מה ההבדל בין דייסון V12 לדייסון V15 ולדייסון V11?

מה ההבדל בין דייסון V12 לדייסון V15 ולדייסון V11?

מרוב דגמים לא רואים את היער? פואנטה עוזרת לכם להבין מה ההבדל בין דייסון V12 לדייסון V11 או V15 ולמה הדגם הזה משתלם

דייסון V12
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

מי שמחפש שואב דייסון מתלבט בין לא מעט סדרות ודגמים: רק לפני כמה חודשים הושק רשמית דייסון V15, שנחשב לדגם הכי מתקדם של DYSON, ועכשיו היבואנית בנזכ סחר משיקה את דגם DYSON V12 (שבעצם כבר נמכר כאן קודם בייבוא לא רשמי). הדגם החדש הוא דגם זול יותר – אבל יש לו לפחות שתי תכונות שלטעמי הופכות אותו ליותר נוח מהדגם היקר V15. אלא שבמקביל להשקת V12, נעלם דייסון V15 מהמלאי. אז מה ההבדל בין דייסון V15 לדייסון V12 ולדייסון V11, ואיזה מביניהם עדיף לקנות?

דייסון V12 – תכונות עיקריות: משקל נמוך ושאיבה בלי ללחוץ על המתג

השם המלא של ה-V12 הוא Dyson V12 slim total clean, כשהדגש בדגם הזה הוא על המשקל והניידות. בדייסון אומרים שזהו שואב האבק האלחוטי הקל ביותר של החברה – אבל יש לו גם מיכל קטן יותר.

משקל השואב הוא 2.2 ק"ג, וזה משמעותי במיוחד עבור מי שמשתמש בשואב כדי לשאוב במקומות גבוהים.

מעבר למשקל הנמוך, לדייסון V12 יש סוף סוף מתג הפעלה חדש שלא מאלץ את המשתמש ללחוץ על ההדק לאורך כל זמן השאיבה. זו בעיניי נקודת המפתח שעושה את הדגם הזה לאטרקטיבי יותר מגל הדגמים האחרים של שואב דייסון.

תכונות נוספות של דייסון V12:

  • מברשת פלאפי עם אלומת לייזר: מברשת רכה בעלת סיבי ניילון וסיבי פחמן אנטי סטטיים האוספת בו זמנית לכלוך גדול ואבק מיקרוסקופי מרצפות ופרקטים ללא שריטות.
  • מברשת Anti Tangle לספות ומזרנים עם פטנט ייחודי למניעת הסתבכות שיער סביב המברשת.
  •  שלושה מצבי עבודה: ECO, AUTO, BOOST.
  • עד 60 דקות זמן עבודה עם מברשות ממונעות ( במצב ECO).
  • מנוע Hyperdymium Dyson.
  • מערכת סינון מלאה ומתקדמת הלוכדת חלקיקי אבק עד גודל של 0.3 מיקרון

מה ההבדל בין דייסון V12 לבין דייסון V11 או דייסון V15?

כאמור, חברת בנזכ סחר, היבואנית הרשמית של דייסון בישראל, בחרה להשיק בארץ את דגם דייסון V15 היקר לפני שהיא השיקה את דייסון V12 הזול יותר, למרות שיש ביניהם כמה נקודות דמיון. בזמן ההשקה, היא התגאתה בטכנולוגיית הלייזר של V15, אבל בפועל הטכנולוגיה הזאת כבר הייתה קיימת בדייסון V12.

פואנטה בטלגרם

עם זאת, הצרכנים הישראלים לא היו חייבים לחכות לבנזכ סחר, כי דגם V12 כבר נמכר כאן בייבוא מקביל עוד לפני שהגיע עכשיו לשיווק דרך הייבוא הרשמי. כעת היא כן משיקה את V12, ולא מציגה את V15 במלאי. זה מאוד מבלבל את הצרכנים.

בכל אופן, למי שמנסה להבין מה ההבדל בין שואבי דייסון, ובפרט מה ההבדל בין דייסון V12 לדייסון V11 או דייסון V15, הנה טבלה שתסייע:

דייסון V11 דייסון V12 דייסון V15
מחיר באתר דייסון מ-3,000 ש"ח מ-2,800 ש"ח עד 3,600 ש"ח
טכנולוגיית לייזר המגלה חלקיקי אבק מיקרוסקופיים אין יש יש
עוצמת שאיבה 220 AW 150 AW עד 240 AW
זמן עבודה עד 60 דקות עד 60 דקות עד 60 דקות
משקל 2.9 ק"ג 2.2 ק"ג 3 ק"ג
טכנולוגית Anti-tangle
למניעת הסתבכות שיער
אין יש יש
אפשרות לשאוב בלי ללחוץ על המתג באופן רצוף אין יש אין
צג צבעוני עם חיווי לזמן שנותר יש יש יש
תצוגת מספר החלקיקים שנאספו על צג השואב אין אין יש
גודל חלקיקים עד 0.3 מיקרון עד 0.3 מיקרון עד 0.1 מיקרון (בדגם אבסולוט)

בשורה התחתונה, אם אתם מחפשים שואב דייסון נוח לשימוש, מבחינת משקל ומבחינת היכולת לבצע את השאיבה מבלי ללחוץ על ההדק כל הזמן – נראה שדווקא דייסון V12 הוא הדגם המתאים לכם, למרות שהוא דגם לכאורה פחות חדש מדגם דייסון V15. הוא גם יותר זול ממנו…

האם בכלל שווה לקנות שואב דייסון?

אי אפשר לקחת מהמותג דייסון את זכות הראשונים – DYSON היה הראשון שהציע שואב אלחוטי. השואב הנטען גאל את הצרכנים מהכבלים ושינה לחלוטין את חוויית השימוש בשואב. אבל הבעיה היא שמדובר במותג יקר. הוא מזכיר קצת את האייפון של אפל – ששינה לנצח את פני ענף הסמארטפונים, אבל אחריו קמו עוד הרבה מתחרים שמציעים מורים מצוינים ויותר זולים. כך זה גם עם דייסון – יש להם שואבים מצוינים, אבל יש גם שואבים טובים ויותר זולים.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

כדאי לשים לב שיש בשוק בשנים האחרונות גם שואב-שוטף של חברות שונות (לדייסון אין). שואב כזה מצד חד חוסך לכם את עבודת השטיפה, אבל מצד שני חשוב לזכור שהוא לא מגיע עם כל המברשות שאיתן מגיע שואב אבק רגיל. בנוסף, פעולת השטיפה היא לא ממש יסודית, ונועדה יותר לתחזוקה שוטפת ופחות לשטיפה יסודית. למעשה, זה יותר ניגוב מאשר שטיפה. כדאי לקחת את כל השיקולים האלה בחשבון.


לא נוכל לתת לכם תשובה חד משמעית אם משתלם לקנות דווקא שואב דייסון ולהשקיע את הסכום הגבוה שהוא דורש. כן נוכל להציע לכם לקרוא את הסקירה שפרסמנו על שואבים אחרים ולהתרשם בעצמכם.

האזינו למדריך שואבי אבק בפודקאסט טריפל

לעבור מאנדרואיד לאייפון

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות