טיסות לדובאי: חברת הלואו קוסט FLY DUBAI מציעה כרטיסים זולים

טיסות לדובאי: חברת הלואו קוסט FLY DUBAI מציעה כרטיסים זולים

בדקנו כמה עולות טיסות לדובאי בחברת FLY DUBAI – חברת הלואו קוסט שמתחילה לטוס כבר החודש מתל אביב לאיחוד האמירויות. חדשו תיירות באתר פואנטה

FLY DUBAI
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אם מתחשק לכם לנשום את אוויר האמירויות, תוכלו לעשות זאת כבר החודש בתמורה ל-1,230 ש"ח. טיסות לדובאי של חברת הלואו קוסט FLY DUBAI יתחילו לצאת מתל אביב כבר בסוף נובמבר – אם יתקבלו כל האישורים. בדצמבר צפויות להיות גם טיסות לדובאי של ישראייר ובינואר טיסות לדובאי של ארקיע. לכן, אם אתם מתכננים לטוס לאמירויות, אתם יכולים כבר להתחיל לבצע השוואת מחירים של טיסות לדובאי.

חברת התעופה פליי דובאי היא חברת לואו קוסט, בניגוד לחברת התעופה EMIRATES, שהיא אחת מחברות התעופה היוקרתיות בעולם. לפי אתר החברה, הטיסה הראשונה שלה מתל אביב לדובאי תהיה כבר ב-26.11.20. כרטיס הלוך מתחיל ב-180 דולר – כאשר מדובר בכרטיס בסיסי (LITE), שכולל רק כבודת יד. אם תרצו לקחת גם מזוודה (שזה די הגיוני), תצטרכו להוסיף כ-25 דולר, ואז גם תקבלו ארוחה (כרטיס VALUE). אם תרצו כרטיס גמיש, כדי לבחור את המושב או לשנות את הטיסה, תשלמו כ-240 דולר (כרטיס FLEX).

הנה הצצה להבדלים בין מחירי הטיסות לדובאי בחברת FLY DUBAI:

 

כרטיסי טיסה בחברת FLY DUBAI: החל מ-364 דולר הלוך-חזור

מן הסתם, כרטיס לכיוון אחד לדובאי זה לא מה שאתם מחפשים, אז מה שיותר מעניין זה כמה תעלה לכם טיסה הלוך חזור. התעריף הנמוך ביותר נע סביב 364 דולר, כאשר מדובר בכרטיסי LITE (כ-1,250 ש"ח).

יש לנו עוד עדכונים שווים. לחצו כדי להצטרף לפואנטה בטלגרם >

אבל כרטיס LITE הוא יותר הצהרתי מאשר הצעה רלבנטית. רוב האנשים ייקחו איתם לדובאי גם מזוודה ולא רק תיק יד, ולכן מעניין יותר כמה עולה טיסת הלוך-חזור בחברת FLY DUBAI במתכונת של כרטיס VALUE, שכולל גם ארוחה ומזוודה של 20 ק"ג. במקרה כזה, תשלמו בתאריכים 26.11 עד 1.12 על כרטיס הלוך-חזור לדובאי 410 דולר (1,400 ש"ח).

ואם מתחשק לכם לטוס במחלקת עסקים, המחיר מתחיל ב-802 דולר.

טיסות לדובאי – מה חשוב לדעת על בדיקת קורונה?

כפי שפרסמנו כאן בכתבה על רשימת המדינות הירוקות במדור תיירות באתר פואנטה, איחוד האמירויות היא מדינה ירוקה. המשמעות היא שכאשר חוזרים משם, לא צריך להיכנס לבידוד.

עם זאת, שימו לב, אם אתם רוצים לטוס לדובאי, עליכם לעבור 2 בדיקות קורונה ולמלא הצהרת בריאות.

רוצים להישאר מעודכנים? יש לנו קבוצת עדכוני קורונה >

בדיקת קורונה ראשונה תתבצע 96 שעות לפני ההמראה, והשנייה תתבצע בכניסה לדובאי.

בישראל ניתן לבצע בדיקת קורונה פרטית בבית חולים בעלות מירבית (היכנסו לכתבה בנושא). כדאי לקחת את זה בחשבון גם בחישוב ההוצאות של הטיסה.

את הצהרת הבריאות יש למלא 24 שעות לפני הטיסה. יכול לקרות מצב שאחרי שהזמנתם טיסה, ביצעתם בדיקת קורונה ומילאתם הצהרת בריאות – כניסתכם לדובאי לא תאושר מסיבות בריאותיות.

כאמור, מומלץ לבצע השוואת מחירים. אפשר כבר להזמין טיסות לדובאי בישראייר. מבדיקה שלנו, טיסה הלוך-חזור עם תיק יד בלבד בתאריכים 2-6 בדצמבר תעלה 400 דולר. היתרון שישראייר מציעה הוא בדיקת קורונה ביתית בשיתוף הדסה מדיקל.

 

שתפו את הכתבה, ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה



מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות