ש"ח לקפסולה או פחות, למשל ב-KSP.

KSPכ-1.39 ש"ח לקפסולה
GROOכ-1.40 ש"ח לקפסולה
לאסט פרייסכ-1.49 ש"ח לקפסולה

ג'ייקובס: לא רק קפה מגורען

קפסולות מומלצות למכונת נספרסו

את מותג הקפה ג'ייקובס אין כמעט מי שלא מכיר – לפחות כאשר הוא מגיע בצנצנת. אבל בדומה לעלית וללנדוור, גם את קפה JACOBES תוכלו לקבל לא רק כקפה נמס, אלא בפורמט של קפסולות קפה תואמות נספרסו. מדובר במותג קפה גרמני במקור, אשר נוסד כבר בשנת 1895. כיום הוא שייך כאמור, לתאגיד הבינלאומי הענק JDE, שמשווק עוד מותגי קפה רבים. בניגוד לקפסולות של L'OR, הקפסולות של גיי'קובס לא מוצעות בגרסה נטולת קפאין.

בשופרסל הן עולות כ-1.40 ש"ח לקפסולה, אבל אפשר למצוא אותן בחנויות ובאתרים אחרים במחיר יותר נמוך, אפילו בפחות מ-1.20 ש"ח לקפסולה.

GROOכ-1.25 ש"ח לקפסולה
KSPכ-1.19 ש"ח לקפסולה
לאסט פרייסכ-1.29 ש"ח לקפסולה

 

קפסולות מור – תואמות נספרסו ומכונות אחרות

קפסולות קפה תואמות נספרסו מור

אחת האפשרויות המעניינות והזולות לרכוש קפסולות תואמות נספרסו או קפסולות שמתאימת למכונות קפה אחרות הן דרך אתר אספרסו מור.

גם כאן הלקוחות יכולים לבחור בין מגוון טעמים, סגנונות ודרגות חוזק, למשל ערביקה בדרגת חוזק 9, פרימיום בדרגת חוזק 13, קפסולות אספרסו עם הל ועוד.

דרך האתר אפשר למצוא לא מעט מבצעים, למשל מבצע של 10 מארזים שבכל אחד מהם 10 קפסולות, תמורת 100 ש"ח בלבד.


גילוי נאות

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
1
נגישות