אמירייטס (EMIRATES) מציעה טיסות לדובאי וטיסות המשך במטוס מפנק

EMIRATES משיקה טיסות לדובאי וטיסות המשך, ומבטיחה לפנק את הישראלים

חברת התעופה אמירייטס, שנחשבת לאחת הטובות בעולם, מציעה לא רק טיסות לדובאי, אלא גם טיסות המשך לכל העולם במטוסים חדישים ובתנאים מפנקים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מגוון הטיסות לדובאי הולך וגדל, וכעת מצטרפת חברת התעופה היוקרתית EMIRATES, חברת התעופה הלאומית של אמירות דובאי. אמירייטס דחתה את השקת פעילותה בישראל פעמיים בשל הקורונה, אבל עכשיו זה רשמי. מדובר באחת מחברות התעופה הנחשבות והטובות בעולם, והיא תתחרה ראש בראש מול אל על, ישראייר וארקיע. EMIRATES, אשר בסיס האם שלה ממוקם בדובאי, מחזיקה גם בחברת הלואו קוסט פליי דובאי – שהיא כיום החברה שמוציאה הכי הרבה טיסות מישראל לדובאי.

טקס הסלנה - נחיתה ראשונה של מטוס אמירייטס EMIRATES בנתב"ג
טקס הסלנה – נחיתה ראשונה של מטוס אמירייטס EMIRATES בנתב"ג. צילום: סיון פרג'
מטוס בואינג 777 - מחלקה ראשונה. טיסות לדובאי באמירייטס
מחלקה ראשונה בטיסה של אמירייטס לדובאי. צילום: סיון פרג'

לפי מחלקת הכלכלה והתיירות של דובאי, למעלה מ-300,000 ישראלים ביקרו באיחוד האמירויות בשנתיים האחרונות למרות מגבלות המגיפה, ומספר זה צפוי לעלות עם הקלות נוספות בהגבלות הנסיעה.

טיסות לדובאי באמירייטס

הטיסות לדובאי נמשכות כ-3.5 שעות, כך שזו לא טיסה ארוכה ואפשר להסתדר מצוין גם בלואו קוסט, אבל כאמור, למי שרוצה לטוס בשיא הנוחות, אמירייטס מציעה את תנאי הטיסה המפנקים שבזכותם היא זוכה שוב ושוב בתארים של חברה מצטייינת.

מטוס בואינג 777 - טיסות לדובאי באמירייטס (צילום: סיון פרג')
מטוס בואינג 777 – טיסות לדובאי באמירייטס (צילום: סיון פרג')

מחירי טיסות לדובאי ב-Emirates ביולי-אוגוסט מתחילים בכ-300 דולר, אבל כמו בכל יעד אחר, גם כשמזמינים טיסה לדובאי, המחיר הזה מתייחס לכרטיס הזול ביותר – שאינו כולל למשל שליחת מזוודה לבטן המטוס. הכרטיסים הזולים ביותר כוללים כבודת יד בלבד – ורוב הסיכויים שלא תוכלו להסתפק בזה ותצטרכו לקחת כמובן גם מזוודה. במילים אחרות, כרטיס לייט או בייסיק הוא אמנם זול, אבל פחות שימושי.

אם תרצו  להזמין טיסות לדובאי לתחילת יולי וגם לשלוח מזוודה, לקבל ארוחה קלה ולבחור מושב – תשלמו כבר כ-800 דולר.

בטקס קבלת הפנים לרגל הטיסה הראשונה לישראל, חשפה חברת התעופה Emirates את פנים המטוס החדיש שלה, הבואינג 777 Game Changer. מי שיטוס במטוס הזה ויש לו תקציב לכך, יוכל להעביר את הטיסה במחלקה הראשונה הייחודית והראשונה בעולם המורכבת מסוויטות יוקרה פרטיות הסגורות במלואן, בעלות חלונות וירטואליים ואף מציעות שירות חדרים. בהמשך, Emirates תפעיל בקו לתל אביב את הבואינג 777-300ER שלה בקו דובאי-תל אביב, המציעות שמונה סוויטות פרטיות במחלקה הראשונה, 42 מושבים שטוחים במחלקת עסקים ו-304 מושבים מרווחים במחלקת תיירים, בטיסות יומיות.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

אמירייטס תפעיל מישראל טיסה יומית לדובאי, ומציעה טיסות המשך לעשרות יעדים במזרח וברחבי העולם. שעות הטיסה נבחרו כך שהזמנים יהיו הנוחים ביותר מבחינת הנוסעים: מדובר בטיסות יומיות שייצאו כל יום מדובאי לנתב"ג בשעה 15:50 (שעון מקומי), כך שינחתו כאן בשעה 18:00. הטיסה מישראל תמריא ב-19:55 ותנחת בדוברי בחצות (שעון מקומי).

> את העדכונים השווים אנחנו מפרסמים בטלגרם של פואנטה. הצטרפו אלינו >

מעבר לעובדה שאמירייטס מתגאה בצי מטוסים מתקדם, היא גם מתאפיינת ביחס מפנק לנוסעים. בין היתר, היא מציעה אוכל כשר לנוסעים המבקשים זאת. המנות הכשרות מיוצרות על ידי חברת "כושר ערביה" שבבעלות אמירייטס, אשר מספקת אוכל כשר בכל טיסות EMIRATES בעולם.

Booking.com

בחברה מבטיחים מנות עם אוכל טרי ומערכת בידור הכוללת למעלה מ-5,000 ערוצי בידור לפי דרישה לבחירה, כולל סרטים ותוכן בשפה העברית.

הבשורה: טיסות המשך לרחבי העולם

הבשורה הלא  פחות חשובה היא טיסות ההמשך. כאמור, ל-Emirates יש שותפות עם חברת flydubai שבבעלותה, כך שהיא מציעה לנוסעים עוד יותר אפשרויות בהגעה אל דובאי, ופותחת גישה לרשת המשולבת של שתי החברות, המשתרעת על פני 210 יעדים ב-100 מדינות.

נוסעים המחפשים חבילות תיירות מובחרות לדובאי וליעדים פופולריים אחרים באמירויות בתמורה מצוינת יכולים גם להזמין את החופשה שלהם עם Emirates Holidays

יחסים הולכים ומתהדקים בין איחוד האמירויות לבין ישראל

היחסים החזקים בין איחוד האמירויות לישראל הובילו לצמיחה משמעותית במספר העסקים שהוקמו לאחר החתימה על "הסכמי אברהם" ההיסטוריים. נכון להיום, למעלה מ-500 חברות ישראליות פועלות באיחוד האמירויות, והסחר בין איחוד האמירויות לישראל צפוי להגיע ל-2 מיליארד דולר עד סוף השנה הנוכחית על פי נתוני הלמ"ס בישראל.

פואנטה

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות