בדיקת קורונה בבית לפני טיסה: ההצעה של הדסה מדיקל וישראייר

בדיקת קורונה בבית לפני טיסה: ההצעה של הדסה מדיקל וישראייר

מזמיני כרטיס טיסה בישראייר יוכלו להזמין בדיקת קורונה בבית שתבוצע ע"י הדסה מדיקל. כמה זה עולה? פואנטה עם הפרטים

בדיקת קורונה ביתית
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




שיתוף פעולה בין הדסה מדיקל לישראייר יאפשר בדיקת קורונה בבית, ואמור לפתור לפחות לחלק מהטסים את הבעיה של ביצוע בדיקת קורונה לפני טיסה. כיום, אם אתם מתכננים לטוס וזקוקים לבדיקת קורונה, האפשרויות העומדות בפניכם הן לעשות בדיקת קורונה פרטית במקומות שונים, בבית חולים או במעבדה פרטית. אפשר גם לעשות בדיקת קורונה בנתב"ג, אך לא מדובר בבדיקה מיד לפני הטיסה, אלא כזאת שבשבילה תצטרכו להגיע לשדה יום-יומיים לפני הטיסה. לכן, בדיקת קורונה ביתית היא פתרון מעניין וזה השירות החדש שיוצע בימים הקרובים. מדובר בשירות VIP  – בדיקות קורונה עד הבית על ידי ״הדסה מדיקל״ לטסים לחו"ל עם ישראייר.

בדיקת קורונה בבית ע"י הדסה מדיקל

חשוב להדגיש: הכוונה אינה לבדיקת קורונה ביתית שאתם מבצעים לבד בבית, אלא בדיקה שמתבצעת בביתכם ע"י דוגמים.

בשלב זה מדובר בפיילוט של הדסה מדיקל וישראייר, אשר במסגרתו ניתן יהיה להזמין דוגם לבית לבדיקת קורונה שתחסוך למי שהזמין טיסה את הטרחה והזמן הכרוכים בהגעה לבדיקה בבית חולים או במעבדה.



כמה עולה בדיקת קורונה בבית של הדסה מדיקל וישראייר?

כמובן, מדובר בבדיקה שיש לה עלות כספית, והיא אינה עלות מבוטלת. עם זאת, כפי שפרסמנו כאן במדור השוואות מחירים באתר פואנטה, המחירים בבתי החולים ובמעבדות עבור בדיקת קורונה פרטית הם מחירים גבוהים – כך שהמחיר של בדיקת קורונה במסגרת השת"פ הזה של ישראייר עם הדסה מדיקל הוא מחיר יחסית דומה למקובל.

מחיר בדיקת קורונה בבית

נוסע שטס לחו"ל יוכל לרכוש בדיקת קורונה בעלות של 170 שקל במעמד הזמנת כרטיס הטיסה באתר ישראייר ולהזמין דוגם לביתו בעלות נוספת של החל מ- 355 שקל (תלוי באזור המגורים) בגין הגעת הדוגם לבית הלקוח ו-100 שקלים לכל נדגם.

התוצאות ימסרו ללקוחות עד 48 שעות ממועד ביצוע הבדיקה.

בישראייר אומרים כי לאור הביקוש הגדל לטיסות לחו"ל בעקבות פתיחת היעדים הירוקים, מהלך זה יקל על הטסים לחו"ל בביצוע הבדיקות ואף יכול להוזיל את עלות הבדיקה הממוצע לזוג או למשפחה.

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה:

 

מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!

     



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות