דייסון V11 אקסטרה: סוף סוף שואב נטען עם סוללה נשלפת

דייסון V11 אקסטרה: סוף סוף שואב נטען עם סוללה נשלפת

חברת Dyson משדרגת את סדרת דייסון V11 ומשיקה את דייסון V11 אקסטרה – המגיע עם סוללה נשלפת. מה המחיר וכמה תעלה עוד סוללה?

דייסון V11 אקסטרה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




זה קורה כמעט לכל אחד וזה מעצבן – הסוללה נגמרת באמצע השאיבה. עכשיו מגיע לישראל שואב נטען דייסון V11 אקסטרה, שיש לו סוללה נשלפת. הרעיון הוא שהלקוח יכול לרכוש סוללה נוספת (בתשלום נוסף), לטעון אותה, ואז להחליף בין הסוללות במקרה שהסוללה נגמרת באמצע העבודה. במצטבר, שתי הסוללות מספקות זמן עבודה של 120 דקות – משך זמן שמן הסתם מספיק כדי לשאוב כמעט כל בית.

דייסון V11 אקסטרה – שדרוג מתבקש של Dyson V11

דייסון V11 אקסטרה הוא בעצם לא שואב אחד אלא כמה שואבים מדגמים שונים. שואבים אלה יחליפו את השואבים של סדרת דייסון V11 המוצלחת, אשר חברת Dyson השיקה כבר לפני יותר משנה. דייסון V11 אמנם דומה לדייסון V10, שגם הוא היה מוצלח ופופולרי, אבל הוא מציע שני יתרונות בולטים: יש לו צג LCD שמאפשר לדעת בכל רגע כמה זמן נותר לסוללה, ויש לו יכולת לזהות את המשטחים ולהתאים את עוצמת השאיבה.

צג LCD: המסך מראה את הביצועים בזמן אמת, כולל את העוצמה שנבחרה והזמן שנותר לסוללה. בנוסף, המסך מזכיר למשתמש מתי לנקות את המסננים ומתריע אם יש חסימה כלשהי במסנן וכיצד לנקות אותו. הודות לחיישן מגנטי שבתוך המסנן, המסך יכול להתריע גם מתי המסנן לא מחובר כמו שצריך.

זיהוי משטחים (לא קיים ב-V11 ANIMAL): למברשת Torque יש חיישן דינמי (DLS), שמזהה התנגדות למברשת ומקשרת באופן אוטומטי בין המנוע ומעבד הסוללה על מנת לשנות את העוצמה בין משטחים שונים, כמו שאיבה משטיח או מרצפות.

כעת, בדגם דייסון V11 extra, החברה סוף סוף עונה על דרישה שהיא כמעט אלמנטרית – היכולת להחליף את הסוללה.

דייסון V11 אבסולוט אקסטרה מול אבסולוט, טורק ואנימל

דייסון מצליחה לבלבל את הלקוחות בשל ההבדלים הלא ברורים בין הדגמים. כאן באתר פואנטה פרסמנו כתבה מקיפה על ההבדל בין דייסון V11 אבסולוט לבין דייסון V11 טורק או דייסון V11 אנימל.

כדי לקרוא לעומק על ההבדלים, נציין כי ההבדלים באי לידי ביטוי בסוג ובמספר המברשות – כאשר דגם אבסולוט היה עד עכשיו הדגם היוקרתי והמלא ביותר.

כעת החברה מוציאה בהדרגה מהשוק את דגמי דייסון V11 שנמכרו עד כה. הדגמים החדשים, שלחלקם מתווסף השם  "אקסטרה" – כוללים אפשרות להחליף את הסוללה, אבל כאמור – הסוללה השנייה נמכרת בנפרד והיא לא זולה (ראו בהמשך).

סוללה נשלפת דייסון V11

ההבדל הזה כמובן גם בא לידי ביטוי במחיר. הדגמים עם הסוללה הנשלפת קצת יותר יקרים מהדגמים המקבילים ללא סוללה נשלפת. שאר התכונות דומות, כך שאם סוללה נשלפת היא לא משהו שאתם ממש חייבים, תוכלו להסתפק בדגם זול יותר.

דייסון V11 אקסטרה – דגמים

דייסון V11 אקסטרה נמכר בכמה גרסאות, עם אביזרים שונים. להלן הדגמים:

  • דייסון Dyson V11 טורק new
  • דייסון V11 אבסולוט פרו new
  • דייסון V11 אבסולוט אקסטרה גולד
  • מחיר סוללה: כ-600 ש"ח

דוגמאות למחירים

היה לכם מעניין? פרגנו לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות