אתר next ישראל חזר לפעול תחת מגבלות עקב הקורונה. פואנטה עם חדשות האופנה

אתר next ישראל חזר לפעול תחת מגבלות עקב הקורונה. פואנטה עם חדשות האופנה

כמה שבועות אחרי שאתר האופנה נקסט חזר לפעילות בחו"ל, כעת next ישראל נפתח מחדש גם בישראל. עם זאת, לא ניתן להזמין ללא הגבלה. פואנטה עם הפרטים

NEXT ישראל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




לשמחת הצרכנים והצרכניות בישראל, אתר נקסט ישראל חזר לפעול אחרי השבתה של כמעט חודשיים. מותג האופנה הבריטי NEXT, שזוכה לפופולריות עצומה בישראל, חזר בשלב זה לפעילות חלקית בלבד, ובחברה מבטיחים כי הוא יחזור בהדרגה לפעילות מלאה בשבועות הקרובים.

האתר עלה עם קולקציית קיץ 2020, ובחברה אומרים כי פריטים נוספים יתווספו בקרוב.

נקסט ישראל – הזמנות בכמות מוגבלת

את פניהם של הישראלים שנכנסים לאתר נקסט ישראל כבר לא מקבלת הודעה כי האתר סגור, אלא הודעה אחרת שלפיה האתר פעיל אך מאפשר הזמנות בכמות מוגבלת. בשבועות הראשונים, האתר יגביל את כמות הפריטים שאפשר יהיה להזמין מדי יום, במטרה להפחית את עומס ההזמנות על מערכי הלוגיסטיקה וההפצה, תוך שמירה על נוהלי הבטיחות.
לאחר ההגעה למכסה היומית, האתר לא יאפשר רכישות נוספות באותו היום והאתר יעבור למצב של תצוגה וגלישה בלבד עד הבוקר שלמחרת.

מדיניות זו קיימת גם באתר נקסט במדינות אחרות, כמו נקסט בריטניה.

קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

הצטרפו לקבוצת "עדכוני קורונה" של פואנטה בפייסבוק >

הצטרפו לקבוצת ההורים של פואנטה בפייסבוק >

כזכור, נגיף קורונה הביא לסגירת חנויות בכל העולם, וכך גם חברת האופנה NEXT הבריטית סגרה את שעריה לתקופה ממושכת. כפי שפרסמנו כאן באתר חדשות הצרכנות פואנטה, לפני מספר שבועות נפתח אתר נקסט לפעילות בבריטניה ובכמה מדינות נוספות, אך בישראל הוא היה סגור עד היום.

החזרה מתאפשרת לאחר שהוטמעו השינויים הבטיחותיים הנדרשים במערך הלוגיסטיקה וההפצה של החברה
בהתאם לנוהלי הבטיחות החדשים בשל מגיפת הקורונה. נהלי העבודה החדשים כוללים עבודה בעמדות במרחק של כ-2 מטר אחד מהשני, הוספת מתקני שטיפת ידיים, וחיטוי אחרי כל עובד.

האם תיפתח חנות נקסט בישראל?

כזכור, לפני מספר חודשים הכריזה הנהלת נקסט באירוע חגיגי כי היא מרחיבה את הפעילות של נקסט ישראל.

לפי הנתונים שנמסרו באירוע העיתונאים, הקהל הישראלי קונה כל השנה בכמויות גדולות מאוד באתר next ישראל, והוא אחד הקהלים החשובים ביותר עבור רשת האופנה הבריטית.

נקסט ישראל
תצוגת אופנה של אתר next בתל אביב. צילום: דפנה הראל כפיר

לדברי שאנטל בינלי, מנהלת יחסי הציבור הבינלאומית של next, ישראל היא השוק השני בגודלו בעולם מבחינת כמות המכירות של נקסט, כשמקדימה אותה רק בריטניה עצמה – ארץ המוצא של next.

היעד של NEXT בישראל הוא להגדיל את נתח בגדי הנשים ובגדי גברים, משום שכיום 80% אחוז מרכישות הישראלים באתר next הן רכישות של בגדי ילדים.

היה לכם מעניין? פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות בפואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות