אלקטרה מפתיעה: נכנסת לתחום הפנאי ותשווק את המותג "קולומביה"

אלקטרה מפתיעה: נכנסת לתחום הפנאי ותשווק את המותג "קולומביה"

אלקטרה יוצאת לשטח… החברה מתרחבת לתחום בלתי צפוי ורוכשת את חברת סער שמחזיקה ברשתות קולומביה, אאוטסיידרס ושבילים

מעיל קולומביה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




בפעם הבאה שתזמינו טלוויזיה או מיקסר באתר מחסני חשמל, תוכלו להזמין באותה הזדמנות גם מעיל של קולומביה… הקשר בין מותג השטח הפופולרי לבין אתר מוצרי החשמל מגיע לאחר עסקת רכישה מפתיעה. במסגרת העסקה, אלקטרה מוצרי צריכה רכשה את השליטה (50.01%) בחברת סער א.ת יזמות ומסחר, זכיינית המותג קולומביה בישראל.

לא רק קולומביה

למעשה, חברת סער מייבאת לארץ לא רק את המותג קולומביה, אלא מגוון רחב של מותגים בינלאומיים. בנוסף, היא משווקת גם שני מותגים פרטיים – אצטק ו-DUNE. סער מפעילה גם 3 רשתות בארץ – האחת היא רשת חנויות קולומביה, השנייה היא אאוטסיידרס (Outsiders) והשלישית היא "שבילים". במקביל, היא מפעלה את אתרי הסחר של קולומביה ושל אאוטסיידרס.



 

בעקבות הרכישה ייפתחו סניפים נוספים לחנויות הקיימות. במקביל יהיה דגש על האונליין, כך שמי שיזמין מוצרים מהאתרים של קולומביה ואאוטסיידרס יקבל משלוח מהיר (באותו יום או כעבור יום אחד).

בנוסף, כאמור, אפשר יהיה למצוא את המותג קולומביה גם באתר של מחסני חשמל.

באלקטרה מדברים גם על הקמת מועדון לקוחות שיחבר בין כל המותגים.

קולומביה – הפטנטים מאחורי הביגוד

מותג השטח קולומביה פועל בזירה די צפופה של מותגי שטח, ביניהם למשל The North FACE. המותג מצליח לבדל את עצמו בזכות פיתוח טכנולוגיות ייחודיות, כמו טכנולוגיית הקירור שמוטמעת בבגדי הקיץ שלו וטכנולוגיית החימום שעשתה קפיצת מדרגה בבגדי החורף ובמעילים שלו.

חברת סער היא היבואנית הבלעדית של קולומביה לארץ, לצד מותגים נוספים, שחלקם שם דגש על תהליך ייצור אקולוגי מחומרים ממוחזרים ועל סחר הוגן.

בחברת סער מציינים כי יותר ויותר צרכנים צעירים מייחסים חשיבות לא רק לאיכות המוצר שהם קונים, אלא גם לתהליך הייצור שלו, לזיהום שהוא גורם ולתנאי ההעסקה של העובדים שייצרו אותו.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

החברה, שנוסדה בשנת 1994, נמצאת בבעלות המייסדים תומר בן-סניור ואביעד צברי, המכהנים כמנכ"לים משותפים.

החברה היא יבואנית ויצרנית של ציוד וביגוד למטיילים, מחנאות, סקי וסנובורד, ספורט שטח ופנאי, וכאמור היא זכיינית של המותג העולמי קולומביה בישראל.

עסקת אלקטרה-סער

ההחלטה של אלקטרה למתוח את זרועותיה לכיוון בלתי צפוי כמו מחנאות ופנאי היא חלק אסטרטגיית פיתוח החברה. עסקת הרכישה של חברת סער מתבצעת לפי שווי של 130 מיליון שקל, ולדברי מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, צביקה שוימר, המטרה היא להכפיל את המכירות בתוך 3 שנים ולהוביל את הענף כולו.

כיום הענף מורכב מכמה רשתות בולטות, כמו רשת למטייל, ריקושט ודקטלון. לדבריו שוימר, ענף הטיולים והאאוטדור הוא תחום חזק שנמצא בצמיחה מתמדת – צמיחה שהתחזקה מאוד בתקופת הקורונה: "אנחנו מתכוונים להכניס סטנדרט חדש לענף ולהוביל אותו. נציע את כל הפתרונות הרלוונטים לכל אחד שיוצא לטייל, בין אם הוא יוצא לסקי באירופה, לוויקאנד בפריז, לטיול בחרמון או לגלוש על צוק במצפה רמון".

אלקטרה מוצרי צריכה מקבוצת אלקו נמצאת בשליטת האחים זלקינד. החברה היא יבואנית ויצרנית של מוצרי חשמל ומזגנים והיא הקמעונאית המובילה בתחום החשמל עם הרשתות מחסני חשמל ושקם אלקטריק.

פואנטה בטלגרם

רק לאחרונה דיווחנו כאן בפואנטה שאלקטרה מנהלת מו"מ לקבלת הזיכיון של מותג חנויות הנוחות העולמי סבן-אילבן (SEVEN-ELEVEN) – עם צפי לפתיחת החנויות בשנת 2022.

לאחרונה הודיעה החברה על הקמת מיזם מחזור למזגנים ומוצרי חשמל ושמה לה ליעד למחזר בתוך עשור 50% מכלל הפסולת החשמלית במדינת ישראל.

החברה נסחרת לפי שווי של 3.29 מיליארד שקל ויש לה קופת מזומנים של 623 מיליון שקל. מתחילת השנה הניבה המניה תשואה של 38%.

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות