עכשיו יותר מתמיד: כך תעברו בקלות לחבילת סלולר זולה עם נפח גלישה גדול

עכשיו יותר מתמיד: עברו לחבילת סלולר זולה. איזו חברת סלולר הכי משתלמת?

חבילת סלולר זולה אפשר למצוא בכמה וכמה חברות, אפילו עם נפח גלישה גדול. זה הזמן לצמצם הוצאות, וזה ממש קל, במיוחד עם ה-eSIM. תראו בעצמכם

חבילת סלולר זולה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם משלמים יותר מ-30 ש"ח בחודש על חבילת סלולר, חבל. היום חשוב יותר מתמיד לצמצם הוצאות, ואחת הדרכים היא באמצעות הצטרפות לחבילת סלולר זולה. תארו לעצמכם שבלחיצת כפתור תוכלו לשלם 100-120 שקל על 4 מנויים במקום 200 ש"ח או יותר? לעבור חברת סלולר זה קל, זה לוקח כמה דקות. לאחרונה אתם בטח שומעים על מהפכת ה-eSIM בפלאפון, אי-סים בסלקום וכו'. אם יש לכם מכשירי טלפון מסוימים, אתם יכולים לעבור לחבילת סלולר בשניות בלי כרטיס סים – אבל שימו לב שהעובדה שזה קל לא אומרת שזו תהיה חבילת הסלולר הזולה ביותר, כך שחשוב להשוות.

רוצים להוזיל את חבילת הסלולר שלכם?

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעת מחיר:

*חובה לבחור לפחות חברה אחת

 

שימו לב, יש לבחור לפחות חברה אחת לקבלת הצעה

יותר הצעות, יותר סיכוי לחסוך כסף!


אל תתעצלו. במשפחה שיש לה כמה חשבונות, חיסכון חודשי בהוצאה על חבילות הסלולר מצטבר ללא מעט כסף. ואם אין לכם כוח להתחיל לעשות השוואת מחירי חבילות סלולר באמצעות פנייה לחברה אחרי חברה, כאן בכתבה תמצאו טופס שיעזור לכם לעשות את זה. לא תאמינו כמה פשוט למצוא חבילת סלולר זולה עם נפח גלישה נדיב.

חבילת סלולר זולה – איזו חברת סלולר הכי משתלמת?

אם אתם מחפשים חבילת סלולר זולה, תגלו שיש חבילות שעלות אפילו 20 שקל, אבל רוב החבילות עולות קצת יותר. בכל מקרה, הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק כשאתם מצטרפים לחבילת סלולר הוא לכמה זמן היא.

>> אתם בטלגרם? גם אנחנו, והכי נוח לעקוב אחרינו שם. לחצו להצטרפות >

בנוסף, כאשר אתם עושים השוואת מחירי חבילות סלולר, קחו בחשבון לא רק את מחיר חבילת הסלולר, אלא גם את נפח הגלישה.

ועוד טיפ חשוב למי שמחפש חבילת סלולר זולה: ודאו שאין עלויות נלוות שדוחפים לכם מבלי שאתם שמים לב (כמו חיוב על תא קולי או שטויות מיותרות אחרות).

השוואת חבילות סלולר

כאמור, אפשר למצוא חבילת סלולר זולה מאוד, אפילו במחיר של 20 ש"ח בחודש. את החבילות הזולות האלה לא מוצאים בחברות הסלולר הגדולוות, כמו פלאפון, סלקום ופרטנר, וגם לא בהוט מובייל או בגולן טלקום. הן נמצאות בחברות הסלולר הקטנות. בואו נראה אילו חבילות סלולר זולות עומדות כיום לבחירת הצרכנים ומה הן כוללות.

חבילת סלולר זולה עד 25 ש"ח בחודש

SKY רמי לוי 019 019
מחיר בש"ח 25 25 22 20
נפח גלישה GB 12 100 30 12
שיחות והודעות 5000+
5000
2,500 + 2,500 5,000
+5,000
5,000
+5,000
תוקף   שנה לכל החיים לכל החיים
סים חינם
eSIM
25 10 ש"ח 10 ש"ח

חבילת סלולר זולה במחיר של 30-36 ש"ח בחודש

רמי לוי 012 מובייל הוט מובייל גולן טלקום 019
מחיר בש"ח 30 36 30 35 32
נפח גלישה GB 300 400 150 300 200
שיחות והודעות 3,000 שיחות + 3,000 הודעות 3000+3000 +60 דקות לחו"ל 3,000+ 3,000 +110 דקות לחו"ל 4,000+ 4,000 5,000+ 5,000
+200 דקות לחו"ל
תוקף שנתיים לא מוגדר שנה שנה 3 שנים, לאחר מכן 40 ש"ח
סים 49
eSIM חינם למצטרפים
חינם חינם 19 ש"ח+ 30 ש"ח דמי טיפול 10 ש"ח

*מחירים נכון ל-13.3.2024

רוצים חבילת סלולר זולה? זה מה שאתם חייבים לזכור

1. לא חייבים חבילת דור 5

חברות הסלולר מנסות לשכנע אותנו לעבור לחבילת סלולר 5G, כלומר, חבילה שנוכל לגלוש בה בדור 5. יש להן סיבה טובה לשכנע אותנו לעשות זאת, והסיבה היא שחבילת 5G יקרה יותר מחבילת סלולר "רגילה". היום יש כבר לצרכנים רבים מכשיר סלולרי תומך בדור 5, אבל תכל'ס הפריסה לא קיימת בכל הארץ ולעתים קרובות העובדה שהמכשיר תומך בגלישה ב-5G לא ממש באה לידי ביטוי. לצרכנים רבים אין ממש אין סיבה לשלם על חבילת סלולר יקרה, אם אפשר להצטרף לחבילת סלולר זולה שעולה חצי מחיר…

2. החברות הגדולות לא מציעות חבילת סלולר זולה באמת

כשאנחנו מדברים על חבילת סלולר זולה, אנחנו מדברים על מחיר של עד כ-30 ש"ח בחודש. בעבר כל חברות הסלולר הציעו חבילות כאלה, אבל כיום רק חלק מציעות. למעשה, בואו נחסוך לכם את החיפוש – לא תמצאו חבילת סלולר במחיר כזה בפלאפון, סלקום ופרטנר. החברות הללו גובות מחירים גבוהים יותר משאר החברות – אלא אם כן עושים חבילת סלולר משפחתית.

שימו לב שיש כיום קרוב לעשר חברות קטנות שמאפשרות מעבר לחבילת סלולר – חלקן באמצעות eSIM. תמיד שווה לבחון את האותיות הקטנות וגם לבדוק אם המחיר לא עולה פתאום. כך למשל, חברת WeCom (הגרסה החדשה של חברת We4G) השיקה ביולי 2022 חבילה מהפכנית במחיר של 50 ש"ח כולל גלישה בחו"ל בנפח 50GB, אך ביטלה את התוכנית וצמצמה את נפח הגלישה ל-5GB בלבד. כעת מוגשת תביעה ייצוגית נגד וויקום.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

3. אתם לא חייבים נפח גלישה ענק

אם אתם לא גולשים הרבה דרך חבילת הגלישה שלכם (למשל, אם אתם רוב הזמן בבית או בעבודה ויש לכם במקום גלישה אלחוטית), יש סיכוי גבוה שאתם יכולים להסתפק בחבילת סלולר עם נפח גלישה של פחות מ-20GB. במקרה כזה תוכלו למצוא חבילת סלולר אפילו ב-20 ש"ח לחודש.

פואנטה בטלגרם

מה אתם לא צריכים בחבילת הסלולר שלכם?

כאשר אתם מעדכנים את חבילת הסלולר שלכם, נציגי השירות עלולים לנצל את ההזדמנות כדי לדחוף לכם שירותים שאתם לא צריכים. הנה כמה דוגמאות להצעות שעדיף לסרב להן:

שיר בהמתנה

שירות מיותר שמאפשר לכם להשמיע למי שמתקשר אליכם איזשהו שיר במקום צליל חיוג רגיל.

פואנטה בטלגרם

תשלום על תא קולי

תא קולי הוא המצאה מיותרת בעידן שבו יש לאנשים וואטס אפ והם משאירים שם הודעות כתובות וקוליות. זה ממש פשע לשלם עליו.

שירות סייבר

יש מעט מאוד אנשים שנדבקים בווירוס בטלפון הסלולרי, השירות הזה בדרך כלל מיותר ומייקר את החבילה

מוצרים ב"חינם"

אין דבר כזה מוצר בחינם או בהנחה אמיתית בחברות הסלולר. המוצרים שהן משווקות בדרך כלל עולים הרבה פחות במקומות אחרים, ואילו אתם תצטרכו לשלם עליהם מחיר מופקע במשך שלוש שנים. זה בטח לא חינם.

כאן באתר פואנטה אנחנו מפרסמים באופן קבוע סיפורים של לקוחות שהולכו שולל ע"י נציגי שירות לאחר שהובטחו להם "מתנות חינם" שהתגלו כמתנות בתשלום. מדובר בטאבלטים, שעונים חכמים ועוד.

ההמלצה שלנו היא לא להתפתות לשום עסקה.

רוצים להוזיל את חבילת הסלולר שלכם?

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעת מחיר:

*חובה לבחור לפחות חברה אחת

 

שימו לב, יש לבחור לפחות חברה אחת לקבלת הצעה

יותר הצעות, יותר סיכוי לחסוך כסף!

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות