לקוחות ישראכרט? ההטבות שלכם נחתכו

לקוחות ישראכרט? ההטבות שלכם נחתכו

הטבות פרימיום בישראכרט כוללות, בין היתר, כרטיס 1+1 לקולנוע ועוד. כעת כדי לקבל אותן תצטרכו להוציא בכרטיס הרבה מאוד כסף

הטבות ישראכרט
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

פרסום ראשון: הטבות ישראכרט הן הטבות מגוונות, החל מכרטיס 1+1 לקולנוע ועד כרטיסים מוזלים לאטרקציות, הצגות ומופעים. חלק מההטבות מוגדרות הטבות פרימיום. אם אתם מחזיקי כרטיס ישראכרט ואתם נוהגים לנצל את הטבות הפרימיום של ישראכרט, שימו לב לזה: החל ממאי 2023, במקום שתוציאו 1500 ש"ח כדי להיות זכאים להטבה – תצטרכו להוציא 3000 ש"ח, כלומר, פי שניים. בעלי כרטיס שמקבלים מדי חודש את דף הפירוט החודשי וקראו אותו בעיון, היו יכולים למצוא בין האותיות הקטנות את ההודעה הלקונית שהמשמעות שלה היא הרעה משמעותית בתנאים לקבלת הטבת פרימיום.

כאמור, כיום, הזכאות להטבת פרימיום ניתנת למי שמחייב את הכרטיס לפחות ב-1,500 ₪ בגין עסקאות בבתי עסק. כל 1,500 ₪ מזכים את המשתתף בתוכנית בהטבת פרימיום אחת ועד למקסימום של 4 הטבות פרימיום בחודש – ורק הטבה אחת בשבוע. ברגע שהרף המינימלי לקבלת הטבת פרימיום בישראכרט יקפוץ פי שניים ויעמוד על 3,000 ש"ח – בעלי הכרטיס יוכלו לממש הרבה פחות הטבות.

היסטוריה של הרעה בתנאים לקבל הטבות ישראכרט

הלקוחות הוותיקים של ישראכרט אולי זוכרים שהתנאים לקבלת הטבת פרימיום היו הרבה יותר נוחים בעבר. עד שנת 2005 מספיק היה לשלם באמצעות כרטיס ישראכרט סכום של 2500 ש"ח עבור 4 הטבות! לאחר מכן, בינואר 2015, ישראכרט פגעה קשות בללקוחות כאשר עבור כל הטבה הם נדרשו להוציא 1500 ש"ח, כך שכדי ליהנות מאותן 4 הטבות הם נדרשו להוציא 6000 ש"ח. כעת כדי ליהנות מ-4 הטבות פרימיום, בעל כרטיס ישראכרט יידרש להוציא 12,000 ש"ח!

מהן הטבות פרימיום?

הטבות פרימיום של ישראכרט כוללות למשל כרטיס 1+1 לסרט במגוון בתי קולנוע. זוהי אחת ההטבות הפופולריות ביותר של החברה. הטבות פרימיום אחרות כוללות קופוני הנחה לתערוכות (כמו קופון לכרטיס ב-59 לתערוכת קית' הרינג), כרטיסים מוזלים להופעות (כמו עשרות שקלים הנחה להופעה של אביב גפן או של רותם כהן) ועוד.

במקביל – ישראכרט מעודדת להוציא כרטיס אשראי קאשבק

כאמור, זוהי הרעה משמעותית בתנאים – שישראכרט מתכוונת להוציא לפועל בדיוק כאשר היא בתנופת גיוס לקוחות חדשים. החברה מובילה עכשיו קמפיין גדול לרגל השקת כרטיס הקשבאק שלה – כרטיס שבו היא מבטיחה שאפשר לקבל החזר כספי עבור הקניות בתנאים יותר טובים משל המתחרות (כאל ומקס). חשוב להבין שזה לא באמת החזר כספי במזומן – אלא החזר בצורת זיכוי למימוש ברשתות מסוימות.

ישראכרט מבטיחה גם צבירה מוגברת, אך הצבירה המוגברת תלויה בהוצאה גדולה. לכן,  לפני שאתם מחליטים אם להנפיק אותו, היכנסו לכתבה המורחבת שפרסמנו כאן באתר פואנטה על היתרונות והחסרונות בכרטיס ישראכרט קאשבק.

 

 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 1

נגישות