יוון הופכת למדינה אדומה. היכנסו לעדכון מדינות ירוקות ומדינות אדומות

יוון הופכת למדינה אדומה. היכנסו לעדכון מדינות ירוקות ומדינות אדומות

6 מדינות הפכו למדינות אדומות – כולן באירופה. אז אילו מדינות נשארו מדינות ירוקות ואיזו מדינה הצטרפה לרשימה? פואנטה עם חדשות התיירות

מדינות ירוקות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




התחלואה באירופה מוציאה חלק מהמדינות שם מרשימת המדינות הירוקות והופכת אותן למדינות אדומות. אם תכננתם לטוס בזמן הקרוב, חשוב שתתעדכנו ולא תסמכו על מה שאתם יודעים או זוכרים, מפני שמשרד הבריאות עדכן את הרשימה. אפילו יוון, שמשרד הבריאות תכנן להשאיר כ"מדינה ירוקה", תהפוך ככל הנראה לאדומה אם נתוני התחלואה שם ימשיכו להידרדר.

חשוב לזכור שהמשמעות של מדינות ירוקות ומדינות אדומות היא משמעות של בידוד לאחר השיבה לישראל. מדינות ירוקות אינן בהכרח מדינות שמתירות לישראלים להיכנס לשטחן לשטחן. לרשימת המדינות הירוקות יש חשיבות מבחינת ההחלטה אם לטוס אליהן, משום שכאשר חוזרים לישראל לא נדרש בידוד.

יוון היא בין היעדים הבודדים שישראלים נוסעים אליהם במספרים גדולים בחודשים האחרונים, במיוחד לאחר חידוש טיסות ישראייר לרודוס וליוון בכלל. כעת מסתמן כי ככל הנראה יוון לא תיכלל ברשימת המדינות הירוקות בעדכון הרשימה שיכנס לתוקף ביום 10.11.2020 וחובת בידוד תחול על מבקרים שיחזרו מיוון לישראל החל מיום 17.11.

במשרד הבריאות ממליצים לעקוב אחר הודעות ממשלת יוון והתקשורת היוונית לגבי המגפה והצעדים הננקטים להתמודדות עמה.

מדינות ירוקות ומדינות אדומות – עדכוני משרד הבריאות

לרשימת המדינות הירוקות הצטרפה ב-1.11.20 וייטנאם.

6 מדינות יוצאות ממנה והופכות לאדומות החל מ-8.11.20: יוון, איטליה, גרמניה, לטביה, ליטא וסרביה. מי שישוב ממדינות אלה יידרש ל-14 ימי בידוד (בקרוב ייתכן שהבידוד יקוצר ל-5 ימים).

מדינות ירוקות מ-1.11.20

רק 20 מדינות מוגדרות כעת מדינות ירוקות, מעטות מהן באירופה. בולטת ברשימה איחוד האמירויות, יעד שצפוי להיות פופולרי בקרוב. רק לאחרונה פרסמנו כאן את מחירי הטיסות לדובאי של ישראייר וארקיע, אשר יושקו בקרוב ואת מחירי הטיסות לדובאי בחברת הלואו קוסט פליי דובאי (FLY DUBAI).

הרשימה כוללת את איסלנד, אסטוניה, איי סיישל, דנמרק, הונג קונג, וייטנאם, יוון, ניו זילנד, פינלנד, קנדה, קפריסין, רואנדה, אוסטרליה, אורוגוואי, איחוד האמירויות, טיוואן, נורווגיה, סינגפור, קובה ותאילנד.

אין חובת בדיקה לשבים ממדינות ירוקות או שאינן ירוקות.

לאור מגמות התחלואה בעולם הוחלט לקיים את עדכון רשימת המדינות הירוקות הבא בתאריך 9.11.2020.

רשימת "המדינות הירוקות" מתעדכנת באתר משרד הבריאות:
https://www.gov.il/he/Departments/DynamicCollectors/green-red-countries

יודגש, כל הנוסעים מישראל ואליה, חייבים למלא הצהרת בריאות מקוונת טרם כניסתם לטרמינל בישראל או טרם עלייתם לטיסה במדינת המוצא. ההצהרה נמצאת באתר האינטרנט של משרד הבריאות.

על הנוסעים לוודא את דרישות מדינת היעד, לרבות מדיניות הכנסת נוסעים מישראל ודרישת הבדיקות, המשתנות בין מדינה למדינה לאור מגפת הקורונה.

הנוסעים מתבקשים לעטות מסכה ולשמור על כללי הריחוק החברתי גם במדינות היעד.

את העדכונים השווים אנחנו מפרסמים בטלגרם של פואנטה. הצטרפו אלינו >

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לקבוצת עדכוני קורונה >

בדיקת קורונה לפני טיסה

רובן המכריע של המדינות דורשות מהתיירים הישראלים להציג בדיקת קורונה שלילית. לשם כך, יש לבצע בדיקת קורונה לפני הטיסה. כפי שפרסמנו כאן, נקבע סכום מירבי לבדיקת קורונה פרטית בבית חולים.

מי שמעדיף בדיקת קורונה ביתית, יכול לקבל אותה בחלק מהמעבדות הפרטיות. יש גם שירות שישראייר מציעה: בדיקת קורונה ביתית למזמיני כרטיסי טיסה בישראייר, בשיתוף הדסה מדיקל.

ומה לגבי בדיקת קורונה בנתב"ג? בתדרוך השבועי שלו עדכן פרויקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו, כי היא תיפתח במהלך חודש נובמבר 2020. היכנסו לכתבה כדי לדעת כמה תעלה בדיקת קורונה בנתב"ג.

  • למידע נוסף לגבי תעופה בזמן קורונה: https://www.gov.il/he/departments/air-travel-covid19-israel
  • הנחיות ליוצאים ממדינת ישראל: https://www.gov.il/he/Departments/Guides/flying-to-israel-guidline
  • הנחיות לנכנסים למדינת ישראל: https://www.gov.il/he/Departments/Guides/flying-to-israel-guidlines

 

שתפו את הכתבה, ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה



מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות