מועדון לקוחות שופרסל SUPREME: צבירה משופרת ומימוש בפייבוקס. כל הפרטים

מועדון לקוחות שופרסל SUPREME: צבירה משופרת ומימוש בפייבוקס. כל הפרטים

כמה מטבעות תצברו במועדון לקוחות SUPREME של שופרסל, איך תממשו אותם ואיפה? המימוש מתאפשר גם דרך פייבוקס ואפילו בצבירה משופרת

 

אם אתם חברי מועדון לקוחות שופרסל, שימו לב לזה: המועדון משנה את שמו ובהתאם משנה את אופיו: מעתה נקרא מועדון לקוחות שופרסל SUPREME. במועדון הלקוחות החדש יחס הצבירה קצת יותר טוב מאשר במועדון הקודם (ראו בהמשך) והמימוש אפשרי לא רק בשופרסל.

עבור לקוחות שיש להם נקודות שנצברו במועדון לקוחות שופרסל עד היום, הנקודות הומרו למועדון החדש.

מועדון סופרים פועל בשיתוף אפליקציית התשלומים PayBox – מה שהופך אותו למועדון עצום הפועל בארנק הדיגיטלי. אפליקציית התשלומים פייבוקס כידוע מוחזקת ב-50.1% ע"י בנק דיסקונט והיתר בידי שופרסל.

 


 

גם שיטת הצבירה משתנה ומתבססת על צבירת מטבעות וירטואליים (מטבעות SUPREME). לקוחות שיצברו 500 מטבעות ויותר, יוכלו לממש אותם בקניות בקבוצת שופרסל ו-Be וברשתות תו הזהב, חנויות ומסעדות באמצעות אפליקציית PayBox. מדובר בעסקים כמו קסטרו, רנואר, אדידס, H&M, סטימצקי, גולף, שילב, פקטורי 54, מנגו, כיתן, אופטיקנה, אירוקה ועוד.

המהלך הופך את שופרסל לקבוצה שמציעה ללקוחות מימוש של הנקודות לא רק בקניות סופר, אלא בקטגוריות מגוונות.

מועדון לקוחות סופרים של שופרסל: צבירה ומימוש

  • צבירה: חברי מועדון ללא כרטיס אשראי צוברים מטבע אחד על כל שקל אחד. בעלי כרטיס אשראי צוברים 2 מטבעות על כל שקל, ו-3 מטבעות על כל קנייה של המותג בפרטי שופרסל. במימוש באמצעות פייבקוס ניתן להעלות את הערך ל-4 מטבעות.
  • המרה: על כל 100 מטבעות אפשר לרכוש בשקל אחד. כלומר, כאשר נצברו 500 מטבעות, ניתן לקנות ב-50 שקל. עד היום 133 נקודות היו שוות 1 שקל.
  • דוגמאות לסכומי צבירה: בקניות ב-4,000 ש"ח בחודש, נצברים כ-90 שקל. בקניות ב-2,750 ש"ח, צוברים מטבעות בשווי 28 שקל.
  • ההצטרפות והחברות במועדון SUPREME ללא תשלום.
  • הלקוח מקבל את המטבעות שצבר מיד אחרי הקניה ויכול להשתמש בהם ללא המתנה.
  • ניתן לצבור מטבעות בכל קניה במגוון תחומים, גם ללא הצטרפות לכרטיס אשראי של הרשת.
  • המעקב והמימוש של המטבעות מתבצע בערוצים הדיגיטליים של קבוצת שופרסל – אפליקציית ואתר שופרסל ובפייבוקס.
מועדון לקוחות שופרסל סופרים: מימוש מטבעות וירטואליים. צילום: דפנה הראל כפיר

 

יחס צבירה מועדון לקוחות שופרסל סופרים

 

פואנטה בטלגרם

 

בשופרסל אומרים שיחס הצבירה בפורמט המטבעות "שופרסל סופרים" הוא יחס צבירה משופר ביחס לתנאי המועדון הקודמים, ובדיקה מגלה שזה אכן נכון.

עם זאת, חשוב לזכור כי עדיין נדרש לקנות בשופרסל באלפי שקלים כדי לצבור סכום משמעותי. כפי שהודגם למעלה, קנייה בסכום של יותר מ-2,700 שקל מזכה את הלקוח במטבעות בשווי של פחות מ-30 שקל, כך שהנאמנות דווקא לשופרסל מתורגמת לכסף יחסית קטן.

כאן חשוב להזכיר שוב בעלי כרטיס אשראי שופרסל זכאים ליחס צבירה כפול ואף משולש בקניית מוצרי מותג שופרסל. למשלמים עם ארנק PayBox וכרטיס אשראי ניתנת הטבה נוספת כאשר הם משלמים ב-TAP (ראו בהמשך).

מועדון לקוחות שופרסל + פייבוקס: כך זה עובד

כאמור, אפליקציית התשלומים פייבוקס נמצאת בבעלות חלקית של שופרסל (49%). החיבור הזה מאפשר לשופרסל להגשים את חזון הארנק הדיגיטלי שלה.

שופרסל פייבוקס

 

לפני כמה חודשים חברת paybox החלה לאפשר לשלם בסמארטפון דרך האפליקציה (בדומה לארנק הדיגיטלי של ביט). כדי לעשות זאת, יש להזין את כרטיס האשראי לפייבוקס ולבחור לשלם באמצעות האפליקציה בחנויות שונות.

כעת, חברי מועדון לקוחות שופרסל SUPREME למעשה יוכלו לממש את המטבעות שהם צברו ברשתות שונות שבהן ניתן לשלם בפייבוקס. מי שיבחר לעשות זאת, יקבל כאמור יחס מימוש מועדף, כך של 1 ל-4.

אבל – וזה אבל גדול, מדובר רק במי שמחזיק סמארטפון אנדרואיד (כמו סמסונג, שיאומי ואחרים) – ולא במי שיש לו אייפון. משתמשי אייפון לא יכולים לשלם בקופה באמצעות אפליקציית שופרסך משום שאפל מגבילה את התשלום באמצעות המכשירים שלה (אייפון, אפל ווטש או אייפד) – לארנק הדיגיטלי שלה בלבד: אפל פיי.

מועדון לקוחות שופרסל  SUPREME – הטבות בהתאמה אישית

בהתאם למגמה השולטת היום בתחום, גם בשופרסל מבטיחים להציע לחברי מועדון לקוחות SUPREME הטבות מותאמות אישית בצורה מתקדמת. הכוונה היא לקופוני הנחה אישיים על מוצרים שמותאמים להרגלי הקניה של הלקוח.

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, בהשקת מועדון שופרסל SUPREME. צילום: דפנה הראל כפיר
איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל. צילום: דפנה הראל כפיר

 

בנוסף, כפי שהיה עד היום, יינתנו מבצעים והנחות לחברי מועדון שופרסל סופרים בלבד, ויהיו שירותים דיגיטליים הפתוחים ללקוחות המועדון בלבד כגון: אפליקציית ואתר שופרסל Online, קופות עצמאיות, שירות סרוק וקנה ועוד.

מועדון לקוחות שופרסל – נאמנות זה שם המשחק

מבחינת הרשת, השקת מועדון שופרסל SUPREME היא מהלך משמעותי, משום שכיום שופרסל משרתת 2 מיליון בתי אב, ו-85% מלקוחות שופרסל הקונים ברשת הם חברי מועדון – כך לדברי ניר מטוסביץ', משנה למנכ"ל שופרסל. מתוך 2 מיליון בתי אב, יש כ-650 אלף מחזיקי כרטיס אשראי שופרסל כאל.

המעבר לארנק דיגיטלי הוא הכרחי בעידן הנוכחי, והוא לא מגיע בחלל ריק.

לפני מספר חודשים הושק הארנק הדיגיטלי של רמי לוי – שפועל בצורה שונה אבל גם הוא מיועד כמובן לחיזוק הנאמנות של הלקוחות.

בסופו של דבר, בעידן של תחרות עזה והתרחבות הקניות אונליין, ככל שמקלים על הלקוחות לקנות אונליין, מציגים להם מבצעים יש לנייד ומנצלים את הבינה המלאכותית לצורך התאמה אישית – כך גדל הסיכוי שהלקוח יבצע רכישה ואף רכישה חוזרת.

 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל..

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות