מחליק שיער דייסון: מה מציע דייסון קורל, שמחירו כ-2200 שקל?

מחליק שיער דייסון: מה מציע דייסון קורל, שמחירו כ-2200 שקל?

Dyson נפרדת מהכבלים לא רק בשואבי אבק. דייסון קורל הוא מחליק שיער אלחוטי. מה עוד הוא מציע וכמה עולה corrale בחו"ל? פואנטה עם הפרטים

מחליק שיער דייסון
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




מחליק השיער דייסון קורל הושק בישראל במחיר של כ-2,190 שקל. המחיר הזה לא מפתיע כשמדובר בדייסון, שנמכר ביוקר בכל העלם – ובמיוחד בישראל. באמזון מצאנו אותו במחיר יותר טוב, פרטים בהמשך…. בכל מקרה, דייסון מבטיחה מוצר חדשני ומהפכני… אז מהם החידושים? ראשית, מחליק שיער דייסון corrale הוא מחליק שיער אלחוטי. שנית, ההבטחה היא לפגיעה מינימלית בשיער בזכות הטכנולוגיה שלו, המתבססת על פלטות גמישות שמצריכות חום נמוך יותר כדי להשיג שיער חלק.

השימוש במוצר מגוון יחסית. דייסון corrale מאפשר להחליק את השיער לחלוטין או לסלסל אותו מעט ליצירת מראה גלי.

מחליק שיער דייסון קורל – מחליק אלחוטי

מי שנוהגת להשתמש במחליק שיער, יודעת שהכבל הוא ממש מטרד שמסרבל את התהליך. כידוע, דייסון היא זו שהביאה לעולם את שואב האבק האלחוטי – שכיום כבר מייצרות כמוהו כל החברות. כעת דייסון מביאה את הטכנולוגיה הזאת גם לענף מעצבי השיער, ויש להניח שגם הפעם יבואו בעקבותיה יצרניות נוספות. מחליק דייסון הוא מחליק אלחוטי – והוא הראשון בקטגוריה.

פואנטה בטלגרם

באמצעות דייסון מחליק שיער, החברה מבטיחה עד 30 דקות של עיצוב אלחוטי, כאשר הביצועים זהים למחליק שיער המחובר לחשמל. טעינה מלאה ב-70 דקות בלבד.

אגב, אפשר להשתמש במכשיר גם כאשר הוא מחובר לחשמל (אורך הכבל – 4.34 מטרים).

דייסון קורל – פרטים נוספים

מחליק דייסון מגיע עם מסך OLED

כיום אנחנו רגילים למצוא מסכים בכל מוצר, וגם בצדו של מחליק שיער דייסון יש צג OLED, המספק חיווי על הטמפרטורה ועל עוצמת הסוללה.

דייסון קורל – שלוש עוצמות חום

במחליק דייסון אפשר לבחור בין 3 דרגות חום מדויקות (160C°, 185C°, 210C). העוצמה שנבחרה מוצגת על הצג ואפשר להחליף ביניהן תוך כדי השימוש.

מצב טיסה בדייסון מחליק שיער

עבור מי שרוצה לטוס עם מחליק שיער דייסון לחו"ל, אפשר להעביר את המכשיר למצב טיסה ולעלות על טיסות של רוב חברות התעופה (כדאי לברר מראש).

כמה עולה מחליק שיער דייסון קורל בחו"ל?

כאמור, בארץ מחליק דייסון קורל מתומחר במחיר גבוה מאוד של 2,190 שקל. בחו"ל, מסתבר, הוא קצת יותר זול:

ישראל – האתר הרשמי של ב.נ.ז.כ סחר בריטניה – אתר דייסון ארה"ב – אתר דייסון
2,190 ש"ח 1,780 ש"ח (כ-400 פאונד) כ-1700 ש"ח (כ-500 דולר)

דייסון מסתערת על מוצרי השיער

מי שמופתע מהשקת דייסון קורל, כנראה לא עקב אחרי הפעילות של Dyson בשנים האחרונות. אמנם, הישראלים מכירים את המותג הבריטי המצליח בעיקר מתחום שואבי האבק, ושואב דייסון V11 הוא השואב הפופולרי בארץ כבר זמן רב, אבל דייסון מציעה מוצרים רבים נוספים. לתחום השיער היא נכנסה כבר לפני כמה שנים.

זה היה רק עניין של זמן עד שנראה גם מחליק של דייסון, וזה גם היה ברור שכאשר יושק על-ידי דייסון מחליק, הוא לא יהיה מחליק רגיל, אלא מוצר טכנולוגי משוכלל ויקר.

אנו עוקבים בעניין אחר ההשקות והפיתוחים של דייסון. מדובר תמיד במוצרים יקרים, אבל הם גם תמיד חדשניים. נזכיר כי לאחרונה פרסמנו במדור קניות בפואנטה ידיעה חשובה על תופעה של זיופי מוצרי דייסון, כך שאם אתם מוצאים מייבש שיער של דייסון במבצע מטורף ושובר שוק – כדאי להיזהר.

יהיה מעניין לראות עד כמה הישראליות יהיו מוכנות להוציא כ-2200 שקל על מחליק שיער.

עבור הישראליות הרבות שמשקיעות את מיטב כספן בהחלקה יפנית, אשר מעבר למחיר, יש לה השפעה מזיקה על השיער, ייתכן שדייסון קורל יהפוך להיות הפתרון.

מחיר מחליק דייסון: שווה לבדוק באמזון

כאמור, היבואן הרשמי של דייסון בישראל, ב.נ.ז.כ סחר, משווק את המכשיר בכ-2,200 שקל. אולם, מי שמעוניין לייבא את המכשיר בעצמו יכול לקנות אותו באמזון ולנצל את המבצע של משלוח חינם באמזון בקנייה מעל 49 דולר. המחליק של דייסון נמכר כעת בהנחה, כך שהמחיר הוא כ-500 דולר + 127 דולר דמי משלוח. בשקלים מדובר במחיר של 2,204 ש"ח. לפרטים נוספים לחצו על הקישור.

 

היה מעניין? איזה יופי, למה שלא תשתפו חברים בוואטס-טפ? ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק בפייסבוק, זה קל! 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה






היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות