חדש בישראייר - אפשרות שינוי מועד טיסה באופן עצמאי בתשלום

שינוי טיסה בישראייר יתאפשר מעתה באופן עצמאי בתשלום

אם הזמנתם טיסה אך נכנסתם במפתיע לבידוד, או אם אינכם יכולים לטוס מסיבה אחרת, עכשיו אפשר לבצע שינוי טיסה בישראייר באופן עצמאי

שינוי טיסה בישראייר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




עידן הקורונה חידד את הצורך בגמישות של חברות תעופה, לאור העובדה שאנשים נכנסים במפתיע לבידוד, מאובחנים כחולים או נאלצים לשנות את מועד הטיסה בשל החלטות על סגר, מדינות אדומות וכו'. לכן, מעכשיו יתאפשר שינוי טיסה בישראייר באופן עצמאי דרך אתר החברה, וזאת בתשלום (לא גבוה). המהלך של ישראייר הוא ראשון מסוגו בארץ ונחשב למהפכני גם בעולם. בשלב הראשון השירות יהיה זמין בטיסות הפנים ארציות ובקרוב יהיה זמין ללקוחות בטיסות הבינלאומית.

שינוי טיסה בישראייר – כל הפרטים

כאמור, עד כה האפשרות שעמדה בפני הלקוחות שרצו לבצע שינוי הייתה באמצעות שליחת מייל או ביטול כרטיס טיסה ורכישת כרטיס חדש.

כעת, השינוי מתבצע באופן עצמאי ע"י הלקוח באמצעות כניסה לאזור האישי באתר החברה.

עלות שינוי כרטיס בישראייר

העלות עבור השינוי 30 שקלים לכרטיס.

במידה ובמועד השינוי המחיר המוצג במערכת יהיה גבוה מהמחיר בו נקנה הכרטיס, יתווסף ההפרש בין סכום הכרטיס שנקנה לזה הקיים במערכת.

לא יינתן החזר במידה וסכום הכרטיס במערכת יהיה נמוך יותר מזה שנקנה.

עד מתי ניתן לשנות את מועד הטיסה?

בשירות החדש ניתן לבצע שינוי עד 5 שעות לפני מועד הטיסה.

לא יתאפשר לבצע שינוי במידה וכבר בוצע צ'ק אין.

האם האפשרות פתוחה לכל הטיסות?

כעיקרון כן, אך כאמור, בשלב זה היא רלבנטית רק לטיסות לאילת.

השירות מצטרף ליכולת לצפות בהזמנות ולבטלן, רכישת הושבה מראש כולל מושב מועדף וביצוע צק אין אינטרנטי לפני הטיסה. לדברי גבי שגיא, סמנכ"ל מערכות המידע, השירותים החדשים פותחו כמענה לצרכים שעולים מהלקוחות.

בקרוב – אילת תוכרז איר ירוק?

השבוע נעשה צעד ראשון לקראת ההחרגה של אילת וים המלח ממגבלות הסגר. הרעיון הוא להפוך את אילת וים המלח לאיים ירוקים, כלומר, אזורים שניתן להיכנס אליהם עם הצגת בדיקת קורונה שלילית. במידה שהדבר יאושר, אילת ככל הנראה תהפוך שוב מהר למוקד עלייה לרגל של הישראלים הרבים שמחפשים היכן לנפוש בארץ ובעולם, ונתקלים בסגר, הכרזה על מדינות אדומות וכו'. ישראייר תהיה בין הראשונות ליהנות מכך. כל הפרטים – בכתבה  על אילת וים המלח – איים ירוקים.

היה לכם מעניין? איזה יופי! תהיו חברים, פרגנו לנו בלייק!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות