דנמרק וקפריסין אדומות, ונחשו מי ירוקה? היכנסו לרשימת המדינות הירוקות והאדומות

דנמרק וקפריסין אדומות, ונחשו מי ירוקה? היכנסו לרשימת המדינות הירוקות והאדומות

רק מדינה אחת הצטרפה לרשימת המדינות הירוקות, בזכות התחלואה הנמוכה שם. ואילו מדינות הפכו אדומות? היכנסו לרשימת המדינות הירוקות והאדומות

החזר כספי מאל על
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




לאור מצב התחלואה בעולם, רשימת המדינות הירוקות והמדינות האדומות מתעדכנת בתדירות גבוהה. מדינות שהיו ירוקות הופכות לאדומות ולהפך. המשמעות היא לא שמדובר במדינות שמכניסות או לא מכניסות ישראלים, אלא שכאשר חוזרים מהן נדרש בידוד.

נכון להיום, המדינות היחידות שמאפשרות לישראלים להיכנס ללא חובת בידוד הן סיישל ורואנדה, כך שברור מדוע חל גידול עצום בחיפושי הטיסות לסיישל. אז מה העדכון האחרון?

סין נכנסה לרשימת המדינות הירוקות

המדינה שממנה הכול התחיל, מולדת הקורונה – סין – נכנסת לרשימת המדינות הירוקות החל מיום 10.11.2020.

סין מצטרפת לרשימה שאושרה לאחרונה, אשר כוללת מעט מאוד מדינות באירופה ומדינות רבות במזרח הרחוק:

אוסטרליה, אורוגוואי, איחוד האמירויות, איי סיישל, הונג קונג, וייטנאם, טיוואן, יפן, נורווגיה, ניו זילנד, סינגפור, פיג'י, פינלנד, קובה, קוריאה הדרומית, רואנדה ותאילנד.

כאמור, נכנסים לישראל "ממדינות ירוקות" לא יחויבו לשהות בבידוד. רשימת "המדינות הירוקות" תעודכן באתר משרד הבריאות:
https://www.gov.il/he/Departments/DynamicCollectors/green-red-countries.

רשימת המדינות האדומות – קבלו את קפריסין ודנמרק

רשימת המדינות האדומות מתארכת והולכת, וכבר ב-10.11.20 מצטרפת אליה דנמרק. נראה שהמוטציה בקורונה בחורפנים בדנמרק מטרידה מאוד את העולם וגם את ישראל, כך שהשינוי מירוקה לאדומה הוא מיידי.

נזכיר כי רק לפני כמה ימים יוון הוגדרה כמדינה אדומה, ובהמשך (ב-17.11.20) עוד מדינות יצטרפו לרשימת המדינות האדומות: איסלנד, אסטוניה, יוון, קנדה וקפריסין. למעשה, כמעט כל מדינות אירופה מוגדרות אדומות. בנוסף, גם ארה"ב היא כמובן מדינה אדומה. מי שמתכנן כבר על טיסות לבחריין בשל ההכרזה של ישראייר, כדאי שיידע שגם היא בשלב זה ברשימת המדינות האדומות.

הצהרת בריאות מקוונת

יודגש, כל הנוסעים מישראל ואליה, יחויבו למלא הצהרת בריאות מקוונת, טרם כניסתם לטרמינל בישראל או טרם עלייתם לטיסה במדינת המוצא, באתר האינטרנט של משרד הבריאות.

בדיקת קורונה לפני טיסה

שימו לב שכמעט כל מדינה בעולם, ירוקה או אדומה, דורשת הצגת בדיקת קורונה לפני הטיסה. לשם כך, עליכם לבצע לפני הטיסה (אך לא יותר מדי זמן לפני). ניתן לבצע בדיקת קורונה בבית חולים (היכנסו לכתבה בדיקת קורונה פרטית בבית חולים), בדיקת קורונה במעבדה פרטית (זו בדרך כלל החלופה היקרה) ולעתים גם בדיקת קורונה ביתית (למשל במסגרת השירות של ישראייר ושל לופטהנזה). בנוסף, נפתחה מעבדת קורונה בנתב"ג שגובה מחירים מוזלים.

על הנוסעים לוודא את דרישות מדינת היעד, לרבות מדיניות הכנסת נוסעים מישראל ודרישת הבדיקות, המשתנות בין מדינה למדינה לאור מגפת הקורונה.

הנוסעים מתבקשים לעטות מסכה ולשמור על כללי הריחוק החברתי גם במדינות היעד.

למען הסר ספק, נוסעים הנכנסים ממדינות שאינן ירוקות מחויבים לשהות ב-14 ימי בידוד. אין חובת בדיקה לשבים ממדינות ירוקות או שאינן ירוקות.

למידע נוסף לגבי תעופה בזמן קורונה:
https://www.gov.il/he/departments/air-travel-covid19-israel
הנחיות ליוצאים ממדינת ישראל:
https://www.gov.il/he/Departments/Guides/flying-to-israel-guidline
הנחיות לנכנסים למדינת ישראל:
https://www.gov.il/he/Departments/Guides/flying-to-israel-guidlines

היה לכם מעניין? איזה יופי, שתפו חברים בוואטס-אפ ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה קל!

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 



מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



     

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות