אתר טרמינל X ב-30% הנחה על כל המותגים: אדידס, יוניקלו, לנקום ועוד

אתר טרמינל X ב-30% הנחה על כל המותגים: אדידס, יוניקלו, לנקום ועוד

מתגעגעים לסיילים של נובמבר? אתר טרמינל X מכריז על TERMINAL X Day – יום הנחות על כל המותגים, כולל נייקי, גאפ, בילבונג ועוד

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

כמיטב המסורת, אתר טרמינל X מציע ב-16.4 יום סיילים שדומה לאמזון פריים דיי: מבצע גורף של 30% הנחה על כל המותגים במסגרת "Terminal X Day". טרמינל X, השייך לקבוצת פוקס ולשותפים נוספים, כבר הפך לאחד האתרים העיקריים שהישראלים והישראליות קונים בו אונליין – ולאחרונה גם פתח את חנות טרמינל X ספייס בתל אביב – כך שהמבצע תקף גם שם. את מסורת TERMINAL X Day הוא החל כבר בשנת 2019 – והדגש גם ביום המבצע הוא על משלוח מהיר 'מהיום למחר' עד הבית.

במסגרת TERMINAL X DAY ניתנת הנחה של 30% על מגוון מותגים, כולל קולקציות קיץ חדשות. יש כמובן אפשרות להחזרה והחלפה עם שליח עד הבית – אבל לא חינם. שימו לב שטרמינל איקס הפסיקה את שירות ההחזרה חינם ויש לכך עלות של כ-20 ש"ח.

בין המותגים הכלולים בהנחה של 30% בטרמינל X דיי: אדידס, נייקי, מנגו, יוניקלו, גאפ, טרמינל X, לנקום, שמן מרקואי, THE CHILDREN'S PLACE, בילבונג, יאנגה, ניו בלאנס, אולד נייוי, פוקס, קונוורס, ואנס, מאק ועוד.

פואנטה בטלגרם

כדי לעודד רכישה, באתר מבטיחים שכל הרוכשים בסכום של מעל 500 שקלים באתר, יוכלו לזכות בסכום הקנייה שלהם בחזרה. איך? לא בדיוק ברור. בסיום ההזמנה, יישאלו הגולשים למה דווקא הם צריכים לזכות בקנייה חינם, והזוכה יזכה בסכום הקנייה המלא.

Terminal x Day – טרמינל איקס רוצה להיות אמזון?

"לאמריקאים יש את Amazon Prime Day, לסינים יש את יום הרווקים הסיני ולישראלים יש TERMINAL X Day", נכתב בזמנו בהודעת טרמינל X, "יום השופינג החגיגי של TERMINAL X יהפוך החל משנת 2019, ליום חג קבוע שיתרחש אחת לשנה, ויכלול הנחות מטורפות".

טרמינל X – משלוח חינם ומהיר

בניגוד לרשתות אופנה אחרות, שלא מספקות משלוח חינם וגם לא משלוח מהיר, אתר טרמינל X התחייב מרגע ההשקה למשלוח מהיר (תוך 24 שעות) וחינמי. באתר אף ציינו בעבר כי השאיפה שלהם היא להציע גם משלוח באותו יום.

בטרמינל X עושים מאמץ להגדיל את מספר המותגים שעובדים עם האתר באופן בלעדי. כפי שאנחנו מפרסמים במדור האופנה בפואנטה, מדי כמה חודשים מצטרף עוד מותג לרשימת המותגים שאפשר לקנות דרך טרמינל X. כך למשל תמצאו שם את מוצרי דקטלון במחירים מפתיעים, ואפילו מוצרי אלו יוגה יותר זולים באתר טרמינל X מאשר בחנות ALO YOGA נפתחה בתל אביב.

גם מותג הנערות QM החל להימכר שם לפני מספר חודשים, ובעבר חזר מותג האופנה גאפ להימכר בישראל – אך לא בחנויות פיזיות אלא רק אונליין דרך טרמינל X.

נזכיר כי אחד היתרונות באתר הוא האפשרות לרכוש בו באמצעות כרטיס המועדון של קבוצת פוקס – דרים קארד (DREAM CARD).

תגובות: 0

נגישות