5 אוזניות אלחוטיות עד 300 ש"ח

5 אוזניות אלחוטיות שוות עד 300 ש"ח

לא חייבים לפשוט רגל כדי ליהנות מאוזניות טובות. קבלו כמה רעיונות לאוזניות אלחוטיות עד 300 ש"ח שמספקות צליל איכותי וזמן סוללה ארוך

אוזניות אלחוטיות עד 300 שקל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

בשנת 2022 אוזניות הן פריט שימושי המזוהה לא רק עם גיימרים ואנשי עסקים אלא עם כלל האוכלוסיה העושה בהן שימוש נרחב. במציאות של היום בה יש העובדים מהבית, או מתאמנים או סתם מתעדכנים בטלפון הנייד, אוזניות הן הכרח על מנת להיות מחוברים ישירות למכשירים האלקטרונים שלנו ללא הפרעות רקע. החלופה המועדפת היא כמובן אוזניות בלוטות', ומסתבר שיש לא מעט אוזניות אלחוטיות עד 300 ש"ח שמספקות יופי של צליל.

מה חשוב באוזניות אלחוטיות?

ישנם כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם כשרוכשים אוזניות אלחוטיות. חשוב שהאוזניות יהיו נוחות בתוך האוזן, חשוב לבדוק מהו אורך חיי הסוללה, חשוב לוודא שיש עמידות בפני מים וזיעה, וכמובן שחשוב לב לשים לב לאיכות הסאונד והאם יש בידוד רעשים. בנוסף כדאי שיהיו מקשי שליטה כך שניתן יהיה לשלוט במוסיקה ובמענה לשיחות ישירות מהאוזניות מבלי צורך להתעסק עם המכשיר הנייד.

אז איך לבחור אזניות אלחוטיות עד 300 ש"ח?

אין ספק שההיצע הגדול של אוזניות אלחוטיות וחוטיות יכול לבלבל, וההבדלים במחירים תורמים לתחושת הבלבול שכן הם יכולים להתחיל ב- 100 ש"ח ולהגיע ועד ל- 1200 ש"ח ויותר. אבל לא צריך לקחת משכנתא כדי לקנות אוזניות איכותיות. יש אוזניות אלחוטיות עד 300 ש"ח שמפיקות צליל מצוין והן נוחות ועמידות. בעת הקנייה, יש כמה מאפיינים שצריך לשים עליהם דגש ואם הם קיימים זה יכול להספיק לכם. זה נכון במיוחד כשמדובר באוזניות לילדים, שעשויות להנזק או ללכת לאיבוד בתדירות גבוהה.

Xiaomi Redmi Buds 3 Pro

אין זה מפתיע שלמותג הסיני המצליח שיאומי יש אוזניות באיכות טובה ובמחיר שווה לכל כיס. רק טבעי שהוא נכנס לרשימה של אוזניות אלחוטיות עד 300 ש"ח. האוזניות של שיאומי מצוידות בטעינה מהירה, של 3 שעות שימוש לאחר 10 דקות הטענה. יש להן תמיכה בטעינה אלחוטית ויש להן מנגנון ביטול רעשים עם מספר אפשרויות להתאמה (עליהן להיות מחוברות למכשיר שיאומי כדי להפעיל את התכונה הזאת). תכונה חשובה נוספת היא עמידות למים ולזיעה, כך שניתן גם להתאמן איתן.

Soundpeats Sonic

Sonic מבית Soundpeats מצויידות בסוללה המאפשרת להן לעבוד כ-15 שעות לאחר טעינה, כשמארז הטעינה מאריך את זמן השימוש עד 35 שעות. זמן הטעינה של המארז הוא בסך הכל שעה וחצי. הן בעלות סאונד איכותי וצלול ומערכת להפחתת רעשי רקע. העיצוב שלהן הוא אגרונומי ומתאים לפעילות גופנית, והן עמידות בפני מים וזיעה בתקן IPX5. תפעול האוזניות הוא ע"י מגע לנוחות מקסימלית בהתאמת המוזיקה, מעבר בין שירים, בקרת עוצמת קול, מענה וסיום שיחות.

1MORE Comfobuds Pro

אוזניות בלוטוס אלחוטיות וואן מור הן בעלות סאונד מעולה ואיכותי ביותר, עם דרייבר של 13.4 מ"מ (שימו לב שגרסת Comfobuds לא Pro היא עם דרייבר של 7 מ”מ, מה שמשפיע על איכות הסאונד). כמובן שיש סינון רעשי רקע והן עמידות בפני מים וזיעה על פי תקן IPX5. האזניות מצויידות בסוללה שמאפשרת שימוש של 8 שעות רצופות בכל טעינה כשמארז הטעינה הנייד מאריך את השימוש עד ל- 28 שעות. בנוסף יש אפשרות של טעינה מהירה המאפשרת שעתיים נוספות של שימוש בזמן טעינה של רבע שעה.

OnePlus Buds Z2

ה-Buds Z2 מבית OnePlus הן בעלות יכולת טעינה מהירה במיוחד של 10 דקות המאפשרת שימוש של 5 שעות. טעינה מלאה של המארז תאפשר חיי סוללה של 7 שעות, ומארז הטעינה הנייד יאפשר סה"כ עד 38 שעות. הן כוללות מסנן רעשים, הן בעלות אטימות בפני אבק ומים בתקן IP55 ובעלות דרייבר של 11 מ"מ עם מצב באסים מוגבר.

 

1
נגישות