פסטיגל על פסטיגל (פסטיגל 2022): פואנטה עוקבת אחרי ההנחות

פסטיגל על פסטיגל (פסטיגל 2022): הכרטיסים יקרים, אלה ההנחות

מחיר כרטיס לפסטיגל 2022, ששמו "פסטיגל על פסטיגל", הוא יותר מ-170 ש"ח, אבל יש כבר הנחות, אז שווה לעקוב אחרי פואנטה

פסטיגל על פסטיגל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

השנה הפסטיגל הוא על… פסטיגל. בעידן שאנחנו כל הזמן מתעסקים בעצמנו, למה שלא נעשה מופע על עצמנו? בכל מקרה, אם חנוך רוזן הבמאי הנצחי של הפסטיגל, מספר שזה הפסטיגל הכי מיוחד שהוא אי פעם ביים, יש לקוות שהוא באמת מיוחד. מחיר כרטיס לפסטיגל על פסטיגל הוא מחיר גבוה מאוד – בדומה לשנה שעברה: 172 ש"ח. במכירה מוקדמת אפשר היה למצוא כרטיס לפסטיגל בכ-150 ש"ח – וזה עדיין יקר. לכן מומלץ לחפש את הנחות לפסטיגל 2022, וכאן בפואנטה אנחנו עוקבים אחריהן. שימו לב, בהמשך הכתבה תראו שיש מי שמשלם רק 39 ש"ח על כרטיס לפסטיגל…  בתקופה הקרובה יתפרסמו לא מעט הנחות ואנו נעדכן את הכתבה כל הזמן.

כרטיסים לפסטיגל בהנחה – כך זה עובד

בכל שנה אפשר למצוא כרטיס בהנחה לפסטיגל דרך ועדי עובדים, מועדוני צרכנות כמו "חבר", "אשמורת" או קרנות השוטרים, חברות אשראי כמו max, מועדני צרכנות של הבנקים (כמו פועלים וונדר), או דרך מועדון הטבות מפעל הפיס. לרוב אפשר גם לקנות כרטיס מוזל לפסטיגל בשופרסל. כאן באתר פואנטה,

כאמור, כמו בכל שנה, נעדכן אתכם ברשימת ההנחות לפסטיגל בכל מספר ימים. בשנה שעברה מצאנו אפילו דרך לקנות כרטיס ב-19 ש"ח בלבד, נראה מה יהיה השנה.

מתי מתחילים מופעי פסטיגל 2022?

חובבי הפסטיגל המתגוררים בצפון – שימו לב שההופעות הראשונות של המופע יתקיימו כבר החל מ-27.11 במרכז הקונגרסים בחיפה, כך שכדאי להיות עם יד על הדופק.

פואנטה בטלגרם

בחודש דצמבר (13-15.12.22) המופעים יתקיימו בירושלים (בהיכל ארנה). מיד לאחר מכן, כמו תמיד בחנוכה, יתקיימו מופעי הפסטיגל במשך כשבועיים (17.12-1.1) באקספו תל אביב (ביתן 2). בסוף מסע ההופעות, ב-3-9 בינואר 2022 , גיע פסטיגל על פסטיגל לאזור הדרום ויתקיימו מופעים בהיכל הקונכייה באר שבע.

אז את מי תראו בפסטיגל 2022?

מי מופיע בפסטיגל 2022? האמת, יותר פשוט לשאול את מי לא נראה. יהיו שם רוב הכוכבים הגדולים האהובים על הילדים ובני הנוער (וגם על המבוגרים). הרשימה ארוכה (ראו בהמשך), אבל שימו לב שהשנה לא תהיה שם נועה קירל וכמובן לא יהיו גם סטטיק ובן אל. הנה הרשימה לפי סדר הא"ב:

אברהם ארנסון, אגם בוחבוט, אנה זק, אליאנה תדהר, בת אל בורנשטיין, יעל אלקנה, לינוי אשרם, מה קשור – שלום מיכאלשווילי, אסי ישראלוף, ציון ברוך, סנדרה שדה, עדן חסון, עומר חזן, עידן תלם, שחר סאול.

מפיקים: סולן הפקות – אן אם סי יונייטד, בבימויו של חנוך רוזן – הבמאי הנצחי של הפסטיגל. תסריט: אורי גרוס.


זו ההצגה שאתם באמת חייבים לראות >


פסטיגל על פסטיגל – מחירים והנחות

אז כאמור, המחיר המלא לכרטיס לפסטיגל 2022 הוא מחיר גבוה וחסר כל פרופורציה. הדבר היחיד שאפשר להתנחם בו הוא שהמחיר לא עלה מהשנה שעברה. האמת היא שהמחיר הזה עקבי כבר כמה שנים (גם מחיר פרי סטייל פסטיגל בשנת 2018 עלה 172 ש"ח). אולם, שימו לב, ההנחה על הזמנה מוקדמת השנה היא נמוכה יותר מבשנה שעברה.

מחיר כרטיס לפסטיגל על פסטיגל הוא 172 ₪ לכרטיס אחד. בהזמנה מוקדמת ניתן להזמין כרטיס ב-149 ש"ח (לעומת 132 ש"ח בשנה שעברה). אם אתם מזמינים כרטיסים כעת בהזמנה מוקדמת, אפילו אם אתם הולכים רק עם ילד אחד, תיפרדו מ-300 ש"ח).

אבל… אין הרבה ישראלים שבאמת קונים כרטיס לפסטיגל במחיר מלא. כאן בפואנטה נעזור לכם גם השנה למצוא את ההנחות. עקבו אחרינו בפייסבוק, באינסטגרם, בטיקטוק ובטלגרם.

בינתיים נוכל לעדכן על הנחות לפסטיגל דרך הגופים הבאים:

  • מועדון "חבר": 25 / 45 ש"ח.
  • קרנות השוטרים: 25 / 53 / 110 ש"ח.
  • מועדון ביחד בשבילך: החל מ-39 ש"ח.
  • הסתדרות המורים: 47 / 60 ש"ח.
  • הייטק זון: 59 / 119 ש"ח.
  • מועדון "שלך לגמלאי": 59 ש"ח לחבר מועדון, 126 ש"ח מחיר מוזל.
  • מפעל הפיס: 82 ש"ח לכרטיס מנוי, 112 לכרטיס מוזל.
  • אמריקן אקספרס: 49 ש"ח.
  • ישראכרט: 79 ש"ח.

שופרסל: השנה לא תוכלו לרכוש כרטיס מוזל לפסטיגל

אחרי שנים ארוכות של שיתוף פעולה, השנה שופרסל לא נותנת חסות לפסטיגל. בכל שנה אפשר היה להשיג הנחה דרך שופרסל, והרבה צרכנים ציפו לזה גם השנה. בשנת 2021 למשל, שופרסל העניקה חסות לפסטיגל ואיפשרה למי שרכש מוצרים מהמותג הפרטי שלה ו/או מותג BE ב-50 ש"ח ומעלה לרכוש עד 8 כרטיסים למופע ב- 72 ₪ לכרטיס בלבד במקום 172 ₪. השנה אין טעם לחכות, מומלץ לחפש את ההנחה באפיקים אחרים.

פסטיגל על פסטיגל – העלילה והכוכבים

אז כאמור, מדובר בפסטיגל על פסטיגל – אבל כזה שלוקח אותנו גם לפסטיגל הנוסטלגי של 2006. במרכז העלילה (כרגיל) אליאנה תדהר, אשר לראשונה מקבלת מינוי כבמאית הפסטיגל במקומו של חנוך רוזן. עוזרת הבמאי שלה היא בת אל בורנשטיין – שעד כה הייתה העוזרת של רוזן. כוכבי הפסטיגל שאיתם היא צריכה לעבוד הם, בין היתר, לינוי אשרם, אגם בוחבוט, אנה זק, עדן חסון ועוד.

ההתמודדות המאתגרת שלה היא עם הכוריאוגרפית החדשה של הפסטיגל, זינה, שרואה בחזונה מופע שונה משלה. התמודדות אחרת ולא פשוטה עם היא עם מנכ"לית הפסטיגל הקשוחה (סנדרה שדה).

הבמאית הצעירה מסוקרת בזכוכית מגדלת על-ידי העיתונאית אדווה סקופ (יעל אלקנה), ומגלה שכל הקשיים שלה חשופים לתקשורת. היא על סף שבירה, אבל מי שנחלץ לעזרתה הם אלה שתמיד נמצאים בפסטיגל ואף פעם לא שמים לב אליהם: מוכרי האביזרים של הפסטיגל (ציון ברוך ואסי ישראלוף).

תדהר מוצאת את עצמה לפתע ביקום מקביל – בממלכה האבודה. את הממלכה הזאת פגשנו בפסטיגל 2016, ועכשיו היא מופיעה שוב עם תלבושות שמזכירות את משחקי הכס. תדהר והצופים פוגשים במלכת הקור, בנסיכה, בנסיך ובזמר הממלכה, ונקלעים לשורת אירועים שמעמידים בסימן שאלה את קיום הפסטיגל. הסוף, כמובן, הוא סוף טוב והטובים מנצחים את הרעים.

אלו היו ההנחות לפסטיגל 2021 במועדוני צרכנות: מי שילם 19 ש"ח?

חברים במועדוני צרכנות שונים, כמו מועדון חבר, מועדון הייטק זון, אשמורת, הוט, טוב, ביחד בשבילך, בהצדעה או קרנות השוטרים – יכולים בדרך כלל לקבל הנחות נאות גם הם. הנה הצצה להנחות פסטיגל 2021, ויש להניח שיננתנו הנחות דומות גם לפסטיגל 2022.

  • חברי מועדון "אשמורת": מ-19 ש"ח לבעלי כרטיס אשראי אשמורת; 24 ש"ח ללא כרטיס.
  • חברי מועדון "חבר": 25 ש"ח או 49 ש"ח, בהתאם לבחירת המושבים.
  • חברי מועדון "שלך": 59 ש"ח.
  • חברי מועדון "בהצדעה": 59 ש"ח.
  • חברי מועדון "ביחד בשבילך": 59 ש"ח
  • קרנות השוטרים: מ-29 ש"ח.

הנחות לפסטיגל בחברות האשראי

בדרך כלל אפשר לקנות כרטיס בהנחה לפסטיגל גם אחת מחברות האשראי (לרוב ישראכרט), אך כרגע עדיין לא פורסמו פרטים.

אל תזמינו כרטיס לפסטיגל על פסטיגל באתר VIAGOGO

לפני שאתם מזמינים כרטיס – בדקו היטב את כל החלופות. ההמלצה שלנו היא לא להזמין דרך אתר ויאגוגו (VIAGOGO). לאורך השנים הגיעו לאתר פואנטה תלונות על האתר הזה בשל המחירים המופקעים. כך למשל בשנת 2021 נמכרו דרך ויאגוגו כרטיסים לפסטיגל במחיר של 300 שקל על כרטיס אחד!

תזכורת – סקיי היי פסטיגל

כל זה קרה אחרי פסטיגל 2020. ככלל, שנת 2020 תיזכר כנראה כשנה ההזויה ביותר של המאה האחרונה – וגם פסטיגל 2020, ששמו היה מיי פסטיגל (My פסטיגל), התקיים בפורמט קצת הזוי: צפייה במופע אונליין בעלות של 69 שקל. אפשר היה גם לצפות בפסטיגל תמורת 4 שקלים בלבד… ועדי העובדים הציעו הנחות נאות לפסטיגל הווירטואלי. דרך מועדוני הצרכנות נמכרו כרטיסים ב-4-5 ש"ח. חברי מועדון לקוחות שופרסל קנו כרטיס ב-13 ש"ח בקניית מוצרי המותג הפרטי במעל 50 שקל.

מיי פסטיגל אמור היה להיות פסטיגל חגיגי במיוחד בשל העובדה שהוא ציין 40 שנות פעילות. לרגל האירוע החגיגי קובצו כוכבי הפסטיגל לדורותיהם – החל מציפי שביט, מיקי קם ואדם, ועד אליאנה תדהר, לי בירן, עודד פז, הראל סקעת, שירי מימון, טל מוסרי, שרית חדד, דנה פרידר, עדי הימלבלוי, אנה זק נועה קירל, סטפן, סטטיק ובן אל, איתי לוי, רוני דואני ואחרים.

אלא שכמו שכל השנה הזאת הייתה הזויה – גם מופע הפסטיגל הווירטואלי היה הזוי… הצופים הצעירים, שהמתינו בקוצר רוח למופע בתום 40 ימי פעילות – לא הצליחו לגלוש באתר. האתר קרס מפאת העומס (כאילו שהעומס לא היה צפוי), והאכזבה הייתה עצומה.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות