כל המידע על הצבירה והמימוש במועדון שופרסל SUPREME בשיתוף פייבוקס

מועדון לקוחות שופרסל SUPREME: קל לצבור מטבעות, קשה לממש אותם

כמה מטבעות תצברו במועדון לקוחות שופרסל SUPREME, איך תממשו אותם ואיפה? אמנם אפשר לממש אותם בפייבוקס לא רק בשופרסל, אבל זה מסובך. מדריך

שופרסל SUPREME
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם חברי מועדון לקוחות שופרסל, שימו לב לזה: המועדון שינה את שמו ובהתאם שינה את אופיו: מעתה נקרא מועדון לקוחות שופרסל SUPREME. במועדון הלקוחות החדש יחס הצבירה קצת יותר טוב מאשר במועדון הקודם (ראו בהמשך) והמימוש אפשרי לא רק בשופרסל. מצד שני, יש המון אותיות קטנות. מועדון סופרים פועל בשיתוף אפליקציית התשלומים PayBox – מה שהופך אותו למועדון עצום הפועל בארנק הדיגיטלי. אפליקציית התשלומים פייבוקס כידוע מוחזקת ב-50.1% ע"י בנק דיסקונט והיתר בידי שופרסל.

המהלך הופך את שופרסל לקבוצה שמציעה ללקוחות מימוש של הנקודות לא רק בקניות סופר, אלא בקטגוריות מגוונות. עבור לקוחות שהיו להם נקודות שנצברו במועדון לקוחות שופרסל בעבר, הנקודות הומרו למועדון החדש.

צבירת מטבעות SUPREME: נוסחה שמקשה על המימוש

שיטת הצבירה מתבססת על צבירת מטבעות וירטואליים (מטבעות SUPREME). לקוחות שצוברים 500 מטבעות ויותר, יכולים לממש אותם בקניות בקבוצת שופרסל ו-Be וברשתות תו הזהב, חנויות ומסעדות באמצעות אפליקציית PayBox. מדובר בעסקים כמו קסטרו, רנואר, אדידס, H&M, סטימצקי, גולף, שילב, פקטורי 54, מנגו, כיתן, אופטיקנה, אירוקה ועוד.

כמובן, ברשת שופרסל רוצים לעודד את הלקוחות להנפיק את כרטיס האשראי של הרשת, ולכן מאפשרים למי שמשלם באשראי לצבור יותר נקודות. אפשרות אחרת לנצל את הטבות המועדון בצורה נוחה היא באמצעות הנפקת כרטיס אשראי פייבוקס – כרטיס אשראי ללא דמי מינוי שמבטיח קאשבק באמצעות שימוש במטבעות SUPREME.

זה נשמע מצוין, אבל יש כמובן הרבה אותיות קטנות:

מועדון לקוחות סופרים של שופרסל: צבירה ומימוש

  • צבירה: חברי מועדון ללא כרטיס אשראי צוברים מטבע אחד על כל שקל אחד. בעלי כרטיס אשראי צוברים 2 מטבעות על כל שקל, ו-3 מטבעות על כל קנייה של המותג בפרטי שופרסל. במימוש באמצעות פייבקוס ניתן להעלות את הערך ל-4 מטבעות.
  • המרה: על כל 100 מטבעות אפשר לרכוש בשקל אחד. כלומר, כאשר נצברו 500 מטבעות, ניתן לקנות ב-50 שקל. עד היום 133 נקודות היו שוות 1 שקל.
  • דוגמאות לסכומי צבירה: בקניות ב-4,000 ש"ח בחודש, נצברים כ-90 שקל. בקניות ב-2,750 ש"ח, צוברים מטבעות בשווי 28 שקל.

כדי להשתמש במטבעות סופרים צריך להמיר אותם לקופון – וכאן מתחילים הסייגים שהופכים את ההבטחה להחזר למורכבת. 

>> אתם בטלגרם? גם אנחנו 🙂 והכי נוח לעקוב אחרינו שם. לחצו להצטרפות >

קניתם ב-100 ש"ח וצברתם 100 מטבעות? תקבלו 1 ש"ח בקופון

לפי תקנון שופרסל SUPREME, כל שקל שווה מטבע סופרים – אבל המרת מטבעות SUPREME תתאפשר לפי יחס המרה של 100 מטבעות לכל 1 ₪ בקופון או ביתרת SUPREME בפייבוקס.

במילים אחרות, אם שילמתם 1500 ש"ח, צברתם 1,500 מטבעות SUPREME שהם שווי ערך ל-15 ש"ח בקופון.

בנוסף, לפי תקנון שופרסל, ניתן להמיר מטבעות SUPREME שטרם פקעו בלבד, בכפולות של 100 מטבעות שלמים בלבד.

הסכום המינימאלי להמרה הינו 500 מטבעות SUPREME.

>> אל תישארו בחוץ 🙂 הצטרפו לקבוצת הוואטס אפ השקטה שלנו וקבלו גם עדכונים וגם צ'ופרים. לחצו להצטרפות >

מה עוד חשוב לדעת על קופון SUPREME לפי תקנון שופרסל?

  • קופון SUPREME הינו בתוקף ל- 3 חודשים ממועד ההמרה. קופון SUPREME יפקע מאליו עם המימוש שלו, או בחלוף תוקפו, בהתאם לתנאים המפורטים בתקנון זה, לפי המוקדם.
  • יתרת SUPREME הינה בתוקף ממועד ההמרה ועד חלוף 12 חודשים ממועד ההמרה. יתרת SUPREME בפייבוקס תפקע מאליה עם המימוש שלה, או בחלוף תוקפה, בהתאם לתנאים המפורטים בתקנון, לפי המוקדם.
  • קופוני SUPREME ניתנים למימוש מלא בלבד ולא באופן חלקי. מימוש הקופון מותנה בכך שסכום הקנייה שווה או גדול מסכום הקופון. מובהר כי אין עודף ממימוש הקופון.
מועדון לקוחות שופרסל סופרים: מימוש מטבעות וירטואליים. צילום: דפנה הראל כפיר

 

יחס צבירה מועדון לקוחות שופרסל סופרים

 

בשופרסל אומרים שיחס הצבירה בפורמט המטבעות "שופרסל סופרים" הוא יחס צבירה משופר ביחס לתנאי המועדון הקודמים, ובדיקה מגלה שזה אכן נכון. בנוסף, ניתן לצבור מטבעות בכל קניה במגוון תחומים, גם ללא הצטרפות לכרטיס אשראי של הרשת.

>> תהיו חברים, עקבו אחרינו באינסטגרם. לחצו כאן >

עם זאת, חשוב לזכור כי עדיין נדרש לקנות בשופרסל באלפי שקלים כדי לצבור סכום משמעותי. כפי שהודגם למעלה, קנייה בסכום של יותר מ-2,700 שקל מזכה את הלקוח במטבעות בשווי של פחות מ-30 שקל, כך שהנאמנות דווקא לשופרסל מתורגמת לכסף יחסית קטן.

כאן חשוב להזכיר שוב בעלי כרטיס אשראי שופרסל זכאים ליחס צבירה כפול ואף משולש בקניית מוצרי מותג שופרסל. למשלמים עם ארנק PayBox וכרטיס אשראי ניתנת הטבה נוספת כאשר הם משלמים ב-TAP (ראו בהמשך).

מועדון לקוחות שופרסל + פייבוקס: כך זה עובד

כאמור, אפליקציית התשלומים פייבוקס נמצאת בבעלות חלקית של שופרסל (49.9%). החיבור הזה מאפשר לשופרסל להגשים את חזון הארנק הדיגיטלי שלה.

שופרסל פייבוקס

כרטיס אשראי פייבוקס – ההחזר מתבצע במטבעות SIPREME

פייבוקס השיקה את כרטיס האשראי הדיגיטלי שלה – ומה שהיא מבטיחה למצטרפים כהטבה זה החזר על קניות באמצעות מטבעות SUPREME שאפשר לממש בשופרסל וב-100 רשתות אחרות. אבל מי ששוקל להצטרף אל כרטיס אשראי פייבוקס, כדאי שיידע שההחזר הוא בסכום מאוד מוגבל וגם זה ייגמר אחרי שנה – כך שזו הטבת הצטרפות שמועילה בעיקר לשופרסל.

בכל מקרה, הנפקת כרטיס אשראי פייבוקס היא כמובן צעד מאוד משמעותי בהשלמת תהליך הפיכת אפליקציית PayBox לארנק דיגיטלי. נשמע מוכר? גם המתחרה BIT השיקה את כרטיס אשראי Bit והפכה לארנק דיגיטלי. כעת, חברי מועדון לקוחות שופרסל SUPREME למעשה יוכלו לממש את המטבעות שהם צברו ברשתות שונות שבהן ניתן לשלם בפייבוקס. מי שיבחר לעשות זאת, יקבל כאמור יחס מימוש מועדף, כך של 1 ל-4.

אגב, כל חברות האשראי מבטיחות כיום החזר כספי למי שמשלם בכרטיס שלהן. בדיקת אתר פואנטה מגלה שזה אף פעם לא באמת החזר כספי במובן הפשוט של המילה, כפי שתוכלו לקרוא בכתבות על כרטיס כאל פיקס-בק, כרטיס אשראי ישראכרט טופ וכרטיס אשראי מקס בק. במקביל גם הונפק עוד כרטיס שמבטיח המרה לנקודות טיסה – כרטיס אשראי ביונד של הבנק הבינלאומי, כך שכאשר אתם מתלבטים אם להנפיק עוד כרטיס אשראי, כדי שתקראו קודם כל את הסקירות במדור בנקים וחברות אשראי כאן באתר פואנטה.

נזכיר כי כבר לפני כמה חודשים חברת paybox החלה לאפשר לשלם בסמארטפון דרך האפליקציה (בדומה לארנק הדיגיטלי של ביט). כדי לעשות זאת, יש להזין את כרטיס האשראי לפייבוקס ולבחור לשלם באמצעות האפליקציה בחנויות שונות.

מועדון לקוחות שופרסל  SUPREME – הטבות בהתאמה אישית

בהתאם למגמה השולטת היום בתחום, גם בשופרסל מבטיחים להציע לחברי מועדון לקוחות SUPREME הטבות מותאמות אישית בצורה מתקדמת. הכוונה היא לקופוני הנחה אישיים על מוצרים שמותאמים להרגלי הקניה של הלקוח.

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, בהשקת מועדון שופרסל SUPREME. צילום: דפנה הראל כפיר
איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל. צילום: דפנה הראל כפיר

 

בנוסף, כפי שהיה עד היום, יינתנו מבצעים והנחות לחברי מועדון שופרסל סופרים בלבד, ויהיו שירותים דיגיטליים הפתוחים ללקוחות המועדון בלבד כגון: אפליקציית ואתר שופרסל Online, קופות עצמאיות, שירות סרוק וקנה ועוד.

מועדון לקוחות שופרסל – נאמנות זה שם המשחק

מבחינת הרשת, השקת מועדון שופרסל SUPREME היא מהלך משמעותי, משום שכיום שופרסל משרתת 2 מיליון בתי אב, ו-85% מלקוחות שופרסל הקונים ברשת הם חברי מועדון – כך לדברי ניר מטוסביץ', משנה למנכ"ל שופרסל. מתוך 2 מיליון בתי אב, יש כ-650 אלף מחזיקי כרטיס אשראי שופרסל כאל.

המעבר לארנק דיגיטלי הוא הכרחי בעידן הנוכחי, והוא לא מגיע בחלל ריק.

לפני מספר חודשים הושק הארנק הדיגיטלי של רמי לוי – שפועל בצורה שונה אבל גם הוא מיועד כמובן לחיזוק הנאמנות של הלקוחות.

בסופו של דבר, בעידן של תחרות עזה והתרחבות הקניות אונליין, ככל שמקלים על הלקוחות לקנות אונליין, מציגים להם מבצעים יש לנייד ומנצלים את הבינה המלאכותית לצורך התאמה אישית – כך גדל הסיכוי שהלקוח יבצע רכישה ואף רכישה חוזרת.

 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות