מועדון לקוחות קרפור קלאב. כרטיס אשראי עם צבירה באדידס ומחסני חשמל

בדיקה: מועדון לקוחות קרפור קלאב. כרטיס אשראי עם צבירה באדידס ומחסני חשמל

מועדון לקוחות קרפור קלאב בשיתוף ביט מבטיח צבירה גבוהה ומימוש ברשתות כמו שקם אלקטריק וסבן אילבן. אלה האותיות הקטנות

מועדון לקוחות קרפור קלאב
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בימים הקרובים ינסו לשכנע אתכם להצטרף למועדון הלקוחות של רשת קרפור – קרפור קלאב. מדובר במועדון די ייחודי מבחינת התמהיל שלו. הוא כולל – חוץ מרשת קרפור, גם את חלק מחנויות אדידס בארץ (אלה המופעלות ע"י קבוצת אלקטרה), וגם את מחסני חשמל, שקם אלקטריק, סבן אילבן, קולומביה, שבילים ואאוטסיידרס. המועדון החדש כולל כמובן גם את לקוחות מועדון יינות ביתן (לשעבר) ומועדון bitcard – והוא פועל בשיתוף אפליקציית התשלומים BIT.



אז האם כדאי לכם להצטרף למועדון לקוחות קרפור קלאב? קודם כל חשוב שתדעו שתצטרכו להנפיק לשם כך כרטיס אשראי של כאל, שכעבור שנה יהיה כרוך בדמי כרטיס. לכן, אם יש לכם כבר כמה וכמה כרטיסים – כדאי שתשקלו באיזה מועדון לקוחות הכי משתלם לכם להיות חברים, אם בכלל.

האם באמת תקבלו צבירה של 15% במועדון לקוחות קרפור קלאב?

למצטרפים מובטחת צבירה של עד 15%, אבל הפרטים תמיד נמצאים באותיות הקטנות, במיוחד כשמופיעה המילה "עד".


במקרה הזה, הכוונה היא שחברי המועדון צוברים 5% על קניות ברשת קרפור ועד 15% צבירה בשאר רשתות המועדון –  ורק בשנתיים הראשונות.

מי שנכנס לעמוד של המועדון באתר של כאל, רואה שהצבירה יורדת משמעותית בעוד שנתיים, בסוף אוגוסט 2025. החל מתאריך 30.8.2025 יירדו אחוזי הצבירה ברשתות קרפור ומחסני חשמל ל-3%, וברשתות קולומביה, שבילים ואאוטסיידרס ל-10%.

הצבירה באה לידי ביטוי במטבעות קרפור (Carrefour coins), כפי שמפורט בהמשך.

שיטת הצבירה במועדון לקוחות Carrefour Club

משלמים בשקלים וצוברים מטבעות Carrefour coins

אז מהי שיטת הצבירה במועדון קרפור קלאב? חברי המועדון קונים ומשלמים בחנויות הקבוצה וצוברים מטבעות קרפור – Carrefour coins. על כל שקל שהם מוציאים בקרפור, הם צוברים 5 אגורות – והחל מאוגוסט 2025 הצבירה תרד ל-3 אגורות. את הכסף שייצבר אפשר לממש ברשתות המועדון.

על כל שקל שחברי מועדון קרפור קלאב מוציאים ברשתות המועדון – הם צוברים בין 5% ל-15% – ומאוגוסט 2025 הצבירה תופחת.

צבירה עד 14 באוגוסט 2025 מ-15 באוגוסט 2025
בהוצאה של 500 ש"ח בקרפור, סבן איליבן, מגה, יינות ביתן 25 ש"ח (5%) 15 ש"ח (3%)
בהוצאה של 500 במחסני חשמל 25 ש"ח (5%) 15 ש"ח (3%)
בהוצאה של 500 בקולומביה / שבילים 75 ש"ח (15%) 50 ש"ח (10%)

לרגל ההשקה, במועדון מגדילים את הצבירה לזמן מוגבל: ברשת מחסני חשמל – 10% צבירה (עד לתאריך 6.4.24), בחנויות אדידס המופעלות על ידי אלקטרה – 30% צבירה, וברשת קולומביה – 15% צבירה בכל קנייה (עד לתאריך 22.4.24).

זאת בנוסף לצבירה על כל עסקה בכרטיס האשראי – אבל בסכום קטן מאוד של 0.3% משווי העסקה.

צבירה מועדון לקוחות קרפור קלאב


הלקוחות יוכלו לצבור מטבעות גם כאשר הם מעבירים כספים באמצעות פייבוקס ו-bit, בהתאם לתקנון המועדון.

  • יחס המימוש הוא שקל למטבע קרפור. בינתיים לפחות אין פה אותיות קטנות – בניגוד למימוש המסובך שמציעים במועדון שופרסל SUPREME עם פייבוקס.
  • אפשר לממש את הכסף שנצבר לאחר שנצברו מינימום 30 ש"ח.
  • תוקף למימוש הצבירה: 12 חודשים.

הטבת הצטרפות בשווי 120 ש"ח

לא במזומן ולזמן מוגבל

בחברה גם מעניקים הטבת הצטרפות של 120 ש"ח (בעת ההשקה הסכום היה 320 ש"ח). שימו לב שגם כאן יש אותיות קטנות, והרבה. אלה לא 120 ש"ח במזומן, אלא שובר למימוש חוזר ברשתות המועדון בטווח ארבעה חודשים מההנפקה.

כמובן שכמו בכל מועדון, גם במועדון לקוחות קרפור מבטיחים לכם פטור משנה על דמי הכרטיס, אבל אל תשכחו שהשנה הזאת מסתיימת, ואז הכרטיס הזה יעלה לכם כ-16 ש"ח בחודש. אם יש לכם עוד כרטיסים, קחו גם את זה בחשבון.

מה ההבדל בין מועדון לקוחות קרפור קלאב למועדון רמי לוי או שופרסל?

יש קצת דמיון בין מועדון שופרסל SUPREME לבין מועדון קרפור קלאב, בעובדה ששניהם מתבססים על אפליקציית תשלומים. שופרסל מחזיקה כידוע באפליקציית פייבוקס (יחד עם בנק דיסקונט), כך שמועדון לקוחות שופרסל מבוסס לא מעט על שימוש ב-Paybox (היכנסו לכתבה על מועדון לקוחות שופרסל SUPREME).

>> אתם בטלגרם? גם אנחנו. והכי נוח לעקוב אחרינו שם. לחצו להצטרפות 🙂

מצד שני, התמהיל של מועדון קרפור קלאב שונה מזה של מועדון שופרסל. הוא כולל תחת המטרייה שלו גם מזון, גם מוצרי חשמל, גם חנות נוחות וגם מוצרי מחנאות. בכך הוא גם שונה כמובן מהמועדון של רמי לוי ומשאר המועדונים.

מה המשמעות של שיתוף הפעולה בין אלקטרה לביט?

את מטבעות קרפור אפשר לממש ברשתות הקבוצה, ובהמשך גם באמצעות אפליקציית ביט. גם את פירוט העסקאות ואת יתרת הצבירה אפשר לראות באפליקציית BIT ובאפליקציית קרפור.

זאת, כאמור, בדומה למועדון הלקוחות שופרסל SUPREME שפועל על הפלטפורמה של אפליקציית פייבוקס.

נזכיר כי אפליקציית התשלומים ביט שייכת לבנק הפועלים, כך שלמעשה מדובר פה במועדון לקוחות שנמצא בין היתר בבעלות הבנק – וייתכן שיהיו לכך משמעויות בהמשך. גם המועדון המתחרה, של שופרסל, נמצא בעצם גם בבעלות של בנק – בנק דיסקונט.

כדאי לזכור שזו למעשה דרך של הבנקים להציע הלוואות לצרכנים בריבית יותר גבוהה מזו שהם מציעים על הלוואה בנקאית. לקוחות שירצו לקחת הלוואה דרך כרטיס מועדון קרפור קלאב לכאורה ייקחו אותה מחברת האשראי כאל, אבל י, אבל בפועל מאחורי הקלעים יש עוד מרוויח בסיפור הזה – בנק הפועלים. כזכור, הלוואה מגורם חוץ בנקאי כמו חברת אשראי בדרך כלל כרוכה בריבית גבווהה יותר מאשר הלוואה בנקאית.

יותר פשוט ממועדון שופרסל supreme

בכל מקרה, ייאמר לזכות קרפור קלאב שהתהליך הצבירה והמימוש יותר פשוטים מאשר במועדון המתחרה שופרסל SUPREME. אמנם, מועדון לקוחות שופרסל מעניק צבירה על כל רכישה, אבל בצורה מדורגת ומעורפלת. נראה שבושפרסל ממש התאמצו להקשות על הלקוחות להבין את תהליך הצבירה ולהקשות על המימוש.

גם בשופרסל צוברים "מטבעות, אבל תלוי מה קונים (מותג פרטי וכו'). ניתן לצבור 1–3 מטבעות, וכל 100 מטבעות שווים שקל אחד. בסופו של דבר, לא צוברים הרבה כסף. לעומת זאת, בקרפור פשוט צוברים אחוז מסוים משווי הקנייה.

האם קרפור רשת זולה?

כרטיס אשראי קרפור קלאב מועדון לקוחות

כזכור, רשת קרפור נפתחה בישראל עם המון ציפיות לכך שהיא תסייע בהגדלת התחרות ובהפחתת יוקר המחיה. עד כה נראה שהרשת מקפידה לשמור על מחירים נמוכים, אבל לא מחירי רצפה – כפי שעולה מהשוואת מחירי סופר שאנו מפרסמים כאן במדור השוואת מחירים בפואנטה.

בכל מקרה, כדאי לזכור שלקרפור בעצם יש שלושה סוגים של חנויות – קרפור מרקט, קרפור היפר וקרפור סיטי. החנות הזולה ביותר היא קרפור היפר, אבל יש רק שלושה סניפים כאלה בארץ. המחירים שם קרובים מאוד למחירי רמי לוי, שבדרך כלל יוצא הכי זול בהשוואות.

אם אתם מזמינים בקרפור אונליין, תהנו ממחירים שדומים לקרפור היפר, וזה די משתלם. כדאי בהחלט גם להתנסות במותג הפרטי של קרפור, כי הוא בדרך כלל הרבה יותר זול מהמותגים המתחרים (למשל קפסולות קפה קרפור, או בירות, מרכך כביסה ועוד). אם אתם קונים ירקות בסופר, שימו לב שבימי שלישי יש בקרפור "יום שוק", והמחירים ביום הזה נמוכים יותר מאשר בשאר הימים.

 

כמה כרטיסי אשראי כבר יש לכם?

כאמור, צריך לקחת בחשבון שיש המון מועדוני לקוחות, מועדוני צרכנות וכרטיסי אשראי. באופן תיאורטי, אין הגבלה על מספר כרטיסי אשראי שאתם מחזיקים, אבל לכסף שלכם בהחלט יש הגבלה. כולם מבטיחים פטור מדמי כרטיס לשנה, אבל לאחר מכן הפטור נגמר וכל כרטיס עולה לכם בין 15 ל-30 ש"ח בחודש. אם יש כם שלושה כרטיסים, תגיעו להוצאה קבועה של כמה עשרות שקלים בחודש רק על עצם החזקת הכרטיס.

דבר שני, כשיש הרבה כרטיסים, קשה לעקוב אחר ההוצאות – וזה מבלבל.

ודבר חשוב נוסף, כשיש הרבה כרטיסים, אתם מפצלים את ההוצאה ביניהם – ואז ייתכן שלא תגיעו למינימום ההוצאה הנדרש באחד הכרטיסים כדי לקבל את ההטבות המובטחות. כך למשל, כדי ליהנות מקאשבק בכרטיסי קאשבק כמו ישראכרט קאשבק פלוס או מקס-בק טוטאל, חייבים להוציא בכרטיס אלפי שקלים כדי לזכות לממש שובר למימוש חוזר בכסף. אגב, לעתים קרובות מבטיחים לכם הטבות והן מבוטלות – כפי שנחתכו לאחרונה הטבות ישראכרט.

בקיצור, בחירה בכרטיס אשראי שמשויך לכרטיס מועדון צריכה להתבצע אחרי מחשבה. ייתכן שאם אתם מחליטים להצטרף למודעון מסוים, כדאי לבטל כרטיס אשראי אחר.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות