הכתבות הנקראות בפואנטה: נקסט, מענק קורונה, השוואת דייסון 11 וגם אייפון SE

הכתבות הנקראות בפואנטה: נקסט, מענק קורונה, השוואת דייסון 11 וגם אייפון SE

שגרת קורונה, הלוואות, מענק סיוע, חופשה בצימרים, אייפון SE, דייסון V11, השוואת מחירי גז… גם השבוע פואנטה מציגה כתבות חדשות צרכנות בכל התחומים

קניון עזריאלי מודיעין
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אז מה עניין אתכם בימים האחרונים? הקלות הקורונה, החזרה לקניונים, דחיית הלוואות, נקסט ישראל, השוואת סמארטפונים וסרטים מומלצים בנטפליקס. הצרכנים הישראלים חוזרים לשגרה, אבל שגרת קורונה שהופכת את חוויית הקנייה לשונה מזו שהתרגלנו אליה. כאן באתר פואנטה אנחנו מקפידים לדווח לכם חדשות צרכנות על כל מה שנוגע לכסף שלכם, לשירות שאתם מקבלים ולזכויות הצרכן. הנה הצצה לכתבות הנקראות באתר בימים האחרונים, החל מפתיחת הצימרים תחת הנחיות הקורונה ועד השוואה בין אייפון SE לאייפון 11.

דחיית הלוואות: לכמה זמן תקבלו דחייה ובאילו תנאים?

הרבה מאוד ישראלים מוצאים את עצמם עם משכנתאות, הלוואות פרטיות או הלוואות לעסקים שהם לא יכולים לשלם. משבר הקורונה הביא את שיעור האבטלה לשיא של מעל מיליון מובטלים בשיאו. חלק חוזרים לעבודה וחלקם עדיין לא. עסקים רבים סגורים והעצמאים הפסידו כסף רב. לכן, ישראלים רבים מבקשים דחיית הלוואות בעקבות משבר הקורונה. בנק ישראל סיכם עם הבנקים על מתווה אחיד לדחיית כל סוגי ההלוואות, אבל שימו לב לפרטים הקטנים.

קראו את הכתבה על דחיית הלוואות בעקבות משבר הקורונה >

מחיר מסכה

חדשות צרכנות – אתר next ישראל חידש את פעילותו

צרכנים רבים חיכו בקוצר רוח שאתר נקסט ישראל יחזור לאוויר. לאחרונה פרסמנו כאן במדור האופנה בפואנטה שאתר נקסט בריטניה חזר לעבוד ולבצע משלוחים, אך הישראלים נאלצו להמתין עוד זמן מה.

כעת אפשר להזמין גם באתר NEXT ישראל, אבל שימו לב, לא חזרנו לשגרה רגילה. גם בנקסט יש שגרת קורונה.

היכנסו לכתבה אתר next ישראל חזר לפעול

מענק קורונה או מענק סיוע לעצמאים – כל הפרטים

לאחר שראש הממשלה וראש רשות המסים סיפרו בגאווה על פעימה שנייה של מענק סיוע לעצמאים – רבים מהעצמאים ביקשו מן הסתם לברר אם הם זכאים ולאילו סכומים. זאת, לאחר האכזבה המרה שנחלו מאות אלפי עצמאים ממענק הסיוע הראשון, שניתן רק לחלקם ובסכומים מגוחכים שהגיעו בממוצע לכ-4000 שקל.

הפעימה השנייה רחבה יותר, אך גם היא מוגבלת מאוד מבחינת סכומים, והדבר המקומם הוא שהמדינה מנכה מס הכנסה מאותם כמה אלפי שקלים.

היכנסו לכתבה בדקו אם אתם זכאים למענק סיוע לעצמאים – פעימה שנייה ופעימה שלישית >

 

חזרה לקניונים לשגרת קורונה – כך זה נראה

מסכות, עמדות חיטוי ושמירת מרחק – חוויית הקנייה בקניונים שונה לחלוטין במסגרת שגרת הקורונה שנכפתה עלינו. מאחורי מה שמכונה "התו הסגול", מסתתרות הנחיות כמו שמירת מרחק של שני מטרים בין אדם לאדם בכל מרחב הקניון, כולל במדרגות הנעות.

מספר האנשים שיכולים להיות בקניון במקביל מוגבל, ויש גם מגבלה על מספר הלקוחות שיכולים לשהות בחנות בעת ובעונה אחת. המשמעות היא תור מחוץ לחנות.

האם הציבור הישראלי יכול לעמוד בהנחיות והאם החנויות יכולות להרוויח? ביקרנו בקניון עזריאלי בתל אביב ובקניון עזריאלי מודיעין כדי לבדוק.

היכנסו לכתבה וראו כיצד נראית חזרה לקניונים תחת שגרת הקורונה >

מבצעים

אולי אתם בקבוצת סיכון לקורונה? כך תדעו

במקביל להקלות הקורונה ולחזרה לשגרה, שמשמעותן הגעה למקומות הומי אדם כמו קניונים, משרד הבריאות פיתח מודל שמגדיר מהי קבוצת סיכון לקורונה.

לפי המודל הזה, 5% מהישראלים ממש לא יכולים לחזור עכשיו לשגרה, וכדאי שהם יידעו את זה.

המודל מגדיר מהן מחלות רקע, וחשוב לדעת שלא מדובר רק במחלות כלי דם, אלא גם בהשמנה ובעישון ממושך.

בנוסף, משרד הבריאות מדגיש שגיל הוא לא הפרמטר היחיד שנכנס להגדרה של קבוצת סיכון, ויש גם בני 40-50 שכלולים בקבוצה הזאת.

היכנסו לכתבה איך תדעו אם אתם בקבוצת סיכון לקורונה >

 

מה ההבדל בין דייסון V11 אבסולוט לאנימל?

דייסון V11 הוא אחד השואבים המבוקשים בישראל, אבל בשלב הקנייה צרכנים רבים מתלבטים מה לקנות. במסגרת השקת דייסון V11, החברה השיקה למעשה שלושה דגמים – V11 אבסולוט, V11 אנימל ו-V11 torque. מה ההבדל בין דייסון 11 אנימל לאבסולוט או torque?

האמת היא שגם כאשר שואלים את המוכרים בחנות, הם לא תמיד יודעים. לכן, אתר פואנטה עושה סדר ומראה את נקודות הדימיון והשוני, כדי שתוכלו לדעת איזה דגם מתאים לכם.

היכנסו לכתבה מה ההבדל בין דייסון V11 אבסולוט לאנימל וטורק

אין שידורי ספורט, אבל רק חברה אחת ביטלה תשלום על ערוצי ספורט

הרבה מאוד ישראלים משלמים עשרות שקלים בחודש כתוספת על חבילת הטלוויזיה הבסיסית שלהם רק עבור ערוצי ספורט. כבר חודשיים שאין שידורי ספורט, אבל חברות הטלוויזיה ברובן לא טרחו לזכות את הצרכנים.

מיהי חברת הטלוויזיה היחידה שכן זיכתה את לקוחותיה על ערוצי ספורט גם באפריל וגם במאי?

היכנסו לכתבה בנושא גביית תשלום על ערוצי הספורט בתקופת הקורונה >

 

כמה עולה בלון גז? השוואת מחירי גז בישול

אומרים על הישראלים שהם שונאים לצאת פראיירים. אז אומרים. האמת היא שיש הרבה מאוד ישראלים שמשלמים יותר מדי על כל מיני שירותים. למשל, אילו הם היו עושים השוואת מחירי גז בישול, הם היו מגלים שהשכנים שלהם משלמים פחות… פערי המחירים בין חברות הגז גדולים מאוד, פשוט כי החברות הגדולות מנצלות את העובדה שהצרכנים תמימים.

אז איך תחסכו כסף בקלות? יש מנוע השוואה סודי, ואתר פואנטה יגלה לכם איפה למצוא אותו.

היכנסו לכתבה כמה עולה בלון גז

טיסות בעידן הקורונה: חובה לטוס עם מסכה?

עולם התעופה אמנם רחוק מלחזור לעצמו, אבל יש כבר מי שצריך או רוצה לטוס, וגם הקיץ הולך ומתקרב. אז איך ייראו הטיסות בעידן הקורונה? האם מעכשיו חובה לטוס עם מסכה? האם אנשי הצוות מחויבים לעטות מסכה? האם מוגש אוכל במטוס? האם צריך לבוא עם מסכה מהבית? מדור התיירות של פואנטה בדק.

היכנסו לכתבה על מסכות לפנים בטיסות בעידן הקורונה >

 

מה ההבדל בין אייפון SE אייפון 11?

לאחרונה אפל השיקה את אייפון SE לשנת 2020 ויצרה עבור הצרכנים חלופה מסקרנת לאייפון 11. כזכור, אפל השיקה לפני כמה חודשים את סדרת אייפון 11 היקרה והיוקרתית. אייפון 11 הוא אחד הסמארטפונים הטובים בשוק, אבל הוא יקר. לכן, עבור צרכנים שלא רוצים או לא יכולים להרשות לעצמם אייפון 11, אפל מציעה חלופה זולה יותר בדמות אייפון SE, שהוא גרסה משונמכת. המחיר נמוך משמעותית – ואפשר לקנות אייפון SE בפחות מ-2000 שקל. אבל על מה מוותרים?

פרטים בכתבה מה ההבדל בין אייפון SE אייפון 11? >

 

חופשה בצימר תחת הנחיות קורונה – כך זה עובד

מי שרוצה לצאת לחופשה, אבל לא רוצה לטוס וחושש לצאת למלון, יכול להזמין כעת חופשה בצימרים. הצימרים חזרו לעבוד תחת התו הסגול – לפחות רובם.

מה זה אומר? בינתיים תשכחו מהג'קוזי… ויש עוד כמה מגבלות.

היכנסו לכתבה כך נראית חופשה בצימר תחת הנחיות הקורונה >

אפשר לצאת לטייל: אלה שמורות הטבע שנפתחו עם הנחיות קורונה

התגעגעתם לטבע? הקלות הקורונה כוללות היתר לטייל בפארקים הלאומיים ובשמורות הטבע. ברשות שמורות הטבע והגנים פתחו לקהל 20 אתרים בכל רחבי הארץ. שימו לב, אל תהיו ספונטניים, נדרשת הרשמה מראש וגם תשלום מראש.

כל הפרטים – בכתבה על טיול אחרי קורונה: אתרי רשות הטבע והגנים נפתחים. אלה הנחיות הטיול >

 

חוות דעת נינג'ה Foodi – סיר לחץ, סיר בישול וסיר טיגון של Ninja

חברת NINJA האמריקנית הפכה לפופולרית בקרב הצרכנים הישראלים בזכות בלנדר נינג'ה המפורסם. לאחרונה היא השיקה בארץ 4 מוצרים חדשים, ביניהם נינג'ה גריל שמאפשר לעשות על האש בבית כמעט ללא עשן, וגם סיר מיוחד ששמו נינג'ה Foodi.

Ninja Foodi הוא סיר בישול חדשני שהוא גם סיר לחץ וסיר טיגון מופחת שמן. אנו חיים בעידן שבו לאנשים אין זמן לבשל במשך שעות, אך הם רוצים אוכל בריא. בנינג'ה שואפים באמצעות הסיר הזה לחסוך בזמן ולענות על הדרישה הבריאותית. היצרנית מבטיחה סיר טיגון באוויר חם וסיר לחץ ב70% פחות זמן בישול ו-75% פחות שומן. איך יצא האוכל?

היכנסו לכתבה – חוות דעת נינג'ה Foodi >

 

תזכורת: סרטים מומלצים בנטפליקס

חודש מאי הביא איתו אמנם חזרה לשגרה מסוימת, אבל גם אם יש קצת פחות זמן עכשיו – תמיד כדאי להתעדכן על סדרות וסרטים מומלצים בנטפליקס.

היכנסו לכתבה סרטים מומלצים בנטפליקס וסדרות שעולות במאי >

היה לכם מעניין? יופי, עבדנו קשה, אתם רק צריכים לפרגן לנו בלייק!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 





תגובות: 0

נגישות